Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво укриття (ПРУ) для Маньківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Маньківської селищної ради Черкаської області по вул. Благодатна, 3, смт Маньківка, Маньківська територіальна громада, Уманський район, Черкаська область»
Очікувана вартість
24 036 902,22 UAH
UA-2023-08-25-011323-a 4b10a0b9499f4a7f8ff2cc8494d484a7
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрук Юлія

380474861372 yuliadmutryk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЬКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44118951
Місцезнаходження: 20101, Україна , Черкаська обл., смт Маньківка, вул.Шевченка, будинок 19
Контактна особа: Дмитрук Юлія
380474861372
yuliadmutryk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2023 20:44
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2023 00:00
Очікувана вартість: 24 036 902,22 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240 369,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 120 000,00 гривень (сто двадцять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія у вигляді електронного документа. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги) з урахуванням Особливостей, а саме: Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі Гарантії, зазначеної у пункті 5 Додатку №2 до цієї тендерної документації (далі – Форма), є обов'язковими для складання гарантії. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А, або вищий), або надати відповідність рівнів рейтингових оцінок за Національною рейтинговою шкалою. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Разом з електронною банківською гарантією Учасник повинен надати сканований оригінал або копію ліцензії, виданої банку, сканований оригінал або копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, зазначені скановані оригінали або копії повинні бути скріплені КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання/ завіряння даних банківських документів. Також у складі пропозиції необхідно надати: скановані оригінали або копії листа (довідки) банку та платіжного документа (платіжного доручення або виписки по рахунку) із зазначенням номеру банківської гарантії (підписаного та скріпленого печаткою банківської установи, яка видала гарантію), що підтверджують перерахування учасником коштів на забезпечення (покриття) за даною гарантією. Банківським установам необхідно вказати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП та вказати спосіб перевірки достовірності та цілісності даних.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 120000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Нове будівництво укриття (ПРУ) для Маньківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Маньківської селищної ради Черкаської області по вул. Благодатна, 3, смт Маньківка, Маньківська територіальна громада, Уманський район, Черкаська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 20:40

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 120 000,00 гривень (сто двадцять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія у вигляді електронного документа. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги) з урахуванням Особливостей, а саме: Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі Гарантії, зазначеної у пункті 5 Додатку №2 до цієї тендерної документації (далі – Форма), є обов'язковими для складання гарантії. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А, або вищий), або надати відповідність рівнів рейтингових оцінок за Національною рейтинговою шкалою. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Разом з електронною банківською гарантією Учасник повинен надати сканований оригінал або копію ліцензії, виданої банку, сканований оригінал або копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, зазначені скановані оригінали або копії повинні бути скріплені КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання/ завіряння даних банківських документів. Також у складі пропозиції необхідно надати: скановані оригінали або копії листа (довідки) банку та платіжного документа (платіжного доручення або виписки по рахунку) із зазначенням номеру банківської гарантії (підписаного та скріпленого печаткою банківської установи, яка видала гарантію), що підтверджують перерахування учасником коштів на забезпечення (покриття) за даною гарантією. Банківським установам необхідно вказати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП та вказати спосіб перевірки достовірності та цілісності даних.

Сума забезпечення: 120000 UAH
25 серпня 2023 20:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2023 20:32
Додаток №3 до ТД_Проєкт договору.docx
25 серпня 2023 20:32
Додаток № 4 до Договору.docx
25 серпня 2023 20:18
Додаток № 5 до Договору.rtf
25 серпня 2023 20:18
Додаток №3 до Договору.docx
25 серпня 2023 20:18
Додаток № 2 до Договору.docx
25 серпня 2023 20:18
Додаток № 1 до Договору.docx
25 серпня 2023 20:16
Додаток № 4 до ТД_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
25 серпня 2023 20:14
Додаток №2 до ТД_Кваліфікаційні критерії.docx
25 серпня 2023 19:27
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
25 серпня 2023 19:24
Додаток № 4 до ТД_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
25 серпня 2023 19:23
Додаток № 5 до Договору.rtf
25 серпня 2023 19:23
Додаток №3 до Договору.docx
25 серпня 2023 19:23
Додаток № 2 до Договору.docx
25 серпня 2023 19:23
Додаток № 1 до Договору.docx
25 серпня 2023 19:23
Додаток №3 до ТД_Проєкт договору.docx
25 серпня 2023 19:22
Додаток №2 до ТД_Кваліфікаційні критерії.docx
25 серпня 2023 19:20
Додаток №1 до ТД_Технічне завдання.docx
25 серпня 2023 19:19
Додаток №1 до ТД_Технічне завдання.docx
25 серпня 2023 20:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2023 20:32
Додаток №3 до ТД_Проєкт договору.docx
25 серпня 2023 20:18
Додаток №3 до ТД_Проєкт договору.docx
25 серпня 2023 20:32
Додаток № 4 до Договору.docx
25 серпня 2023 20:17
Додаток №3 до ТД_Проєкт договору.docx
25 серпня 2023 19:20
Додаток №1 до ТД_Технічне завдання.docx
25 серпня 2023 20:18
Додаток № 5 до Договору.rtf
25 серпня 2023 20:18
Додаток №3 до Договору.docx
25 серпня 2023 20:18
Додаток № 2 до Договору.docx
25 серпня 2023 20:18
Додаток № 1 до Договору.docx
25 серпня 2023 20:16
Додаток № 4 до ТД_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
25 серпня 2023 20:15
Додаток №3 до ТД_Проєкт договору.docx
25 серпня 2023 19:19
Додаток №1 до ТД_Технічне завдання.docx
25 серпня 2023 20:14
Додаток №2 до ТД_Кваліфікаційні критерії.docx
25 серпня 2023 19:22
Додаток №1 до ТД_Технічне завдання.docx
25 серпня 2023 19:27
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
25 серпня 2023 19:17
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
25 серпня 2023 19:24
Додаток № 4 до ТД_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
25 серпня 2023 19:23
Додаток № 5 до Договору.rtf
25 серпня 2023 19:23
Додаток №3 до Договору.docx
25 серпня 2023 19:23
Додаток № 2 до Договору.docx
25 серпня 2023 19:23
Додаток № 1 до Договору.docx
25 серпня 2023 19:23
Додаток №3 до ТД_Проєкт договору.docx
25 серпня 2023 19:22
Додаток №2 до ТД_Кваліфікаційні критерії.docx
25 серпня 2023 19:20
Додаток №1 до ТД_Технічне завдання.docx
25 серпня 2023 19:19
Додаток №1 до ТД_Технічне завдання.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-19-000030 ● 259df32577d147a09e6ca7fc095ec9ab
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 жовтня 2023 12:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.10.2023 № 306

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2023-08-25-011323-a 25.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-26 09:37:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із нового будівництва укриття (ПРУ) для Маньківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Маньківської селищної ради Черкаської області по вул. Благодатна, 3, смт Маньківка, Маньківська територіальна громада, Уманський район, Черкаська область» відділом освіти, молоді та спорту Маньківської селищної ради черкаської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-25-011323-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-30 08:44:47

Пояснення

Станом на момент оприлюднення закупівлі, питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг врегульовано Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
Відповідь на питання: «1. Інформація та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на підставі проектно-кошторисної документації, експертного звіту (додається). Також надаємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта з коригуванням глав 10 і 12.
Відповідь на питання: «2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.»
Посилання на веб-сторінки:
1) замовника: https://mankiv.osv.org.ua/publichni-zakupivli-12-40-52-23-06-2017/
2) даної публічної закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-25-011323-a,
3) плану даної закупівлі: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-08-25-005780-c


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 16 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" 23 903 202,63
UAH з ПДВ
23 903 202,63
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 вересня 2023 14:41
Електронний підпис
08 вересня 2023 14:40
Довідка НАЗК Учасник.pdf
08 вересня 2023 14:40
Довідка НАЗК уп. особа.pdf
08 вересня 2023 14:40
Довідка НАЗК директор.pdf
06 вересня 2023 16:34
Електронний підпис
01 вересня 2023 22:32
Електронний підпис
01 вересня 2023 22:32
Електронний підпис
01 вересня 2023 22:31
Кошторис ч.2.pdf
01 вересня 2023 22:31
Кошторис ч.5.pdf
01 вересня 2023 22:31
Кошторис ч.4.pdf
01 вересня 2023 22:31
83.imd
01 вересня 2023 22:31
Кошторис ч.1.pdf
01 вересня 2023 22:31
Кошторис ч.3.pdf
01 вересня 2023 22:31
13. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 вересня 2023 22:31
Договір оренди складу.pdf
01 вересня 2023 22:31
4. Наявність МТБ.pdf
01 вересня 2023 22:31
Виписка ЕД Темп.pdf
01 вересня 2023 22:31
Витяг ПДВ ТОВ ЕД Темп.pdf
01 вересня 2023 22:31
ЕД ТЕМП 9001 ISO з додатками.pdf
01 вересня 2023 22:31
Накази + ЦПУ.pdf
01 вересня 2023 22:31
Протоколи з ОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП"
#33107701
Переможець 23 903 202,63
UAH з ПДВ
07 вересня 2023 09:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 вересня 2023 16:48

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1) Відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції разом з електронною банківською гарантією скановані оригінали або копії листа (довідки) банку та платіжного документа (платіжного доручення або виписки по рахунку) із зазначенням номеру банківської гарантії (підписаного та скріпленого печаткою банківської установи, яка видала гарантію), що підтверджують перерахування учасником коштів на забезпечення (покриття) за даною гарантією. Так, учасником у складі своєї пропозиції було надано Довідку АТ «ТАСКОМБАНК» про залишок коштів на рахунку від 01.09.2023р., але не надано сканований оригінал або копію платіжного документа (платіжного доручення або виписки по рахунку) із зазначенням номеру банківської гарантії (підписаного та скріпленого печаткою банківської установи, яка видала гарантію), що підтверджують перерахування учасником коштів на забезпечення (покриття) за даною гарантією. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати сканований оригінал або копію платіжного документа (платіжного доручення або виписки по рахунку) із зазначенням номеру банківської гарантії (підписаного та скріпленого печаткою банківської установи, яка видала гарантію), що підтверджують перерахування учасником коштів на забезпечення (покриття) за даною гарантією; 2) Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» (Додаток №2 до Тендерної документації) Учасник публічної закупівлі у складі своєї пропозиції повинен надати довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції було надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази» (вих. №3108-04 від 31.08.2023р.), в якій зазначені наступні власні будівельні машини - Котки дорожні причіпні кулачкові Д-126А «експлуатація-4 роки» 2 од. У разі, якщо машини та/або механізми не підлягають державній/відомчій реєстрації, Учасником в складі пропозиції надається лист–пояснення з посиланням на норми законодавства, яке пояснення не було надане. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати відповідний лист–пояснення з посиланням на норми законодавства, що вказані у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази» (вих. №3108-04 від 31.08.2023р.) Котки дорожні причіпні кулачкові Д-126А «експлуатація-4 роки» 2 од. не підлягають державній/відомчій реєстрації; 3) Відповідно до підпункту 1.2. пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» (Додаток №2 до Тендерної документації) Учасники обов’язково підтверджують право власності або право користування складським приміщенням. (Якщо Учасник не є власником складського приміщення, крім документів, що підтверджують право власності, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання робіт). У листі-роз’ясненні щодо надання договору оренди складу (вих. №3108/-15 від 31.08.2023р.) Учасник зазначив, що відповідно до п.7.1. Договору суборенди № 01/10/2019 від 01.10.2019р., укладеного із ТОВ «СКЛАДОК» з приводу оренди складського приміщення, жодна із сторін письмово не повідомила іншу сторону про намір непродовжувати взаємовідносини, тому договір вважається автоматично пролонгованим та зберігає свою чинність. При цьому першочергово строк дії вказаного договору суборенди був до 28.02.2020р. (або 5 (п’ять) місяців)) з можливістю автоматичної пролонгації згідно з п.7.1. Договору. З огляду на даний факт, а також враховуючи те, що Замовнику незрозуміло на який все ж таки строк автоматично пролонгується даний договір суборенди (до кожного «28» лютого наступного року, або на кожні 5 місяців), Учаснику необхідно надати додаткову угоду до Договору суборенди №01/10/2019 від 01.10.2019р. щодо продовження строку його дії до 30.06.2024 року або новий договір щодо оренди/суборенди складського приміщення із підтвердженням строку його дії мінімум до 30.06.2024 року; 4) Відповідно до підпункту 11 Розділу 3 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) з документальним підвердженням» (Додаток №2 до Тендерної документації) додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає копію договору на поставку програмної продукції «АВК-5», копію гарантійного сертифікату або ліцензії на дане програмне забезпечення або іншого рекомендованого Мінрегіонбуд програмного комплексу (який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків), та оригінал ліцензійної картки, складеної відповідно до ст. 1108 Цивільного кодексу України, що підтверджує легальність користування і надає учаснику право на використання програмної продукції у власній господарській діяльності за функціональним призначенням. Так, Учасником у складі своєї пропозиції надано Договір про надання послуг №01/43239 від 21.10.2022р., укладеного з ПП «Український експертний будівельний центр». У пункті 2.4 даного Договору зазначено, що документом, який підтверджує факт надання послуг (встановлення Програмного комплексу АВК-5 «Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації») ТОВ «ЕД ТЕМП», є Акт наданих послуг. Додатково Учаснику необхідно надати належним чином засвідчену копію Акту наданих послуг до Договору про надання послуг №01/43239 від 21.10.2022р.

Документи

07 вересня 2023 10:00
Довідка НАЗК
07 вересня 2023 09:57
Електронний підпис
07 вересня 2023 09:53
протокол 70.pdf
02 вересня 2023 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2023 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП"
#33107701
23 903 202,63
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2023 10:00
Довідка НАЗК
07 вересня 2023 09:57
Електронний підпис
07 вересня 2023 09:53
протокол 70.pdf
02 вересня 2023 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2024 17:01
ду 6 додаток 5-1.pdf зміни до договору
17 жовтня 2024 16:59
додаток 5.pdf зміни до договору
17 жовтня 2024 16:51
ду 6 додаток 2.pdf зміни до договору
17 жовтня 2024 16:51
ду 6.pdf зміни до договору
17 жовтня 2024 16:51
ду 6 додаток 4.pdf зміни до договору
17 жовтня 2024 16:51
ду 6 додаток 3.pdf зміни до договору
17 жовтня 2024 16:51
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2024 16:51
ду 5.pdf зміни до договору
12 червня 2024 16:51
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2024 11:21
ду 4.pdf зміни до договору
20 березня 2024 11:20
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 08:21
ду 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 08:20
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2023 14:41
ду 2.pdf зміни до договору
03 жовтня 2023 14:41
додаток 4.pdf зміни до договору
03 жовтня 2023 14:41
додаток 1.pdf зміни до договору
03 жовтня 2023 14:41
додаток 3.pdf зміни до договору
03 жовтня 2023 14:41
додаток 2.pdf зміни до договору
03 жовтня 2023 14:41
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2023 16:04
додаток 4 до ду.pdf зміни до договору
20 вересня 2023 16:01
додаток 2 до ду.pdf зміни до договору
20 вересня 2023 16:01
ду1.pdf зміни до договору
20 вересня 2023 16:01
додато 3 до ду.pdf зміни до договору
20 вересня 2023 16:01
Електронний підпис укладений
20 вересня 2023 15:52
додаток 5.pdf укладений
20 вересня 2023 15:49
договір.pdf укладений
20 вересня 2023 15:49
додаток 1.pdf укладений
20 вересня 2023 15:49
додаток 4.pdf укладений
20 вересня 2023 15:49
додаток 2.pdf укладений
20 вересня 2023 15:49
додаток 3.pdf укладений
20 вересня 2023 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 18/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 18/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 18/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 18/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 18/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML