Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 05445267 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , м. Київ обл., місто, вулиця Петра Болбочана, 6 |
Контактна особа: |
Філатова Олена Володимирівна +380442850862 2858412@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2023 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2023 12:55 |
Очікувана вартість: | 148 079 508,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної гарантії, що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику. Гарантія має бути безумовною та безвідкличною (повинна свідчити про безумовний обов’язок гаранта сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій документації) та не може бути відкликана протягом строку дії. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628. При поданні тендерної пропозиції Учасником забезпечення тендерної пропозиції (в тому числі внесені зміни до нього) надаються у електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої(их) особи(іб) Гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 700 000,00 грн. (сімсот тисяч гривень 00 копійок). Розрахунковий рахунок замовника: UA053057490000002600231068004 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції відповідає строку дії тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 700000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладання договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору у розмірі 5 (п’яти) відсотів вартості Доровору у вигляді застави. Застава для забезпечення виконання договору вноситься переможцем на користь Замовника шляхом перерахування грошових коштів на наступний розрахунковий рахунок Замовника: UA053057490000002600231068004 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» та/або пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згідно договору | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2023 13:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2023 12:51 |
Проект договору.doc | |
29 серпня 2023 12:51 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc | |
29 серпня 2023 12:51 |
Тендерна документація.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 01 вересня 2023 18:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-28-000059 ● 1007aecae18046cdbe5993346acc0929
- Статус: завершено ● Дата: 08 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 14:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
60 UA-2023-08-29-005702-a 29.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-01 08:48:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з
«будівництва під’їзної автомобільної дороги від просп. Валерія Лобановського
(Червонозоряного проспекту) (поблизу примикання вул. Володимира Брожка
(вул. Кіровоградської)) до міжнародного аеропорту «Київ» (Жуляни) у
Солом’янському районі м. Києва». 2 черга» (45000000-7 Будівельні роботи та
поточний ремонт) (підрядні роботи) (інформацію опубліковано в електронній
системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-29-005702-a) та відповідно до
пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення
державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону
України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6
Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала
потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами
(проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні
акти, експертні звіти, тощо), щодо обґрунтування розміру бюджетного
призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання
переможцем процедури закупівлі ТОВ «КП»ШЛЯХБУД ІНВЕСТ»
умов пункту 6 розділу «Розділ VI. Результати торгів та укладання
договору про закупівлю», а саме вносення забезпечення виконання
договору у розмірі 5 (п’яти) відсотів вартості Доровору у вигляді
застави.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема,
за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-05 11:46:47
Пояснення
Отримавши Ваш запит про надання пояснень Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» (далі – Дирекція) повідомляє наступне:
1. Беручи до уваги, що в період з 2018 по 2023 роки були внесені зміни до нормативних документів, які регламентують будівельні роботи та норми проектування об’єктів транспортної інфраструктури, а також в дію вступили нові ДБН та ДСТУ, зростання заробітної плати, зміни вартості матеріальних ресурсів та додаткових обсягів робіт у 2023 році виконано коригування проекту.
Державним підприємством «Спеціалізована державна експертна організація – Центральна служба Української державної будівельної експертизи» проведена комплексна експертиза (експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проєктної документації від 8 червня 2023 року № 00-0126/01-21). Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 14.09.2023 № 711 проект перезатверджено.
На Ваш запит надаємо:
- зведений кошторисний розрахунок;
- експертний звіт (позитивний) № 00-0126/01-21;
- додаток до експертного звіту;
- розпорядження про перезатвердження № 711;
- технічне завдання;
- розрахунок очікуваної вартості будівельних робіт.
Крім того додатково інформуємо, що відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та постанов Кабінету Міністрів України «Про реалізацію експериментального проекту щодо запровадження першої черги Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» та «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» проєкт завантажено до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (e-construction.gov.ua) шифр PD01:1394-4008-9294-5681, експертний звіт шифр ЕХ01:4853-1884-7194-8436 та містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки шифр MU01:5451-3988-7512-1201 (затверджені наказом Департаменту містобудування та архітектури від 24.10.2017 № 652).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - розміщено на офіційному інтернет-порталі «КИЇВАУДИТ» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації (kyivaudit.gov.ua) за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/231B4A3EAE58022BC2258A07004C5AC0
3. Підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю:
Переможцем процедури закупівлі, ТОВ «КП«ШЛЯХБУД ІНВЕСТ», перераховано кошти в якості забезпечення виконання договору (платіжна інструкція №4370 від 09.10.2023 року).
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок;
2. Експертний звіт № 00-0126/01-21від 08.06.2023р.;
3. Додаток до експертного звіту;
4. Розпорядження КМВА №711 ВІД 14.09.2023р;
5. Розрахунок очікуваної вартості будівельних робіт;
6. Технічне завдання;
7. Платіжна інструкція №4370 від 09.10.2023р.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-13 15:39:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з
«будівництва під’їзної автомобільної дороги від просп. Валерія Лобановського
(Червонозоряного проспекту) (поблизу примикання вул. Володимира Брожка
(вул. Кіровоградської)) до міжнародного аеропорту «Київ» (Жуляни) у
Солом’янському районі м. Києва». 2 черга» (45000000-7 Будівельні роботи та
поточний ремонт) (підрядні роботи) (інформацію опубліковано в електронній
системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-29-005702-a) та відповідно до
пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення
державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону
України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6
Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала
потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо усунення
невідповідностей ТОВ «КП «ШЛЯХБУД ІНВЕСТ» в тендерній
пропозиції, а саме наявності в учасника процедури закупівлі
працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та
досвід, котрі передбачені тендерною документацією. Учасником ТОВ
«КП «ШЛЯХБУД ІНВЕСТ» завантажено повторно документи без
змін (25 вересня 2023 16:33 10.1. Довідка про наявність працівників
відповідної кваліфікації.pdf.asice.zip).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема,
за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-14 14:02:54
Пояснення
Отримавши Ваш запит про надання пояснень Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» (далі – Дирекція) повідомляє наступне:
Згідно вимог пупку 2 Додатку №2 тендерної документації учасники надають довідку складену у довільній формі, яка містить відомості про наявність у учасника працівників потрібної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками, що необхідні для виконання робіт, котрі передбачені технічним завданням із зазначенням номерів та дат видачі документу (кваліфікаційних сертифікатів, дипломів, тощо) чинних на момент надання, а саме:
- Інженерно-технічні працівники (ІТП)
інженер будівельник, геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт та інші:
-інженер з охорони праці.
- Будівельники
начальник дільниці, виконавець робіт, майстер будівельних та монтажних робіт, механік, робітники.
Учасник ТОВ «КП «ШЛЯХБУД ІНВЕСТ» у складі своєї пропозиції надав довідку №05/09/23-10 від 05.09.2023р. про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, з зазначенням їх загальної кількості, кваліфікації та досвіду роботи.
В довідці міститься інформація про дорожнього робітника (робітник) Орлова Ігоря Максимовича, натомість в наказі про призначення на посаду №19-А від 24 вересня 2019р. зазначено Орлов Ігор Миколайович, що є невідповідністю в інформації та/або документах, поданими учасником у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вище наведене, замовником до учасника ТОВ «КП «ШЛЯХБУД ІНВЕСТ» висунуто вимогу про усунення невідповідностей у поданій тендерній пропозиції.
25.09.2023 учасником ТОВ «КП «ШЛЯХБУД ІНВЕСТ» усунуто невідповідність та завантажено нову довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, з зазначенням їх загальної кількості, кваліфікації та досвіду роботи, в який інформація про дорожнього робітника (робітник) Орлова Ігоря Миколайовича приведена у відповідність до наказу.
Додатки:
1. Довідка №05/09/23-10 від 05.09.2023;
2. Наказ №19-А від 24.09.2019;
3. Довідка оновлена №05/09/23-10 від 05.09.2023.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2023 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КП"ШЛЯХБУД ІНВЕСТ" |
135 935 645,24
UAH з ПДВ
|
135 935 645,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КП"ШЛЯХБУД ІНВЕСТ" #41891921 |
Переможець |
135 935 645,24
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2023 14:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2023 13:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2024 14:51
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
28 березня 2024 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2023 10:32
|
Договір | укладений |
10 жовтня 2023 10:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з тим, що відповідно до Рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2024 рік» від 14.12.2023 № 7531/7572, фінансування Об’єкту не передбачено у 2024 році, відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 4 п. 19 Особливостей, Сторони дійшли згоди строк виконання робіт та строк дії Договору продовжити до 09.05.2025. |
Номер договору про закупівлю: | 09/10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |