Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду на об’єкті "Будівництво блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул.Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області." Коригування. (ДК 021:2015 -71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
3 033 000,00 UAH
UA-2023-08-30-008615-a afe774df31f543c0a222d5f8562a7e8c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Порохнавець

+380505139642 ppi1928@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кольчинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04350524
Місцезнаходження: 89636, Україна , Закарпатська обл., смт. Кольчино, вул. Корятовича, 13
Контактна особа: Павло Порохнавець
+380505139642
ppi1928@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду на об’єкті "Будівництво блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул.Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області." Коригування. (ДК 021:2015 -71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

30 серпня 2023 15:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2023 15:36
Звіт про укладений договір.pdf
30 серпня 2023 15:36
протокол.pdf
30 серпня 2023 15:36
UA-2023-08-07-004713-a-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СОЗАНСЬКА ОЛЯ МАР'ЯНІВНА
#2332613762
Переможець 3 033 000,00
UAH
30 серпня 2023 15:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2024 16:58
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2024 16:06
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
23 лютого 2024 14:55
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2024 16:17
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
22 лютого 2024 15:00
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 16:39
ДУ 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 16:36
Договір 25.pdf укладений
30 серпня 2023 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2023 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 743 487,00
UAH
Причини розірвання договору: За згодою сторін