Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 35549138 |
Місцезнаходження: | 93404, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Богдана Ліщини, буд. 13 |
Контактна особа: |
Тетяна Євсютіна +380954220783 evsutina892@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2023 21:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42610000-5: Лазерні верстати та обробні центри
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2023 15:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2023 15:17 |
ТД верстати із змінами .docx | |
01 вересня 2023 15:17 |
Додаток 4 із змінами.docx | |
01 вересня 2023 15:17 |
Перелік змін - до ТД верстати.docx | |
25 серпня 2023 21:19 |
Додаток 1.docx | |
25 серпня 2023 21:19 |
Додаток 2.docx | |
25 серпня 2023 21:19 |
Додаток 3.docx |
01 вересня 2023 15:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 вересня 2023 15:17 |
ТД верстати із змінами .docx
|
|||
01 вересня 2023 15:17 |
Додаток 4 із змінами.docx
|
|||
01 вересня 2023 15:17 |
Перелік змін - до ТД верстати.docx
|
|||
25 серпня 2023 21:19 |
Додаток 1.docx
|
|||
25 серпня 2023 21:19 |
Додаток 2.docx
|
|||
25 серпня 2023 21:19 |
Додаток 3.docx
|
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-07-000013 ● b55a1725013541c692ba7ed7381f053b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2023 11:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.11.2023 № 31-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 06.11.2023 № 31-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-08-25-011478-a 25.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-10 10:27:31
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури ДК 021:2015 за кодом - 42610000-5 Лазерні верстати та обробні центри (Двошвидкісний шиномонтажний верстат автомат з допоміжним пристроєм (мультиролером для низкопрофільної резини), Балансувальний верстат, Верстат для редагування та прокатки дисків (або еквівалент)), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-08-25-011478-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-18 17:18:37
На виконання запиту Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 10.11.2023 щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 за кодом - 42610000-5 Лазерні верстати та обробні центри (Двошвидкісний шиномонтажний верстат автомат з допоміжним пристроєм (мультиролером для низкопрофільної резини), Балансувальний верстат, Верстат для редагування та прокатки дисків (або еквівалент)), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-25-011478-a ● 1cee95d3f3044c678e2d70df3bff84fc та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо пояснення (інформацію та документи) з поставлених питань повідомляємо наступне:
На виконання запиту Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області від 10.11.2023 щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 за кодом - 42610000-5 Лазерні верстати та обробні центри (Двошвидкісний шиномонтажний верстат автомат з допоміжним пристроєм (мультиролером для низкопрофільної резини), Балансувальний верстат, Верстат для редагування та прокатки дисків (або еквівалент)), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-25-011478-a ● 1cee95d3f3044c678e2d70df3bff84fc та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо пояснення (інформацію та документи) з поставлених питань повідомляємо наступне:
1. Стосовно першого питання щодо обґрунтування розміру витрат, визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення очікуваної вартості повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі, була визначена з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Звертаємо увагу, що розрахунок розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості є передумовою ефективного планування, для успішного проведення процедур державних закупівель та досягнення максимальної економії. Наголошуємо, що зазначений Проект методики може використовуватись замовниками на власний розсуд, як основа для підготовки та затвердження власних методик розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
Так Замовник відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості відповідно до плану закупівель на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну отриману з відкритих джерел у вільному доступі Інтернет, а також вивчення інформації опублікованої в електронній системі закупівель «Prozorro» за аналогічним предметом закупівлі.
Замовником, встановлено перелік обладнання відповідно до середньоринкового рівня цін з урахуванням індексу інфляції, а також кон'юнктури ринку такого товару в Україні та з урахуванням ризиків, пов’язаних з високою імовірністю зростання цін на запасні частини для автомобілів під час проведення торгів.
Наголошуємо, що очікувана вартість сформована з урахуванням витрат на доставку, завантаження, розвантаження, занесення, транспортних витрат до місця поставки, послуг з монтажу і налагодження поставленого товару, а також тестовий запуск встановленого обладнання за присутності представника Продавця з інструктажем персоналу Покупця.
Стосовно другого питання щодо посилання на сторінку власного веб-сайту повідомляємо наступне, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті Замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» за посиланням https://prozorro.gov.ua.
Замовник під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю.
Згідно ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено поняття, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет;
Наголошуємо, що веб-сайт — це сукупність логічно зв'язаної гіпертекстової інформації, оформленої у вигляді окремих сторінок і доступної в мережі Інтернет, містить сукупність веб-сторінок та залежного вмісту, доступних у мережі Інтернет, які об'єднані як за змістом, так і за навігацією під єдиним доменним ім'ям. Фізично сайт може розміщуватися як на одному, так і на кількох серверах. Сайтом також називають вузол мережі Інтернет, комп'ютер, за яким закріплена унікальна ІР-адреса, і взагалі будь-який об'єкт в Інтернеті, за яким закріплена адреса, що ідентифікує його в мережі (FTP-site, WWW-site тощо). Набір зв'язаних між собою інформаційних онлайнових ресурсів, призначених для перегляду через комп'ютерну мережу за допомогою спеціальних програм — браузерів. Вебвузол може бути набором документів в електронному вигляді, онлайновою службою.
На підставі викладеного на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в засобах масової інформації в мережі Інтернет, на веб-сайті замовника https://prozorro.gov.ua/ через авторизований електронний майданчик за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-25-011478-a, що опубліковані на сайті Замовника.
Крім того, повідомляємо, що згідно діючого законодавства з питань публічних закупівель, зокрема статтею 10 Закону України "Про публічні закупівлі" не встановлено вимоги щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета
закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації та оголошення про відкриті торги, відповідно до вимог Закону.
Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному веб-сайті. Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (надалі мовою оригіналу). «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель; {Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020} 2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів; 3) Конституційному Суду України, Верховному Суду, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про судоустрій і статус суддів” та процесуального законодавства; {Підпункт 3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 52 від 29.01.2020} 4) Рахунковій палаті - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України “Про Рахункову палату”; 5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України “Про Раду національної безпеки і оборони України”; 6) Центральній виборчій комісії - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Центральну виборчу комісію”; 7) Національному антикорупційному бюро - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Національне антикорупційне бюро України”. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
Результат даного моніторингу: «Порушення не виявлено».
Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною. Сподіваємось, що Державна аудиторська служба України та міжрегіональні територіальні органи державного фінансового контролю мають єдиний підхід до кваліфікацій правопорушень та беруть до уваги результатами проведення моніторингу закупівель, а також узагальнюють та приймають ідентичні рішення (висновки) з ідентичних питання моніторингу.
Крім того, звертаємо Вашу увагу що не виконання рекомендацій Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не підпадає під відповідальність передбачену нормою статті 164-14 КуПАП, по тексту якої чітко визначено перелік правопорушення у сфері публічних закупівель. А також, згідно із визначення поняття «адміністративне правопорушення» та його ознак, складу, дані дії Замовника під час вивчення ринку, характеристик предмету закупівлі, мету використання, а також розрахунку очікуваної вартості – не кваліфікується як таке правопорушення, Замовник діяв в межах та спосіб визначений, чинним законодавством України у сфері публічних закупівель на момент проведення процедури закупівлі даного предмету закупівлі.
Наголошуємо, що з метою дотримання вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель Замовник здійснює оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті за посиланням
Таким чином, Замовник в повній мірі виконано вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 а також на виконання ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надано пояснення в рамках проведеного моніторингу закупівлі.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-11-22 11:00:07
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель встановлених в ході проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015 за кодом - 42610000-5 Лазерні верстати та обробні центри (Двошвидкісний шиномонтажний верстат автомат з допоміжним пристроєм (мультиролером для низкопрофільної резини), Балансувальний верстат, Верстат для редагування та прокатки дисків (або еквівалент)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-25-011478-a) повідомляємо наступне:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель встановлених в ході проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015 за кодом - 42610000-5 Лазерні верстати та обробні центри (Двошвидкісний шиномонтажний верстат автомат з допоміжним пристроєм (мультиролером для низкопрофільної резини), Балансувальний верстат, Верстат для редагування та прокатки дисків (або еквівалент)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-25-011478-a) повідомляємо наступне:
Замовником на виконання Висновку про допущені помилки з урахуванням всіх отриманих зауважень, Замовником проведено роз’яснювальну роботу, з питань підвищення кваліфікації та вжиття заходів з онлайн навчання Уповноваженої особи, щодо недопущення у подальшому встановлених помилок в частині проведення публічних закупівель, з урахуванням Особливостей запроваджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 щодо дотримання вимог частини п’ятої статті 8 Закону зокрема надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Прийнято рішення про необхідність посилення уваги на недопущення в подальшому можливих порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Підприємство об'єднання громадян (релігійної організації, профспілки) "ГЛОБАЛ ІНПОСТАЧ" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ" |
696 900,00
UAH з ПДВ
|
696 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Підприємство об'єднання громадян (релігійної організації, профспілки) "ГЛОБАЛ ІНПОСТАЧ" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ" #44575528 |
Переможець |
696 900,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2023 13:42
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 06 вересня 2023 13:42
Учасник | Пропозиція | Документи |
Підприємство об'єднання громадян (релігійної організації, профспілки) "ГЛОБАЛ ІНПОСТАЧ" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ" #44575528 |
696 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2023 13:07
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2023 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2023 14:32
|
Договір верстати.pdf | укладений |
18 вересня 2023 14:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 13/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |