Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2023 19:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2023 11:38 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2023 11:38 |
Очікувана вартість: | 23 378 615,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 233 786,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2023 19:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2023 19:25 |
Тендерна документація.pdf | |
25 серпня 2023 19:25 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf | |
25 серпня 2023 19:25 |
Додаток 4 до тендерної документації .pdf | |
25 серпня 2023 19:25 |
Додаток 3 Проект Договору.pdf | |
25 серпня 2023 19:25 |
Додаток 2 до тендерної документації .pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-01-000015 ● a8285fa91f2548d7bb1656cd82a37140
- Статус: завершено ● Дата: 29 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 12:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.10.2023 № 314
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2023-08-25-011346-a 25.08.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-06 15:13:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт із будівництва захисної споруди цивільного захисту (споруда подвійного призначення з захисними властивостями ПРУ) Узинського ліцею “Успіх” Узинської міської ради Київської області по вул. Лесі Українки, 64а м. Узин, Білоцерківський район Київська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-25-011346-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке буде доступне для перегляду.
3. На підставі яких документів вами визначено відповідність тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ЛАЙФРОСТ» (далі – учасник) вимогам:
- пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1 пункту 2) додатку 1 тендерної документації щодо документально підтвердження наявності матеріально-технічної бази в частині обладнання, машин та механізмів, інструментів, які будуть залучені для виконання робіт за предметом закупівлі в частині надання останнім: діючих договорів, що підтверджує наявність у учасника права користування обладнаннями, машинами та механізмами, інструментами, автомобілями (договір оренди/суборенди/надання послуг, тощо)?
- пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 3 пункту 2) додатку 1 тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в частині надання останнім: аналогічного договору про виконання у повному обсязі, акту (актів) виконаних робіт?
- пункту 2) додатку 1 тендерної документації щодо надання учасником процедури закупівлі у складі пропозиції: Дозволу на виконання робіт підвищенної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, виданих уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011 №1107 (зі змінами), на виконання робіт із монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин?
4. Чи відповідно до пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зверталися до органів державної влади, підприємств, установ, організацій за підтвердженням достовірності інформації, наданої учасником-перемежцем торгів ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ЛАЙФРОСТ»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-09 18:06:13
Відповідь на звернення
Доброго дня!
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
Очікувана вартість визначена на підставі експертного звіту від 30 травня 2023, експертний звіт № 0067-4299-23/УЕГ/А, реєстраційний номер ЕХ01:4677-5746-6026-1146 (додається)
2. Посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке буде доступне для перегляду.
Відповідь:
Посилання на сторінку веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2023/08/obgruntuvannya-l.-ukra%E3%80%93%E3%80%93nka-64a-uzyn.pdf
3. На підставі яких документів вами визначено відповідність тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ЛАЙФРОСТ» (далі – учасник) вимогам:
- пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1 пункту 2) додатку 1 тендерної документації щодо документально підтвердження наявності матеріально-технічної бази в частині обладнання, машин та механізмів, інструментів, які будуть залучені для виконання робіт за предметом закупівлі в частині надання останнім: діючих договорів, що підтверджує наявність у учасника права користування обладнаннями, машинами та механізмами, інструментами, автомобілями (договір оренди/суборенди/надання послуг, тощо)?
Відповідь:
Відповідність тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ЛАЙФ» визначено на підставі документів, які були надані учасником в складі тендерної пропозиції.
- пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 3 пункту 2) додатку 1 тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в частині надання останнім: аналогічного договору про виконання у повному обсязі, акту (актів) виконаних робіт?
Відповідь:
Відповідність тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ЛАЙФ» визначено на підставі документів, які були надані учасником в складі тендерної пропозиції.
- пункту 2) додатку 1 тендерної документації щодо надання учасником процедури закупівлі у складі пропозиції: Дозволу на виконання робіт підвищенної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, виданих уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011 №1107 (зі змінами), на виконання робіт із монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин?
Відповідь:
Відповідність тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ЛАЙФ» визначено на підставі документів, які були надані учасником в складі тендерної пропозиції.
4. Чи відповідно до пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зверталися до органів державної влади, підприємств, установ, організацій за підтвердженням достовірності інформації, наданої учасником-перемежцем торгів ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ЛАЙФРОСТ»?
Відповідь:
Замовник не звертався до органів державної влади, підприємств, установ, організацій за підтвердженням достовірності інформації, наданої учасником-перемежцем торгів ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ЛАЙФ»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-10 14:37:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт із будівництва захисної споруди цивільного захисту (споруда подвійного призначення з захисними властивостями ПРУ) Узинського ліцею “Успіх” Узинської міської ради Київської області по вул. Лесі Українки, 64а м. Узин, Білоцерківський район Київська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-25-011346-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, враховуючи пояснення, оприлюдненні в електронній системі закупівель 09.11.2023, постала потреба в отриманні інформації та документів, із наданням посилання на відповідний файл тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ЛАЙФРОСТ», на підставі яких вами визначено його відповідність вимогам пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», підпунктів 1 та 3 пункту 2) додатку 1 тендерної документації та пункту 2) додатку 1 тендерної документації (щодо наявності дозвільних документів та або/ декларацій відповідності на виконання робіт із монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-10 15:15:02
Відповідь на звернення
Доброго дня!
Учасником на підтвердження відповідності вимогам пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», підпунктів 1 та 3 пункту 2) додатку 1 тендерної документації та пункту 2) додатку 1 тендерної документації (щодо наявності дозвільних документів та або/ декларацій відповідності на виконання робіт із монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин). Надано Дозвіл виданий Головним управлінням держпраці у Київській області №786.21.32. Дозвіл діє з 02 липня 2021 р. до 02 липня 2026 р. (додається)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-10 16:21:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт із будівництва захисної споруди цивільного захисту (споруда подвійного призначення з захисними властивостями ПРУ) Узинського ліцею “Успіх” Узинської міської ради Київської області по вул. Лесі Українки, 64а м. Узин, Білоцерківський район Київська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-25-011346-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, враховуючи пояснення, оприлюдненні в електронній системі закупівель 09.11.2023, постала потреба в отриманні інформації та документів, із наданням посилання на відповідні файли тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ЛАЙФРОСТ», на підставі яких вами визначено його відповідність вимогам пункту: 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», підпунктів 1 та 3 пункту 2) додатку 1 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-15 15:27:54
Відповідь на звернення
Доброго дня!
Переможцем процедури закупівлі було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛД ЛАЙФ"
Відповідність вимогам пункту: 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», підпунктів 1 та 3 пункту 2) додатку 1 тендерної документації підтверджено документами, які були подані учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції, в тому числі з документами скан-копії яких додаються.
- довідка аналогічних договорів.pdf
- довідка обладнання, матеріально-тех база.pdf
- довідка про залучення не менше 20% від вартості договору про закупівлю (1).pdf
- довідка про залучення не менше 20% від вартості договору про закупівлю.pdf
- довідка_наявність_працівників_ОХОРОНА_ПРАЦІ.pdf
- договір вивіз сміття.pdf
- Загальний курс ОП (скан).rar
- лист відгук від дипроінбуд.pdf
- Оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 за Вересень 2023 р. ІБК БІЛД ЛАЙФ.pdf
- скан аналогічні договори.rar
- ТЕХНІЧНИЙ ЗВІТ по перевірці стану діючих електроустновок та проведенню вимірювань.pdf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2023 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" |
21 351 188,24
UAH з ПДВ
|
21 351 188,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛД ЛАЙФ" |
23 318 444,51
UAH з ПДВ
|
23 318 444,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" #35557259 |
Відхилено |
21 351 188,24
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2023 10:03
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛД ЛАЙФ" #41969018 |
Переможець |
23 318 444,51
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2023 10:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2023 10:39
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 11 вересня 2023 10:37
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛД ЛАЙФ" #41969018 |
23 318 444,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2024 11:46
|
ДУ 7 до договору 164-23.PDF | зміни до договору |
09 жовтня 2024 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2024 11:51
|
ДУ 7 до договору 164-23.PDF | зміни до договору |
07 жовтня 2024 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2024 10:46
|
ДУ 6 до договору 164-23 .PDF | зміни до договору |
22 квітня 2024 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2024 14:31
|
ДУ №5 до Договору 164-23.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2024 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2024 17:48
|
ДУ 4 до договору 164-23.PDF | зміни до договору |
10 січня 2024 17:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 19:06
|
ДУ 3 до Договору 164-23.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2023 19:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 12:03
|
ДУ 2 до Договору 164-23.PDF | зміни до договору |
25 грудня 2023 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 12:00
|
ДУ 1 до Договору 164-23.PDF | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2023 10:17
|
164-23.PDF | укладений |
26 вересня 2023 10:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 164-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 164-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 164-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 164-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 164-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 164-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника,ь продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 164-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повторна публікація |
Номер договору про закупівлю: | 164-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |