Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 42269168 |
Вебсайт: | http://dms.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Хрещатик, 12 |
Контактна особа: |
Юрій Пархоменко +380975272865 dariina2727@gmai.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2023 21:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2023 07:00 |
Очікувана вартість: | 10 395 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 103 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить оплату за надані Путівки у безготівковій формі, протягом 30-ти календарних днів, з моменту отримання Путівок від Виконавця, згідно видаткової накладної (видаткових накладних). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2023 21:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2023 21:23 |
Тендерна документація (1).docx | |
28 серпня 2023 21:23 |
Додаток_2.docx | |
28 серпня 2023 21:22 |
Додаток 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
28 серпня 2023 21:22 |
Додаток 1 (2) (2).docx | |
28 серпня 2023 21:22 |
Перелік змін до ТД від 28.08.2023.docx |
28 серпня 2023 21:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 серпня 2023 21:23 |
Тендерна документація (1).docx
|
|||
28 серпня 2023 21:23 |
Додаток_2.docx
|
|||
28 серпня 2023 21:22 |
Додаток 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
28 серпня 2023 21:22 |
Додаток 1 (2) (2).docx
|
|||
28 серпня 2023 21:22 |
Перелік змін до ТД від 28.08.2023.docx
|
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-26-000042 ● b19f1d35ccce4bb382ea08ef85632117
- Статус: завершено ● Дата: 29 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2023 11:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.09.2023 № 284
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 21 вересня 2023 року № 277-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2023-08-25-011496-a 25.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-28 13:51:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Київській області), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-25-011496-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін послуг центрів і будинків відпочинку (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-03 19:48:35
Щодо надання пояснень
Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) отримано запит через електрону систему закупівель про надання пояснень (інформації, документів) щодо проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Київській області), (далі – Закупівля, Послуга), ідентифікатор UA-2023-08-25-011496-a, згідно рішення Державної аудиторської служби України про початок моніторингу процедури закупівлі від 25.09.2023 № 284.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Якісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у Додатку 2 до тендерної документації щодо Закупівлі, встановлені Замовником відповідно до частини другої статті 22 Закону, зокрема з описом усіх необхідних характеристик послуги з посиланням на стандартні характеристики, умови та вимоги, пов’язані з послугою, що закуповується, передбачені існуючими стандартами, нормами та правилами, а саме:
- Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008
№ 375-VI, в частині переліку складових державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей та встановлених вимог до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
- Закон України «Про позашкільну освіту» від 22.06.2000 № 1841-III, в частині організації оздоровчими закладами навчально-виховного процесу;
- постанова Кабінету Міністрів України від 28.04.2009 № 426 «Про затвердження Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій»;
- постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
- постанова Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»;
- постанова Головного державного санітарного лікаря України Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2021 № 5 «Про затвердження протиепідемічних заходів у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)»;
- Державні санітарні правила і норми «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99 (затверджено постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23);
- наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 13.08.2009
№ 2881 «Про затвердження Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2009 р. за №854/16870);
- наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 16.04.2009
№ 1254 «Про затвердження Типових штатним нормативів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 квітня 2009 р. за №396/16412);
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 № 172 «Про затвердження Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 липня 1996 р. за № 378/1403);
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 11.07.2000 № 160 «Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах» в частині затвердження форми
№ 318/0 «Акт прийняття дитячого оздоровчого табору»;
- наказ Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 р. за №252/26697) «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні».
Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, інформуємо.
Заходи щодо організації оздоровлення та відпочинку дітей міста Києва проводяться Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) на виконання комплексної міської цільової програми «Молодь та спорт столиці» на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради II сесії IX скликання від 16 грудня 2021 року № 4034/4075.
Згідно рішення Київської міської ради ІІ сесії ІХ скликання від 08.12.2022
№ 5828/5869 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік» та Розпоряджень Київської міської військової адміністрації від 12.07.2023 № 483 та 01.09.2023 № 673 Департаменту, як головному розпоряднику бюджетних коштів по коду бюджетної програми 1113140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» заплановані видатки в сумі 248 484 769 грн.
Зокрема Департаменту на забезпечення реалізації заходів з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, кошторисними призначеннями, з урахуванням змін на 2023 рік по коду бюджетної програми 1113140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)», передбачено видатки у розмірі 209 559 092 грн.
Розрахунок видатків Департаменту на 2023 рік щодо оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку сформовано за результатами проаналізованої та узагальненої інформації, отриманої шляхом опитування та надходження листів-потреби від районних в місті Києві державних адміністрацій та дитячо-юнацьких спортивних шкіл міста Києва та з урахуванням надання базового переліку послуг, що входить до вартості путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, а саме: розміщення та проживання
(в капітально-зведеній будівлі не менше двох поверхів з блочним або по-кімнатним розміщенням з цілодобовим постачанням холодної/гарячої води та цілодобовим теплопостачанням) (за потребою у період опалювального сезону); організація повноцінного збалансованого 5-ти разового харчування на добу; організація виховної діяльності та дозвілля (гуртків, екскурсій, тощо); послуги з організації фізкультурно-спортивної діяльності (забезпечення умовами для проведення тренувань вихованців дитячо-юнацьких спортивних шкіл та клубів); медичне обслуговування (наявність обладнаного медпункту, ізолятору з кваліфікованим медичним персоналом, цілодобове чергування медичного працівника та надання невідкладної медичної допомоги); психологічні послуги; організація навчального процесу (наявність мережі Wi-Fi та обладнаного приміщення для проведення онлайн-навчання); організація виховного процесу; інформаційні послуги; страхування від нещасних випадків на час перебування дітей в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку; цілодобова охорона дитячого закладу оздоровлення та відпочинку; наявність облаштованих захисних споруд (укриттів), тощо.
Враховуючи доведений обсяг бюджетних призначень та кількість дітей, які потребують оздоровлення та відпочинку (9260), Департаментом, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», проведено аналіз ринку послуг з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, та на підставі комерційних пропозицій постачальників, мережі Інтернет щодо ціни на відповідну послугу, визначено очікувану вартість путівок на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку з орієнтовного розрахунку вартості одного ліжко-дня на одну особу, у розмірі 1100,00 грн.
Необхідно зазначити, що під час проведення аналізу інформації щодо вартості послуги оздоровлення, Департаментом також враховувався термін перебування дитини в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку тривалістю 21 календарний день, а також можливість забезпечення виконавцем в межах надання послуги наявність тижневого запасу питної води, продуктів харчування тривалого зберігання та медикаментів.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту Замовника, інформуємо.
З метою виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від
11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
та відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 №1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»»
(зі змінами та доповненнями), Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» за посиланням https://kyivaudit.gov.ua.
- 12.07 483 перерозподіл.PDF
- 673 від 01.09.2023.PDF
- 3140 зміни 1 31.07.pdf
- 3140 зміни 2 31.07.pdf
- 3140 зміни 06.09.pdf
- Відповідь_на_моніторинг_ДАСУ.pdf
- київаудит.pdf
- Кошторис Департаменту 2023.pdf
- Міська цільова програма 2022_2024.pdf
- потреба 2.pdf
- потреба 3.pdf
- Потреба.pdf
- Розрахунок видатків на 2023р.pdf
- цінова_київська (2).pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2023 07:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Дитячий оздоровчий заклад санаторного типу "Чайка" |
10 395 000,00
UAH
|
10 395 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Дитячий оздоровчий заклад санаторного типу "Чайка" #20624493 |
Переможець |
10 395 000,00
UAH
|
07 вересня 2023 20:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 08:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 23:20
|
Дод угода 1 до Договору 249 від 14.09.2023р..pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 23:18
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2023 12:39
|
Договір № 249 від 14.09.2023р.pdf | укладений |
15 вересня 2023 12:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 249 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |