Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
викошування трави трімером (77314000-4 - Послуги з утримання територій)
Очікувана вартість
4 179 114,46 UAH
UA-2023-08-28-004361-a ● 11828e35953d46f38a24690d7e1d7b1a
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13961729 |
Місцезнаходження: | 36040, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул. Івана Мазепи, будинок 30 |
Контактна особа: |
Ілона Володимирівна Акулініна +380995584819 akulininalawyer@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2023 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2023 15:44 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2023 15:44 |
Очікувана вартість: | 4 179 114,46 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 791,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції:125373.43 грн. (стодвадцять п’ять тисячі триста сімдесят три гривні сорок три копійки). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 125373.43 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
викошування трави трімером (77314000-4 - Послуги з утримання територій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36040, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Івана Мазепи, 30 (на території Полтавської ОТГ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата за надані послуги Надавачем послуг, проводиться за фактом отримання Замовником таких послуг протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2023 11:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2023 11:52 |
Тендерна документація.docx | |
28 серпня 2023 11:52 |
Проект договору.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-08-28-004361-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР", Код ЄДРПОУ:39551816
Дата подання: 14 вересня 2023 16:19
Дата подання: 14 вересня 2023 16:19
Скарга до АМКУ на рішення замовника
№ 14/09-1 від 14.09.2023
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
Замовник: Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради
ЄДРПОУ: 13961729
36040, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул. Івана Мазепи, будинок 30 тел.: +380995584819
е-mail: akulininalawyer@ukr.net
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР"
ЄДРПОУ: 39551816
Україна, 01601, місто Київ, ПЕЧЕРСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 3
тел.: +38(095) 8879855
е-mail: rimskaja@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-08-28-004361-a
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняте рішення замовника, яке відбулось після оцінки тендерних пропозицій учасників
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)
Комунальним підприємством «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради (надалі – Замовник) оголошено закупівлю в системі PROZORRO за ідентифікатором закупівлі UA-2023-08-28-004361-a за предметом закупівлі «Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (викошування трави трімером)».
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» (далі, також – Скаржник, ТОВ «УСП», Учасник) прийняло участь у цій закупівлі та за результатом аукціону нашу пропозицію було визнано найбільш економічно вигідною.
Відповідно до Протоколу №3 від 09.09.2023р. пропозицію ТОВ «УСП» було Замовником відхилено керуючись положеннями абз. 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей) та абз. 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції).
ТОВ «УСП» не погоджується з зазначеними рішенням Замовника, вважає його необґрунтованим, хибним та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи та є незаконними з наступних причин.
1) Однією з підстав відхилення пропозиції ТОВ «УСП» стало те, що на думку Замовника ми не дотримали механізму усунення невідповідностей, які були передбачені у повідомлені на виконання положень п. 43 Особливостей в частині надання коректної додаткової угоди №1. Замовник в Протоколі № 3 від 09.09.2023р. зазначає: «Учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» 08.09.2023р. до складу тендерної пропозиції було завантажено документи, які мають підтвердити виконання зобов’язань щодо усунення виявлених невідповідностей. Так, учасником було завантажено копію Додаткової угоди №2 до Договору про надання послуг з озеленення №01/06 від 01.06.2023р., яка була укладена між учасником та ТОВ «Інвайт» 02.06.2023р. Із інформації наданої додаткової угоди встановлено, що у зв’язку з технічною помилкою, що виникла при оформленні Додаткової угоди №1 від 01.06.2023 року, Сторони погодили викласти Додаткову угоду №1 у наступній редакції:…»
Повідомлення про усунення невідповідностей, яке було направлено 07.09.2023р. містило перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме: «Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати у складі тендерної пропозиції коректну копію додаткової угоди №1 до Договору про надання послуг з озеленення №01/04 від 01.06.2023р. з коректним номером Договору».
Так, 07.08.2023 року Замовником була розміщена Вимога про усунення невідповідностей, зокрема: «2) Виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.3.2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) щодо надання послуги аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією (не менше одного). Копія(ї) договору(ів) надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.3.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємною частиною такого(их) договору(ів) та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань. Учасником ТОВ «Український сервісний партнер» надано у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору про надання послуг з озеленення №01/06 від 01.06.2023 р. (файл формату pdf «3.1. Договір на озеленення»). Відповідно до п.12.3 Договору - всі додатки та/або додаткові угоди до даного Договору, підписані уповноваженими особами та скріплені печатками Сторін є його невід’ємними частинами. Таким чином, учасником також надано у складі тендерної документації копію додаткової угоди №1 до Договору про надання послуг з озеленення №01/04 від 01.06.2023 р. (файл формату pdf «3.1. ДУ 1 Інвайт УСП.»). Із інформації наданої додаткової угоди, виявлено невідповідність номеру договору, який наданий у складі тендерної пропозиції. Учасником на виконання вимог п.3.3. Таблиці 1 Додатку 1 надано у складі тендерної пропозиції лист-відгук вих.№142 від 10.08.2023 р від ТОВ «Інвайт» у якому предмет договору зазначено як «надання послуг з озеленення території та утримання зелених насаджень на об’єкті Замовника за адресою: 08112, Київська обл., Бучанський р-н, с.Капітанівка, вул. Дачна, 5А, 5В, в той час, як додатковою угодою №1 від 01.06.2023 р., внесено зміни до п.1.1 Розділу 1 «Предмет договору» Договору №01/06 та викладено зазначений пункт в наступній редакції: «Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання з надання послуг з озеленення території та утримання зелених насаджень, в тому числі покосу трави механічним або ручним методом за допомогою тримерів (косарок) на об’єкті Замовника за адресою: 08112, Київська обл., Бучанський р-н, с.Капітанівка, вул. Дачна, 5А, 5В. Враховуючи викладене, у поданих документах, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору виявлено ряд невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:п.3.2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати у складі тендерної пропозиції коректну копію додаткової угоди №1 до Договору про надання послуг з озеленення №01/04 від 01.06.2023 р з коректним номером Договору. Надати у складі тендерної пропозиції лист-відгук від ТОВ «Інвайт», у якому предмет Договору буде відповідати змінам, внесеним Додатковою угодою №1».
На виконання зазначеної вимоги Замовника ТОВ «УСП» було надано коректну Додаткову угоду № 1 до Договору про надання послуг з озеленення №01/06 від 01.06.2023р., яка була викладена в новій редакції в додатковій угоді №2 (виправили технічну помилку, що виникла при оформленні Додаткової угоди №1).
Таким чином, ТОВ «УСП» дотримало механізм усунення невідповідностей та надано додаткову угоду №1 до Договору про надання послуг з озеленення №01/04 від 01.06.2023 р з коректним номером Договору.
Замовником в Повідомленні про усунення невідповідностей не було висунуто вимог до форми надання Додаткової угоди №1.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «УСП» була незаконно відхилена з зазначеної вище підстави.
2) Другою з підстав відхилення пропозиції ТОВ «УСП» стало те, що п. 7 форми пропозиції вих. 37/13 від 29.08.2023р. та форми пропозиції вих. №28/1 від 08.09.2023р. не відповідає положенням п. 4.3. розділу IV «Порядок та умови здійснення оплати» проекту Договору в частині зазначених учасником розрахунків (наявність відстрочки платежу на умовах, що визначені у проекті договору).
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей це обов’язок замовника, а не його право, а тому Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради було зобов’язане надати нам 24 години на усунення невідповідностей в п. 7 форми пропозиції, в частині зазначення умов розстрочення розрахунків. В порушення даної норми Замовником не було цього зроблено, чим порушено наші права.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «УСП» була незаконно відхилена з зазначеної вище підстави.
Відповідно до Протоколу №4 від12.09.2023р. ТОВ «Будівельна компанія – М» було визначено переможцем процедури закупівлі. Однак, ми не погоджуємося з зазначеним рішенням Замовника, та вважаємо, що пропозиція ТОВ «Будівельна компанія – М» мала бути відхилена з наступних підстав.
Замовник вимагає згідно ДОДАТКУ 5 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) Розділ II. ДОДАТКОВО У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НАДАТИ: Калькуляцію вартості одного квадратного кілометру за кожною операцією (складовою технічного завдання) надання послуги, які визначені у Таблиці 1 Додатку 5 тендерної документації.
ТОВ «Будівельна компанія – М» в складі пропозиції надає документ «5. Додаток 5 Технічне завдання», в якому надає калькуляцію в якій вартість одного квадратного кілометру становить 20 500,00 грн., що не відповідає тендерній пропозиції учасника. Так як один квадратний кілометр це є 1 000 000 квадратних метрів, а згідно специфікації Додатку 1 до Проекту договору загальний обсяг послуг складає 2 009 823,1 м.кв, що є 2.009823 квадратних кілометри. Згідно калькуляції ТОВ «Будівельна компанія – М» вартість кв.км 20 500,00 грн * 2.009823 км2 = 41 201,37 грн з ПДВ, що не відповідає тендерній пропозиції учасника від 01.09.2023 №UA-2023-08-28-004361-a, яка складає 4 120 137,36 грн з ПДВ.
Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Будівельна компанія – М» мала бути відхилена Замовником.
Керуючись вище викладеним, ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» вважає, що зазначені рішення замовника про відхилення нашої пропозиції та визнання переможцем ТОВ «Будівельна компанія – М» є необґрунтованими, протиправними, таким, що порушують права ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР», порушують норми законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей, звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою за захистом наших порушених прав та інтересів.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону,
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» відповідно до Протоколу №3 від 09.09.2023р.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення визначене Протоколом №4 від12.09.2023р. про визнання Учасника ТОВ «Будівельна компанія – М» переможцем процедури закупівлі .
4. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі (додатки до Скарги):
1. Скан копія Протоколу №3 від 09.09.2023р.
2. Скан копія Протоколу №4 від12.09.2023р.
3. Скан копія документу 5. Додаток 5 Технічне завдання.
4. Скан копія Додаткової угоди №2 до Договору про надання послуг з озеленення №01/06 від 01.06.2023р.
Директор ТОВ «УСП» Ірина ІВАНОВА
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2023 16:16
рішення від 18.09.2023 № 14774.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2023 16:16
інформація про резолютивну частину рішення від 27.09.2023 № 15414.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2023 12:10
рішення від 27.09.2023 № 15414.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2023 11:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано Замовником.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-09-10-000002 • 572fb64ccc4444a393b05100c6c5ad65
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-09-10
•
10:37
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Сума витрат за тендером на предмет закупівлі є недоцільним використанням бюджетних коштів під час військового стану
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-09-10-000001 • 926638c13c864613bfb8703065599534
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-09-10
•
08:15
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Вартість робіт не відповідає обсягам
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-09-09-000005 • 95ede7a9ad2a456a92bbc0b8a727cc10
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-09-09
•
14:35
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Під час війни косити траву за 4млн грн це марнотратство. Спрямуйте кошти на фронт
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2023 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР" |
3 858 860,35
UAH з ПДВ
|
3 733 486,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-М |
4 120 137,36
UAH з ПДВ
|
3 773 417,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-М #40911847 |
Рішення скасоване |
3 773 417,71
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2023 15:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2023 11:15
|
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР" #39551816 |
Рішення скасоване |
3 733 486,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2023 15:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2023 18:28
|
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-М #40911847 |
Рішення скасоване |
3 773 417,71
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2023 15:18
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР" #39551816 |
Очікує рішення |
3 733 486,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2023 15:18
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2023 15:34 |
Кінець періоду оскарження: | 03 листопада 2023 00:00 |
Дата відміни: | 03 листопада 2023 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Рішення про відміну процедури закупівлі прийнято на підставі положень пп.1 п. 50 Особливостей. |
Документи:
23 жовтня 2023 15:34
|
Електронний підпис |
23 жовтня 2023 15:25
|
службова записка.pdf |
23 жовтня 2023 15:25
|
Протокол відміни процедури закупівлі.pdf |
23 жовтня 2023 15:25
|
Наказ по підприємству.pdf |