Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Всеукраїнський центр фізичного здоров'я населення "Спорт для всіх" |
Код ЄДРПОУ: | 26437415 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., місто Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 17-А |
Контактна особа: |
Цибенко Олександр Олександрович +380984002776 cibenko22@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2023 12:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія з грошовим покриттям на суму – 108 000 (Сто вісім тисяч) гривень 00 копійка. Оформлення забезпечення тендерної пропозиції відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно частина «Інформація щодо тендерної документації» забезпечення тендерної пропозиції має містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. Всі витрати по оформленню електронної банківської гарантії здійснюються за рахунок Учасника. Гарантія, що надається згідно з цією тендерною документацією, має бути безумовною та безвідкличною та строк сплати коштів Замовнику за гарантією не повинен перевищувати 5 (п’яти) банківських днів. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Умови повернення забезпечення тендерних пропозицій згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Строк дії гарантії становить не менше строку дії тендерної пропозиції учасника (90 календарних днів). Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції закупівлі через електронну систему закупівель. До електронної банківської гарантії додаються копії банківських документів: - Витяг з Державного реєстру банків про право юридичної особи або філії іноземного банку на здійснення банківської діяльності виданий Національним Банком України; - документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту та/або довіреність, тощо), завірені банком. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем у строк, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Бенефіціар: Всеукраїнський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх», Код за ЄДРПОУ 26437415, Місцезнаходження: Україна, 01001, м. Київ, вул. Еспланадна, 17-А, Банк Бенефіціара: рахунок UA098201720343140003000009605 в Головному Управлінні Державної казначейської служби України Печерського району м. Києва, МФО 820172. * За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 108000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Переможець процедури закупівлі підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі оригіналу банківської гарантії з урахуванням вимог статей 560 Цивільного кодексу України та 200 Господарського кодексу України, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, та інших вимог законодавства України. Забезпечення виконання договору про закупівлю, що надається згідно з цією тендерною документацією, має бути безумовним та безвідкличним та строк сплати коштів Замовнику за ним не повинен перевищувати 5 (п’яти) банківських днів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату забезпечення виконання договору про закупівлю, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються невиконання умов укладеного договору, надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданого забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; у випадках, передбачених статтею 43 Закону; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до державного бюджету України. Бенефіціар: Всеукраїнський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх», Код за ЄДРПОУ 26437415, Місцезнаходження: Україна, 01001, м. Київ, вул. Еспланадна, 17-А, Банк Бенефіціара: рахунок UA098201720343140003000009605 в Головному Управлінні Державної казначейської служби України Печерського району м. Києва, МФО 820172. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Обов’язковою умовою для оплати Послуг є надання Виконавцем оформлених у встановленому чинним законодавством України порядку Акту приймання-передавання послуг (далі – Акт) про фактично надані послуги за кожним етапом робіт згідно Календарного плану (Додаток 3 до Договору). При відсутності зазначених документів, або неналежного їх оформлення, розбіжностей у відомостях чи даних, оплата за надані Послуги Замовником здійснюється після усунення Виконавцем таких порушень та надання всіх належним чином оформлених документів. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2023 15:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2023 15:05 |
ТД_модернізація_2023_рік_РЕДАГОВАНА.doc | |
29 серпня 2023 12:24 |
Проткол 49.pdf |
29 серпня 2023 15:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 серпня 2023 15:05 |
ТД_модернізація_2023_рік_РЕДАГОВАНА.doc
|
|||
29 серпня 2023 12:24 |
Проткол 49.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-30-000005 ● e73394cc823e408bb4e9cbc64bd8a717
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2023 12:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2023 № 345
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-08-29-005211-a 29.08.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-05 12:30:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з модернізації інформаційно-комунікаційної системи «Веб-ресурс «Активні парки», що призначені для реалізації соціального проекту «Активні парки - локації здорової України» (код класифікатора ДК 021:2015: 72250000-2 – послуги, пов'язані із системами та підтримкою (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-08-29-005211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, та/або інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов підпункту 5.4 пункту 5 розділу III тендерної документації в частині надання документів що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-12-08 14:57:16
Пояснення з власної ініціативи
ЩОДО НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ
Всеукраїнський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» (далі – Центр) надає пояснення на запит по моніторингу UA-M-2023-11-30-000005 від 30.11.2023 року щодо процедури закупівлі послуг з модернізації інформаційно-комунікаційної системи «Веб-ресурс «Активні парки», що призначені для реалізації соціального проекту «Активні парки - локації здорової України» (код класифікатора ДК 021:2015: 72250000-2 – послуги, пов'язані із системами та підтримкою (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-08-29-005211-a) та пояснює наступне.
Центром було проведений моніторинг цінової політики щодо закупівлі послуг з модернізації інформаційно-комунікаційної системи «Веб-ресурс «Активні парки», що призначені для реалізації соціального проекту «Активні парки - локації здорової України» (код класифікатора ДК 021:2015: 72250000-2 – послуги, пов'язані із системами та підтримкою. Запити були надіслані:
- ФОП Крот С.А., вих. №422-04/23 від 30.06.2023 р. на 1-му арк., (Запрошення додається).
- ФОП Савчук О.Д., вих. №419-04/23 від 30.06.2023 р. на 1-му арк., (Запрошення додається).
- ФОП Черськой С.В., вих. №420-04/23 від 30.06.2023 р. на 1-му арк., (Запрошення додається).
- ТОВ КІТСОФТ., вих. № 421-04/23 від 30.06.2023 р. на 1-му арк., (Запрошення додається).
Учасниками ринкових консультацій були надані цінові пропозиції на закупівлю послуг з модернізації інформаційно-комунікаційної системи «Веб-ресурс «Активні парки», що призначені для реалізації соціального проекту «Активні парки - локації здорової України» (код класифікатора ДК 021:2015: 72250000-2 – послуги, пов'язані із системами та підтримкою:
- Копія цінової пропозиції від ФОП Крот С.А., вхід. №418/23 від 03.07.23 р., на 1-му арк. (цінова пропозиція додається).
- Копія цінової пропозиції від ФОП Савчук О.Д., вхід. №416/23 від 03.07.23 р., на 1-му арк. (цінова пропозиція додається).
- Копія цінової пропозиції від ФОП Черськой С.В., вхід. №415/23 від 02.07.23 р., на 1-му арк. (цінова пропозиція додається).
- Копія цінової пропозиції від ТОВ КІТСОФТ, вхід. №456/23 від 14.07.23 р., на 1-му арк. (цінова пропозиція додається).
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі Центр повідомляє, що при проведенні моніторингу учасникам були надіслані розроблені Технічні вимоги на закупівлю послуг з модернізації інформаційно-комунікаційної системи «Веб-ресурс «Активні парки», що призначені для реалізації соціального проекту «Активні парки - локації здорової України» (код класифікатора ДК 021:2015: 72250000-2 – послуги, пов'язані із системами та підтримкою).
Також центром було направлено лист в Міністерство цифрової трансформації України відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації» та постанови Кабінету Міністрів України від 25.07.2002 року № 1048 «Про затвердження Порядку проведення експертизи національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів)» (зі змінами), на виконання ст. 48 Бюджетного кодексу України надає на погодження і отримання експертного для погодження і отримання експертного висновку на закупівлю послуг з підтримки, адміністрування, забезпечення функціонування та впровадження інформаційних систем ВЦФЗН «Спорт для всіх», що призначені для реалізації соціального проекту «Активні парки - локації здорової України» (код класифікатора ДК 021:2015: 72250000-2 – послуги, пов'язані із системами та підтримкою) з метою забезпечення безперебійної реалізації соціального проекту «Активні парки – локації здорової України, у частині використання інформаційних систем. Закупівля відбулась за КПКВК 3401220 «Розвиток фізичної культури, спорту вищих досягнень та резервного спорту». (лист погодження додається).
- Відповідь на запит UA-M-2023-11-30-000005.pdf
- Запроошення Кітсофт.pdf
- Запрошення Крот.pdf
- Запрошення Савчук.pdf
- Запрошення Черськой.pdf
- Лист Мінцифра.pdf
- ТВ 2023 АП Модернізація РЕДАГОВАНА.pdf
- ТЕО АП Модернізація.pdf
- Цінова пропозиція Кітсофт.pdf
- Цінова пропозиція Крот.pdf
- Цінова пропозиція Савчук.pdf
- Цінова пропозиція Черськой.pdf
- Відповідь Мінцифра погодження.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-11 14:13:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з модернізації інформаційно-комунікаційної системи «Веб-ресурс «Активні парки», що призначені для реалізації соціального проекту «Активні парки - локації здорової України» (код класифікатора ДК 021:2015: 72250000-2 – послуги, пов'язані із системами та підтримкою (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-08-29-005211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно Додатку 3 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Надайте посилання або назву самого файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) поданого учасником ФО-П Крот С.А., який містить документальне підтвердження, щодо виконання умов підпункту 5.4 пункту 5 розділу III тендерної документації в частині надання документів що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-18 17:18:01
Щодо надання пояснень
Всеукраїнський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» (далі – Центр) надає пояснення на запит по моніторингу UA-M-2023-11-30-000005 від 30.11.2023 року щодо процедури закупівлі послуг з модернізації інформаційно-комунікаційної системи «Веб-ресурс «Активні парки», що призначені для реалізації соціального проекту «Активні парки - локації здорової України» (код класифікатора ДК 021:2015: 72250000-2 – послуги, пов'язані із системами та підтримкою (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-08-29-005211-a) та пояснює наступне.
Відповідно Додатку 3 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Всеукраїнський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» (далі – Центр) розглянувши висновок Державної Аудиторської служби України від 22.12.2023 р, щодо проведеного моніторингу UA-M-2023-11-30-000005 від 30.11.2023 року щодо процедури закупівлі послуг з модернізації інформаційно-комунікаційної системи «Веб-ресурс «Активні парки», що призначені для реалізації соціального проекту «Активні парки - локації здорової України» (код класифікатора ДК 021:2015: 72250000-2 – послуги, пов'язані із системами та підтримкою (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-08-29-005211-a) та пояснює наступне.
2023-12-28 12:42:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 31/01/2024пр |
Дата публікації: | 02 лютого 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
02 лютого 2024 11:21
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРОТ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
3 599 952,00
UAH з ПДВ
|
3 599 952,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРОТ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #2762113439 |
Переможець |
3 599 952,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2023 08:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 12:09
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2023 10:34
|
Договір | укладений |
25 вересня 2023 10:33
|