Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Скрипник Дар'я Сергіївна 380442076145 SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2023 11:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 8 229 872,60 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Тендерна документація
08 вересня 2023 09:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2023 09:20 |
Перелік змін 03.05.2023.docx | |
08 вересня 2023 09:20 |
3843 ТД нова редакція 08.09.23.docx | |
08 вересня 2023 09:20 |
Додаток 4 до ТД нова редакція 08.09.23.7z | |
08 вересня 2023 09:20 |
Додаток 3 до ТД нова редакція 08.09.23.doc | |
08 вересня 2023 09:20 |
Додаток 2 до ТД нова редакція 08.09.23.docx | |
08 вересня 2023 09:20 |
Додаток 1 до ТД нова редакція 08.09.23.docx |
08 вересня 2023 09:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 вересня 2023 09:20 |
Перелік змін 03.05.2023.docx
|
||||||
08 вересня 2023 09:20 |
3843 ТД нова редакція 08.09.23.docx
|
||||||
08 вересня 2023 09:20 |
Додаток 4 до ТД нова редакція 08.09.23.7z
|
||||||
08 вересня 2023 09:20 |
Додаток 3 до ТД нова редакція 08.09.23.doc
|
||||||
08 вересня 2023 09:20 |
Додаток 2 до ТД нова редакція 08.09.23.docx
|
||||||
08 вересня 2023 09:20 |
Додаток 1 до ТД нова редакція 08.09.23.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-18-000076 ● ae94a92ca1f04d67af7a415990c4719a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2023 15:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.10.2023 № 70-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 18.10.2023 № 70-з
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-08-30-003170-a 30.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-19 16:20:04
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Шейкер, датчик метану, датчик чадного газу, детектори, газоаналізатори, вимірювач щільності електроліту, течешукачі, дозиметр, кондуктометри, спектрофотометри, аналізатори, автоматичний емульгатор, киснемір, блок керування, система локалізації підземних комунікацій, трасошукач, тестери, індикатор швидкості корозії з датчиками корозії, сигналізатор рівня рідини трьохканальний» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-30-003170-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-24 16:20:52
Відповідь на запит про надання пояснень від 18.10.2023 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-10-18-000076
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) розглянуто запит про надання пояснень від 18.10.2023 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-10-18-000076 закупівлі за предметом ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори (Шейкер, датчик метану, датчик чадного газу, детектори, газоаналізатори, вимірювач щільності електроліту, течешукачі, дозиметр, кондуктометри, спектрофотометри, аналізатори, автоматичний емульгатор, киснемір, блок керування, система локалізації підземних комунікацій, трасошукач, тестери, індикатор швидкості корозії з датчиками корозії, сигналізатор рівня рідини трьохканальний), оголошення № UA-2023-08-30-003170-a. За результатами розгляду повідомляємо.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог законодавства, відповідно до наявної потреби Замовника у проведенні лабораторних робіт, моніторингу, багатоелементного експрес-аналізу металів, контролю аналізів, пошуку пошкоджень, підготовлених компетентними фахівцями Замовника технічних вимог до обладнання на підставі чинних нормативно-правових актів та технічної документації в даній сфері.
2. Розрахунок очікуваної вартості здійснено згідно з ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року, нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманих цінових пропозицій на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та цінові пропозиції (Додаток 2).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 - Шейкер, датчик метану, датчик чадного газу, детектори, газоаналізатори, вимірювач щільності електроліту, течешукачі, дозиметр, кондуктометри, спектрофотометри, аналізатори, автоматичний емульгатор, киснемір, тестер, блок керування, система локалізації підземних комунікацій |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 5 436 662,60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 54 366,63 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 30 (тридцяти) к/д з дати підписання видаткових накладних. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" |
5 428 949,64
UAH з ПДВ
|
5 428 949,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" #23522853 |
Переможець |
5 428 949,64
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2023 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2024 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 17:29
|
DU_1_vid_26_12_2023.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 17:29
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2023 16:29
|
Договір № 4190_ДЗЗ-23 від 05.10.2023 .pdf | укладений |
06 жовтня 2023 16:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі підпункту 3 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, дійшли згоди і уклали цю Додаткову угоду (далі — Додаткова угода) до Договору про закупівлю товарів № 4190/ДЗЗ-23 від «05» жовтня 2023 року (далі – Договір) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди змінити Додаток №1 до Договору «Специфікація», виклавши його в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 4190/ДЗЗ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |