Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 38707906 |
Вебсайт: | http://ecology.donoda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 6 |
Контактна особа: |
Дмитро Сергійович Шевченко +380956442525 buxgalter85@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2023 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2023 22:00 |
Очікувана вартість: | 8 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63510000-7: Послуги туристичних агентств та подібні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2023 17:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2023 17:31 |
2 - Тендерна документація.docx | |
28 серпня 2023 17:31 |
1 - Оголошення.docx | |
28 серпня 2023 17:31 |
5 - Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
28 серпня 2023 17:31 |
3 - Додаток 1 Кваліфікаційні критерії, вимоги.docx | |
28 серпня 2023 17:31 |
4 - Додаток 2 Технічне завдання.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-26-000017 ● 6155bc395c5d47009a664b6bb1c8d38e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2023 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.10.2023 №231
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 25.10.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 26.10.2023 № 231
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
12 UA-2023-08-28-011724-a
28.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-10 23:13:21
Запит про надання пояснень
Директору
Департаменту екології та природних ресурсів Донецької ОДА
Ірині ШАТОХІНІЙ
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Проведення заходів щодо пропаганди охорони навколишнього природного середовища на тему "Екологічними стежками рідної України", з метою психологічної підтримки у природі та покращення ментального здоров'я дітей, що перебувають/перебували на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії (ДК 021:2015:63510000-7: Послуги туристичних агентств та подібні послуги), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-28-011724-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-15 09:00:38
Пояснення
Пояснення
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-11-20 10:54:55
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Ознайомившись з висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби ID моніторингу UA-M-2023-10-26-000017 до закупівлі «Проведення заходів щодо пропаганди охорони навколишнього природного середовища на тему "Екологічними стежками рідної України", з метою психологічної підтримки у природі та покращення ментального здоров'я дітей, що перебувають/перебували на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії», департамент екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації (далі – департамент) відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, а саме:
яким чином департамент має притягнути до відповідальності особу, якою допущено порушення?
у разі якщо департамент має притягнути до відповідальності особу, якою допущено порушення чи буде надалі застосовано адміністративну відповідальність органом державного фінансового контролю відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про усунення порушення Ознайомившись з висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби ID моніторингу UA-M-2023-10-26-000017 до закупівлі «Проведення заходів щодо пропаганди охорони навколишнього природного середовища на тему "Екологічними стежками рідної України", з метою психологічної підтримки у природі та покращення ментального здоров'я дітей, що перебувають/перебували на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії», департамент екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації (далі – департамент) відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що департаментом проведено роз’яснювальну роботу з головним спеціалістом з питань публічних закупівель щодо недопущення виявлених порушень у подальшому шляхом здійснення заходів з посилення контролю за дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні тендерної документації.
2023-11-24 12:44:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2023 22:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОСВІТНИЦЬКИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛОГІЧНА ВАРТА" |
7 950 000,00
UAH з ПДВ
|
7 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОСВІТНИЦЬКИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛОГІЧНА ВАРТА" #41710421 |
Переможець |
7 950 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2023 12:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 14:53
|
Звіт про виконання договору про закупівлю.docx | укладений |
25 січня 2024 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2023 15:43
|
Дод.уг. 1 від 13.11.2023.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2023 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2023 16:44
|
договір 17 від 19.09.2023.pdf | укладений |
21 вересня 2023 16:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Додатку №2 |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |