Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки
Очікувана вартість
312 000,00 UAH
UA-2023-08-29-011609-a ● 9b50b0f9c8bb47e9a990fc821d6cdbd5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДРАБІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДРАБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 39030603 |
Місцезнаходження: | 19801, Україна , Черкаська обл., Золотоніський р-н, смт Драбів, вул. Садова, 1Б |
Контактна особа: |
Петро Архипович Cтецюк +380473830089 drabiv.cpms@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2023 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2023 12:37 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2023 12:37 |
Очікувана вартість: | 312 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19801, Україна, Черкаська область, селище міського типу Драбів, вул. Садова, 1Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: Місцевий бюджет | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2023 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2023 17:08 |
Обгрунтування_ноутбуки.pdf | |
29 серпня 2023 17:08 |
ТД_ ноутбуки_23.pdf |
31 серпня 2023 15:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 серпня 2023 17:08 |
Обгрунтування_ноутбуки.pdf
|
|||
29 серпня 2023 17:08 |
ТД_ ноутбуки_23.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо програмного забезпечення?
Дата подання: 31 серпня 2023 23:57
Дата відповіді: 01 вересня 2023 14:02
Добрий вечір. Як ви будете користуватись цією комп,ютерною технікою без програмного забезпечення?
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: умовами тендерної документації учасникам не забороняється пропонувати обладнання із встановленим програмним забезпеченням, проте у випадку відсутності останнього, воно буде встановлено Замовником самостійно, окрім того подальше використання товару не є предметом даної закупівлі.
Щодо переможця?
Дата подання: 01 вересня 2023 00:02
Дата відповіді: 01 вересня 2023 14:10
Переможець вже давно визначений з продукцією сірого походження. Соромно!
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: відповідно до ч.2 Розділу Порядок внесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. У Вашому зверненні відсутні будь-які уточнення або ж вимоги щодо внесення змін до умов тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-29-011609-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 30 серпня 2023 16:23
Доповнення Тендерної документації Замовника.
Шановний Замовник!
Прохання доповнити (розширити) Вашу вимогу у Додатку №4, а саме п.1. "Як згода з Технічним завданням і гарантія його виконання Учасники у складі
пропозиції надають порівняльну таблицю запропонованого товару"
Детальний опис по суті вимоги у закріпленому файлі.
Дякуємо! З Повагою!
Прохання доповнити (розширити) Вашу вимогу у Додатку №4, а саме п.1. "Як згода з Технічним завданням і гарантія його виконання Учасники у складі
пропозиції надають порівняльну таблицю запропонованого товару"
Детальний опис по суті вимоги у закріпленому файлі.
Дякуємо! З Повагою!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2023 15:06
Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне згідно ч. 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації учасники в складі пропозиції надають заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1. Додаток 1 передбачає таблицю 1, де обов’язковою графою для заповнення «Найменування предмету закупівлі відповідно до тендерної документації/ Торгівельна назва, модель (артикул – за наявності)», тобто учасники повинні зазначати конкретну модель запропонованого товару. Замовником буде розглянуто необхідність змін та за потреби буде внесено відповідні зміни до умов тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-08-29-011609-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 31 серпня 2023 13:05
Документальне підтвердження легального походження товару.
Шановний Замовник.
Детальний опис по суті вимоги у закріпленому файлі.
Дякуємо!
З Повагою!
Детальний опис по суті вимоги у закріпленому файлі.
Дякуємо!
З Повагою!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2023 13:58
Доброго дня, з приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне: умовами тендерної документації передбачено вимоги щодо належного оформлення та сплати податків і зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством, що включають в себе митні платежі. Окрім того документпацією також передбачено забезпечення постачальником гарантійного обслуговування. Окрім того відмічаємо, що Замовником навмисно не встановлено вимог щодо авторизації оскільки у зв’язку з воєнним станом в учасників можуть виникнути перешкоди (у тому числі затримка в часі) при отриманні відповідного документу, що потягне за собою порушення принципу недискримінації учасників. Наголошуємо такі вимоги Замовник має право включати або не включати до тендерної документації на власний розсуд. З метою недискримінації учасників Замовник не вбачає необхідності внесення змін до умов тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2023 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
255 240,00
UAH з ПДВ
|
255 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Сорокін Олег Станіславович" |
276 000,00
UAH з ПДВ
|
265 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
275 436,00
UAH з ПДВ
|
275 436,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Переможець |
255 240,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2023 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2023 17:02
|
Договір ноутбуки №145 Поділля Фінанс.pdf | укладений |
15 вересня 2023 17:00
|