Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОРОХТЯНСЬКА ВИСОКОГІРСЬКА НАВЧАЛЬНО-СПОРТИВНА БАЗА "ЗАРОСЛЯК" |
Код ЄДРПОУ: | 20549521 |
Місцезнаходження: | 78595, Україна , Івано-Франківська обл., місто Яремче, селище міського типу Ворохта, ВУЛИЦЯ ГОВЕРЛЯНСЬКА, будинок 31 |
Контактна особа: |
Юрчук Світлана 380688364568 svetaj08061987@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2023 19:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 32 918 047,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 164 590,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Заросляк", вул. Говерлянська, 31, смт. Ворохта, м. Яремче (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2023 16:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2023 16:39 |
Тендерна документація зі змінами 08.09.docx | |
08 вересня 2023 14:21 |
Технічна специфікація зі змінами 08.09 (2).docx | |
08 вересня 2023 14:21 |
Перелік змін від 08.09.2023 (2).docx | |
29 серпня 2023 19:38 |
Додаток №5 (1).docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-18-000011 ● dbc50003daad427ea77d74fa9893d9b9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 10:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.09.2023 №62-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.09.2023 № 62-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-08-29-012337-a 29.08.2023
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-19 09:23:18
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт спального корпусу ДП "Ворохтянськависокогірська навчально- спортивна база Заросляк", вул. Говерлянська, 31, смт. Ворохта, м. Яремче (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-29-012337-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-21 10:16:26
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" на запитпро надання пояснень від 19.09.2023 р. повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником (нами) на офіційному веб-сайті Міністерства молоді та спорту України розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за наступним посиланням– https://mms.gov.ua/storage/app/sites/16/Obgryntyvanja%20technichnuch%20ta%20jkisnuch%20charakterustuk/2023/Pidpruemstva/UA-2023-08-29-012337-a.pdf/. .
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації на «Капітальний ремонт спального корпусу ДП "Ворохтянськависокогірська навчально-спортивна база "Заросляк", вул. Говерлянська, 31, смт. Ворохта, м. Яремче».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: кошти державного бюджету – 34 800 379,00 грн. згідно затвердженого кошторису спеціального фонду державного бюджету на 2023 рік за КПКВ 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам та організаціям) та погодженого Міністерством молоді та спорту України.
Очікувана вартість робіт визначалась на підставі розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації (згідно Наказу Мінекономіки №275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі») (За виключенням наступних статей витрат: Кошти на здійснення технічного нагляду - 330 955,00грн. без ПДВ; Кошти на проведення процедури закупівлі –46 379,00 грн.без ПДВ; Кошти на формування страхового фонду документації – 13 129,00грн. без ПДВ; Вартiсть проектних робiт – 1 124 419,00 грн. без ПДВ; Вартiсть експертизи проектної документацiї–41 481,00 грн.без ПДВ; Кошти на оплату послуг,пов'язаних із підготовкою до виконання робіт,їх здійсненням та введенням об'єктівбудівництва в експлуатацію (втому числі кошти на оплату послуг, пов'язаних з приєднанням об'єктабудівництва до діючих інженерних мереж) –12 346,00грн.без ПДВ).
ПДВ – 313 722,00 грн.
Разом без ПДВ – 1 568 610,00 грн.
Разом: 1 882 332 грн.з ПДВ.
Відповідно, з огляду на вищенаведені розрахунки, очікувана вартість закупівлі становить:
32 918 047,00 грн.з ПДВ.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Артіфекс буд |
32 700 000,00
UAH з ПДВ
|
32 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Артіфекс буд #42594336 |
Переможець |
32 700 000,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2023 10:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2023 20:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2023 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2023 14:04
|
додаткова угода .pdf | зміни до договору |
05 грудня 2023 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2023 15:05
|
договір Артіфекс.pdf | укладений |
26 вересня 2023 15:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на 17132,40 гривень та викладення додатків до нього у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | ДГ-0000005 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |