Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А2238 |
Код ЄДРПОУ: | 22993734 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Приморська 26 |
Контактна особа: |
військова частина А2238 військова частина А2238 +380487294725 lpt128@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2023 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2023 11:09 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2023 11:09 |
Очікувана вартість: | 27 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 137 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія в розмірі 0,5% від очікуваної вартості закупівлі, що становить 137 500,00 (сто тридцять сім тисяч п’ятсот грн. 00 коп.) грн. 00 коп. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 137500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія або депозит безвідсотковий шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5% від вартості договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2023 11:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2023 11:34 |
ТД збірно-розбірний модуль зміни 25.09.doc | |
27 вересня 2023 11:34 |
протокол внесення змін до ТД 26.09.pdf | |
29 серпня 2023 13:41 |
затвердження РП та ТД модуль.pdf | |
29 серпня 2023 13:41 |
ТД збірно-розбірний модуль.pdf | |
29 серпня 2023 13:41 |
ТД збірно-розбірний модуль.doc |
27 вересня 2023 11:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 вересня 2023 11:34 |
ТД збірно-розбірний модуль зміни 25.09.doc
|
|||
27 вересня 2023 11:34 |
протокол внесення змін до ТД 26.09.pdf
|
|||
29 серпня 2023 13:41 |
затвердження РП та ТД модуль.pdf
|
|||
29 серпня 2023 13:41 |
ТД збірно-розбірний модуль.pdf
|
|||
29 серпня 2023 13:41 |
ТД збірно-розбірний модуль.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 10 жовтня 2023 15:57
Дата подання: 03 листопада 2023 19:02
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-04-000029 ● 7bd0cf28637644dc8ddddd38bfcc5c47
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 14:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.12.2023 Одеса № 289
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.12.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 04.12.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.12.2023 № 289
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2023-08-29-006587-a 29.08.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-04 16:22:51
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чому Замовник не передбачив у тендерній документації вимогу до учасників процедури закупівлі щодо надання у складі тендерних пропозицій антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, тоді як вартість предмета вищезазначеної процедури закупівлі перевищує 20 млн грн?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-07 16:50:19
надання пояснень
Робочою групою військової частини А2238 в межах компетенції опрацьовано запит замовнику на пояснення від 04.12.2023 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: “Закупівля збірно-розбірного модуля спеціального призначення” (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-29-006587-a).
За результатами опрацювання повідомляємо наступне.
Стосовно того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами).
Розмір бюджетного призначення визначено Планом будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів загальновійськового та спеціального призначення Збройних Сил України на 2023 рік.
Очікувана вартість визначена на підставі розробленого орієнтовного кошторисного розрахунку, методу порівняння ринкових цін згідно наказу Мінекономіки від 18.02.2022 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, технічні та якісних характеристик предмета закупівлі визначені на підставі розробленого тактико-технічного завдання, яке затверджено встановленим порядком та в подальшому оприлюднене як “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація” (додаток № 4 до тендерної документації), а також в межах виділених фінансових призначень.
Військова частина А2238 є розпорядником коштів нижчого рівня та не має власного веб-сайту, інформація з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі покладається на Міністерство оборони України, як головного розпорядника бюджетних коштів.
Разом з тим, замовник надає копію обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Стосовно того, чому замовник не передбачив у тендерній документації вимогу до учасників процедури закупівлі щодо надання у складі тендерних пропозицій антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, тоді як вартість предмета вищезазначеної процедури закупівлі перевищує 20 млн грн.
Відповідно до підпункту 10 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн грн
(у тому числі за лотом).
При цьому положення пункту 47 Особливостей не передбачає можливостей для замовника вимагати від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Враховуючи зазначене, товариством з обмеженою відповідальністю “ІБК “Смарт Реновейшен” в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції самостійного задекларовано відсутність підстав визначених у пункті 47 Особливостей, у тому числі щодо наявності антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або ро біт дорівнює чи перевищує 20 млн грн (у тому числі за лотом).
Водночас, надання антикорупційної програми не передбачено і для переможця, адже пункт 47 Особливостей передбачає, зокрема, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Отже, переможець не повинен шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель надавати документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпункті 10 пункту 47.
Таким чином, включення до тендерної документації вимоги щодо надання у складі тендерних пропозицій інформації щодо антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної суперечить нормам Особливостей.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-8
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2023 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦБУД ТРЕЙД" |
26 424 000,00
UAH з ПДВ
|
26 424 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК"СМАРТ РЕНОВЕЙШЕН" |
27 045 000,00
UAH з ПДВ
|
26 907 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦБУД ТРЕЙД" #44128226 |
Рішення скасоване |
26 424 000,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2023 14:08
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК"СМАРТ РЕНОВЕЙШЕН" #42855266 |
Рішення скасоване |
26 907 500,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2023 14:08
|
|
ТОВ "СПЕЦБУД ТРЕЙД" #44128226 |
Відхилено |
26 424 000,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2023 14:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2023 17:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК"СМАРТ РЕНОВЕЙШЕН" #42855266 |
Переможець |
26 907 500,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2023 23:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2023 09:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 17:08
|
дод угода до 162_2.pdf | укладений |
17 квітня 2024 17:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2024 17:05
|
дод угода до 162_1.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2024 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 17:33
|
договір 162.pdf | укладений |
14 грудня 2023 17:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | фінансування на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 грудня 2023 — 13 квітня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | лист від товариства з обмеженою відповідальністю “ІБК“СМАРТ РЕНОВЕЙШЕН” (вхідний №536 від 22.01.2024) |