Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт підвальних приміщень (найпростіше укриття) в Одеської гімназії №47 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса. вул. Л.Толстого, 8
Очікувана вартість
1 156 452,00 UAH
UA-2023-08-28-007171-a 23ca2e97dd3f4e7292539a214af791b3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина Русланівна

+380487069772 buh_prim134@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина Русланівна
+380487069772
buh_prim134@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт підвальних приміщень (найпростіше укриття) в Одеської гімназії №47 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса. вул. Л.Толстого, 8
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт підвальних приміщень (найпростіше укриття) в Одеської гімназії №47 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса. вул. Л.Толстого, 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

28 серпня 2023 14:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична-особа підприємець Левін Ігор Леонідович
#2232909259
Переможець 1 156 452,00
UAH
28 серпня 2023 14:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 13:13
Електронний підпис укладений
19 грудня 2023 11:47
IMG_0005.pdf зміни до договору
19 грудня 2023 11:47
Електронний підпис укладений
06 грудня 2023 15:44
IMG_0008.pdf зміни до договору
06 грудня 2023 15:43
Електронний підпис укладений
22 листопада 2023 11:38
IMG_0004.pdf зміни до договору
22 листопада 2023 11:37
Електронний підпис укладений
28 серпня 2023 14:16
IMG_0001.pdf укладений
28 серпня 2023 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою вирішили викласти Додаток 1 та Додаток 2 до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 47-У-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою вирішили викласти Додаток 1 та Додаток 2 до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 47-У-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити загальну вартість робіт на 47 763,88 грн без ПДВ. Взв'язку з чим викласти п.3.1 Договору в новій редакції. Сторони за взаємною згодою вирішили викласти Додаток 1 та Додаток 2 до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 47-У-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 108 688,12
UAH