Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЄРЦ-23Т_009_ВО Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
72 600,00 UAH
UA-2023-08-29-003226-a ● a5f16c4b3e204600a99452f5b16e5048
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Єдиний розрахунковий центр залізничних перевезень" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081279 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, вул. Уманська, буд. 5 |
Контактна особа: |
Тимченко Євгенія Сергіївна 380444651006 erc_tymchenko@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2023 11:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 72 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 363,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір А4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 пачок
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник здійснює розрахунок на 45 (сорок п'ять) робочий день з дати реєстрації Виконавцем складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2023 11:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2023 11:03 |
ТД по офісний папір А4.docx | |
29 серпня 2023 11:03 |
Додаток №9 папір.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-29-003226-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 31 серпня 2023 09:10
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2023-08-29-003226-a на закупівлю «ЄРЦ-23Т_009_ВО Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає Філія "Єдиний розрахунковий центр залізничних перевезень" Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця».
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-08-29-003226-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-08-29-003226-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2023 16:30
Шановний потенціальний Учаснику, повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. В.о. уповноваженої особи філії «Єдиний розрахунковий центр залізничних перевезень» АТ «Укрзалізниця» керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Перед проведенням процедури закупівлі Код ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4) Замовником було проведено моніторинг ринку, в результаті якого виключені будь-які дискримінаційні вимоги до технічних вимог паперу. Дані технічні вимоги максимально підходять до офісної техніки, яка встановлена у філії.
Слід зазначити, що кожна із зазначених характеристика має суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість одно/двостороннього друку, відсутність заломів та зажовувань в друкованих пристроях, має відмінні характеристики при тривалому архівному зберіганні, а також забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування. Посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку в тендерні документації відсутні, Замовником зазначені технічні характеристики предмету закупівлі, тобто передбачена можливість для Учасників надавати будь-яку торгівельну марку паперу. На ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торгівельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками.
Технічні вимоги до паперу офісного сформовані з урахуванням потреб Замовника та експлуатаційних вимог оргтехніки.
Перед проведенням процедури закупівлі Код ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4) Замовником було проведено моніторинг ринку, в результаті якого виключені будь-які дискримінаційні вимоги до технічних вимог паперу. Дані технічні вимоги максимально підходять до офісної техніки, яка встановлена у філії.
Слід зазначити, що кожна із зазначених характеристика має суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість одно/двостороннього друку, відсутність заломів та зажовувань в друкованих пристроях, має відмінні характеристики при тривалому архівному зберіганні, а також забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування. Посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку в тендерні документації відсутні, Замовником зазначені технічні характеристики предмету закупівлі, тобто передбачена можливість для Учасників надавати будь-яку торгівельну марку паперу. На ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торгівельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками.
Технічні вимоги до паперу офісного сформовані з урахуванням потреб Замовника та експлуатаційних вимог оргтехніки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг" |
72 570,00
UAH з ПДВ
|
72 570,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг" #23863399 |
Переможець |
72 570,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2023 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2023 15:17
|
Договір ТОВ ТехноЮГ.pdf | укладений |
21 вересня 2023 14:55
|