Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04056983 |
Вебсайт: | https://izmail-mr.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., місто Ізмаїл, проспект Незалежності, будинок 62 |
Контактна особа: |
Аліна Гончарова +380980391718, +380484122140 izmailbuhg@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2023 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2023 08:15 |
Очікувана вартість: | 10 126 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 630,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
У рамках реалізації проекту «CLEAN RIVER/4.2/1», який фінансується Європейським Союзом в рамках Спільної Операційної Програми «Румунія - Україна 2014-2020»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2023 14:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2023 14:19 |
Додаток 4 до ТД_перелік докум.docx | |
28 серпня 2023 14:19 |
Додаток 7 до ТД_реєстр.docx | |
28 серпня 2023 14:19 |
Додаток 8 до ТД_перелік для переможця.docx | |
28 серпня 2023 14:19 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
28 серпня 2023 14:19 |
Додаток 5 до ТД_згода на обробку.docx | |
28 серпня 2023 14:19 |
Протокол 238_огол.pdf | |
28 серпня 2023 14:19 |
Тит лист ТД.pdf | |
28 серпня 2023 14:19 |
Додаток 1 до ТД_форма тенд пропоз.docx | |
28 серпня 2023 14:19 |
Додаток 6 до ТД_відом про уч.docx | |
28 серпня 2023 14:19 |
Додаток 3 до ТД_проект договору.docx | |
28 серпня 2023 14:19 |
Додаток 2 до ТД_техн завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний потенційний учаснику!
Керуючись чинним законодавством України, Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі – Постанова), повідомляємо, що під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи (п. 30 Постанови) і, враховуючи ст. 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» (добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них та ін.), Ваше прохання внести певні зміни до конкретних параметрів предмета закупівлі у додатку № 2 тендерної документації «Технічне завдання» є неможливим.
Нагадуємо, що технічні вимоги до предмета закупівлі є номінальними. Учасник має право пропонувати на торги товар із зазначеними у тендерній документації характеристиками або вищої якості (відповідно до додатка № 2 тендерної документації «Технічне завдання»).
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-26-000012 ● 63a505e3a0c04bbf8559faa2ecb3a15a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2023 16:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.10.2023 № 231
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 25.10.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 26.10.2023 № 231
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2023-08-28-007361-a 28.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-27 11:27:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Транспортного засобу для реагування в аварійних ситуаціях (Vehicle for emergency response) (ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-28-007361-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-30 09:50:40
Пояснення (інформація та документи) щодо закупівлі UA-2023-08-28-007361-a
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищенаведене, необхідно в порядку, встановленому чинним законодавством надати пояснення (інформацію, документи) щодо закупівлі Транспортний засіб для реагування в аварійних ситуаціях (Vehicle for emergency response) (ДК 021:2015: 34110000-1 – Легкові автомобілі) в рамках реалізації проекту «CLEAN RIVER/4.2/1», який фінансується Європейським Союзом в межах Спільної операційної програми «Румунія - Україна 2014-2020» (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-08-28-007361-a), наступного змісту:
1. Закупівля UA-2023-08-28-007361-a проводиться у межах реалізації та здійснення заходів грантового проекту «CLEAN RIVER/4.2/1», який фінансується Європейським Союзом в рамках Спільної операційної програми «Румунія – Україна 2014-2020». Товар закуповується за кошти Європейського Союзу, видатки яких передбачені бюджетом вищезазначеного проекту. За умовами грантового контракту бюджет є конфіденційним та розголошенню не підлягає. Проект «CLEAN RIVER/4.2/1» пройшов перереєстрацію у Секретаріаті Кабінету Міністрів України у зв’язку з продовженням строку реалізації проекту без зміни кошторисної вартості, державна реєстрація – 16.01.2023 (копія реєстраційної картки проекту (програми) № 4149-03 додається).
2. Предмет закупівлі UA-2023-08-28-007361-a призначений для КП «Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» (п. 4.3. Розділу 1. «Загальні положення» тендерної документації, п. 5.2. Додатка № 3 до тендерної документації «Проект договору», п. 4.3. Договору № 117 від 25.09.2023). Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі протоколу засідання робочої групи щодо реалізації компонентів проекту «Чиста ріка» від 15.08.2023 № 40 та листа від КП «Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» від 25.08.2023 № 956 (копії протоколу засідання робочої групи та листа від КП «Ізмаїльське ВУВКГ» додаються).
3. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на сторінці власного веб-сайту виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Офіційний сайт міста Ізмаїл» є розділ «Державні закупівлі» - https://izmail-mr.od.gov.ua/derzhavni-zakupivli/ - де оприлюднюються назви-посилання закупівель на тендери у Prozorro, де розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предметів закупівель, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предметів закупівель, враховуючи і Транспортний засіб для реагування в аварійних ситуаціях (Vehicle for emergency response) (ДК 021:2015: 34110000-1 – Легкові автомобілі) в рамках реалізації проекту «CLEAN RIVER/4.2/1», який фінансується Європейським Союзом в межах Спільної операційної програми «Румунія - Україна 2014-2020» (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-08-28-007361-a).
Протокол уповноваженої особи виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 30.10.2023 № 293 додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-06 10:02:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Транспортного засобу для реагування в аварійних ситуаціях (Vehicle for emergency response) (ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-28-007361-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника «Технічне завдання до предмета закупівлі», встановленій замовником у Додатку 2 до тендерної документації (ч. 2 ст. 22 Закону).
Відповідно до Таблиці відповідності, яка наведена у Додатку 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації Замовника, предмет закупівлі повинен відповідати технічним характеристикам та повинен мати комплектацію, а саме: ширина бокової зсувної двері повинна бути не менш ніж 1270 мм.
Крім того, згідно з Додатком 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації Замовника, технічні вимоги, які передбачені таблицею, є номінальними учасник має право пропонувати на торги Товар із зазначеними характеристиками в таблиці або вищої якості.
Проте, в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС», а саме: файл «24. Таблиця відповідності Peugeot Boxer L3H2.pdf» зазначено, що ширина бокової зсувної двері - 1250 мм та не відповідає технічним вимогам Замовника, тобто дана характеристика є нижчої якості ніж вимагалось Замовником.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення.
2. Предметом даної закупівлі є Транспортний засіб для реагування в аварійних ситуаціях (Vehicle for emergency response), Код ДК 021:2015: 34110000-1 – Легкові автомобілі.
Проте, модель, марка та технічні характеристики транспортних засобів, які є предметом закупівлі відносяться до типу вантажних автомобілів (фургон).
Поясніть будь-ласка, чому в оголошенні не зазначена інформація щодо предмета закупівлі товару, а саме: код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі? Також, чому в інформації про предмет закупівлі не зазначена інформація, щодо коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-07 12:34:42
Пояснення (інформація та документи) щодо закупівлі UA-2023-08-28-007361-a
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищенаведене, необхідно опублікувати на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому чинним законодавством, пояснення (інформацію, документи) щодо закупівлі Транспортний засіб для реагування в аварійних ситуаціях (Vehicle for emergency response) (ДК 021:2015: 34110000-1 – Легкові автомобілі) в рамках реалізації проекту «CLEAN RIVER/4.2/1», який фінансується Європейським Союзом в межах Спільної операційної програми «Румунія Україна 2014-2020» (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-08-28-007361-a), наступного змісту:
1. Закупівля UA-2023-08-28-007361-a (де закуповується 5 одиниць транспортного засобу для реагування в аварійних ситуаціях одним лотом) проводиться у межах реалізації проекту «CLEAN RIVER/4.2/1», який фінансується Європейським Союзом в рамках Спільної операційної програми «Румунія - Україна 2014-2020» (проект завершується 28.12.2023). Враховуючи нагальну потребу та зобов’язання за часом перед європейськими партнерами, те, що закупівля оголошувалась вже декілька разів та не відбувалася у зв’язку з відсутністю пропозицій, стислий термін, необхідний для підготовки та обладнання товару задля забезпечення потреб замовника, проведення платежів в ДКСУ, а також реєстрації транспортних засобів, взяття на облік згідно з чинним законодавством, - все потрібно здійснювати вкрай обмежені строки.
В тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» (далі – ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС») (код – 31778059) в «Таблиці відповідності Peugeot Boxer L3H2» від 05.09.2023 № 30/05 в параметрах, що вимагаються замовником та пропозицією учасника в графі «Ширина бокової зсувної двері» є різниця в 20 мм (2 см) (вимоги – не менше 1270 мм; пропозиція – 1250 мм). Але, враховуючи умови тендерної документації (Додаток № 2 до тендерної документації «Технічне завдання»), де вказано, що технічні вимоги до предмета закупівлі є номінальними; учасник має право пропонувати на торги товар із зазначеними у тендерній документації характеристиками або вищої якості – учасником ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» в складі тендерної пропозиції (завантажено 06.09.2023) було надано «Гарантійний лист про товар вищої якості» від 05.09.2023 № 31/05, де даним учасником різниця в параметрі роз’яснена як фактичне покращення якості використання запропонованого товару, а саме: «Базовий автомобіль Peugeot Boxer L3H2 має ширину зсувної двері 1250 мм, що за технічними характеристиками є більш ергономічним та зручним в ході використання автомобіля…є більш компактним, оптимальним та є поліпшеною характеристикою» (Скан-копія «Гарантійного листа про товар вищої якості» від 05.09.2023 № 31/05 додається). Вищезазначені документ та інформація були розглянуті та взяті до уваги на нараді колегіального характеру, де розглядалося питання щодо тендерної пропозиції учасника (протокол уповноваженої особи про визнання переможцем учасника ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» від 13.09.2023 № 249 додається – розміщено в електронній системі закупівель 13.09.2023 о 12:30).
2. Зважаючи на технічні характеристики предмету, передбачувалась закупівля транспортних засобів, ввезених з-за кордону, тому при виборі коду ДК предмета закупівлі UA-2023-08-28-007361-a Транспортний засіб для реагування в аварійних ситуаціях (Vehicle for emergency response) було враховано Українську класифікацію товарів зовнішньоекономічної діяльності, затвердженого Законом України «Про Митний тариф України» від 19.10.2022 № 2697-IX, а також «Пояснення до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності», затверджені наказом Державної митної служби від 14.12.2022 № 543. З огляду на зазначене вище, кодом ДК 021:2015: обрано КЛАС 34110000-1 – Легкові автомобілі, оскільки закуповуються 34114400-3 – Мікроавтобуси, а відповідно до п. 3 «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708: предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно із загальними положеннями (розділ 2) НАЦІОНАЛЬНОГО КЛАСИФІКАТОРА УКРАЇНИ «Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015» - основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); перші три цифри - групу (XXX00000-Y); перші чотири цифри - клас (XXXX0000-Y); перші п’ять цифр - категорію (XXXXX000-Y). Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Транспортні засоби будуть придбані для КП «Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» для реагування в аварійних ситуаціях, тому мають переобладнуватись, оскільки це не передбачено стандартною комплектацією від виробників. Часткове внесення змін до заводської конструкції мікроавтобусів дозволить значно розширити універсальність, підвищити комфортність, надати додаткові функціональні якості транспорту для вирішення необхідних завдань. Відповідно до п. 13 «Порядку переобладнання транспортних засобів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2010 № 607, після переобладнання транспортного засобу видається сертифікат відповідності. Переобладнані транспортні засоби в сертифікаті відповідності матимуть категорію М1 - легковий автомобіль (згідно з Класифікацією колісних транспортних засобів» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 05.01.2021 № 7).
3. Предмет закупівлі UA-2023-08-28-007361-a Транспортний засіб для реагування в аварійних ситуаціях (Vehicle for emergency response) визначено відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708, за положенням якого додатково вказувати код ДК в предметі закупівлі не потрібно. Такі роз’яснення розміщені на PROZORRO. INFOBOX (https://infobox.prozorro.org/articles/noviy-poryadok-viznachennya-predmeta-zakupivli-zgidno-z-nakazom-708) та офіційному веб-сайті Міністерства економіки України (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=dc5ccf38-7706-4bd2-a445-9eb5103de35f&lang=uk-UA , https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=bedd49af-a16e-4eff-a786-fc50fbd8cf3b&lang=uk-UA, https://www.me.gov.ua/inforez/Print?id=75cebb96-6402-4c3d-8568-b91937ee8309&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA).
Протокол уповноваженої особи виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 07.11.2023 № 301 додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2023 08:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС" |
10 125 995,01
UAH
|
10 125 995,01
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС" #31778059 |
Переможець |
10 125 995,01
UAH
|
13 вересня 2023 12:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2023 11:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 16:58
|
Дод уг 1 до Дог № 117 від 25.09.2023.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2023 13:19
|
ДОГОВІР № 117 від 25.09.2023.pdf | укладений |
27 вересня 2023 13:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 5.4. Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 117 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |