Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
32330000-5-Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (СТВОРЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ В МІСТІ БОРИСПІЛЬ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ)
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2023-08-25-011110-a ● 5268867073044d03bf0c52ccf6037181
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГУНП в Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108616 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15 |
Контактна особа: |
Ропай Сергій Сергійович +380442716478 ropay.s.2017@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2023 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
СТВОРЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ В МІСТІ БОРИСПІЛЬ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
СТВОРЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ В МІСТІ БОРИСПІЛЬ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
СТВОРЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ В МІСТІ БОРИСПІЛЬ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2023 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2023 15:48 |
Перелік змін що вносяться-1.docx | |
29 серпня 2023 15:47 |
ТД Бориспіль-зміни1.docx |
29 серпня 2023 15:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 серпня 2023 15:48 |
Перелік змін що вносяться-1.docx
|
||||||
29 серпня 2023 15:47 |
ТД Бориспіль-зміни1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Помилково зазначено предмет закупівлі
Дата подання: 27 серпня 2023 21:48
Дата відповіді: 28 серпня 2023 18:01
Шановний Замовнику! В пункту 4.1 ТД зазначено " СТВОРЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ В МІСТІ ФАСТІВ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ", а в системі прозоро в специфікації закупівлі зазначено "СТВОРЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ В МІСТІ БОРИСПІЛЬ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ". Який варіант вірниц в Борисполі чи Фастові?
Відповідь: Доброго дня, будуть внесені зміни в ТД. Дякую
Невірна ціна
Дата подання: 27 серпня 2023 21:50
Дата відповіді: 28 серпня 2023 18:01
Шановний Замовнику! В пункті 4.5 ТД зазначена очикувана вартість - 3 000 000,00 грн, а в системі прозоро - 5 000 000,00. Яка сумма вірна 3 чи 5 млн?
Відповідь: Доброго дня, будуть внесені зміни в ТД. Дякую
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-25-011110-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3112520830
Дата подання: 27 серпня 2023 14:07
Заборонений товар
Шановний Замовнику! Камери Hikvision та Dahua це “очі” для російських БПЛА.
НАЗК внесло китайські компанії Hikvision та Dahua Technology до переліку міжнародних спонсорів війни. Таке рішення ухвалено через те, що обидві компанії активно працюють в рф, наповнюючи російський бюджет та постачаючи обладнання подвійного призначення, яке може використовуватись у воєнних цілях. Отже, Dahua забезпечує росію товарами критичного призначення, які дозволяють функціонувати галузі ВПК рф, тим самим сприяючи продовженню війни. Таким чином, завдяки роботі обох цих компаній на ринку держави-терориста, рф у вільному доступі має дрони, тепловізори, камери спостереження, які можуть бути використані на БПЛА, протидронні рушниці та інші засоби для продовження війни проти України. Це доводить пряме фінансування війни китайськими компаніями Hikvision та Dahua Technology.
Більш детальна інфорамація зазначена на сайті НАЗК за посиланням: https://nazk.gov.ua/uk/novyny/postachayut-ochi-dlya-rosijskyh-bpla-nazk-vneslo-kytajski-kompaniyi-hikvision-ta-dahua-technology-do-pereliku-mizhnarodnyh-sponsoriv-vijny/
На підставі викладеного, вимагаю внести зміни до Тендерної документації та визначити іншу назву предмету закупівлі та внести зміни до техничних характеристик таким чином, щоб учасники не смогли подати товар компанії Hikvision та Dahua .
Розгорнути
Згорнути
НАЗК внесло китайські компанії Hikvision та Dahua Technology до переліку міжнародних спонсорів війни. Таке рішення ухвалено через те, що обидві компанії активно працюють в рф, наповнюючи російський бюджет та постачаючи обладнання подвійного призначення, яке може використовуватись у воєнних цілях. Отже, Dahua забезпечує росію товарами критичного призначення, які дозволяють функціонувати галузі ВПК рф, тим самим сприяючи продовженню війни. Таким чином, завдяки роботі обох цих компаній на ринку держави-терориста, рф у вільному доступі має дрони, тепловізори, камери спостереження, які можуть бути використані на БПЛА, протидронні рушниці та інші засоби для продовження війни проти України. Це доводить пряме фінансування війни китайськими компаніями Hikvision та Dahua Technology.
Більш детальна інфорамація зазначена на сайті НАЗК за посиланням: https://nazk.gov.ua/uk/novyny/postachayut-ochi-dlya-rosijskyh-bpla-nazk-vneslo-kytajski-kompaniyi-hikvision-ta-dahua-technology-do-pereliku-mizhnarodnyh-sponsoriv-vijny/
На підставі викладеного, вимагаю внести зміни до Тендерної документації та визначити іншу назву предмету закупівлі та внести зміни до техничних характеристик таким чином, щоб учасники не смогли подати товар компанії Hikvision та Dahua .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2023 15:52
Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до технічних вимог, зазначених у Додатку 3 до тендерної документації комплексна система відеоспостереження в місті Бориспіль Київської області повинна бути інтегрована до загальнообласної комплексної системи відеоспостереження Київської області, що має централізовану трирівневу архітектуру: комплексні системи відеоспостереження, сloud-платформу збору, обробки та накопичення відеоданих та моніторинговий центр Головного управління Національної поліції в Київській області.
Для послідовного розвитку комплексної системи відеоспостереження Київської області, необхідно забезпечити технічну та програмну сумісність обладнання Єдиної системи відеоспостереження та відеоаналітики об'єднаної Бориспільської територіальної громади з обладнанням сloud-платформи збору та накопичення відеоданих, склад якої визначено у розділі 2 Технічних вимог, можливість централізованого керування мережевим обладнанням та відеокамерами, забезпечити оперативний доступ різних підрозділів правоохоронних органів до інформації, що обробляється комплексними системами відеоспостереження, мінімізувати витрати на технічне обслуговування, забезпечити підмінний фонд тощо. Зазначене досягається шляхом уніфікації обладнання, що використовується у конкретній комплексній системі відеоспостереження, і вимагає чіткого визначення конкретного типу обладнання, характеристики якого зазначені у підпунктах 4.1-4.16 розділу 4 цих вимог, відповідно до ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи, що Комплексна система відеоспостереження в умовах сьогодення є одним із основних засобів, за допомогою яких здійснюється належна реалізація завдань та функцій Національної поліції України та її територіальних підрозділів, припинення (або відтермінування на невизначений строк) її створення не дозволить досягти повноцінної потужності її роботи та, відповідно, не забезпечить максимальних результатів розкриття злочинів «по гарячих слідах», встановлення осіб, що вчинили злочини та правопорушення, визначення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також фіксації подій (ДТП, хуліганство, крадіжка тощо), що мають істотне значення для кваліфікації злочину чи правопорушення.
Однією з важливих функцій Комплексної системи відеоспостереження є зокрема відеофіксація злочинів в умовах воєнного стану.
Звертаємо Вашу увагу, що 24.05.2023 на офіційному веб-сайті НАЗК розміщено роз’яснення щодо критеріїв включення та виключення світових компаній до переліку «Міжнародні спонсори війни» на порталі «Війна і санкції», де зазначено, що мета і завдання НАЗК – репутаційний тиск, а юридичним наслідком співпраці з «Міжнародним спонсором війни» є репутаційний.
Станом на 28.08.2023 року Рада Національної безпеки і оборони України не приймала рішення про внесення китайської компанії «Hikvision» до переліку юридичних осіб, до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) та Указ Президента України про введення в дію такого рішення відсутній.
Враховуючи переваги від своєчасного створення Комплексної системи відеоспостереження та оцінюючи можливі фінансові збитки, що будуть надані державному бюджету у разі відтермінування або відмови від подальшого її покращення, замовник дійшов до висновку щодо відсутності аргументованих підстав для внесення змін до Тендерної документації.
Відповідно до технічних вимог, зазначених у Додатку 3 до тендерної документації комплексна система відеоспостереження в місті Бориспіль Київської області повинна бути інтегрована до загальнообласної комплексної системи відеоспостереження Київської області, що має централізовану трирівневу архітектуру: комплексні системи відеоспостереження, сloud-платформу збору, обробки та накопичення відеоданих та моніторинговий центр Головного управління Національної поліції в Київській області.
Для послідовного розвитку комплексної системи відеоспостереження Київської області, необхідно забезпечити технічну та програмну сумісність обладнання Єдиної системи відеоспостереження та відеоаналітики об'єднаної Бориспільської територіальної громади з обладнанням сloud-платформи збору та накопичення відеоданих, склад якої визначено у розділі 2 Технічних вимог, можливість централізованого керування мережевим обладнанням та відеокамерами, забезпечити оперативний доступ різних підрозділів правоохоронних органів до інформації, що обробляється комплексними системами відеоспостереження, мінімізувати витрати на технічне обслуговування, забезпечити підмінний фонд тощо. Зазначене досягається шляхом уніфікації обладнання, що використовується у конкретній комплексній системі відеоспостереження, і вимагає чіткого визначення конкретного типу обладнання, характеристики якого зазначені у підпунктах 4.1-4.16 розділу 4 цих вимог, відповідно до ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи, що Комплексна система відеоспостереження в умовах сьогодення є одним із основних засобів, за допомогою яких здійснюється належна реалізація завдань та функцій Національної поліції України та її територіальних підрозділів, припинення (або відтермінування на невизначений строк) її створення не дозволить досягти повноцінної потужності її роботи та, відповідно, не забезпечить максимальних результатів розкриття злочинів «по гарячих слідах», встановлення осіб, що вчинили злочини та правопорушення, визначення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також фіксації подій (ДТП, хуліганство, крадіжка тощо), що мають істотне значення для кваліфікації злочину чи правопорушення.
Однією з важливих функцій Комплексної системи відеоспостереження є зокрема відеофіксація злочинів в умовах воєнного стану.
Звертаємо Вашу увагу, що 24.05.2023 на офіційному веб-сайті НАЗК розміщено роз’яснення щодо критеріїв включення та виключення світових компаній до переліку «Міжнародні спонсори війни» на порталі «Війна і санкції», де зазначено, що мета і завдання НАЗК – репутаційний тиск, а юридичним наслідком співпраці з «Міжнародним спонсором війни» є репутаційний.
Станом на 28.08.2023 року Рада Національної безпеки і оборони України не приймала рішення про внесення китайської компанії «Hikvision» до переліку юридичних осіб, до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) та Указ Президента України про введення в дію такого рішення відсутній.
Враховуючи переваги від своєчасного створення Комплексної системи відеоспостереження та оцінюючи можливі фінансові збитки, що будуть надані державному бюджету у разі відтермінування або відмови від подальшого її покращення, замовник дійшов до висновку щодо відсутності аргументованих підстав для внесення змін до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-08-25-011110-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Погребняк Сергій Володимирович, Код ЄДРПОУ:2996015492
Дата подання: 29 серпня 2023 21:37
Дискримінаційна вимога? Чи Замовник намагається допомогти ворогу та створити національну небезпеку?
Шановний Замовнику! При всієї поваги до Вас, хочу зазначити, що обрані вами камери Hikvision із зазначенням конкретної моделі, є дискримінаційною вимогою. Оскільки є багато інших компаній які можуть запропонувати аналогічну модель, але зазначена вами дискримінаційна вимога обмежує коло учасників у прийнятті участі та запропонувати товар. На підставі викладеного вимагаю внести зміни в тендерну документацію, яким зазначити перелік технічних характеристик, а не назву товару, для надання можливості запропонувати аналогічний товар.
Крім того, камери Hikvision становить загрозу національній безпеці. Оскільки в мікросхемі камери Hikvision вбудований чіп, яким ворог може дистанційно підключитись та мати доступ до камер спостереження. Таке рішення щодо обмеження обрання аналогічних камер та обрання тільки камери Hikvision може створити загрозу та надати перевагу ворогу та призвести до можливих диверсій, тощо. Через можливість мати доступ до камер, ворог може слідкувати за подіями та використовувати в свої цілях.
Саме з таких причин, У 2018 році Конгрес США прийняв закон Джона Маккейна про дозвіл на національну оборону (NDAA, розділ 889 закону), який передбачав заборону використання певних послуг і типів обладнання у сфері телекомунікацій і відеоспостереження. Відтоді федеральним агентствам заборонено купувати обладнання Hikvision, а також вступати в офіційні відносини з компаніями та організаціями, які використовують їхні камери.
У 2021 році Федеральна комісія зі зв’язку (FCC) опублікувала перелік виробників комунікаційного обладнання, яке становить загрозу національній безпеці США. До п’ятірки китайських компаній у переліку увійшла Hikvision.
Крім того, майже 90% депутатів Європарламенту проголосували за заборону використання камер Hikvision в офіційних приміщеннях.
Тому насправді не зрозуміло ваш вибір щодо обрання тільки камери Hikvision, оскільки є багато аналогічних моделей з аналогічними та кращими технічними характеристиками.
Чи Замовник намагається допомогти ворогу та створити національну небезпеку?
Прошу наполегливо усунути дискримінаційні вимоги, придбати назву Hikvision та зазначити технічні характеристики із зазначенням надання можливості пропонувати еквівалент або кращий товар.
Розгорнути
Згорнути
Крім того, камери Hikvision становить загрозу національній безпеці. Оскільки в мікросхемі камери Hikvision вбудований чіп, яким ворог може дистанційно підключитись та мати доступ до камер спостереження. Таке рішення щодо обмеження обрання аналогічних камер та обрання тільки камери Hikvision може створити загрозу та надати перевагу ворогу та призвести до можливих диверсій, тощо. Через можливість мати доступ до камер, ворог може слідкувати за подіями та використовувати в свої цілях.
Саме з таких причин, У 2018 році Конгрес США прийняв закон Джона Маккейна про дозвіл на національну оборону (NDAA, розділ 889 закону), який передбачав заборону використання певних послуг і типів обладнання у сфері телекомунікацій і відеоспостереження. Відтоді федеральним агентствам заборонено купувати обладнання Hikvision, а також вступати в офіційні відносини з компаніями та організаціями, які використовують їхні камери.
У 2021 році Федеральна комісія зі зв’язку (FCC) опублікувала перелік виробників комунікаційного обладнання, яке становить загрозу національній безпеці США. До п’ятірки китайських компаній у переліку увійшла Hikvision.
Крім того, майже 90% депутатів Європарламенту проголосували за заборону використання камер Hikvision в офіційних приміщеннях.
Тому насправді не зрозуміло ваш вибір щодо обрання тільки камери Hikvision, оскільки є багато аналогічних моделей з аналогічними та кращими технічними характеристиками.
Чи Замовник намагається допомогти ворогу та створити національну небезпеку?
Прошу наполегливо усунути дискримінаційні вимоги, придбати назву Hikvision та зазначити технічні характеристики із зазначенням надання можливості пропонувати еквівалент або кращий товар.
Скасована
Дата: 29 серпня 2023 21:40
Причина: помилково
Номер вимоги: UA-2023-08-25-011110-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Погребняк Сергій Володимирович, Код ЄДРПОУ:2996015492
Дата подання: 29 серпня 2023 21:43
Дискримінаційна вимога! Чи Замовник намагається допомогти ворогу та створити національну небезпеку?
Шановний Замовнику! При всієї поваги до Вас, хочу зазначити, що обрані вами камери Hikvision із зазначенням конкретної моделі, є дискримінаційною. Оскільки є багато інших компаній які можуть запропонувати аналогічну модель, але зазначена вами дискримінаційна вимога обмежує коло учасників у прийнятті участі та запропонувати товар. На підставі викладеного вимагаю внести зміни в тендерну документацію, яким зазначити перелік технічних характеристик, а не назву товару, для надання можливості запропонувати аналогічний товар.
Крім того, камери Hikvision становить загрозу національній безпеці. Оскільки в мікросхемі камери Hikvision вбудований чіп, яким ворог може дистанційно підключитись та мати доступ до камер спостереження. Таке рішення щодо обмеження обрання аналогічних камер та обрання тільки камери Hikvision може створити загрозу та надати перевагу ворогу та призвести до можливих диверсій, тощо. Через можливість мати доступ до камер, ворог може слідкувати за подіями та використовувати в свої цілях.
Саме з таких причин, У 2018 році Конгрес США прийняв закон Джона Маккейна про дозвіл на національну оборону (NDAA, розділ 889 закону), який передбачав заборону використання певних послуг і типів обладнання у сфері телекомунікацій і відеоспостереження. Відтоді федеральним агентствам заборонено купувати обладнання Hikvision, а також вступати в офіційні відносини з компаніями та організаціями, які використовують їхні камери.
У 2021 році Федеральна комісія зі зв’язку (FCC) опублікувала перелік виробників комунікаційного обладнання, яке становить загрозу національній безпеці США. До п’ятірки китайських компаній у переліку увійшла Hikvision.
Крім того, майже 90% депутатів Європарламенту проголосували за заборону використання камер Hikvision в офіційних приміщеннях.
Тому насправді не зрозуміло ваш вибір щодо обрання тільки камери Hikvision, оскільки є багато аналогічних моделей з аналогічними та кращими технічними характеристиками.
Чи Замовник намагається допомогти ворогу та створити національну небезпеку?
Прошу наполегливо усунути дискримінаційні вимоги, придбати назву Hikvision та зазначити технічні характеристики із зазначенням надання можливості пропонувати еквівалент або кращий товар.
Розгорнути
Згорнути
Крім того, камери Hikvision становить загрозу національній безпеці. Оскільки в мікросхемі камери Hikvision вбудований чіп, яким ворог може дистанційно підключитись та мати доступ до камер спостереження. Таке рішення щодо обмеження обрання аналогічних камер та обрання тільки камери Hikvision може створити загрозу та надати перевагу ворогу та призвести до можливих диверсій, тощо. Через можливість мати доступ до камер, ворог може слідкувати за подіями та використовувати в свої цілях.
Саме з таких причин, У 2018 році Конгрес США прийняв закон Джона Маккейна про дозвіл на національну оборону (NDAA, розділ 889 закону), який передбачав заборону використання певних послуг і типів обладнання у сфері телекомунікацій і відеоспостереження. Відтоді федеральним агентствам заборонено купувати обладнання Hikvision, а також вступати в офіційні відносини з компаніями та організаціями, які використовують їхні камери.
У 2021 році Федеральна комісія зі зв’язку (FCC) опублікувала перелік виробників комунікаційного обладнання, яке становить загрозу національній безпеці США. До п’ятірки китайських компаній у переліку увійшла Hikvision.
Крім того, майже 90% депутатів Європарламенту проголосували за заборону використання камер Hikvision в офіційних приміщеннях.
Тому насправді не зрозуміло ваш вибір щодо обрання тільки камери Hikvision, оскільки є багато аналогічних моделей з аналогічними та кращими технічними характеристиками.
Чи Замовник намагається допомогти ворогу та створити національну небезпеку?
Прошу наполегливо усунути дискримінаційні вимоги, придбати назву Hikvision та зазначити технічні характеристики із зазначенням надання можливості пропонувати еквівалент або кращий товар.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2023 17:14
Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до технічних вимог, зазначених у Додатку 3 до тендерної документації комплексна система відеоспостереження в місті Бориспіль Київської області повинна бути інтегрована до загальнообласної комплексної системи відеоспостереження Київської області, що має централізовану трирівневу архітектуру: комплексні системи відеоспостереження, сloud-платформу збору, обробки та накопичення відеоданих та моніторинговий центр Головного управління Національної поліції в Київській області.
Для послідовного розвитку комплексної системи відеоспостереження Київської області, необхідно забезпечити технічну та програмну сумісність обладнання Єдиної системи відеоспостереження та відеоаналітики об'єднаної Бориспільської територіальної громади з обладнанням сloud-платформи збору та накопичення відеоданих, склад якої визначено у розділі 2 Технічних вимог, можливість централізованого керування мережевим обладнанням та відеокамерами, забезпечити оперативний доступ різних підрозділів правоохоронних органів до інформації, що обробляється комплексними системами відеоспостереження, мінімізувати витрати на технічне обслуговування, забезпечити підмінний фонд тощо. Зазначене досягається шляхом уніфікації обладнання, що використовується у конкретній комплексній системі відеоспостереження, і вимагає чіткого визначення конкретного типу обладнання, характеристики якого зазначені у підпунктах 4.1-4.16 розділу 4 цих вимог, відповідно до ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи, що Комплексна система відеоспостереження в умовах сьогодення є одним із основних засобів, за допомогою яких здійснюється належна реалізація завдань та функцій Національної поліції України та її територіальних підрозділів, припинення (або відтермінування на невизначений строк) її створення не дозволить досягти повноцінної потужності її роботи та, відповідно, не забезпечить максимальних результатів розкриття злочинів «по гарячих слідах», встановлення осіб, що вчинили злочини та правопорушення, визначення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також фіксації подій (ДТП, хуліганство, крадіжка тощо), що мають істотне значення для кваліфікації злочину чи правопорушення.
Однією з важливих функцій Комплексної системи відеоспостереження є зокрема відеофіксація злочинів в умовах воєнного стану.
Звертаємо Вашу увагу, що 24.05.2023 на офіційному веб-сайті НАЗК розміщено роз’яснення щодо критеріїв включення та виключення світових компаній до переліку «Міжнародні спонсори війни» на порталі «Війна і санкції», де зазначено, що мета і завдання НАЗК – репутаційний тиск, а юридичним наслідком співпраці з «Міжнародним спонсором війни» є репутаційний.
Станом на сьогодні Рада Національної безпеки і оборони України не приймала рішення про внесення китайської компанії «Hikvision» до переліку юридичних осіб, до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) та Указ Президента України про введення в дію такого рішення відсутній.
Окрім того, Замовником жодним чином не обмежено потенційних учасників у прийнятті участі у закупівлі, оскільки Додатком 3 до тендерної документації зазначено наступне: Примітка: У разі використання посилань на конкретні торговельну марку, фірму, назву або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». У разі надання еквіваленту обладнання, зазначеного у Технічних вимогах, Учасник в складі тендерної пропозиції обов’язково подає порівняльну таблицю параметрів запропонованого ним обладнання та параметрів, що визначені в Технічних вимогах, а також лист (довідку) компанії-виробника відеокамер та програмного забезпечення, зазначеного у Розділі 4 цих Технічних вимог, яким підтверджується, що відеокамери та програмне забезпечення, які пропонуються Учасником у якості еквіваленту, відповідно до Технічних вимог, сумісні з серверним обладнанням та програмним забезпеченням Існуючої інфраструктури загальнообласної комплексної системи відеоспостереження Київської області.
Враховуючи переваги від своєчасного створення Комплексної системи відеоспостереження та оцінюючи можливі фінансові збитки, що будуть надані державному бюджету у разі відтермінування або відмови від подальшого її покращення, замовник дійшов до висновку щодо відсутності аргументованих підстав для внесення змін до Тендерної документації.
Відповідно до технічних вимог, зазначених у Додатку 3 до тендерної документації комплексна система відеоспостереження в місті Бориспіль Київської області повинна бути інтегрована до загальнообласної комплексної системи відеоспостереження Київської області, що має централізовану трирівневу архітектуру: комплексні системи відеоспостереження, сloud-платформу збору, обробки та накопичення відеоданих та моніторинговий центр Головного управління Національної поліції в Київській області.
Для послідовного розвитку комплексної системи відеоспостереження Київської області, необхідно забезпечити технічну та програмну сумісність обладнання Єдиної системи відеоспостереження та відеоаналітики об'єднаної Бориспільської територіальної громади з обладнанням сloud-платформи збору та накопичення відеоданих, склад якої визначено у розділі 2 Технічних вимог, можливість централізованого керування мережевим обладнанням та відеокамерами, забезпечити оперативний доступ різних підрозділів правоохоронних органів до інформації, що обробляється комплексними системами відеоспостереження, мінімізувати витрати на технічне обслуговування, забезпечити підмінний фонд тощо. Зазначене досягається шляхом уніфікації обладнання, що використовується у конкретній комплексній системі відеоспостереження, і вимагає чіткого визначення конкретного типу обладнання, характеристики якого зазначені у підпунктах 4.1-4.16 розділу 4 цих вимог, відповідно до ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи, що Комплексна система відеоспостереження в умовах сьогодення є одним із основних засобів, за допомогою яких здійснюється належна реалізація завдань та функцій Національної поліції України та її територіальних підрозділів, припинення (або відтермінування на невизначений строк) її створення не дозволить досягти повноцінної потужності її роботи та, відповідно, не забезпечить максимальних результатів розкриття злочинів «по гарячих слідах», встановлення осіб, що вчинили злочини та правопорушення, визначення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також фіксації подій (ДТП, хуліганство, крадіжка тощо), що мають істотне значення для кваліфікації злочину чи правопорушення.
Однією з важливих функцій Комплексної системи відеоспостереження є зокрема відеофіксація злочинів в умовах воєнного стану.
Звертаємо Вашу увагу, що 24.05.2023 на офіційному веб-сайті НАЗК розміщено роз’яснення щодо критеріїв включення та виключення світових компаній до переліку «Міжнародні спонсори війни» на порталі «Війна і санкції», де зазначено, що мета і завдання НАЗК – репутаційний тиск, а юридичним наслідком співпраці з «Міжнародним спонсором війни» є репутаційний.
Станом на сьогодні Рада Національної безпеки і оборони України не приймала рішення про внесення китайської компанії «Hikvision» до переліку юридичних осіб, до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) та Указ Президента України про введення в дію такого рішення відсутній.
Окрім того, Замовником жодним чином не обмежено потенційних учасників у прийнятті участі у закупівлі, оскільки Додатком 3 до тендерної документації зазначено наступне: Примітка: У разі використання посилань на конкретні торговельну марку, фірму, назву або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». У разі надання еквіваленту обладнання, зазначеного у Технічних вимогах, Учасник в складі тендерної пропозиції обов’язково подає порівняльну таблицю параметрів запропонованого ним обладнання та параметрів, що визначені в Технічних вимогах, а також лист (довідку) компанії-виробника відеокамер та програмного забезпечення, зазначеного у Розділі 4 цих Технічних вимог, яким підтверджується, що відеокамери та програмне забезпечення, які пропонуються Учасником у якості еквіваленту, відповідно до Технічних вимог, сумісні з серверним обладнанням та програмним забезпеченням Існуючої інфраструктури загальнообласної комплексної системи відеоспостереження Київської області.
Враховуючи переваги від своєчасного створення Комплексної системи відеоспостереження та оцінюючи можливі фінансові збитки, що будуть надані державному бюджету у разі відтермінування або відмови від подальшого її покращення, замовник дійшов до висновку щодо відсутності аргументованих підстав для внесення змін до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» |
4 999 552,07
UAH з ПДВ
|
4 999 552,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» #41522192 |
Переможець |
4 999 552,07
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2023 17:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2023 17:17
|
Договір № 1238 від 22.09.2023.pdf | укладений |
22 вересня 2023 17:17
|