Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво водогону смт Чупахівка. Нове будівництво
Очікувана вартість
95 476 097,00 UAH
UA-2023-08-30-000285-a c5bcd40459d04b1a967a3053a1118039
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпортало Катерина Леонівна

+380544690287 chupah_sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чупахівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04390202
Місцезнаходження: 42722, Україна , Сумська обл., смт Чупахівка, в.Воздвиженська,б.53
Контактна особа: Шпортало Катерина Леонівна
+380544690287
chupah_sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2023 08:46
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2023 00:00
Початок аукціону: 11 вересня 2023 12:56
Початок аукціону: 11 вересня 2023 12:56
Очікувана вартість: 95 476 097,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 477 380,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво водогону смт Чупахівка. Нове будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42722, Україна, Сумська область, селище міського типу Чупахівка, селище міського типу Чупахівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 08:46

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

06 вересня 2023 15:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2023 15:08
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
06 вересня 2023 09:51
протокол.pdf
06 вересня 2023 09:51
Оголошення.docx
06 вересня 2023 09:51
Додаток 3.docx
06 вересня 2023 09:51
ПроектДоговіру.docx
06 вересня 2023 09:51
Тендерна документація_1_.doc
30 серпня 2023 08:47
протокол73.pdf
30 серпня 2023 08:47
оголошення.pdf
30 серпня 2023 08:47
ОБГРУНТУВАННЯ ВОДОГІН.docx
30 серпня 2023 08:47
Додаток 3.docx
30 серпня 2023 08:47
ПроектДоговіру.docx
30 серпня 2023 08:47
Тендерна документація_1_.doc
06 вересня 2023 15:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2023 09:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2023 09:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2023 15:08
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
06 вересня 2023 09:51
протокол.pdf
06 вересня 2023 09:51
Оголошення.docx
06 вересня 2023 09:51
Додаток 3.docx
06 вересня 2023 09:51
ПроектДоговіру.docx
06 вересня 2023 09:51
Тендерна документація_1_.doc
30 серпня 2023 08:47
протокол73.pdf
30 серпня 2023 08:47
оголошення.pdf
30 серпня 2023 08:47
ОБГРУНТУВАННЯ ВОДОГІН.docx
30 серпня 2023 08:47
Додаток 3.docx
30 серпня 2023 08:47
ПроектДоговіру.docx
30 серпня 2023 08:47
Тендерна документація_1_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікайні вимоги.
Дата подання: 30 серпня 2023 16:52
Дата відповіді: 01 вересня 2023 09:37
Добрий день. Надайте, будь ласка, роз'яснення, яка необхідність в двох провідних інженерах-консультантах в штаті підрядної організації для виконання робіт на об'єкті, який відноситься до класу наслідків СС2? відповідно до законодавства договір з інженером консультантом заключа замовник (інвестор). Провідний інженер-консультант виступає представником інвестора (замовника) відповідно до укладеного договору в установленому законодавством порядку. Консультує інвестора з питань залучення проектних, генеральних підрядних організацій. Бере участь в підготовці договору підряду і контролює дотримання його положень усіма учасниками будівництва. Консультує з розробки організаційно-фінансових схем реалізації проекту будівництва із зазначенням всіх можливих організаційно-технологічних ризиків. Контролює організаційно-технологічну надійність будівництва. Бере участь і вносить пропозиції щодо стадійності проектування, черг будівництва та етапів реалізації проекту. Консультує з питань формування бюджету проекту в цілому, планів освоєння капітальних вкладень, обсягів фінансування окремих етапів будівництва та оптимізації інвестицій. Контролює витрачання коштів на всіх етапах будівництва. Аналізує результати перевірок та обґрунтованість висновків державних контролюючих і наглядових органів. Бере участь в аналізі претензій, що виникли між учасниками реалізації проекту, розробці відповідних пропозицій щодо їх усунення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення надаємо наступне роз’яснення:
Згідно чинного законодавства та міжнародного досвіду, при виконанні робіт на об’єктах критичної інфраструктури можуть залучатися інженери-консультанти. Наявність інженера-консультанта дозволяє уникнути неефективного витрачання коштів та сприяє якісному та своєчасному виконанню робіт та здачу об’єкту в експлуатацію.
Як фізична особа-фахівець інженер-консультант – це представник певної професії («інженер-консультант (будівництво)», код КП 2142.2 згідно ДК 003:2010), працівник, що виконує роботу за трудовим договором чи цивільно-правовою угодою. Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи») визначено кваліфікаційні характеристики цієї професії, які є обов’язковими для застосування кадровими службами підприємств, установ і організацій, що здійснюють будівництво (нове будівництво, реконструкцію, реставрацію та капітальний ремонт) об’єктів незалежно від їх форми власності, класу наслідків (відповідальності), цільового чи функціонального призначення. Відповідні професійні кваліфікації та трудові функції інженера-консультанта закріплено також професійним стандартом «Інженер-консультант (будівництво)», внесеним до Реєстру кваліфікацій 26.01.2022 https://register.nqa.gov.ua/profstandart/inzener-konsultant-budivnictvo.
Так, з урахуванням професійного стандарту «Інженер-консультант (будівництво)» інженер-консультант здійснює консультування з питань реалізації проекту, керує будівництвом на майданчику і повністю супроводжує проект на всіх стадіях. Він здійснює всебічний контроль якості при будівництві об’єкта, забезпечує справедливий розподіл ризиків і відповідальності між усіма учасниками будівництва. У разі необхідності його залучають до участі у вирішенні спорів, особливо на етапах досудового (позасудового) врегулювання спорів: управління претензіями, медіація, ад’юдикація через Раду з врегулювання спорів (DAB), арбітраж тощо.
Слід зазначити, що законодавством не встановлено жодних обмежень щодо залучення працівників різних професій та кваліфікацій, у т.ч. «інженера- консультанта (будівництво)», до складу підприємств, установ та організацій – учасників реалізації будівельних проектів (замовників, підрядників, проектних, експертних, інжинірингових компаній тощо). Необхідність та склад штатного персоналу і залучених за окремими договорами фахівців обумовлюється напрямками діяльності підприємства чи організації, особливостями та складністю проектів, що реалізуються, вимогами тендерної документації замовника при здійсненні закупівель тощо. Дану позицію підтверджено листом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України №11857/28/10-23 від 24.07.2023 року.
Враховуючи вищевикладене та актуальність порушеного питання вважаємо доцільним та законним залучення працівників відповідної професії та кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі підприємств, установ та організацій – учасників реалізації будівельних проектів.
Звертаємо Вашу увагу, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
ДЦ
Дата подання: 31 серпня 2023 17:40
Дата відповіді: 01 вересня 2023 09:59
Згідно тендерної документації вид договірної ціни - динамічна, Згідно проекту договору - тверда. Просимо внести уточнення
Відповідь: Дякую за запитання. Договірна ціна - динамічна. Потрібно внести зміни до тендерної документації в додаток №6 (проект договору).
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 01 вересня 2023 16:12
Дата відповіді: 04 вересня 2023 15:21
У складі тендерної документації, а саме Додатку один Замовником встановлено наступну вимогу: До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі включаються працівники, що будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі в кількості осіб, не менше, ніж зазначено нижче, а саме: - Спеціалісти (не менше 3-х осіб): - сертифікований інженер-консультант (будівництво) категорії «провідний»*, який має досвід роботи більше 3-х років, що підтверджується датою видачі сертифікату – 1 особа; - сертифікований інженер-консультант (будівництво) категорії «провідний»* – 1 особа; - сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче І категорії** – 1 особа; *на підтвердження надається чинний сертифікат виданий в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012, ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и), інформація про сертифікат повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. ** на підтвердження надається чинний сертифікат виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим в установленому чинним законодавством порядку. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною у зв’язку із наступним: Інженер-консультант — виконавець окремих видів робіт, який пройшов професійну атестацію та має кваліфікаційний сертифікат «інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва». Відповідно до частини 6 статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» та з метою удосконалення договірних відносин у будівництві Мінрегіоном у квітні 2020 року затверджено примірну форму договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві. Відповідно до наказу Міністерства економіки України від 13.01.2022 року 108-22 «Про затвердження професійного стандарту «Інженер – консультант ( будівництво)» основні послуги, які надає інженер-консультант замовнику: -виступає представником замовника відповідно до договору; -консультує замовника з питань залучення проєктних, генеральних підрядних організацій; -бере участь у підготовці договору підряду та контролює дотримання його положень усіма учасниками будівництва; -контролює організаційно-технологічну надійність будівництва; -бере участь та вносить пропозиції щодо стадійності проєктування; контролює витрачання коштів на усіх етапах будівництва; Тобто, приходимо до висновку, що інженер – консультант – це особа яку Замовник може залучити до виконання робіт, передбачених договором підряду. В такому випадку повноваження такого фахівця повинні бути передбаченні самим договором підряду. Проте проєкт договору ( Додаток 6 до ТД) не має переліку повноважень такого фахівця, як інженер – консультант. Отже, Закон не зобов’язує учасників мати у штатній структурі такого працівника, як інженер – консультант, а вимога, наведена в тендерній документації Замовника, є сама по собі абсурдною та необґрунтованою з точки зору Закону та самого проекту. Щодо наявність в учасника такого працівника, як сертифікований інженер з охорони праці варто зазначити наступне. Кваліфікаційні вимоги до інженера з охорони праці зазначені у Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 29.12.2004 № 336 (далі — ДКХП). Зокрема, провідний інженер з охорони праці повинен мати повну вищу освіту відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) та стаж роботи за професією інженера з охорони праці I категорії не менше 2 років. Залежно від категорії до фахівця з ОП в ДКХП встановлено такі вимоги: • інженер з охорони праці I категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст); для магістра — без вимог до стажу роботи, спеціаліста — стаж роботи за професією інженера з охорони праці II категорії — не менше 2 років. • інженер з охорони праці II категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст). Стаж роботи за професією інженера з охорони праці — не менше 1 року. • інженер з охорони праці: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст) без вимог до стажу роботи. Інженер з ОП проходить навчання і перевірку знань із питань охорони праці під час прийняття на роботу та періодично — раз на три роки. Підстава — пункт 1.6 Типового положення про службу охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 15.11.2004 № 255 (НПАОП 0.00-4.35-04). Під час навчання він повинен також, відповідно до освітньо-професійної програми, на практиці підтвердити вміння користуватися цими знаннями. Проте, обов’язкова сертифікація інженера з охорони праці Законом не передбачена. Отже вимога щодо наявності в учасника саме сертифікованого інженера з охорони праці є дискримінуючою. Вважаємо що Замовником навмисно було встановлено вимоги в тендерній документації, які не передбаченні чинним законодавством України, але напроти звужують коло потенційних учасників. За таких обставин варто нагадати Замовнику, що фундаментальними принципами на здійснення публічних закупівель є принципи: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, в іншому випадку будемо вимушені звертатися до органу оскарження за захистом свого порушеного права.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання, Переглянемо вимоги до кваліфікації працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт та внесемо зміни до тендерної документації.
антикорупційна програма
Дата подання: 01 вересня 2023 17:03
Дата відповіді: 04 вересня 2023 11:43
Відповідно до пп.10 п.47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом). Проте тендерна документація не містить вимоги, що наявності в учасників юридичних осіб актикорупційної програми чи уповноваженого з її реалізації. Тому необхідно внести відповідні зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання, так тендерна документація не містить вимоги, щодо наявності в учасників
юридичних осіб актикорупційної програми чи уповноваженого з її реалізації, тому потрібно внести зміни до тендерної документації.
Технічне завдання
Дата подання: 02 вересня 2023 11:46
Дата відповіді: 04 вересня 2023 13:06
Шановний Замовник! Для коректного врахування матеріалів, просимо надати специфікації до пунктів Технічного завдання 34, 39, 42, 43, 45, 85, 87, 95, 99, 100, 104, 105, 135, 140, 143, 144, 146, 174, 181, 184, 185, 187. Також, просимо уточнити параметри гідрантів (тиск, діаметр, висота) до пунктів Технічного завдання 46, 105, 147, 188;
Відповідь: Шановний учасник, вся інформація щодо необхідних матеріалів міститься в Технічному завданні додаток 3.
ТЗ
Дата подання: 02 вересня 2023 16:38
Дата відповіді: 04 вересня 2023 13:21
1. Просимо роз’яснити який тип грунту використовується в розділі «земляні роботи», питома вага якого складає 2,7 т/м3, що в подальшому транспортуємо до 15 км; 2. Відомістю обсягів робіт передбачено «Улаштування цементобетонного покриття за товщини 26 см бетоноукладальником шириною укладання 6 м, за зміною товщини на кожні 0,5 см (k=40), загальна товщина становить 6 см», згідно діючому нормативу ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво. Змінна №1» додаток Ж, таблиця Ж.2 – мінімальна товщина цементобетонного покриття повинна бути не менше 15 см, враховуючи діючі стандарти просимо внести ясність про необхідність улаштування цементобетонного покриття саме бетоноукладальником; 3. Відомістю обсягів робіт передбачено «Улаштування асфальтобетонного покриття доріжок і тротуарів двошарових, нижній шар із крупнозернистої асфальтобетонної суміші за товщини 4,5 см», згідно діючому нормативу ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво. Змінна №1» додаток Ж, таблиця Ж.1, мінімальна товщина ущільненого шару асфальтобетону повинна бути не менше ніж два з половиною максимальні розміри зерна щебеню, враховуючи діючі стандарти просимо дати роз’яснення, якою товщиною або видом асфальтобетонної суміші доцільно виконати дану роботу;
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, проектно-кошторисна документація пройшла та отримала позитивний експертний звіт. Необхідні зміни до проектно-кошторисної документації будуть вноситися під час будівництва.
Щодо необхідності укладання цементобетонного покриття саме бетоноукладальником, учасник може використовувати наявні у нього механізми або ручну працю при виконанні вищезазначених робіт.
Щодо виду асфальтобетонної суміші: проектом передбачено в нижніх шарах покриттів - крупнозернисті, тип А, марка 1, у верхніх шарах покриттів- дрібнозернисті, тип А, марка 1
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-08-30-000285-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ "Сумбуд", Код ЄДРПОУ:14017843
Дата подання: 01 вересня 2023 16:18
Кваліфікаційні вимоги
У складі тендерної документації, а саме Додатку один Замовником встановлено наступну вимогу: До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі включаються працівники, що будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі в кількості осіб, не менше, ніж зазначено нижче, а саме:
- Спеціалісти (не менше 3-х осіб):
- сертифікований інженер-консультант (будівництво) категорії «провідний»*, який має досвід роботи більше 3-х років, що підтверджується датою видачі сертифікату – 1 особа;
- сертифікований інженер-консультант (будівництво) категорії «провідний»* – 1 особа;
- сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче І категорії** – 1 особа;
*на підтвердження надається чинний сертифікат виданий в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012, ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и), інформація про сертифікат повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
** на підтвердження надається чинний сертифікат виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим в установленому чинним законодавством порядку.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною у зв’язку із наступним:
Інженер-консультант — виконавець окремих видів робіт, який пройшов професійну атестацію та має кваліфікаційний сертифікат «інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва».
Відповідно до частини 6 статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» та з метою удосконалення договірних відносин у будівництві Мінрегіоном у квітні 2020 року затверджено примірну форму договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві.
Відповідно до наказу Міністерства економіки України від 13.01.2022 року 108-22 «Про затвердження професійного стандарту «Інженер – консультант ( будівництво)» основні послуги, які надає інженер-консультант замовнику:
-виступає представником замовника відповідно до договору;
-консультує замовника з питань залучення проєктних, генеральних підрядних організацій;
-бере участь у підготовці договору підряду та контролює дотримання його положень усіма учасниками будівництва;
-контролює організаційно-технологічну надійність будівництва;
-бере участь та вносить пропозиції щодо стадійності проєктування;
контролює витрачання коштів на усіх етапах будівництва;
Тобто, приходимо до висновку, що інженер – консультант – це особа яку Замовник може залучити до виконання робіт, передбачених договором підряду. В такому випадку повноваження такого фахівця повинні бути передбаченні самим договором підряду. Проте проєкт договору ( Додаток 6 до ТД) не має переліку повноважень такого фахівця, як інженер – консультант.
Отже, Закон не зобов’язує учасників мати у штатній структурі такого працівника, як інженер – консультант, а вимога, наведена в тендерній документації Замовника, є сама по собі абсурдною та необґрунтованою з точки зору Закону та самого проекту.
Щодо наявність в учасника такого працівника, як сертифікований інженер з охорони праці варто зазначити наступне.
Кваліфікаційні вимоги до інженера з охорони праці зазначені у Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 29.12.2004 № 336 (далі — ДКХП).
Зокрема, провідний інженер з охорони праці повинен мати повну вищу освіту відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) та стаж роботи за професією інженера з охорони праці I категорії не менше 2 років.
Залежно від категорії до фахівця з ОП в ДКХП встановлено такі вимоги:
• інженер з охорони праці I категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст); для магістра — без вимог до стажу роботи, спеціаліста — стаж роботи за професією інженера з охорони праці II категорії — не менше 2 років.
• інженер з охорони праці II категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст). Стаж роботи за професією інженера з охорони праці — не менше 1 року.
• інженер з охорони праці: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст) без вимог до стажу роботи.
Інженер з ОП проходить навчання і перевірку знань із питань охорони праці під час прийняття на роботу та періодично — раз на три роки. Підстава — пункт 1.6 Типового положення про службу охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 15.11.2004 № 255 (НПАОП 0.00-4.35-04). Під час навчання він повинен також, відповідно до освітньо-професійної програми, на практиці підтвердити вміння користуватися цими знаннями.
Проте, обов’язкова сертифікація інженера з охорони праці Законом не передбачена.
Отже вимога щодо наявності в учасника саме сертифікованого інженера з охорони праці є дискримінуючою.
Вважаємо що Замовником навмисно було встановлено вимоги в тендерній документації, які не передбаченні чинним законодавством України, але напроти звужують коло потенційних учасників.
За таких обставин варто нагадати Замовнику, що фундаментальними принципами на здійснення публічних закупівель є принципи: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, в іншому випадку будемо вимушені звертатися до органу оскарження за захистом свого порушеного права.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 вересня 2023 15:15
Відповідь на вимогу щодо Кваліфікаційних вимог
Номер вимоги: UA-2023-08-30-000285-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАЧУХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ДРУЖБА", Код ЄДРПОУ:39427006
Дата подання: 06 вересня 2023 11:41
Вимоги щодо усунення порушень вимог п. 54 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
П. 54. Особливостей, передбачено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.

Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Враховуючи вище викладене, просимо Вас не порушувати законодавство і на виконання вимог п. 54. Особливостей, разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднити перелік змін, що вносяться в Тендерну документацію відповідно Протоколу №74 від 06.09.2023.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 вересня 2023 15:06
Разом із змінами до тендерної документації в окремому документі будуть оприлюднені перелік змін, що вносяться в Тендерну документацію відповідно Протоколу №74 від 06.09.2023.

Документи

04 вересня 2023 15:15
Вимога

Документи

06 вересня 2023 15:06
Зміни

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-01-000034 ● 3117b2736b6a4fb88ff27a6ccd5a119f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2023 10:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


31.10.2023 № 314

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-08-30-000285-a 30.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-07 10:18:53

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із будівництва водогону смт Чупахівка. Нове будівництво (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-30-000285-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-13 09:11:35

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із будівництва водогону смт Чупахівка. Нове будівництво (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-30-000285-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника) вами визначено відповідність тендерної пропозицій учасника ТОВ «АМК РЕМ-БУД» вимогам пункту 3 додатку 2 тендерної документації щодо наявності в учасника працівника - інженера з охорони праці (будівництво) не нижче І категорії – 1 особа.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі

2023-12-01 13:05:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 09 грудня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 2-а/480/13004/23 від 08.12.2023 року
Дата публікації: 09 грудня 2023
Номер відкриття провадження: 2-а/480/13004/23
Дата відкриття провадження: 08 грудня 2023

Документи:

09 грудня 2023 13:46
Електронний підпис
09 грудня 2023 13:41
Електронний підпис
09 грудня 2023 13:38
2-2-208426b0-966c-11ee-8b5e-214f4855438a.pdf

Ризики, що спрацювали

sas-3-5

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2023 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ МЕГАПОЛІСБУД 91 657 053,00
UAH з ПДВ
91 657 053,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 93 688 306,42
UAH з ПДВ
93 688 306,42
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" 94 894 876,30
UAH з ПДВ
94 894 876,30
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 вересня 2023 15:55
Електронний підпис
10 вересня 2023 15:51
Статут МПБ003.pdf
10 вересня 2023 15:51
Сертифікат Диняк СА.pdf
10 вересня 2023 15:51
МПБ Свідоцтво ПДВ.pdf
10 вересня 2023 15:51
Кадрові накази МПБ_6890_.pdf
10 вересня 2023 15:51
Додаток 5 підписаний.pdf
10 вересня 2023 15:51
Додаток 4 підписаний.pdf
10 вересня 2023 15:51
Додаток 3 підписаний.pdf
10 вересня 2023 15:51
Додаток 1 підписаний.pdf
10 вересня 2023 15:51
0404 Наказ ген директор.pdf

Публічні документи

09 вересня 2023 20:58
Електронний підпис
09 вересня 2023 20:58
Електронний підпис
09 вересня 2023 20:57
1. Тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2023 20:57
6.5.2. Статут.pdf

Публічні документи

22 вересня 2023 09:48
Електронний підпис
22 вересня 2023 09:45
Довідка щодо юр.особи.zip
22 вересня 2023 09:45
Довідка щодо фіз.особи.zip
21 вересня 2023 09:17
Електронний підпис
21 вересня 2023 09:16
Страховий поліс.pdf
21 вересня 2023 09:16
Оновлена довідка.pdf
21 вересня 2023 09:16
Листи зобов..pdf
08 вересня 2023 16:17
Електронний підпис
08 вересня 2023 16:17
Електронний підпис
08 вересня 2023 16:16
Щодо МТБ 6.pdf
08 вересня 2023 16:16
88_ДЦ_ЛС1_06-02-01.pdf.p7s
08 вересня 2023 16:16
Щодо працівників 7.pdf
08 вересня 2023 16:16
88_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s
08 вересня 2023 16:16
Щодо працівників 13.pdf
08 вересня 2023 16:16
Щодо працівників 4.pdf
08 вересня 2023 16:16
Щодо МТБ 4.pdf
08 вересня 2023 16:16
88_ДЦ_ОПРЛС_06-01-01.pdf.p7s
08 вересня 2023 16:16
Щодо МТБ 2.pdf
08 вересня 2023 16:16
Щодо субпідрядника.pdf
08 вересня 2023 16:16
Цінова пропозиція.pdf
08 вересня 2023 16:16
ДЦ.pdf
08 вересня 2023 16:16
Щодо працівників 2.pdf
08 вересня 2023 16:16
Щодо МТБ 5.pdf
08 вересня 2023 16:16
88_ДЦ_ОПРЛС_06-02-02.pdf.p7s
08 вересня 2023 16:16
88_ДЦ_ЛС1_06-02-02.pdf.p7s
08 вересня 2023 16:16
88_ДЦ_ИВРЛС_06-02-01.pdf.p7s
08 вересня 2023 16:16
Щодо працівників 15.pdf
08 вересня 2023 16:16
88_ДЦ_ЛС1_06-01-01.pdf.p7s
08 вересня 2023 16:16
Щодо працівників 5.pdf
08 вересня 2023 16:16
Щодо працівників 12.pdf
08 вересня 2023 16:16
Щодо працівників 17.pdf
08 вересня 2023 16:16
88_ДЦ_ИВРЛС_06-02-02.pdf.p7s
08 вересня 2023 16:16
88_ДЦ_ИВР.pdf.p7s
08 вересня 2023 16:16
88.imd
08 вересня 2023 16:16
Щодо працівників 16.pdf
08 вересня 2023 16:16
Щодо працівників 10.pdf
08 вересня 2023 16:16
Щодо МТБ 9.pdf
08 вересня 2023 16:16
88_ДЦ_ОС_06-02.pdf.p7s
08 вересня 2023 16:16
88_ДЦ_ЛС1_06-01-02.pdf.p7s
08 вересня 2023 16:16
88_ДЦ_ОПРЛС_06-02-01.pdf.p7s
08 вересня 2023 16:16
88_ДЦ_ИВРЛС_06-01-02.pdf.p7s
08 вересня 2023 16:16
Щодо МТБ 7.pdf
08 вересня 2023 16:16
88_ДЦ_ОПР.pdf.p7s
08 вересня 2023 16:16
Щодо працівників 8.pdf
08 вересня 2023 16:16
Щодо МТБ 3.pdf
08 вересня 2023 16:16
Щодо працівників 1.pdf
08 вересня 2023 16:16
Щодо праціників 18.pdf
08 вересня 2023 16:16
Щодо працівників 14.pdf
08 вересня 2023 16:16
Щодо працівників 6.pdf
08 вересня 2023 16:16
Щодо МТБ 1.pdf
08 вересня 2023 16:16
Щодо працівників 11.pdf
08 вересня 2023 16:16
88_ДЦ_ОПРЛС_06-01-02.pdf.p7s
08 вересня 2023 16:16
Щодо працівників 3.pdf
08 вересня 2023 16:16
Скан_копія_статуту.pdf
08 вересня 2023 16:16
88_ДЦ_ОС_06-01.pdf.p7s
08 вересня 2023 16:16
88_ДЦ_ИВРЛС_06-01-01.pdf.p7s
08 вересня 2023 16:16
Щодо працівників 9.pdf
08 вересня 2023 16:16
Щодо МТБ 8.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕГАПОЛІСБУД

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ МЕГАПОЛІСБУД
#36146554
Відхилено 91 657 053,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2023 14:13
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Відхилено 93 688 306,42
UAH з ПДВ
18 вересня 2023 10:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 вересня 2023 15:19
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
Переможець 94 894 876,30
UAH з ПДВ
21 вересня 2023 15:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 вересня 2023 15:04

Документи

12 вересня 2023 14:13
Електронний підпис
12 вересня 2023 14:10
протокол 78.pdf
11 вересня 2023 13:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Пунктом 3 Додатка 2 до тендерної документації вимагалися щодо наявності персоналу Учасника, та /або субпідрядника/співвиконавця: а саме: спеціаліст: сертифікований інженер-консультант (будівництво) категорії «провідний»*, який має досвід роботи більше 2-х років, що підтверджується датою видачі сертифікату – 1 особа *на підтвердження надається чинний сертифікат виданий в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012, ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и), інформація про сертифікат повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ" відсутня інформація про вищезазначеного спеціаліста. Вимагаємо усунути дану невідповідність .

Документи

18 вересня 2023 10:44
Електронний підпис
18 вересня 2023 10:41
протокол 82.pdf
12 вересня 2023 14:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 3.3 додатку 2 тендерної документації вимагалася: обов’язкова наявність в учасника процедури закупівлі сертифікованого інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації (надати завірену належним чином копію відповідного сертифікату та копію страхового полісу). У складі тендерної пропозиції учасника присутній страховий поліс сертифікованого інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації (Шестакової Аліни Владиславівни) із закінченим терміном дії. Вимагаємо виправити дану невідповідність.

Документи

21 вересня 2023 15:17
Довідка НАЗК
21 вересня 2023 15:17
Електронний підпис
21 вересня 2023 15:14
протокол 84.pdf
18 вересня 2023 10:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2023 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
94 894 876,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2023 15:17
Довідка НАЗК
21 вересня 2023 15:17
Електронний підпис
21 вересня 2023 15:14
протокол 84.pdf
18 вересня 2023 10:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2024 15:17
додаткова угода.pdf укладений
13 березня 2024 13:31
Електронний підпис укладений
06 листопада 2023 14:25
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
06 листопада 2023 14:21
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2023 11:48
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
17 жовтня 2023 11:45
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2023 10:56
протокол.pdf зміни до договору
11 жовтня 2023 10:49
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2023 14:05
Додатки укладений
05 жовтня 2023 13:59
Договір укладений
05 жовтня 2023 13:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з технічною (механічною) помилкою було помилково вказано не вірну дату завершення дії договору, а саме 31.12.2023 р. У зв`язку з чим необхідно розмістити правильну дату завершення дії договору про закупівлю 31.12.2025 р
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі (доповнення пунктів договору 4.1 та 10.14 та додатку №1 "Договірна ціна", доповнення Договору додатком №3 "План фінансування робіт")
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі (доповнення пункту договору 2.1, доповнення договору пунктом 4.6, викладено в новій редакції додаток №3 "План фінансування робіт" )
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Договір розірвано за взаємною згодою сторін, в зв'язку з не можливістю виконати забов'язання по ньому.