Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Транспортний засіб для реагування в аварійних ситуаціях (Vehicle for emergency response)
Очікувана вартість
10 126 000,00 UAH
UA-2023-08-28-007361-a db0f2614aaf24e8cb6b24bedbc398485
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Гончарова

+380980391718
+380484122140
izmailbuhg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04056983
Вебсайт: https://izmail-mr.od.gov.ua/
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., місто Ізмаїл, проспект Незалежності, будинок 62
Контактна особа: Аліна Гончарова
+380980391718, +380484122140
izmailbuhg@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2023 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2023 08:15
Очікувана вартість: 10 126 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


У рамках реалізації проекту «CLEAN RIVER/4.2/1», який фінансується Європейським Союзом в рамках Спільної Операційної Програми «Румунія - Україна 2014-2020»

У рамках реалізації проекту «CLEAN RIVER/4.2/1», який фінансується Європейським Союзом в рамках Спільної Операційної Програми «Румунія - Україна 2014-2020».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 одиниця
Транспортний засіб для реагування в аварійних ситуаціях (Vehicle for emergency response)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, Ізмаїльський район, проспект Незалежності, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2023
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 14:19

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розширення технічних параметрів
Дата подання: 28 серпня 2023 16:22
Дата відповіді: 29 серпня 2023 11:07
Доброго дня. Шановний замовнику! Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі UA-2023-08-28-007361-a ознайомились з вимогами, що зазначені у тендерній документації, зокрема з Технічним завданням до закупівлі: ДК 021:2015: 34110000-1 – Легкові автомобілі Транспортний засіб для реагування в аварійних ситуаціях (Vehicle for emergency response), у рамках реалізації проекту «Чиста ріка» (CLEAN RIVER/4.2/1), який фінансується Європейським Союзом в межах Спільної операційної програми «Румунія – Україна 2014 – 2020», які визначені в додатку 2 до Тендерної документації (далі – Технічне завдання). Ми маємо можливість запропонувати замовнику відповідний товар та забезпечити виконання зобов'язань й як учасник, й як можливий майбутній постачальник. Технічне завдання Тендерної документації, а саме Таблиця відповідності має перелік параметрів, що вимагаються Замовником. В таблиці є декілька позицій, які обмежують нас в участі запропонувати наш продукт, просимо розглянути внесення змін до тендерної документації, а саме: 1) Позиція ширина бокової зсувної двері – замовником вказана, як така, що має бути не менше ніж 1270 мм, просимо відкоригувати та трішки розширити дану вимогу, а саме вказати – «не менше ніж 1250 мм»; 2) Позиція наявність «Світлодіодних денних ходових вогнів в передніх фарах» - просимо також де що розширити даний параметр та вказати лише наявність «денних ходових вогнів в передніх фарах», адже даний параметр не є ключовим для виконання основних функцій авто, але нажаль саме в параметрах товару, який ми плануємо запропонувати до закупівлі – відсутній; 3) Позиція наявність гарантії на транспортний засіб (не менше) – 3 роки або 100 000 км пробігу, просимо переглянути на можливість зміни на «2 роки без обмеження пробігу». З огляду на зазначене, звертаємось до Вас із проханням внести зміни до Тендерної документації, це дозволить сформувати учасникам пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації, розширити параметри, створити конкурентні умови та відповідатиме технічним характеристикам автомобілів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику!
Керуючись чинним законодавством України, Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі – Постанова), повідомляємо, що під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи (п. 30 Постанови) і, враховуючи ст. 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» (добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них та ін.), Ваше прохання внести певні зміни до конкретних параметрів предмета закупівлі у додатку № 2 тендерної документації «Технічне завдання» є неможливим.
Нагадуємо, що технічні вимоги до предмета закупівлі є номінальними. Учасник має право пропонувати на торги товар із зазначеними у тендерній документації характеристиками або вищої якості (відповідно до додатка № 2 тендерної документації «Технічне завдання»).

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-09-18-000022 • 3619ea2630a140fd8b1e6897a34f6aaf
Автор звернення: Отствнова Вікторія Віталіївна
Дата створення звернення: 2023-09-18 20:54
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ознайомившись з Додатком 2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, встановив що серед параметрів, що вимагаються Замовником, є наступний параметр: Ширина бокової зсувної двері - Не менш ніж 1270 мм. Згідно вимогам Додатку 2 до ТД - Відповідність запропонованого товару технічним вимогам документації повинна бути надана у вигляді таблиці відповідності, наведеній нижче. На дану вимогу учасник ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС" в складі своєї тендерної пропозиції надав файл під назвою: «24. Таблиця відповідності Peugeot Boxer L3H2», в якому зазначив модель та марку запропонованого транспортного засобу - Peugeot Boxer L3H2, на параметр: Ширина бокової зсувної двері - Не менш ніж 1270 мм. зазначив - Ширина бокової зсувної двері - 1250 мм. Що не відповідає технічним вимогам. Учасник, якого не влаштовують умови тендерної документації, керуючись пунктами 55-67 Особливостей та ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон) мав право оскаржити їх в Антимонопольному комітеті України, що з боку учасника зроблено не було. Відтак подавши свою пропозицію він повністю погодився з умовами тендерної документації та зобов’язаний був їх виконати. Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, згідно абз. 2, п.п. 2, п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі за текстом – Особливості). В Пункті 7 Додатку 2 до ТД вимагалось: «Якість товару повинна відповідати ДСТУ та іншим нормативам у відповідності до чинного законодавства України щодо даного виду товару і підтверджуватися сертифікатом відповідності, заводу виробника та/або гарантійним сертифікатом (надати у складі тендерної пропозиції).». На зазначену вимогу учасник надав три файла: 17. Сертифікат Transit V363 N1 (FCD) 0274 04 (3), 18. Сертифікат Transit V363 N2 (FDD) 0166 03 (2), 19. Сертифікат UA_46A(b)_0285_08. В яких містяться сертифікати типу КТЗ, таким чином в складі Пропозиції не надано сертифікат відповідності або гарантійний сертифікат. Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, згідно абз. 2, п.п. 2, п. 44 Особливостей. В Додатку 2 серед параметрів, що вимагаються Замовником, є наступний параметр: Гарантія на транспортний засіб (не менше) - 3 роки або 100 000 км пробігу. В файлі «24. Таблиця відповідності Peugeot Boxer L3H2», в якому учасник підтверджує відповідність запропонованого товару Peugeot Boxer L3H2 технічним вимогам документації, в тому числі підтверджує, що Гарантія на транспортний засіб складає 3 роки або 100 000 км пробігу. Що не відповідає дійсності. Так на сайті офіційного імпортера автомобілів Peugeot Україна, за посиланням https://www.peugeot.ua/service-and-maintenance/assistance-and-warranties/warranties.html в розділі ГАРАНТІЇ, ЯКІ ВИ ОТРИМУЄТЕ ПРИ ПОКУПЦІ ВАШОГО PEUGEOT, зазначено: Зміст гарантії: Тривалість/км: 2 роки з дати видачі автомобіля першому власнику без обмеження за пробігом для вантажно-пасажирських автомобілей, яким і являється Boxer Фургон. Також ця інформація міститься в прайс-листі 2023, який можна скачати за посиланням https://www.peugeot.ua/links/technical-specifications.html?lcdv16=2PU91GHNH6DBA0E0 Таким чином учасник надав недостовірну інформацію, Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію, згідно п.п. 1, п. 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 1 Закону України «Про звернення громадян», ст. 5 Закону України «Про інформацію» та Конституцією України, прошу: 1. Здійснити перевірку викладених фактів та обставин. 2. Здійснити моніторинг процедури закупівлі. 3. У разі підтвердження зазначених обставин, що можуть свідчити про вчинення порушень та/або правопорушень – вжити всіх необхідних заходів реагування, притягнути винних осіб до відповідальності та повідомити відповідні контролюючі, уповноважені й правоохоронні органи, про вчинені порушення у відповідності до їх функцій та повноважень.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-09-18-000021 • 83dbd154d42b481dacb7a17d922e587c
Автор звернення: Отствнова Вікторія Віталіївна
Дата створення звернення: 2023-09-18 20:51
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Предметом даної закупівлі замовник визначив: Транспортний засіб для реагування в аварійних ситуаціях (Vehicle for emergency response). Код ДК 021:2015: 34110000-1 – Легкові автомобілі. Ознайомившись з Додатком 2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, встановив що серед параметрів, що вимагаються Замовником, є наступні: Довжина вантажного відділення - Не менш ніж 2000 мм, Висота вантажного відділення - Не менш ніж 1790 мм, Стаціонарна перегородка між вантажним відсіком та другим рядом сидінь, У вантажному відсіку встановлено шафу із шухлядами, У вантажному відсіку встановлено стелаж відкритого типу із 3-ма полицями. Що вказує на те, що автомобілі, які закуповує замовник є не легкові, а вантажні. Згідно Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 (далі за текстом – Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Код CPV 34110000-1 Легкові автомобілі Код CPV 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби Як бачимо показники четвертої цифри відрізняються. Крім цього серед параметрів, що вимагаються Замовником, є наступні: Нанесення написів відповідно ДСТУ-3849-99 згідно наданого зразка (макету) замовником після узгодження та підписання договору (надписи включатимуть сигнальні стрічки, найменування, телефон диспетчерської служби та e-mail підприємства); Встановлення проблискового «LED» маячка (колір жовтий або оранжевий) на дах авто у передній частині; Тринога із вологостійким LED прожектором 220V – 2 комплекти. ДСТУ-3849-99 поширюється на оперативні, спеціалізовані та спеціальні колісні транспортні засоби, призначені для експлуатації на вулицях та автомобільних дорогах загального користування, на які відповідно до вимог законодавства наносять кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та/або встановлюють спеціалізовані світлові та звукові, або тільки лише світлові сигнальні пристрої. Отже автомобілі, які закуповуються взагалі є – спеціальними, Код CPV яких 34144000-8 Мототранспортні засоби спеціального призначення. Як бачимо показники четвертої цифри відрізняються від Код CPV 34110000-1 Легкові автомобілі. Враховуючи вищенаведене Замовник порушив Порядок визначення предмета закупівлі. Керуючись п.п. 2, п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі за текстом – Особливості) Замовник повинен був відмінити торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 1 Закону України «Про звернення громадян», ст. 5 Закону України «Про інформацію» та Конституцією України, прошу: 1. Здійснити перевірку викладених фактів та обставин. 2. Здійснити моніторинг процедури закупівлі. 3. У разі підтвердження зазначених обставин, що можуть свідчити про вчинення порушень та/або правопорушень – вжити всіх необхідних заходів реагування, притягнути винних осіб до відповідальності та повідомити відповідні контролюючі, уповноважені й правоохоронні органи, про вчинені порушення у відповідності до їх функцій та повноважень.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-26-000012 ● 63a505e3a0c04bbf8559faa2ecb3a15a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2023 16:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

26.10.2023 № 231
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 25.10.2023 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 26.10.2023 № 231

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2023-08-28-007361-a 28.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-27 11:27:25

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Транспортного засобу для реагування в аварійних ситуаціях (Vehicle for emergency response) (ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-28-007361-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-30 09:50:40

Пояснення (інформація та документи) щодо закупівлі UA-2023-08-28-007361-a

Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищенаведене, необхідно в порядку, встановленому чинним законодавством надати пояснення (інформацію, документи) щодо закупівлі Транспортний засіб для реагування в аварійних ситуаціях (Vehicle for emergency response) (ДК 021:2015: 34110000-1 – Легкові автомобілі) в рамках реалізації проекту «CLEAN RIVER/4.2/1», який фінансується Європейським Союзом в межах Спільної операційної програми «Румунія - Україна 2014-2020» (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-08-28-007361-a), наступного змісту:
1. Закупівля UA-2023-08-28-007361-a проводиться у межах реалізації та здійснення заходів грантового проекту «CLEAN RIVER/4.2/1», який фінансується Європейським Союзом в рамках Спільної операційної програми «Румунія – Україна 2014-2020». Товар закуповується за кошти Європейського Союзу, видатки яких передбачені бюджетом вищезазначеного проекту. За умовами грантового контракту бюджет є конфіденційним та розголошенню не підлягає. Проект «CLEAN RIVER/4.2/1» пройшов перереєстрацію у Секретаріаті Кабінету Міністрів України у зв’язку з продовженням строку реалізації проекту без зміни кошторисної вартості, державна реєстрація – 16.01.2023 (копія реєстраційної картки проекту (програми) № 4149-03 додається).
2. Предмет закупівлі UA-2023-08-28-007361-a призначений для КП «Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» (п. 4.3. Розділу 1. «Загальні положення» тендерної документації, п. 5.2. Додатка № 3 до тендерної документації «Проект договору», п. 4.3. Договору № 117 від 25.09.2023). Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі протоколу засідання робочої групи щодо реалізації компонентів проекту «Чиста ріка» від 15.08.2023 № 40 та листа від КП «Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» від 25.08.2023 № 956 (копії протоколу засідання робочої групи та листа від КП «Ізмаїльське ВУВКГ» додаються).
3. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на сторінці власного веб-сайту виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Офіційний сайт міста Ізмаїл» є розділ «Державні закупівлі» - https://izmail-mr.od.gov.ua/derzhavni-zakupivli/ - де оприлюднюються назви-посилання закупівель на тендери у Prozorro, де розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предметів закупівель, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предметів закупівель, враховуючи і Транспортний засіб для реагування в аварійних ситуаціях (Vehicle for emergency response) (ДК 021:2015: 34110000-1 – Легкові автомобілі) в рамках реалізації проекту «CLEAN RIVER/4.2/1», який фінансується Європейським Союзом в межах Спільної операційної програми «Румунія - Україна 2014-2020» (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-08-28-007361-a).

Протокол уповноваженої особи виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 30.10.2023 № 293 додається.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-06 10:02:42

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Транспортного засобу для реагування в аварійних ситуаціях (Vehicle for emergency response) (ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-28-007361-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника «Технічне завдання до предмета закупівлі», встановленій замовником у Додатку 2 до тендерної документації (ч. 2 ст. 22 Закону).
Відповідно до Таблиці відповідності, яка наведена у Додатку 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації Замовника, предмет закупівлі повинен відповідати технічним характеристикам та повинен мати комплектацію, а саме: ширина бокової зсувної двері повинна бути не менш ніж 1270 мм.
Крім того, згідно з Додатком 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації Замовника, технічні вимоги, які передбачені таблицею, є номінальними учасник має право пропонувати на торги Товар із зазначеними характеристиками в таблиці або вищої якості.
Проте, в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС», а саме: файл «24. Таблиця відповідності Peugeot Boxer L3H2.pdf» зазначено, що ширина бокової зсувної двері - 1250 мм та не відповідає технічним вимогам Замовника, тобто дана характеристика є нижчої якості ніж вимагалось Замовником.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення.

2. Предметом даної закупівлі є Транспортний засіб для реагування в аварійних ситуаціях (Vehicle for emergency response), Код ДК 021:2015: 34110000-1 – Легкові автомобілі.
Проте, модель, марка та технічні характеристики транспортних засобів, які є предметом закупівлі відносяться до типу вантажних автомобілів (фургон).
Поясніть будь-ласка, чому в оголошенні не зазначена інформація щодо предмета закупівлі товару, а саме: код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі? Також, чому в інформації про предмет закупівлі не зазначена інформація, щодо коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-07 12:34:42

Пояснення (інформація та документи) щодо закупівлі UA-2023-08-28-007361-a

Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищенаведене, необхідно опублікувати на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому чинним законодавством, пояснення (інформацію, документи) щодо закупівлі Транспортний засіб для реагування в аварійних ситуаціях (Vehicle for emergency response) (ДК 021:2015: 34110000-1 – Легкові автомобілі) в рамках реалізації проекту «CLEAN RIVER/4.2/1», який фінансується Європейським Союзом в межах Спільної операційної програми «Румунія  Україна 2014-2020» (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-08-28-007361-a), наступного змісту:
1. Закупівля UA-2023-08-28-007361-a (де закуповується 5 одиниць транспортного засобу для реагування в аварійних ситуаціях одним лотом) проводиться у межах реалізації проекту «CLEAN RIVER/4.2/1», який фінансується Європейським Союзом в рамках Спільної операційної програми «Румунія - Україна 2014-2020» (проект завершується 28.12.2023). Враховуючи нагальну потребу та зобов’язання за часом перед європейськими партнерами, те, що закупівля оголошувалась вже декілька разів та не відбувалася у зв’язку з відсутністю пропозицій, стислий термін, необхідний для підготовки та обладнання товару задля забезпечення потреб замовника, проведення платежів в ДКСУ, а також реєстрації транспортних засобів, взяття на облік згідно з чинним законодавством, - все потрібно здійснювати вкрай обмежені строки.
В тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» (далі – ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС») (код – 31778059) в «Таблиці відповідності Peugeot Boxer L3H2» від 05.09.2023 № 30/05 в параметрах, що вимагаються замовником та пропозицією учасника в графі «Ширина бокової зсувної двері» є різниця в 20 мм (2 см) (вимоги – не менше 1270 мм; пропозиція – 1250 мм). Але, враховуючи умови тендерної документації (Додаток № 2 до тендерної документації «Технічне завдання»), де вказано, що технічні вимоги до предмета закупівлі є номінальними; учасник має право пропонувати на торги товар із зазначеними у тендерній документації характеристиками або вищої якості – учасником ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» в складі тендерної пропозиції (завантажено 06.09.2023) було надано «Гарантійний лист про товар вищої якості» від 05.09.2023 № 31/05, де даним учасником різниця в параметрі роз’яснена як фактичне покращення якості використання запропонованого товару, а саме: «Базовий автомобіль Peugeot Boxer L3H2 має ширину зсувної двері 1250 мм, що за технічними характеристиками є більш ергономічним та зручним в ході використання автомобіля…є більш компактним, оптимальним та є поліпшеною характеристикою» (Скан-копія «Гарантійного листа про товар вищої якості» від 05.09.2023 № 31/05 додається). Вищезазначені документ та інформація були розглянуті та взяті до уваги на нараді колегіального характеру, де розглядалося питання щодо тендерної пропозиції учасника (протокол уповноваженої особи про визнання переможцем учасника ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» від 13.09.2023 № 249 додається – розміщено в електронній системі закупівель 13.09.2023 о 12:30).
2. Зважаючи на технічні характеристики предмету, передбачувалась закупівля транспортних засобів, ввезених з-за кордону, тому при виборі коду ДК предмета закупівлі UA-2023-08-28-007361-a Транспортний засіб для реагування в аварійних ситуаціях (Vehicle for emergency response) було враховано Українську класифікацію товарів зовнішньоекономічної діяльності, затвердженого Законом України «Про Митний тариф України» від 19.10.2022 № 2697-IX, а також «Пояснення до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності», затверджені наказом Державної митної служби від 14.12.2022 № 543. З огляду на зазначене вище, кодом ДК 021:2015: обрано КЛАС 34110000-1 – Легкові автомобілі, оскільки закуповуються 34114400-3 – Мікроавтобуси, а відповідно до п. 3 «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708: предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно із загальними положеннями (розділ 2) НАЦІОНАЛЬНОГО КЛАСИФІКАТОРА УКРАЇНИ «Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015» - основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); перші три цифри - групу (XXX00000-Y); перші чотири цифри - клас (XXXX0000-Y); перші п’ять цифр - категорію (XXXXX000-Y). Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Транспортні засоби будуть придбані для КП «Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» для реагування в аварійних ситуаціях, тому мають переобладнуватись, оскільки це не передбачено стандартною комплектацією від виробників. Часткове внесення змін до заводської конструкції мікроавтобусів дозволить значно розширити універсальність, підвищити комфортність, надати додаткові функціональні якості транспорту для вирішення необхідних завдань. Відповідно до п. 13 «Порядку переобладнання транспортних засобів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2010 № 607, після переобладнання транспортного засобу видається сертифікат відповідності. Переобладнані транспортні засоби в сертифікаті відповідності матимуть категорію М1 - легковий автомобіль (згідно з Класифікацією колісних транспортних засобів» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 05.01.2021 № 7).
3. Предмет закупівлі UA-2023-08-28-007361-a Транспортний засіб для реагування в аварійних ситуаціях (Vehicle for emergency response) визначено відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708, за положенням якого додатково вказувати код ДК в предметі закупівлі не потрібно. Такі роз’яснення розміщені на PROZORRO. INFOBOX (https://infobox.prozorro.org/articles/noviy-poryadok-viznachennya-predmeta-zakupivli-zgidno-z-nakazom-708) та офіційному веб-сайті Міністерства економіки України (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=dc5ccf38-7706-4bd2-a445-9eb5103de35f&lang=uk-UA , https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=bedd49af-a16e-4eff-a786-fc50fbd8cf3b&lang=uk-UA, https://www.me.gov.ua/inforez/Print?id=75cebb96-6402-4c3d-8568-b91937ee8309&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA).


Протокол уповноваженої особи виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 07.11.2023 № 301 додається.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 23 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2023 08:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС" 10 125 995,01
UAH
10 125 995,01
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 вересня 2023 18:09
Електронний підпис
14 вересня 2023 18:08
Довідка.zip
12 вересня 2023 10:20
Електронний підпис
12 вересня 2023 10:19
WF0XXXTTGXPL61798.pdf
12 вересня 2023 10:19
WF0XXXTTGXPE39245.pdf
12 вересня 2023 10:19
Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2023 17:22
Електронний підпис
06 вересня 2023 17:22
Електронний підпис
06 вересня 2023 17:21
19. Сертифікат UA_46A(b)_0285_08.pdf
06 вересня 2023 17:21
3. Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2023 17:21
25. Лист про покращення.pdf
06 вересня 2023 17:21
30. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС"
#31778059
Переможець 10 125 995,01
UAH
13 вересня 2023 12:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2023 11:15

Вимога про усунення невідповідностей

Для участі в закупівлі надано пропозицію 1-го учасника. Пропозиція від ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» (код – 31778059) була визначена електронною системою закупівель автоматично найбільш економічно вигідною – 10 125 995,01 грн без ПДВ (десять мільйонів сто двадцять п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто п’ять гривень 01 коп.). Відповідно до 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей, відбуваються розгляд та оцінка тендерних пропозицій на відповідність умовам, визначеним в оголошені про проведення відкритих торгів з особливостями, та вимогам до предмета закупівлі. За результатами розгляду документів від ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» відповідно до пункту 43 Особливостей, виявлено, що у даній тендерній пропозиції є невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: • в тендерній пропозиції не вказано  які саме 5 одиниць транспортного засобу пропонує учасник; лише в «Гарантійному листі про товар вищої якості № від 05.09.2023 за № 31/05 перераховані три базові автомобілі (FORD Transit VAN R350L3H3 125, FORD Transit VAN L4H3 (JUMBO 470), Peugeot Boxer L3H2) для подальшого виготовлення транспортних засобів для реагування в аварійних ситуаціях задля забезпечення потреб замовника; • надані учасником наступні документи датовані 2022 роком, як-от: «Сертифікат типу колісного засобу (КТЗ)» № 061753 від 28.12.2022 та «Сертифікат типу колісного засобу (КТЗ)» № 061438 від 01.12.2022, а в «Таблиці відповідності_FORD Transit VAN L4H3 (JUMBO 470)» від 05.09.2023 №_27/05 та «Таблиці відповідності_FORD Transit VAN R350L3H3 125» від 05.09.2023 № 28/05 вказано 2023 рік випуску транспортних засобів. Згідно з пунктом 43 Особливостей необхідно розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Документи

13 вересня 2023 12:31
Довідка НАЗК
13 вересня 2023 12:31
Електронний підпис
13 вересня 2023 12:30
Протокол 249_перем.pdf
07 вересня 2023 08:19
Звіт з ЄДР (припинено)
07 вересня 2023 08:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2023 12:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС"
#31778059
10 125 995,01
UAH
Документи

Документи

13 вересня 2023 12:31
Довідка НАЗК
13 вересня 2023 12:31
Електронний підпис
13 вересня 2023 12:30
Протокол 249_перем.pdf
07 вересня 2023 08:19
Звіт з ЄДР (припинено)
07 вересня 2023 08:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 12:36
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2023 16:58
Дод уг 1 до Дог № 117 від 25.09.2023.pdf зміни до договору
14 грудня 2023 16:56
Електронний підпис укладений
27 вересня 2023 13:19
ДОГОВІР № 117 від 25.09.2023.pdf укладений
27 вересня 2023 13:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 5.4. Договору.
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 10 125 995,01
UAH