Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво споруди цивільного захисту із захисними властивостями ПРУ тимчасового використання на території Арцизького ліцею №5 з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради, за адресою: вул. Свободи, 115, м. Арциз, Болградський район, Одеська область»
Очікувана вартість
28 106 617,20 UAH
UA-2023-08-28-004644-a 456e28e3ab924324951bd0a449907e00
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Веретельник

+380487148535 overetelnyk@odessa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Вебсайт: https://ukb.od.gov.ua/
Місцезнаходження: 65000, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пр. Шевченка, буд. 4
Контактна особа: Олександр Веретельник
+380487148535
overetelnyk@odessa.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво споруди цивільного захисту із захисними властивостями ПРУ тимчасового використання на території Арцизького ліцею №5 з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради, за адресою: вул. Свободи, 115, м. Арциз, Болградський район, Одеська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68400, Україна, Одеська область, Арциз, вул. Свободи, 115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

28 серпня 2023 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2023 12:03
протокол 11 ВТО Арциз.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-20-000011 ● a3255fa21c02478e8cc8020b620c01de
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2023 15:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.11.2023 № 42-з

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.11.2023 № 003100-18/12934-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 20 листопада 2023 року № 42-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-08-28-004644-a від 28.08.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-22 14:38:50

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Будівництво споруди цивільного захисту із захисними властивостями ПРУ тимчасового використання на території Арцизького ліцею №5 з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради, за адресою: вул. Свободи, 115, м. Арциз, Болградський район, Одеська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-28-004644-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти, тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте документальне підтвердження щодо наявності підстав, передбачених абзацом четвертим підпункту третього пункту 13 Особливостей (про які зазначено у протокольному рішенні уповноваженої особи від 28.08.2023 № 11/23), для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ГАРАНТСТРОЙ ЮГ», з яким укладений договір на закупівлю підрядних робіт від 28.08.2023 № 9 без використання електронної системи закупівель?

Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-23 12:12:08

Відповід на запит

Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється тендерним комітетом або уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до Розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 27.07.2023 № 512/А-2023, від 11.08.2023 №573/А-2023 зі змінами та доповненнями, Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : Будівництво споруди цивільного захисту із захисними властивостями ПРУ тимчасового використання на території Арцизького ліцею №5 з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради, за адресою: вул. Свободи, 115, м. Арциз, Болградський район, Одеська область.
Відповідно до розділу 8 Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації, затвердженого розпорядженням голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 01.08.2023 №532/А – 2023 «Про затвердження Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель з Департаментом економічної політики та стратегічного планування облдержадміністрації узгоджуються технічне завдання (специфікація) та очікувана вартість закупівлі.
09 серпня 2023 року Департамент надіслав листа за №833/14/03/02-12/2-23, на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
17 серпня 2023 року Департамент отримав лист №2162/02/01.1-08/2-23/1537 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно чинним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
20.08.23 Департамент отримав Комерційну пропозицію від ТОВ «Євро-Стиль Груп» за ціною 29 234 456,00 грн.
22.08.23 Департамент отримав Комерційну пропозицію від ТОВ «ГАРАНТСТРОЙ ЮГ» за ціною 28 106 617,20 грн.
23.08.23 Департамент отримав Комерційну пропозицію від ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» за ціною 28 163 107,10 грн.
23.08.23 Департамент отримав Комерційну пропозицію від ТОВ «ОДЕСЬКІ РЕСТАВРАЦІЙНІ МАЙСТЕРНІ» за ціною 28 161 071,31 грн.
23.08.23 Департамент отримав Комерційну пропозицію від ТОВ «ЧХОЛЛИМА» за ціною 28 165 921,00 грн.
Розглянувши пропозиції підприємств було прийнято рішення укласти договір з ТОВ «ГАРАНТСТРОЙ ЮГ», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 05 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАРАНТСТРОЙ ЮГ"
#44391930
Переможець 28 106 617,20
UAH з ПДВ
28 серпня 2023 12:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2024 10:01
ДУ 6 до 9 28.08.23 Арциз.pdf зміни до договору
25 квітня 2024 10:00
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2024 12:35
ДУ 5 до 9 28.08.23 Арциз.pdf зміни до договору
18 квітня 2024 12:34
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2024 11:25
ДУ 4 до 9 28.08.23 Арциз.pdf зміни до договору
10 квітня 2024 11:24
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2024 11:24
ДУ 3 до 9 28.08.23 Арциз.pdf зміни до договору
09 квітня 2024 11:23
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2024 16:42
ДУ 2 до 9 28.08.23 Арциз.pdf зміни до договору
04 квітня 2024 16:41
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 11:28
ДУ 1 до 9 від 28.08.23 Арциз.pdf зміни до договору
03 січня 2024 11:27
Договір 9 від 28.08 Арциз укриття.pdf укладений
28 серпня 2023 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до преамбули Договору, зміни до п.16.1 розділу 16 Договору, зміни до п.2.1 розділу 2 Договору, п.11.1 розділу 11 Договору
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до преамбули договору, зміни до пп.2.1, 11.1, графіку виконання робіт, плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна пп.11.1, плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у порядку фінансування у зв'язку з помилкою у ДУ №3 від 09.04.24
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з помилкою у ДУ №4 від 10.04.24
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до розділу 19 договору, зміни реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML