Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чупахівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04390202 |
Місцезнаходження: | 42722, Україна , Сумська обл., смт Чупахівка, в.Воздвиженська,б.53 |
Контактна особа: |
Шпортало Катерина Леонівна +380544690287 chupah_sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2023 08:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2023 12:56 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2023 12:56 |
Очікувана вартість: | 95 476 097,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 477 380,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2023 15:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2023 15:08 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
06 вересня 2023 09:51 |
протокол.pdf | |
06 вересня 2023 09:51 |
Оголошення.docx | |
06 вересня 2023 09:51 |
Додаток 3.docx | |
06 вересня 2023 09:51 |
ПроектДоговіру.docx | |
06 вересня 2023 09:51 |
Тендерна документація_1_.doc | |
30 серпня 2023 08:47 |
протокол73.pdf | |
30 серпня 2023 08:47 |
оголошення.pdf | |
30 серпня 2023 08:47 |
ОБГРУНТУВАННЯ ВОДОГІН.docx | |
30 серпня 2023 08:47 |
Додаток 3.docx | |
30 серпня 2023 08:47 |
ПроектДоговіру.docx | |
30 серпня 2023 08:47 |
Тендерна документація_1_.doc |
06 вересня 2023 15:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 вересня 2023 15:08 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||||
06 вересня 2023 09:51 |
протокол.pdf
|
||||||
06 вересня 2023 09:51 |
Оголошення.docx
|
||||||
06 вересня 2023 09:51 |
Додаток 3.docx
|
||||||
06 вересня 2023 09:51 |
ПроектДоговіру.docx
|
||||||
06 вересня 2023 09:51 |
Тендерна документація_1_.doc
|
||||||
30 серпня 2023 08:47 |
протокол73.pdf
|
||||||
30 серпня 2023 08:47 |
оголошення.pdf
|
||||||
30 серпня 2023 08:47 |
ОБГРУНТУВАННЯ ВОДОГІН.docx
|
||||||
30 серпня 2023 08:47 |
Додаток 3.docx
|
||||||
30 серпня 2023 08:47 |
ПроектДоговіру.docx
|
||||||
30 серпня 2023 08:47 |
Тендерна документація_1_.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно чинного законодавства та міжнародного досвіду, при виконанні робіт на об’єктах критичної інфраструктури можуть залучатися інженери-консультанти. Наявність інженера-консультанта дозволяє уникнути неефективного витрачання коштів та сприяє якісному та своєчасному виконанню робіт та здачу об’єкту в експлуатацію.
Як фізична особа-фахівець інженер-консультант – це представник певної професії («інженер-консультант (будівництво)», код КП 2142.2 згідно ДК 003:2010), працівник, що виконує роботу за трудовим договором чи цивільно-правовою угодою. Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи») визначено кваліфікаційні характеристики цієї професії, які є обов’язковими для застосування кадровими службами підприємств, установ і організацій, що здійснюють будівництво (нове будівництво, реконструкцію, реставрацію та капітальний ремонт) об’єктів незалежно від їх форми власності, класу наслідків (відповідальності), цільового чи функціонального призначення. Відповідні професійні кваліфікації та трудові функції інженера-консультанта закріплено також професійним стандартом «Інженер-консультант (будівництво)», внесеним до Реєстру кваліфікацій 26.01.2022 https://register.nqa.gov.ua/profstandart/inzener-konsultant-budivnictvo.
Так, з урахуванням професійного стандарту «Інженер-консультант (будівництво)» інженер-консультант здійснює консультування з питань реалізації проекту, керує будівництвом на майданчику і повністю супроводжує проект на всіх стадіях. Він здійснює всебічний контроль якості при будівництві об’єкта, забезпечує справедливий розподіл ризиків і відповідальності між усіма учасниками будівництва. У разі необхідності його залучають до участі у вирішенні спорів, особливо на етапах досудового (позасудового) врегулювання спорів: управління претензіями, медіація, ад’юдикація через Раду з врегулювання спорів (DAB), арбітраж тощо.
Слід зазначити, що законодавством не встановлено жодних обмежень щодо залучення працівників різних професій та кваліфікацій, у т.ч. «інженера- консультанта (будівництво)», до складу підприємств, установ та організацій – учасників реалізації будівельних проектів (замовників, підрядників, проектних, експертних, інжинірингових компаній тощо). Необхідність та склад штатного персоналу і залучених за окремими договорами фахівців обумовлюється напрямками діяльності підприємства чи організації, особливостями та складністю проектів, що реалізуються, вимогами тендерної документації замовника при здійсненні закупівель тощо. Дану позицію підтверджено листом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України №11857/28/10-23 від 24.07.2023 року.
Враховуючи вищевикладене та актуальність порушеного питання вважаємо доцільним та законним залучення працівників відповідної професії та кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі підприємств, установ та організацій – учасників реалізації будівельних проектів.
Звертаємо Вашу увагу, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
юридичних осіб актикорупційної програми чи уповноваженого з її реалізації, тому потрібно внести зміни до тендерної документації.
Щодо необхідності укладання цементобетонного покриття саме бетоноукладальником, учасник може використовувати наявні у нього механізми або ручну працю при виконанні вищезазначених робіт.
Щодо виду асфальтобетонної суміші: проектом передбачено в нижніх шарах покриттів - крупнозернисті, тип А, марка 1, у верхніх шарах покриттів- дрібнозернисті, тип А, марка 1
Вимоги про усунення порушення
- Спеціалісти (не менше 3-х осіб):
- сертифікований інженер-консультант (будівництво) категорії «провідний»*, який має досвід роботи більше 3-х років, що підтверджується датою видачі сертифікату – 1 особа;
- сертифікований інженер-консультант (будівництво) категорії «провідний»* – 1 особа;
- сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче І категорії** – 1 особа;
*на підтвердження надається чинний сертифікат виданий в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012, ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и), інформація про сертифікат повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
** на підтвердження надається чинний сертифікат виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим в установленому чинним законодавством порядку.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною у зв’язку із наступним:
Інженер-консультант — виконавець окремих видів робіт, який пройшов професійну атестацію та має кваліфікаційний сертифікат «інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва».
Відповідно до частини 6 статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» та з метою удосконалення договірних відносин у будівництві Мінрегіоном у квітні 2020 року затверджено примірну форму договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві.
Відповідно до наказу Міністерства економіки України від 13.01.2022 року 108-22 «Про затвердження професійного стандарту «Інженер – консультант ( будівництво)» основні послуги, які надає інженер-консультант замовнику:
-виступає представником замовника відповідно до договору;
-консультує замовника з питань залучення проєктних, генеральних підрядних організацій;
-бере участь у підготовці договору підряду та контролює дотримання його положень усіма учасниками будівництва;
-контролює організаційно-технологічну надійність будівництва;
-бере участь та вносить пропозиції щодо стадійності проєктування;
контролює витрачання коштів на усіх етапах будівництва;
Тобто, приходимо до висновку, що інженер – консультант – це особа яку Замовник може залучити до виконання робіт, передбачених договором підряду. В такому випадку повноваження такого фахівця повинні бути передбаченні самим договором підряду. Проте проєкт договору ( Додаток 6 до ТД) не має переліку повноважень такого фахівця, як інженер – консультант.
Отже, Закон не зобов’язує учасників мати у штатній структурі такого працівника, як інженер – консультант, а вимога, наведена в тендерній документації Замовника, є сама по собі абсурдною та необґрунтованою з точки зору Закону та самого проекту.
Щодо наявність в учасника такого працівника, як сертифікований інженер з охорони праці варто зазначити наступне.
Кваліфікаційні вимоги до інженера з охорони праці зазначені у Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 29.12.2004 № 336 (далі — ДКХП).
Зокрема, провідний інженер з охорони праці повинен мати повну вищу освіту відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) та стаж роботи за професією інженера з охорони праці I категорії не менше 2 років.
Залежно від категорії до фахівця з ОП в ДКХП встановлено такі вимоги:
• інженер з охорони праці I категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст); для магістра — без вимог до стажу роботи, спеціаліста — стаж роботи за професією інженера з охорони праці II категорії — не менше 2 років.
• інженер з охорони праці II категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст). Стаж роботи за професією інженера з охорони праці — не менше 1 року.
• інженер з охорони праці: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст) без вимог до стажу роботи.
Інженер з ОП проходить навчання і перевірку знань із питань охорони праці під час прийняття на роботу та періодично — раз на три роки. Підстава — пункт 1.6 Типового положення про службу охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 15.11.2004 № 255 (НПАОП 0.00-4.35-04). Під час навчання він повинен також, відповідно до освітньо-професійної програми, на практиці підтвердити вміння користуватися цими знаннями.
Проте, обов’язкова сертифікація інженера з охорони праці Законом не передбачена.
Отже вимога щодо наявності в учасника саме сертифікованого інженера з охорони праці є дискримінуючою.
Вважаємо що Замовником навмисно було встановлено вимоги в тендерній документації, які не передбаченні чинним законодавством України, але напроти звужують коло потенційних учасників.
За таких обставин варто нагадати Замовнику, що фундаментальними принципами на здійснення публічних закупівель є принципи: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, в іншому випадку будемо вимушені звертатися до органу оскарження за захистом свого порушеного права.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Враховуючи вище викладене, просимо Вас не порушувати законодавство і на виконання вимог п. 54. Особливостей, разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднити перелік змін, що вносяться в Тендерну документацію відповідно Протоколу №74 від 06.09.2023.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-01-000034 ● 3117b2736b6a4fb88ff27a6ccd5a119f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 10:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.10.2023 № 314
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-08-30-000285-a 30.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-07 10:18:53
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із будівництва водогону смт Чупахівка. Нове будівництво (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-30-000285-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-13 09:11:35
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із будівництва водогону смт Чупахівка. Нове будівництво (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-30-000285-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника) вами визначено відповідність тендерної пропозицій учасника ТОВ «АМК РЕМ-БУД» вимогам пункту 3 додатку 2 тендерної документації щодо наявності в учасника працівника - інженера з охорони праці (будівництво) не нижче І категорії – 1 особа.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
2023-12-01 13:05:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | 2-а/480/13004/23 від 08.12.2023 року |
Дата публікації: | 09 грудня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 2-а/480/13004/23 |
Дата відкриття провадження: | 08 грудня 2023 |
Документи:
09 грудня 2023 13:46
|
Електронний підпис |
09 грудня 2023 13:41
|
Електронний підпис |
09 грудня 2023 13:38
|
2-2-208426b0-966c-11ee-8b5e-214f4855438a.pdf |
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2023 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ МЕГАПОЛІСБУД |
91 657 053,00
UAH з ПДВ
|
91 657 053,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
93 688 306,42
UAH з ПДВ
|
93 688 306,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
94 894 876,30
UAH з ПДВ
|
94 894 876,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ МЕГАПОЛІСБУД #36146554 |
Відхилено |
91 657 053,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2023 14:13
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Відхилено |
93 688 306,42
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2023 10:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 вересня 2023 15:19
|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" #38256839 |
Переможець |
94 894 876,30
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2023 15:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 вересня 2023 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 15:17
|
додаткова угода.pdf | укладений |
13 березня 2024 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2023 14:25
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2023 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2023 11:48
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2023 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2023 10:56
|
протокол.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2023 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2023 14:05
|
Додатки | укладений |
05 жовтня 2023 13:59
|
Договір | укладений |
05 жовтня 2023 13:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку з технічною (механічною) помилкою було помилково вказано не вірну дату завершення дії договору, а саме 31.12.2023 р. У зв`язку з чим необхідно розмістити правильну дату завершення дії договору про закупівлю 31.12.2025 р |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (доповнення пунктів договору 4.1 та 10.14 та додатку №1 "Договірна ціна", доповнення Договору додатком №3 "План фінансування робіт") |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (доповнення пункту договору 2.1, доповнення договору пунктом 4.6, викладено в новій редакції додаток №3 "План фінансування робіт" ) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |