Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

меблі для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) згідно коду ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі
Очікувана вартість
398 060,00 UAH
UA-2023-08-29-007499-a 6c34a17dbad4444fba6de2bfca85d0ab
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яременко Марина Володимирівна

+380472375038 myaremenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 25728487
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 58
Контактна особа: Яременко Марина Володимирівна
+380472375038
myaremenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Місцезнаходження замовника: 18002, м. Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, БУДИНОК 58; Категорія замовника: відповідно до п.3ч.4.ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Код ЄДРПОУ 25947539; Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи (згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), зокрема абз.4 пп.3 п.13 вказаних Особливостей (оскільки замовник не може дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, оскільки публічна закупівля товару здійснюється з метою проведення облаштування захисної споруди цивільного захисту (укриття) навчального закладу до початку навчального процесу)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 штуки
Лава зі спинкою, регульована по висоті – ростова група №4-6, довжина 120см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2023
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
50 штуки
Стілець напівм’який ISO, шкірозамінник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2023
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
20 штуки
Стіл учнівський 2-місний без полиці, ростова група №4-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2023
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
40 штуки
Стілець учнівський, ростова група №4-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2023
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

29 серпня 2023 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Жосан Олександр Карпович
#2085916979
Переможець 398 060,00
UAH
29 серпня 2023 14:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 08:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 398 060,00
UAH