Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Сєвєродонецьке тролейбусне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 05457253 |
Місцезнаходження: | 93412, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, ШОСЕ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27 |
Контактна особа: |
Андрій Гноєвий +0665547285 tender.stru@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2023 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2023 11:55 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2023 11:55 |
Очікувана вартість: | 12 039 858,81 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120 398,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2023 15:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2023 15:37 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
28 серпня 2023 15:37 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
28 серпня 2023 15:37 |
ТД.docx | |
28 серпня 2023 15:37 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
28 серпня 2023 15:37 |
Додаток 3 до ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В своїй діяльності Замовник зобов’язаний керуватися Конституцією України, Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України, законами України, нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів державної влади, розпорядчими актами начальника Сєвєродонецької міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області, іншими нормативно-правовими актами та Статутом підприємства.
Так, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII).
На підставі пункту 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, Кабінет Міністрів України своєю Постановою від 12.10.2022 року за № 1178 затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону № 922-VIII предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Таким чином, питання визначення предмету закупівлі Закон № 922-VIII відносить до виключної компетенції Замовника, оскільки саме Замовник володіє обґрунтованою інформацією про необхідні технічні, якісні характеристики, які мають бути притаманні предмету закупівлі, а тому, виходячи з вищезазначеного Замовником відповідно до вимог Закон № 922-VIII та Особливостей було сформоване Технічне завдання (Додаток 2 до тендерної документації: «Технічна специфікація» (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі ДК 021:2015: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання, Підйомники причіпні)).
Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, то відповідна вартість визначена з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Примірна методика).
Відповідно до абз. 7 п. 2 Примірної методики очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Відтак, просимо Вас не ототожнювати очікувану вартість предмету закупівлі з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією учасників закупівлі, що буде сформована за результатами торгів.
Окремо звертаємо Вашу увагу, що чинне законодавство України виключає можливість для Замовника застосування в роботі інформації з новинних повідомлень, що ширяться в засобах масової інформації, навіть в тому випадку коли джерелом таких повідомлень виступає Президент України.
Оскільки Замовник не ставить під сумнів майбутню деокупацію міста Сєвєродонецька Луганської області зокрема, та іншої тимчасово окуповану територію України загалом, Замовником відповідно до вимог чинного законодавства України вживаються заходи з формування необхідних ресурсів, техніки, обладнання та засобів, що будуть вкрай необхідними для підтримки життєзабезпечення громадян на звільнених територіях та відновлення пошкодженої інфраструктури міста.
На підставі викладеного повідомляємо, що Ваша вимога була уважно розглянута, проте через її необґрунтованість вона не підлягає врахуванню та задоволенню.
Принагідно на майбутнє просимо Вас утриматись від безпідставних та провокативних тверджень щодо процедур закупівлі, а використовувати засоби онлайн-платформи – Електронної системи публічних закупівель Prozorro виключно для її прямого застосування, а не для власних суб’єктивних коментарів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-04-000026 ● 862d0746fd824dc8a8aee2a27373d569
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2023 18:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.10.2023 № 28-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 03.10.2023 № 28-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-08-28-009586-a 28.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-05 19:35:16
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-28-009586-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-09 07:23:28
Відповідь на запит
Комунальне підприємство «Сєвєродонецьке тролейбусне управління» (далі – КП «СТрУ»/Підприємство/Замовник) шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) надає пояснення (інформацію) по моніторингу процедури публічної закупівлі: ДК 021:2015: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання Підйомники причіпні, (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-28-009586-a, номер моніторингу в електронній системі закупівель: UA-M-2023-10-04-000026).
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості варто зазначити, що пункт 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова) закріплює вичерпний перелік суб’єктів, на яких він розповсюджується, а саме:
1) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня);
2) суб’єкти господарювання державного сектору економіки.
КП «СТрУ» є одержувачем бюджетних коштів відповідно до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, оприлюдненого на офіційному веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv).
Таким чином, згідно норм Бюджетного кодексу України КП «СТрУ» не є головним розпорядником бюджетних коштів або розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
КП «СТрУ» є комунальним підприємством у розумінні статті 63 Господарського кодексу України та відповідно до положень Статуту підприємства і належить до суб’єктів господарювання комунального сектора економіки. Тобто, КП «СТрУ» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Отже, норми пункту 41 Постанови не розповсюджуються на КП «СТрУ», а відтак у Замовника відсутній обов’язок здійснювати заходи, визначені цим пунктом Постанови.
Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, то з цього приводу зазначаємо наступне.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону № 922-VIII, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, було затверджено Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Примірна методика).
Відповідно до абзацу 7 пункту 2 Примірної методики очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
На виконання вимог Примірної методики Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару, який було заплановано до придбання, направлено письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару (ТОВ «СПЕЦТЕХНИКА+» (пропозиція – 3 350 000,00 грн.), ТОВ «ТЕХНОПІДЙОМ» (пропозиція – 108 590,00 Євро, що за курсом НБУ на 28.08.2023 року складало – 4 289 858,81 грн.), ТОВ «Індастріал-Сервіс» (пропозиція – 4 300 000,00 грн.).
Виходячи із наданих комерційних пропозицій Замовником було вирахувано очікувану вартість закупівлі, яка склала 12 039 858,81 гривень.
Відповідно до вимог статті 4 Закону № 922-VIII, очікувана вартість закупівлі оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу - https://prozorro.gov.ua (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-08-28-009586-a), а також в оголошенні про проведення відкритих торгів. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі міститься в Додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом № 922-VIII порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2023 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕКСТИМ" |
9 846 000,00
UAH з ПДВ
|
9 720 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Спецтехніка+" |
10 350 000,00
UAH з ПДВ
|
9 726 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕКСТИМ" #41520394 |
Відхилено |
9 720 000,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2023 17:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2023 15:13
|
ТОВ "Спецтехніка+" #38157851 |
Переможець |
9 726 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2023 10:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 вересня 2023 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 19:21
|
Платіжка № 11281 від 29.09.2023 по UA-2023-08-28-009586-a.pdf | укладений |
22 січня 2024 19:17
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2023 16:55
|
Договір № 250923 від 25.09.2023 року.pdf | укладений |
25 вересня 2023 16:54
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Підйомник причіпний | 3 | штуки |
3 242 000,00
UAH з ПДВ
|