Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 22933548 |
Вебсайт: | http://my.zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 08500, Україна , Київська обл., м. Фастів, вул. Саєнка Андрія, 10 |
Контактна особа: |
Оксана Мудрак +380953098997 tan.ok@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2023 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 15 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2023 16:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2023 16:44 |
ТЕНДЕРНА документація Бородянка.docx |
25 серпня 2023 16:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
25 серпня 2023 16:44 |
ТЕНДЕРНА документація Бородянка.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-19-000015 ● 6c86f6f2108c4ed1a3c7bba7440679d1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 11:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.09.2023 № 250
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-08-25-010550-a 25.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-20 14:30:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за адресою: Київська область, смт Бородянка, вул. Центральна, 230-А», за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-25-010550-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-25 16:34:06
Надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі на запит від 20.09.2023
На виконання Вашого Запиту щодо надання пояснень (інформації, документів) у встановлені законодавством строки, керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», через електронну систему закупівель надаємо наступну інформацію та підтверджуючі документи:
Стосовно розрахунку розміру бюджетного призначення, визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та очікуваної вартості повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі, була визначена з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Звертаємо увагу, що розрахунок розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості є передумовою ефективного планування, для успішного проведення процедур державних закупівель та досягнення максимальної економії.
Так Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості відповідно до: плану закупівель, за результатами виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Реконструкція адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за адресою: Київська область, смт. Бородянка, вул. Центральна, 230-а", коригування проектно-кошторисної документації проведено відповідно до договору від 11.08.2023, №318/112-106, Експертизи кошторисної частини проектної документації, та отримано позитивний Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації №03-2707-23/К вiд 14 серпня 2023 року, що додається.
Звертаємо увагу, що згідно діючого законодавства з питань публічних закупівель, зокрема статтею 10 Закону України "Про публічні закупівлі" не встановлено вимоги щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації та оголошенні про відкриті торги, відповідно до вимог Закону.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті prozorro.gov.ua за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-25-010550-a. через авторизований електронний майданчик https://my.zakupki.prom.ua - авторизовану Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційну систему, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", і є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет.
Додаткові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, які викладені в Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, не для всіх сформульовані як обов’язкові, і зокрема для управлінь Пенсійного фонду України надано лише рекомендації. Отже, замовник діяв в межах та спосіб визначений, чинним законодавством України у сфері публічних закупівель на момент проведення процедури закупівлі даного предмету закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що за результатами моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA2021-11-22-014588-a проведеним ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ аналогічних дій іншого замовника порушень не виявлено. Результат моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-22-014588-a: «Порушення не виявлено».
Підсумовуючи вищезазначене, дана вимога пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 є рекомендаційною. Сподіваємось, що Державна аудиторська служба України та міжрегіональні територіальні органи державного фінансового контролю мають єдиний підхід до кваліфікацій правопорушень та беруть до уваги результати проведення моніторингу закупівель, а також узагальнюють та приймають ідентичні рішення з ідентичних питань моніторингу.
Варто зазначити, що реконструкція приміщення триває з травня 2022 року і щорічно роботи виконуються на підставі догорів підряду в межах доведених асигнувань на фінансування адміністративних витрат, пов’язаних із виконанням функцій, покладених на органи Пенсійного фонду України, Головному управлінню Пенсійного фонду України у Київській області. Так, на момент оголошення моніторингу, в рамках договору від 12.09.2023 №359/112-106 укладеного за результатами закупівлі, щодо якої здійснюється моніторинг, сторонами розпочато виконання договірних зобов’язань.
Таким чином, Замовником на виконання ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надано пояснення в рамках моніторингу закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПАРИТЕТ БЦ" |
14 894 202,90
UAH з ПДВ
|
14 894 202,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАРИТЕТ БЦ" #42793650 |
Переможець |
14 894 202,90
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2023 14:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 08:47
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2023 12:04
|
дод з 5 по 7 вкл_20230912_0001.pdf | укладений |
12 вересня 2023 12:00
|
Договір 359 по 4 дод вкл_20230912_0001.pdf | укладений |
12 вересня 2023 12:00
|