Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність: 1-5))
Очікувана вартість
2 730 000 000,00 UAH
UA-2023-08-29-012295-a ● 8c8d3f066e2d45b4a3c0db0897bee8c5
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Вебсайт: | https://www.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6 |
Контактна особа: |
Олег Муха +380444547422 o.v.myxa@mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2023 19:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2023 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 2 730 000 000,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Тендерна документація
07 вересня 2023 17:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2023 17:29 |
Оголошення Бронижелети зміни 07.09.docx | |
07 вересня 2023 17:29 |
Новий проєкт договору 07.09.docx | |
07 вересня 2023 17:29 |
Зміни до Оголошення Броня 07.09.docx | |
07 вересня 2023 17:29 |
Додаткові відповіді на Запитання Бронежилети.doc | |
29 серпня 2023 19:16 |
Додаток 1 Цінова.doc | |
29 серпня 2023 19:16 |
Додаток 2 Відомості.doc |
07 вересня 2023 17:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
07 вересня 2023 17:29 |
Оголошення Бронижелети зміни 07.09.docx
|
|||||||||
07 вересня 2023 17:29 |
Новий проєкт договору 07.09.docx
|
|||||||||
07 вересня 2023 17:29 |
Зміни до Оголошення Броня 07.09.docx
|
|||||||||
07 вересня 2023 17:29 |
Додаткові відповіді на Запитання Бронежилети.doc
|
|||||||||
29 серпня 2023 19:16 |
Додаток 1 Цінова.doc
|
|||||||||
29 серпня 2023 19:16 |
Додаток 2 Відомості.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо проекту договору
Дата подання: 01 вересня 2023 15:03
Дата відповіді: 04 вересня 2023 23:02
Проектом договору (п. 2.1. проекту Договору) передбачено обмеження постачання продукції партіями у кількості, що не перевищує 3 200 одиниць товару.
В той же час, п. 2 Порядку здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 19.07.2017 №375 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 грудня 2017 р. за № 1461/31329, чітко визначено, що партія товару - будь-яка визначена кількість товару з однаковою назвою та властивостями, виготовленого з одних матеріалів та оформленого одним документом про відповідність, а також розміщеного окремо в приміщенні для приймання і призначеного для відвантаження.
Таким чином вважаємо, що умова договору про постачання продукції партіями у кількості, що не перевищує 3 200 одиниць товару, обмежує права як постачальника продукції та з самого початку ставить під загрозу своєчасність виконання умов Договору.
Просимо надати нормативне (юридичне) обґрунтування дії таких обмежень у відповідності до чинного законодавства України прийняти рішення про внесення змін до проекту договору та відмовитися від обмежень кількості одиниць товару в партії постачання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьовується зазначене питання та у разі необхідності буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
щодо ростовки
Дата подання: 01 вересня 2023 15:04
Дата відповіді: 04 вересня 2023 23:02
Проектом договору (п. 1.7. проекту Договору) передбачено, що «при формуванні кожної партії Товару має бути витримана пропорційність за розмірами, яка встановлена ростовкою Міністерства оборони України».
Враховуючи, що технологія виробництва на підприємствах передбачає циклічність (запуск кожного розміру окремо) та черговість виробництва одного типу ростовки за іншою, а не одночасно всіх, а також з метою прискорення постачання продукції для потреб ЗСУ просимо надати відповідь про можливість внесення змін до проекту договору про постачання виробів без врахування пропорційності в окремо відвантажених партіях з дотриманням остаточної сумарної ростовки відповідно до умов договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьовується зазначене питання та у разі необхідності буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
щодо перевірки якості
Дата подання: 01 вересня 2023 15:05
Дата відповіді: 04 вересня 2023 23:02
Проектом договору (п. 2.1. проекту Договору) передбачено, що «приймальний контроль Товару за якістю здійснюється представниками Центрального управління контролю якості, що є структурним підрозділом Міністерства оборони України, (далі - Представник Центрального управління) у місцях його здачі на об’єднаних центрах забезпечення», а також (п. 2.4. проекту Договору) – «під час приймального контролю Товару Представник Центрального управління за участю Представника Постачальника здійснює відбір зразків Товару із партії для перевірки відповідності вимогам нормативної або/та технічної документації у тому числі захисних (балістичних) властивостей Товару у випробувальній лабораторії, акредитованій Національним агентством з акредитації України на технічну компетентність та незалежність».
З метою прискорення постачання продукції до кінцевого споживача – військовослужбовців ЗСУ, скорочення часу приймання-здавання та оптимізації роботи Представників Центрального управління, у разі постачання виробів в об’єднані центри в інші міста відмінні від Києва та у зв’язку із знаходженням випробувальних лабораторій, акредитованих Національним агентством з акредитації України на технічну компетентність та незалежність лише у м. Києві, прошу надати відповідь на питання про можливість внесення змін до проекту договору щодо здійснення відбору зразків Товару із партії для перевірки відповідності вимогам нормативної або/та технічної документації, у тому числі захисних (балістичних) властивостей Товару Представниками Центрального управління безпосередньо у м. Києві (за умови, що представники територіальних підрозділів входять до складу Центрально управління та виконують ті самі функції)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьовується зазначене питання та у разі необхідності буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
протиріччя положень проекту Договору
Дата подання: 01 вересня 2023 15:06
Дата відповіді: 04 вересня 2023 23:02
Пропонуємо виключити протиріччя положень проекту Договору, внутрівідомчим інструкціям Міністерства, ДСТУ, ВСТ, ТС та затвердженим обсягам перевірки, зокрема, здійснення приймання готової продукції (вибірка, випробування сировини та матеріалів, балістичні випробування та інше), зокрема, абз. 4 п. 2.4 проекту Договору щодо застосування одноступінчастого типу вибіркового контролю за альтернативною ознакою та S-4 спеціальний рівень контролю, який протирічить Обсягу перевірки виробу, викладеного на сайті Міністерства оборони України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьовується зазначене питання та у разі необхідності буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
зразок-еталон
Дата подання: 01 вересня 2023 15:06
Дата відповіді: 04 вересня 2023 22:21
Повідомте, будь ласка, чи обов’язково виріб, що планується до постачання, повинен відповідати існуючим затвердженим Міністерством оборони України зразкам-еталонам?
Відповідь: Відповідно до пункту 3.1.1 технічної специфікації Міністерства оборони України “Бронежилет модульний” ТС А01XJ.29423-420:2023 (01) предмет повинен відповідати вимогам технічної специфікації та зразкам-еталонам
дискримінаційни вимоги
Дата подання: 03 вересня 2023 19:51
Дата відповіді: 04 вересня 2023 23:02
У зв’язку з явними дискримінаційними вимогами до учасників даної процедури закупівлі, встановленими вимогами щодо кваліфікаційних критеріїв, вимог щодо строків поставки та умов відповідності учасника технічним характеристикам, а також ситуації щодо закупівель Міністерства оборони України, вимушені звернутись з наступним.
Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Індивідуальне обмундирування (35810000-5) Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, вид 5, комплектність 1-5) для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам, учасник у складі пропозиції повинен надати сканований лист, виданий учаснику Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України (надалі - ЦУР СМЗ ЗСУ) щодо відповідності одиниці зразка товару нормативно-технічній документації (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)).
Тендерна документація визначає порядок отримання вказаного документу, відповідно до якого учасник повинен надати до ЦУР СМЗ ЗСУ - Одиницю товару, матеріали, фурнітуру та протоколи випробувань від акредитованих лабораторій на лінійні виміри готових предметів, матеріалів та фурнітуру, що використовується під час виготовлення одиниці товару.
Доводимо до вашого відому, що за строк, який наданий вами для подання тендерної пропозиції , а це лише 7 робочих днів не можливо провести випробування готового виробу та матеріалів з яких він виготовлений (це понад 70 показників) на відповідність технічній специфікації А01XJ.29423-420:2023 (01)) та іншим ТС МОУ, які визначені в п. 3.1.6 зазначеної ТС, надати зразок для перевірки до ЦУР СМЗ ЗСУ.
Для отримання листа від ЦУР СМЗ ЗСУ для участі у даній закупівлі, враховуючи вказані вище вимоги замовника необхідно не менше 14 робочих днів.
Проаналізувавши встановлені вами вимоги можна прийти до висновку, що дана закупівля та умови відповідності пропозиції технічним вимогам, строків її подачі обмежують коло потенційних учасників та розраховані лише на певних постачальників, які перебуваючи в «тісному контакті» з посадовими особами структурних підрозділів МОУ, маючи попередні домовленості вже провели весь обсяг випробувань та отримали від ЦУР СМЗ ЗСУ необхідний лист. Тобто дані умови закупівлі створені для учасників (ймовірно: ТОВ НВП «ТЕМП – 3000, Харківський завод засобів індивідуального захисту, РА.ДА) у яких «заінтересовані» певні посадові особи Міністерства оборони України та з якими з початку повномасштабного вторгнення співпрацювало МОУ по прямим договорам та закуповувало бронежилети за цінами вищими на 30-40 % від їх реальної на той час вартості.
Вважаємо, що Міністерством оборони України дана вимога встановлена лише для усунення можливості участі постачальників у яких вони не заінтересовані, та усунення тих, які їм не цікаві, а саме ЦУР СМЗ ЗСУ, відповідальні посадові особи якого не є кваліфікованими та компетентними спеціалістами в галузі виробництва та оцінки засобів індивідуального захисту, виконують функцію органу який на власний розсуд або за вказівкою вищого керівництва вирішує допускати до участі у закупівлі того чи іншого учасника.
Крім того, сама ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)) в частині вимог до конструктивну виробу, його ергономіки та виконання не відповідає тим реаліям, які наразі є першочерговими та необхідними, а лише відображає комерційні інтереси певних виробників або постачальників та надає можливість поставки виробів низької якості за завищеною ціною.
Враховуючи вищевикладене вважаємо про необхідне, виключити з тендерної документації вимогу про надання у складі пропозиції листа ЦУР СМЗ ЗСУ, або продовжити строк подання тендерних пропозицій щонайменше на 14 робочих днів.
Нажаль, дана процедура закупівлі не передбачає можливості її оскарження в Постійно-діючій колегії Антимонопольного комітету України у сфері розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, а тому ми розуміємо, що вами скоріш за все дану вимогу буде проігноровано та надано формальну відповідь, але вона залишиться в публічному доступі на довгі роки, а платники податків-громадяни України, країни-патрнери, які з початку повномасштабного вторгнення надають нам фінансову та матеріальну підтримку, військовослужбовці, а також близькі тих хто загинув у даній війні бачитимуть те, хто користуючись владою та станом у країні отримував особисту вигоду на крові наших Воїнів, купуючи яйця по 17 грн. за шт. та куртки в Туреччині по 25 у.е. в подальшому постачаючи їх до МОУ по 85 у.е. та багато іншого за аналогічним принципом.
Резюмуючи вищевикладене та задля суспільного розуміння громадян, даний тендер підготовлений для ТОВ «НВП ТЕМП-3000», ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту» та ТОВ «РА.ДА», які пропорційно розподілять між собою лоти у закупівлі, поставивши продукцію сумнівної якості по завищеним цінам отримавши надприбутки, які будуть розподілені між певними посадовими особами Міністерства оборони України та членами Комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки, оборони та розвідки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьовується зазначене питання та у разі необхідності буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-29-012295-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Велмет", Код ЄДРПОУ:37347778
Дата подання: 03 вересня 2023 12:55
Підтвердження відповідності технічним характеристикам
Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозицій повинен надати Сканований лист, виданий учаснику Центральним управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України щодо відповідності зразка одиниці товару нормативно-технічній документації (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)).
Для отримання даного листа учаснику необхідно надати до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України оригінали протоколів випробувань (від лабораторій акредитованих на технічну компетентність та незалежність Національним агентством акредитації України) на лінійні виміри готових предметів, матеріалів та фурнітуру, що використовується під час виготовлення одиниці товару, які зазначені в нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01))
За час який надано замовником не можливо провести необхідні випробування на відповідність вимогам ТС готового виробу та матеріалів з яких він виготовлений.
По суті, лист який ви вимагаєте є єдиним документом, що підтверджує відповідність технічним характеристикам, який видається на підставі протоколів отриманих від акредитованих лабораторій. Враховуючи неможливість їх отримання у такі обмежені строки, Закон України «Про публічні закупівлі», а саме п. 6 ст. 23 визначає, що учасник який не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Враховуючи вищевикладене, ситуацію з неможливість отримання необхідних протоколів випробувань та передбаченої законом можливості надання у складі пропозиції паспорту на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям, прошу підтвердити можливість надання для участі у складі пропозиції паспорту на виріб замість листа Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розгорнути
Згорнути
Для отримання даного листа учаснику необхідно надати до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України оригінали протоколів випробувань (від лабораторій акредитованих на технічну компетентність та незалежність Національним агентством акредитації України) на лінійні виміри готових предметів, матеріалів та фурнітуру, що використовується під час виготовлення одиниці товару, які зазначені в нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01))
За час який надано замовником не можливо провести необхідні випробування на відповідність вимогам ТС готового виробу та матеріалів з яких він виготовлений.
По суті, лист який ви вимагаєте є єдиним документом, що підтверджує відповідність технічним характеристикам, який видається на підставі протоколів отриманих від акредитованих лабораторій. Враховуючи неможливість їх отримання у такі обмежені строки, Закон України «Про публічні закупівлі», а саме п. 6 ст. 23 визначає, що учасник який не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Враховуючи вищевикладене, ситуацію з неможливість отримання необхідних протоколів випробувань та передбаченої законом можливості надання у складі пропозиції паспорту на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям, прошу підтвердити можливість надання для участі у складі пропозиції паспорту на виріб замість листа Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2023 23:04
Замовником опрацьовується зазначене питання та у разі необхідності буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2023-08-29-012295-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ТАКТИЧНОГО СПОРЯДЖЕННЯ", Код ЄДРПОУ:31642848
Вимога щодо кваліфікаційних критеріїв
Шановний Замовнику!
В п.п. 4 п. 12.3 Оголошення вказано, що "Фінансова спроможність визначається: a. Відповідно до поданого Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) або Звіту про фінансові результати (форма 2-м) за рядком 2000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 1 (одного) відсотка очікуваної вартості предмету закупівлі (пропорційно очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівель на частини) за річний звітний період у 2020 році та/або 2021 році та/або 2022 році, та позитивна динаміка за всі звітні періоди 2020-2022 років."
В той же час, на ведення бізнесу великий вплив мають зовнішні фактори і не завжди можна забезпечити стале зростання окремих фінансових показників. Наприклад, широкомасштабне вторгнення росії в лютому 2022 року суттєво зменшило обсяги реалізації і навіть тимчасово зупинило діяльність багатьох компаній.
Із аналізу оголошених процедур закупівель в 2023 році, критерій «позитивна динаміка за всі звітні періоди 2020-2022 років» міститься лише у двох закупівлях - цій та процедурі закупівлі душових установок – котлів швидкісного нагріву води (КШНВ) (номер процедури UA-2023-08-29-012190-a).
Вимога відповідності критерію «позитивна динаміка за всі звітні періоди 2020-2022 років» ставить у нерівне становище учасників, котрі зареєстровані після 01.01.22 року із учасниками, корі зареєстровані до цієї дати - перші на сьогодні мають тільки один баланс і повинні відповідати лише одному із критеріїв фінансової спроможності.
Згідно ч.5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на вищевикладене просимо виключити фразу «позитивна динаміка за всі звітні періоди 2020-2022 років» із п.п. 4 п. 12.3 Оголошення.
Інформаційно
В процедурі закупівлі душових установок – котлів швидкісного нагріву води (КШНВ) - номер процедури UA-2023-08-29-012190-a на аналогічне запитання є повідомлення «Замовником опрацьовується зазначене питання та буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.»
Просимо врахувати цей прецедент в рамках поточної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
В п.п. 4 п. 12.3 Оголошення вказано, що "Фінансова спроможність визначається: a. Відповідно до поданого Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) або Звіту про фінансові результати (форма 2-м) за рядком 2000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 1 (одного) відсотка очікуваної вартості предмету закупівлі (пропорційно очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівель на частини) за річний звітний період у 2020 році та/або 2021 році та/або 2022 році, та позитивна динаміка за всі звітні періоди 2020-2022 років."
В той же час, на ведення бізнесу великий вплив мають зовнішні фактори і не завжди можна забезпечити стале зростання окремих фінансових показників. Наприклад, широкомасштабне вторгнення росії в лютому 2022 року суттєво зменшило обсяги реалізації і навіть тимчасово зупинило діяльність багатьох компаній.
Із аналізу оголошених процедур закупівель в 2023 році, критерій «позитивна динаміка за всі звітні періоди 2020-2022 років» міститься лише у двох закупівлях - цій та процедурі закупівлі душових установок – котлів швидкісного нагріву води (КШНВ) (номер процедури UA-2023-08-29-012190-a).
Вимога відповідності критерію «позитивна динаміка за всі звітні періоди 2020-2022 років» ставить у нерівне становище учасників, котрі зареєстровані після 01.01.22 року із учасниками, корі зареєстровані до цієї дати - перші на сьогодні мають тільки один баланс і повинні відповідати лише одному із критеріїв фінансової спроможності.
Згідно ч.5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на вищевикладене просимо виключити фразу «позитивна динаміка за всі звітні періоди 2020-2022 років» із п.п. 4 п. 12.3 Оголошення.
Інформаційно
В процедурі закупівлі душових установок – котлів швидкісного нагріву води (КШНВ) - номер процедури UA-2023-08-29-012190-a на аналогічне запитання є повідомлення «Замовником опрацьовується зазначене питання та буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.»
Просимо врахувати цей прецедент в рамках поточної закупівлі.
Скасована
Дата: 03 вересня 2023 19:06
Причина: технічна помилка
Номер вимоги: UA-2023-08-29-012295-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:39243307
Дата подання: 03 вересня 2023 19:10
щодо кваліфікаційних критеріїв
Шановний Замовнику!
В п.п. 4 п. 12.3 Оголошення вказано, що "Фінансова спроможність визначається: a. Відповідно до поданого Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) або Звіту про фінансові результати (форма 2-м) за рядком 2000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 1 (одного) відсотка очікуваної вартості предмету закупівлі (пропорційно очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівель на частини) за річний звітний період у 2020 році та/або 2021 році та/або 2022 році, та позитивна динаміка за всі звітні періоди 2020-2022 років."
В той же час, на ведення бізнесу великий вплив мають зовнішні фактори і не завжди можна забезпечити стале зростання окремих фінансових показників. Наприклад, широкомасштабне вторгнення росії в лютому 2022 року суттєво зменшило обсяги реалізації і навіть тимчасово зупинило діяльність багатьох компаній.
Із аналізу оголошених процедур закупівель в 2023 році, критерій «позитивна динаміка за всі звітні періоди 2020-2022 років» міститься лише у двох закупівлях - цій та процедурі закупівлі душових установок – котлів швидкісного нагріву води (КШНВ) (номер процедури UA-2023-08-29-012190-a).
Вимога відповідності критерію «позитивна динаміка за всі звітні періоди 2020-2022 років» ставить у нерівне становище учасників, котрі зареєстровані після 01.01.22 року із учасниками, корі зареєстровані до цієї дати - перші на сьогодні мають тільки один баланс і повинні відповідати лише одному із критеріїв фінансової спроможності.
Згідно ч.5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на вищевикладене просимо виключити фразу «позитивна динаміка за всі звітні періоди 2020-2022 років» із п.п. 4 п. 12.3 Оголошення.
Інформаційно
В процедурі закупівлі душових установок – котлів швидкісного нагріву води (КШНВ) - номер процедури UA-2023-08-29-012190-a на аналогічне запитання є повідомлення «Замовником опрацьовується зазначене питання та буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.»
Просимо врахувати цей прецедент в рамках поточної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
В п.п. 4 п. 12.3 Оголошення вказано, що "Фінансова спроможність визначається: a. Відповідно до поданого Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) або Звіту про фінансові результати (форма 2-м) за рядком 2000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 1 (одного) відсотка очікуваної вартості предмету закупівлі (пропорційно очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівель на частини) за річний звітний період у 2020 році та/або 2021 році та/або 2022 році, та позитивна динаміка за всі звітні періоди 2020-2022 років."
В той же час, на ведення бізнесу великий вплив мають зовнішні фактори і не завжди можна забезпечити стале зростання окремих фінансових показників. Наприклад, широкомасштабне вторгнення росії в лютому 2022 року суттєво зменшило обсяги реалізації і навіть тимчасово зупинило діяльність багатьох компаній.
Із аналізу оголошених процедур закупівель в 2023 році, критерій «позитивна динаміка за всі звітні періоди 2020-2022 років» міститься лише у двох закупівлях - цій та процедурі закупівлі душових установок – котлів швидкісного нагріву води (КШНВ) (номер процедури UA-2023-08-29-012190-a).
Вимога відповідності критерію «позитивна динаміка за всі звітні періоди 2020-2022 років» ставить у нерівне становище учасників, котрі зареєстровані після 01.01.22 року із учасниками, корі зареєстровані до цієї дати - перші на сьогодні мають тільки один баланс і повинні відповідати лише одному із критеріїв фінансової спроможності.
Згідно ч.5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на вищевикладене просимо виключити фразу «позитивна динаміка за всі звітні періоди 2020-2022 років» із п.п. 4 п. 12.3 Оголошення.
Інформаційно
В процедурі закупівлі душових установок – котлів швидкісного нагріву води (КШНВ) - номер процедури UA-2023-08-29-012190-a на аналогічне запитання є повідомлення «Замовником опрацьовується зазначене питання та буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.»
Просимо врахувати цей прецедент в рамках поточної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 вересня 2023 23:05
Замовником внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Бронежилети (35815100-1) (Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність: 1-5)) |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 494 000 000,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 940 000,00 UAH без ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 Оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 Оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4940000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює: за лотом 1-6 – 1 % вартості договору про закупівлю |
Позиції
4000 комп
Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність: 1-5)
ДК 021:2015: 35815100-1 — Бронежилети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область
Дата доставки:
10 жовтня 2023
15000 комп
Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність: 1-5)
ДК 021:2015: 35815100-1 — Бронежилети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область
Дата доставки:
15 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 14 вересня 2023 18:08 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону “Про публічні закупівлі” відмінити спрощену закупівлю Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність: 1-5)) шість лотів, у зв’язку із неможливості усунення порушень, що виники через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
14 вересня 2023 18:09
|
Електронний підпис |
14 вересня 2023 18:08
|
Вит Прот відміна_93_4.doc |