Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Меблі різні для облаштування найпростіших укриттів та захисних споруд в закладах освіти Оболонського району м. Києва)
Очікувана вартість
4 164 648,00 UAH
UA-2023-08-28-011653-a f6277c8de26340669dfb65800f127818
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравченко Катерина

380444199838 uoortender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кравченко Катерина
380444199838
uoortender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2023 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2023 01:00
Очікувана вартість: 4 164 648,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 823,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Зміст та форма забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за №275/35897. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5% від очікуваної вартості): 20 823,24 грн. (двадцять тисяч вісімсот двадцять три гривні 24 копійки). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження Замовника: 04211, м. Київ, вул. Йорданська, 11-А Код ЄДРПОУ: 37445442 IBAN № UA168201720355179012000077881 в УДКСУ в Оболонському районі м. Києва Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в частини 3 розділу 3 ТД. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 20823.24 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 штуки
Стіл письмовий розкладний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1870 штуки
Стілець складний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
10 штуки
М’який модуль меблів «Шестигранник»» (7 елем.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1995 штуки
Стілець дитячий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
25 штуки
Банкетка 3-х місна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
680 штуки
Лава без спинки 3- місна, регульована по висоті, на плоскоовальній трубі, ростові групи №4-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
20 штуки
Стіл учнівський 2-місний з полицею, регульований по висоті, ростові групи №4-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
40 штуки
Стілець полозковий, регульований по висоті, ростові групи №4-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
35 штуки
Вішалка настінна (20 гачків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
5 штуки
Дошка настінна магнітна для крейди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
44 штуки
Крісло-мішок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
5 штуки
Шафа книжкова відкрита
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 штуки
Шафа для роздаткового матеріалу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 штуки
Шафа медична (аптечка) навісна з металевим корпусом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 штуки
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 штуки
Шафа 4-х дверна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 штуки
Шафа 4-х дверна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
3 штуки
Стелаж відкритий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 штуки
Крісло на колесах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 17:27

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Зміст та форма забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за №275/35897. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5% від очікуваної вартості): 20 823,24 грн. (двадцять тисяч вісімсот двадцять три гривні 24 копійки). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження Замовника: 04211, м. Київ, вул. Йорданська, 11-А Код ЄДРПОУ: 37445442 IBAN № UA168201720355179012000077881 в УДКСУ в Оболонському районі м. Києва Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в частини 3 розділу 3 ТД. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.

Сума забезпечення: 20823.24 UAH
30 серпня 2023 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2023 17:24
ТД меблі для укриття.doc
30 серпня 2023 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2023 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2023 17:24
ТД меблі для укриття.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 29 серпня 2023 09:38
Дата відповіді: 30 серпня 2023 16:31
У тендерній документації ви вимагаєте надати Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та відповідно виданий до нього протокол державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пластикові лотки, Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пластикові направляючі та лист - підтвердження господарських відносин від виробника пластикових лотків та направляючих на ім’я імпортера про право на реалізацію, сертифікацію та вчасну поставку відповідного розміру пластикових лотків та направляючих до них. Поясніть будь ласка свою логіку при встановленні цієї вимоги, адже сумарно вам потрібно лише 4 пластикові лотки, а, наприклад, дитячих стільців ви закуповуєте аж 1995 штук, при цьому жодного! документального підтвердження щодо якості, безпечності та поставки цих дитячих стільців ви не встановлюєте. Чи не здається вам це дивним, адже діти контактують зі стільчиками набагато більше, ніж з пластиковими лоточками? В такому разі ми просимо додати в тендерну документацію вимогу щодо надання Копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та відповідно виданий до нього протокол державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пластикові дитячі стільці. Або приберіть дискримінаційну вимогу щодо пластикових лотків та направляючих.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Замовником оголошена закупівля товару «Код ДК 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Меблі різні для облаштування найпростіших укриттів та захисних споруд в закладах освіти Оболонського району м. Києва)».
Замовником, в особі уповноваженої особи, розроблена тендерна документація, яка містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, інформацію про маркування, протоколи випробувань та сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Так, Додаток 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)» містить технічні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, при цьому, пункт 1 з переліку документів з якості містить вимогу до учасників надати у складі пропозиції Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий уповноваженим сертифікаційним органом України на відповідність запропонованих меблів вимогам діючого санітарного законодавства та діючим в Україні державним нормам та стандартам або Сертифікат відповідності.
Варто зазначити, що даний документ з якості надається на кожну з 19 найменувань товарних позицій предмету закупівлі, у тому числі на «Стілець дитячий».

Разом із цим, Вами не доведена неможливість виконання зазначених технічних вимог тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2023 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп" 3 681 384,00
UAH з ПДВ
3 681 384,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 вересня 2023 11:40
Електронний підпис
07 вересня 2023 11:40
Тендерна пропозиція.pdf
07 вересня 2023 11:40
Повноваження підпису.pdf
07 вересня 2023 11:40
МВС КШ 30-08.rar
07 вересня 2023 11:40
Довідка_ліцензування.pdf
07 вересня 2023 11:40
Довідка_дитяча праця.pdf
07 вересня 2023 11:40
Довідка_дитяча праця.docx
07 вересня 2023 11:40
Довідка корупція.zip
04 вересня 2023 20:53
Електронний підпис
04 вересня 2023 17:18
Електронний підпис
04 вересня 2023 17:10
34_Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2023 17:10
22_Сертифікат ISO 28000.pdf
04 вересня 2023 17:10
16_Висновки ДСЕЕ_ДСП.pdf
04 вересня 2023 17:10
12_Висновок ДСЕЕ_Мурал.pdf
04 вересня 2023 17:10
23_Сертифікат ISO 45001.pdf
04 вересня 2023 17:10
42_Проект договору.pdf
04 вересня 2023 17:10
44_Дислокація.pdf
04 вересня 2023 17:10
10_Висновок ДСЕЕ_АМФ.pdf
04 вересня 2023 17:10
13_Висновок ДСЕЕ_Алеана.pdf
04 вересня 2023 17:10
47_Довідка_складові ціни.pdf
04 вересня 2023 17:10
35_Повноваження підпису.pdf
04 вересня 2023 17:10
45_Лист-згода.pdf
04 вересня 2023 17:10
Гарантія 000724.zip
04 вересня 2023 17:10
11_Висновок ДСЕЕ_Павлюк.pdf
04 вересня 2023 17:10
37_Паспорт_код.pdf
04 вересня 2023 17:10
17_Листи на ДСП.pdf
04 вересня 2023 17:10
38_Статут_опис.pdf
04 вересня 2023 17:10
41_Довідка_ліцензування.pdf
04 вересня 2023 17:10
24_ISO 14001 9001 EN9001_2022.pdf
04 вересня 2023 17:10
20_Лист виробника лотків.pdf
04 вересня 2023 17:10
1_Мат-тех база.pdf
04 вересня 2023 17:10
3_Аналогічні договори.pdf
04 вересня 2023 17:10
2_Працівники.pdf
04 вересня 2023 17:10
6_Технічна специфікація.pdf
04 вересня 2023 17:10
8_Порівняльна таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАМАЮН-ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп"
#39537875
Переможець 3 681 384,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2023 14:41

Документи

05 вересня 2023 14:41
Довідка НАЗК
05 вересня 2023 14:40
Електронний підпис
05 вересня 2023 14:38
Протокол 234_1.pdf
05 вересня 2023 01:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2023 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп"
#39537875
3 681 384,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2023 14:41
Довідка НАЗК
05 вересня 2023 14:40
Електронний підпис
05 вересня 2023 14:38
Протокол 234_1.pdf
05 вересня 2023 01:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 10:41
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2023 17:00
ДУ 1 до 137-Т.pdf зміни до договору
13 вересня 2023 16:56
Електронний підпис укладений
11 вересня 2023 17:12
Договір 137-Т.pdf укладений
11 вересня 2023 17:10

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стіл письмовий розкладний 220 штуки 1 355,00
UAH з ПДВ
Стілець складний 1870 штуки 599,00
UAH з ПДВ
М’який модуль меблів «Шестигранник»» (7 елем.) 10 штуки 10 250,00
UAH з ПДВ
Стілець дитячий 1995 штуки 289,00
UAH з ПДВ
Банкетка 3-х місна 25 штуки 6 195,00
UAH з ПДВ
Лава без спинки 3- місна, регульована по висоті, на плоскоовальній трубі, ростові групи №4-6 680 штуки 1 631,00
UAH з ПДВ
Стіл учнівський 2-місний з полицею, регульований по висоті, ростові групи №4-6 20 штуки 2 316,00
UAH з ПДВ
Стілець полозковий, регульований по висоті, ростові групи №4-6 40 штуки 1 329,00
UAH з ПДВ
Вішалка настінна (20 гачків) 35 штуки 2 572,00
UAH з ПДВ
Дошка настінна магнітна для крейди 5 штуки 1 630,00
UAH з ПДВ
Крісло-мішок 44 штуки 1 672,00
UAH з ПДВ
Шафа книжкова відкрита 5 штуки 1 990,00
UAH з ПДВ
Шафа для роздаткового матеріалу 2 штуки 4 000,00
UAH з ПДВ
Шафа медична (аптечка) навісна з металевим корпусом 2 штуки 1 978,00
UAH з ПДВ
Шафа для одягу 1 штуки 2 380,00
UAH з ПДВ
Шафа 4-х дверна 1 штуки 2 498,00
UAH з ПДВ
Шафа 4-х дверна 1 штуки 2 251,00
UAH з ПДВ
Стелаж відкритий 3 штуки 2 070,00
UAH з ПДВ
Крісло на колесах 2 штуки 6 840,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з виявленням технічних/механічних помилок в договорі, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни: 1. Виправити загальну вартість товару (ціну договору) на 1 (одну) гривню в бік зменшення, шляхом викладення Додатку № 1 (Специфікації) та пункту 3.1. Договору у новій редакції. 2. Додати позицію під номером 83 (Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації) в Дислокацію закладів освіти Оболонського району м. Києва (Додаток № 2 до Договору) та викласти Додаток № 2 в новій редакції. 3. Додати розрахунковий рахунок в реквізити Замовника шляхом викладення розділу 14 Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 137-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стіл письмовий розкладний 220 штуки 1 355,00
UAH з ПДВ
Стілець складний 1870 штуки 599,00
UAH з ПДВ
М’який модуль меблів «Шестигранник»» (7 елем.) 10 штуки 10 250,00
UAH з ПДВ
Стілець дитячий 1995 штуки 289,00
UAH з ПДВ
Банкетка 3-х місна 25 штуки 6 195,00
UAH з ПДВ
Лава без спинки 3- місна, регульована по висоті, на плоскоовальній трубі, ростові групи №4-6 680 штуки 1 631,00
UAH з ПДВ
Стіл учнівський 2-місний з полицею, регульований по висоті, ростові групи №4-6 20 штуки 2 316,00
UAH з ПДВ
Стілець полозковий, регульований по висоті, ростові групи №4-6 40 штуки 1 329,00
UAH з ПДВ
Вішалка настінна (20 гачків) 35 штуки 2 572,00
UAH з ПДВ
Дошка настінна магнітна для крейди 5 штуки 1 630,00
UAH з ПДВ
Крісло-мішок 44 штуки 1 672,00
UAH з ПДВ
Шафа книжкова відкрита 5 штуки 1 990,00
UAH з ПДВ
Шафа для роздаткового матеріалу 2 штуки 4 000,00
UAH з ПДВ
Шафа медична (аптечка) навісна з металевим корпусом 2 штуки 1 978,00
UAH з ПДВ
Шафа для одягу 1 штуки 2 380,00
UAH з ПДВ
Шафа 4-х дверна 1 штуки 2 498,00
UAH з ПДВ
Шафа 4-х дверна 1 штуки 2 251,00
UAH з ПДВ
Стелаж відкритий 3 штуки 2 070,00
UAH з ПДВ
Крісло на колесах 2 штуки 6 840,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 681 383,00
UAH (в тому числі ПДВ 613 563,83 UAH)