Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (ПРУ) КУ «Новоборівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради за адресою: вул. Лісна, 2-а, смт. Нова Борова, Житомирський район, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
13 656 976,80 UAH
UA-2023-08-29-011330-a ● 87a5f57a3bbf4091b2f0868659c37f5a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Вебсайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Руслана Пархомець +380412404706 tender2@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2023 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 13 656 976,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 136 569,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 68284 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору у розмірі 1 % від суми Договору здійснюється шляхом розміщення електронної банківської гарантії на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасник-переможець зобов’язаний розмістити банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (ПРУ) КУ «Новоборівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради за адресою: вул. Лісна, 2-а, смт. Нова Борова, Житомирський район, Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12114, Україна, Житомирська область, Житомирський район, смт. Нова Борова, вул. Лісна, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконання робіт Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2в (надалі форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат форма КБ-3 (надалі форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2023 16:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2023 16:48 |
Тендерна документація.pdf | |
29 серпня 2023 16:48 |
Додаток №3 Технічне завдання.pdf | |
29 серпня 2023 16:48 |
Додаток №4 Проект договору.rar |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо надання тендерної документації у машинозчитувальному форматі
Дата подання: 30 серпня 2023 14:22
Дата відповіді: 01 вересня 2023 16:53
Шановний Замовник! Умовами вашої тендерної документації вимагається надання Учасниками форм документів, від яких не можна відступати, зокрема тендерна пропозиція, відомості про Учасника. У той же час вами надана тендерна документація , у тому числі згадувані вище форми, у поганій якості, що не підлягає машинній обробці. Просимо надати тендерну документацію у форматі з розширенням *doc або * docx.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі оприлюднюється Замовником в системі електронних закупівель відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" № 922- VIII від 25.12.2015 (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Водночас, вказаними нормативними актами не встановлено вимоги стосовно формату документів, які замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. Слід зауважити, що формат в якому викладено тендерну документацію, в даному випадку, не впливає на можливість підготовки пропозиції потенційними учасникам торгів. Відповідно, відсутні об'єктивні підстави для викладення інформації про закупівлю або будь-якої її частини в іншому, відмінному від застосованого, форматі.
Прохання роз'яснити
Дата подання: 30 серпня 2023 14:22
Дата відповіді: 01 вересня 2023 16:54
Доброго дня! Прохання роз'яснити, що мається на увазі "Учасник має надати підтверджуючі документи відповідного класу наслідків (відповідальності) вказаного (-их) аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів)". Тобто якщо, в нас дана закупівля має клас наслідків СС1, то відповідно аналогічний договір теж повинен мати клас наслідків СС1? Яким саме підтверджуючим документом учасник повинен підтвердити дану вимогу? І чи не вважаєте ви цю вимогу дискримінаційною, що зменшує круг потенційних учасників? Обгрунтуйте будь ласка важливість аналогічного договору з аналогічним класом наслідків? На що це впливає?
Дякуємо, за оперативну відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником не встановлено у тендерній документації вимоги щодо підтвердження виконання аналогічного договору саме за класом наслідків СС1, вимоги стосуються лише характеру виконаних аналогічних робіт – нове будівництво/капітальний ремонт або реконструкція. Підтверджуючими документами можуть слугувати дозвіл/повідомлення на виконання будівельних робіт, що виданий уповноваженим органом, або затверджений експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації/щодо розгляду проектної документації на будівництво, або документ, що складений у довільній формі із зазначенням відповідного класу наслідків (відповідальності) до наданого (-их) аналогічного (-их) договору (-ів) у складі тендерної документації. Наголошуємо, що приведені вище вимоги тендерної документації не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-29-011330-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:37414959
Дата подання: 02 вересня 2023 16:26
Усунення невідповідностей в технічному завданні
У процесі підготовки тендерної пропозиції, а саме договірної ціни, виникли зауваження щодо невідповідностей по технічному завданні.
А саме:
1) П.13 Навантаження сміття вручну - 14,464 т,
а п.14 Перевезення сміття до 15 км – 144,64 т. Вважаємо, що тут присутня помилка. Прохання виправити!
2) п. 361 Прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових (поліпропіленових) напірних діаметром 20 мм – 8 м, а п.362 Труба PPR PN16 ф20х28 мм – 13 м. Тут спостерігається невідповідність об’єму роботи та матеріалу. Прохання привести у відповідність!
3) п. 419 Установлення насосів відцентрованих з електродвигуном масою понад 0,1 до 0,2 т (Насос фекальний поверхневий Н=9,0м; N=2.2кВт; Qmax=1.3л/с, Ду40 СМ80-50-200/4б) – прохання відредагувати найменування позиції, адже сам насос знаходиться в окремій позиції 436.
4) п.428 Установлення манометрів з триходовим краном – 2 комплекта, а п 427 Манометр ДМ 05063 – 1 шт - не відповідність по об’ємам
5) п.512-515 – не відповідність по об’ємам, роботи більше, а кабелю менше.
6) п.852 Затягування першого проводу перерізом понад 2,5мм2 до 6мм2 в труби (виключається обсяг 110м.п., п,55). Але ж позиція 55 Шпаклювання фінішне SCANMIX LHD. Звідки виключити обсяг -невідомо!
Прохання привести у відповідність Технічне завдання у зв'язку з виявленими невідповідностями. Та виставити у новій редакції. Щоб обсяги робіт відповідали обсягам матеріалів, відповідно до норм витрат матеріалів. Це необхідно для правильного розрахунку вартості тендерної пропозиції Учасника. Оскільки згідно тендерної документації єдиний критерій оцінки - ціна, тому важливо привести у відповідність Технічне завдання.
Розгорнути
Згорнути
А саме:
1) П.13 Навантаження сміття вручну - 14,464 т,
а п.14 Перевезення сміття до 15 км – 144,64 т. Вважаємо, що тут присутня помилка. Прохання виправити!
2) п. 361 Прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових (поліпропіленових) напірних діаметром 20 мм – 8 м, а п.362 Труба PPR PN16 ф20х28 мм – 13 м. Тут спостерігається невідповідність об’єму роботи та матеріалу. Прохання привести у відповідність!
3) п. 419 Установлення насосів відцентрованих з електродвигуном масою понад 0,1 до 0,2 т (Насос фекальний поверхневий Н=9,0м; N=2.2кВт; Qmax=1.3л/с, Ду40 СМ80-50-200/4б) – прохання відредагувати найменування позиції, адже сам насос знаходиться в окремій позиції 436.
4) п.428 Установлення манометрів з триходовим краном – 2 комплекта, а п 427 Манометр ДМ 05063 – 1 шт - не відповідність по об’ємам
5) п.512-515 – не відповідність по об’ємам, роботи більше, а кабелю менше.
6) п.852 Затягування першого проводу перерізом понад 2,5мм2 до 6мм2 в труби (виключається обсяг 110м.п., п,55). Але ж позиція 55 Шпаклювання фінішне SCANMIX LHD. Звідки виключити обсяг -невідомо!
Прохання привести у відповідність Технічне завдання у зв'язку з виявленими невідповідностями. Та виставити у новій редакції. Щоб обсяги робіт відповідали обсягам матеріалів, відповідно до норм витрат матеріалів. Це необхідно для правильного розрахунку вартості тендерної пропозиції Учасника. Оскільки згідно тендерної документації єдиний критерій оцінки - ціна, тому важливо привести у відповідність Технічне завдання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2023 15:17
Шановний Учасник! Повідомляємо, що технічне завдання за даним предметом закупівлі складено на основі проектно-кошторисної документації, яка пройшла комплексну експертизу на відповідність її вимогам законодавства України у сфері будівництва, будівельних норм, правил і нормативних документів, та за результатом якої отримано позитивний експертний звіт №435/е/23 від 02.06.2023 виданий ДП «НДІпроектреконструкція». Експертною організацією не було виявлено відхилень від вимог щодо міцності, надійності та довговічності будівель і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення.
У звʼязку з вищевикладеним, технічне завдання є остаточним та не може бути переглянуто, оскільки складено у відповідності до затвердженого проекту, тому підстави для задоволення вимоги відсутні.
У звʼязку з вищевикладеним, технічне завдання є остаточним та не може бути переглянуто, оскільки складено у відповідності до затвердженого проекту, тому підстави для задоволення вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2023-08-29-011330-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:37414959
Дата подання: 02 вересня 2023 16:47
Неправомірні вимоги
Замовнику було поставлено запитання:
"Загальне питання по закупівлі
30.08.2023 14:22
Доброго дня! Прохання роз'яснити, що мається на увазі "Учасник має надати підтверджуючі документи відповідного класу наслідків (відповідальності) вказаного (-их) аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів)". Тобто якщо, в нас дана закупівля має клас наслідків СС1, то відповідно аналогічний договір теж повинен мати клас наслідків СС1? Яким саме підтверджуючим документом учасник повинен підтвердити дану вимогу? І чи не вважаєте ви цю вимогу дискримінаційною, що зменшує круг потенційних учасників? Обгрунтуйте будь ласка важливість аналогічного договору з аналогічним класом наслідків? На що це впливає? Дякуємо, за оперативну відповідь!"
На яке було дано відповідь:
"Відповідь Організатора:
01.09.2023 16:54
Доброго дня! Замовником не встановлено у тендерній документації вимоги щодо підтвердження виконання аналогічного договору саме за класом наслідків СС1, вимоги стосуються лише характеру виконаних аналогічних робіт – нове будівництво/капітальний ремонт або реконструкція. Підтверджуючими документами можуть слугувати дозвіл/повідомлення на виконання будівельних робіт, що виданий уповноваженим органом, або затверджений експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації/щодо розгляду проектної документації на будівництво, або документ, що складений у довільній формі із зазначенням відповідного класу наслідків (відповідальності) до наданого (-их) аналогічного (-их) договору (-ів) у складі тендерної документації. Наголошуємо, що приведені вище вимоги тендерної документації не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників."
Таким чином вважаємо вимогу Замовника: "Учасник має надати підтверджуючі документи відповідного класу наслідків (відповідальності) вказаного (-их) аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів)" - дискримінаційною та безпідставною. Оскільки для підтвердження досвіду виконання за предметом закупівлі аналогічного договору, достатньо згідно вимог Замовника - Актів приймання виконаних робіт (кб2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (кб3). Не зрозуміло по якій причині Замовнику необхідно надавати підтверджуючі документи відповідного класу наслідків (відповідальності) вказаного (-их) аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів), якщо клас наслідків аналогічного договору не повинен відповідати класу наслідкам по даній закупівлі. А також інформуємо, що дозвіл/повідомлення на виконання будівельних робіт, що виданий уповноваженим органом, або затверджений експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації/щодо розгляду проектної документації на будівництво - може вважатись конфіденційною інформацією згідно умов договору. А отже унеможливлює надання цих документів Учаснику, що є неправомірним, оскільки звужує кількість Учасників. А так як, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, підтвердження класу наслідків не є суттєвим, то вимагаємо прибрати дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
"Загальне питання по закупівлі
30.08.2023 14:22
Доброго дня! Прохання роз'яснити, що мається на увазі "Учасник має надати підтверджуючі документи відповідного класу наслідків (відповідальності) вказаного (-их) аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів)". Тобто якщо, в нас дана закупівля має клас наслідків СС1, то відповідно аналогічний договір теж повинен мати клас наслідків СС1? Яким саме підтверджуючим документом учасник повинен підтвердити дану вимогу? І чи не вважаєте ви цю вимогу дискримінаційною, що зменшує круг потенційних учасників? Обгрунтуйте будь ласка важливість аналогічного договору з аналогічним класом наслідків? На що це впливає? Дякуємо, за оперативну відповідь!"
На яке було дано відповідь:
"Відповідь Організатора:
01.09.2023 16:54
Доброго дня! Замовником не встановлено у тендерній документації вимоги щодо підтвердження виконання аналогічного договору саме за класом наслідків СС1, вимоги стосуються лише характеру виконаних аналогічних робіт – нове будівництво/капітальний ремонт або реконструкція. Підтверджуючими документами можуть слугувати дозвіл/повідомлення на виконання будівельних робіт, що виданий уповноваженим органом, або затверджений експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації/щодо розгляду проектної документації на будівництво, або документ, що складений у довільній формі із зазначенням відповідного класу наслідків (відповідальності) до наданого (-их) аналогічного (-их) договору (-ів) у складі тендерної документації. Наголошуємо, що приведені вище вимоги тендерної документації не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників."
Таким чином вважаємо вимогу Замовника: "Учасник має надати підтверджуючі документи відповідного класу наслідків (відповідальності) вказаного (-их) аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів)" - дискримінаційною та безпідставною. Оскільки для підтвердження досвіду виконання за предметом закупівлі аналогічного договору, достатньо згідно вимог Замовника - Актів приймання виконаних робіт (кб2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (кб3). Не зрозуміло по якій причині Замовнику необхідно надавати підтверджуючі документи відповідного класу наслідків (відповідальності) вказаного (-их) аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів), якщо клас наслідків аналогічного договору не повинен відповідати класу наслідкам по даній закупівлі. А також інформуємо, що дозвіл/повідомлення на виконання будівельних робіт, що виданий уповноваженим органом, або затверджений експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації/щодо розгляду проектної документації на будівництво - може вважатись конфіденційною інформацією згідно умов договору. А отже унеможливлює надання цих документів Учаснику, що є неправомірним, оскільки звужує кількість Учасників. А так як, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, підтвердження класу наслідків не є суттєвим, то вимагаємо прибрати дану вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2023 15:37
Шановний Учасник! Дану процедуру закупівлі опубліковано у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Згідно з абз. 1 п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до норм даного пункту, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Як передбачається ч. 2 ст. 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, згідно пп. 3, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Також, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В свою чергу, законодавством не встановлено ні визначення терміну аналогічного договору, ні обмежень щодо переліку документів для підтвердження досвіду виконання учасником аналогічних робіт. Тому Замовник визначає та встановлює дані вимоги самостійно, з урахуванням вимог Закону та основних принципів здійснення закупівель. Закон не встановлює жодних заборон, які б стосувалися обраних Замовником критеріїв документального підтвердження відповідності учасника вказаним вимогам.
Окрім того, наголошуємо, що Замовником не встановлено у тендерній документації вимоги щодо підтвердження виконання аналогічного договору саме за класом наслідків СС1, вимоги стосуються лише характеру виконаних аналогічних робіт – нове будівництво/капітальний ремонт або реконструкція.
Щодо твердження про конфіденційність інформації, а саме дозволу/повідомлення на виконання будівельних робіт, що виданий уповноваженим органом, або затверджений експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації/щодо розгляду проектної документації на будівництво, звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 40 Особливостей, конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.
Також, вважаємо за необхідне повідомити, що необхідну інформацію щодо класу наслідків Учасники можуть надати у вигляді витягу/скриншоту з Порталу державної електронної системи у сфері будівництва. Враховуючи загальнодоступність та відкритість даної системи, зазначена вище інформація щодо підтвердження класу наслідків не може вважатися конфіденційною.
Таким чином, вимоги тендерної документації є правомірними, не обмежують конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Згідно з абз. 1 п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до норм даного пункту, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Як передбачається ч. 2 ст. 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, згідно пп. 3, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Також, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В свою чергу, законодавством не встановлено ні визначення терміну аналогічного договору, ні обмежень щодо переліку документів для підтвердження досвіду виконання учасником аналогічних робіт. Тому Замовник визначає та встановлює дані вимоги самостійно, з урахуванням вимог Закону та основних принципів здійснення закупівель. Закон не встановлює жодних заборон, які б стосувалися обраних Замовником критеріїв документального підтвердження відповідності учасника вказаним вимогам.
Окрім того, наголошуємо, що Замовником не встановлено у тендерній документації вимоги щодо підтвердження виконання аналогічного договору саме за класом наслідків СС1, вимоги стосуються лише характеру виконаних аналогічних робіт – нове будівництво/капітальний ремонт або реконструкція.
Щодо твердження про конфіденційність інформації, а саме дозволу/повідомлення на виконання будівельних робіт, що виданий уповноваженим органом, або затверджений експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації/щодо розгляду проектної документації на будівництво, звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 40 Особливостей, конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.
Також, вважаємо за необхідне повідомити, що необхідну інформацію щодо класу наслідків Учасники можуть надати у вигляді витягу/скриншоту з Порталу державної електронної системи у сфері будівництва. Враховуючи загальнодоступність та відкритість даної системи, зазначена вище інформація щодо підтвердження класу наслідків не може вважатися конфіденційною.
Таким чином, вимоги тендерної документації є правомірними, не обмежують конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
11 433 030,00
UAH з ПДВ
|
11 433 030,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" #39871335 |
Переможець |
11 433 030,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2023 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2024 16:48
|
Додаткова угода_5 від 02.12.2024 до Договору_1675-23.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2024 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2024 15:18
|
Додаткова угода_4 від 30.08.2024 до Договору_1675-23.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2024 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2024 18:28
|
Додаткова угода_3 від 24.06.2024 до Договору_1675-23.pdf | зміни до договору |
27 червня 2024 18:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2024 16:40
|
Додаткова угода_2 від 06.03.2024 до Договору 1675-23.pdf | зміни до договору |
06 березня 2024 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 21:46
|
Додаткова угода_1 від 18.12.2023 до Договору_1675-23.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 21:44
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2023 10:03
|
Договір №1675-23 від 20.09.2023р..pdf | укладений |
22 вересня 2023 10:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії Договору до 01.07.2024. Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | №1675-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається. Додаток №4 "План фінансування будівництва" до Договору викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | №1675-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії Договору до 01.09.2024 року. У тексті Договору дати "01.07.2024" замінити датою "01.09.2024" у всіх випадках. Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | №1675-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії Договору до 02.12.2024 року. У тексті Договору дати "01.09.2024" замінити датою "02.12.2024" у всіх випадках. Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | №1675-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії Договору до 31.12.2024 року. У тексті Договору дати "02.12.2024" замінити датою "31.12.2024" у всіх випадках. Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | №1675-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |