Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі, тонери)
Очікувана вартість
117 000,00 UAH
UA-2023-08-25-009973-a ● f0797608238647d1af588a34d715059e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД |
Код ЄДРПОУ: | 34824364 |
Місцезнаходження: | 49089, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вулиця Академіка Янгеля, будинок 4 |
Контактна особа: |
Ширмакова Ольга Віталіївна 380504515557 sholgavit@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2023 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2023 14:59 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2023 14:59 |
Очікувана вартість: | 117 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 170,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Картридж фотобарабана НР 19А LaserJet (CF219A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49089, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Академіка Янгеля, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2023
—
10 грудня 2023
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
4 штуки
Картридж HP 17A Black (CF217A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49089, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Академіка Янгеля, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2023
—
10 грудня 2023
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
5 штуки
Картридж Xerox 3225 (106R02778)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49089, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Академіка Янгеля, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2023
—
10 грудня 2023
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 штуки
Картридж Canon 719H (3480B002)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49089, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Академіка Янгеля, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2023
—
10 грудня 2023
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
5 штуки
Драм картридж XEROX WC 3335/3345 (101R00555)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49089, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Академіка Янгеля, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2023
—
10 грудня 2023
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 штуки
Картридж Xerox 106R03623
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49089, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Академіка Янгеля, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2023
—
10 грудня 2023
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2023 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2023 15:10 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
29 серпня 2023 15:10 |
Додаток 4 Кваліфікаційні критерії (нова редакція).docx | |
29 серпня 2023 15:10 |
1 Тендерна документація (нова редакція) 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі, тонери).docx | |
25 серпня 2023 15:51 |
Додаток 3 Договір.docx | |
25 серпня 2023 15:51 |
Додаток 4 Кваліфікаційні критерії.docx | |
25 серпня 2023 15:51 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
25 серпня 2023 15:51 |
1 тендерна документація 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі, тонери).docx | |
25 серпня 2023 15:51 |
Додаток 2 Технічні вимоги на закупівлю фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (картриджі, тонери).doc |
29 серпня 2023 15:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 серпня 2023 15:10 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
||||||
29 серпня 2023 15:10 |
Додаток 4 Кваліфікаційні критерії (нова редакція).docx
|
||||||
29 серпня 2023 15:10 |
1 Тендерна документація (нова редакція) 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі, тонери).docx
|
||||||
25 серпня 2023 15:51 |
Додаток 3 Договір.docx
|
||||||
25 серпня 2023 15:51 |
Додаток 4 Кваліфікаційні критерії.docx
|
||||||
25 серпня 2023 15:51 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
||||||
25 серпня 2023 15:51 |
1 тендерна документація 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі, тонери).docx
|
||||||
25 серпня 2023 15:51 |
Додаток 2 Технічні вимоги на закупівлю фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (картриджі, тонери).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-25-009973-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 29 серпня 2023 10:53
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику, під час аналізу Тендерної документації нами було виявлено вимогу, що суперечить положенням Закону України (далі – ЗУ) «Про публічні закупівлі» » та спричиняє дискримінацію учасників процедури закупівлі. Відповідно Додатку 4 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії) для підтвердження інформації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учаснику необхідно надати «оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору. Зазначений лист-відгук повинний бути датований не раніше дати відкриття цього тендеру.»
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно встановленої вимоги, взяти участь у відкритих торгах зможуть лише ті Учасники, які мають відгук від замовників, датований не раніше дати відкриття цього тендеру, що є на нашу думку дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Не зрозуміло, з чого виходив Замовник встановлюючи цю вимогу, адже торги були оголошені 25.08.2023, а кінцевий строк подачі пропозицій 02.09.2023. Виходить, що учасники обов’язково повинні надати лист-відгук, який отриманий учасником не раніше дати відкриття цього тендеру та повинні встигнути отримати дані листи від контрагента та подати документи у складі тендерної пропозиції до 17-00 02 вересня 2023 року. Цією вимогою Замовник унеможливлює прийняття участі тим учасникам, які фізично не встигають отримати позитивні листи-відгуки датовані не раніше дати відкриття цього тендеру, проте мають листи-відгуки від контрагента, датовані раніше дати відкриття цього тендеру. Також звертаємо увагу на те, що лист-відгук не є первинною документацією, єдиними документами, які свідчать про виконання договору у повному обсязі є копії договорів з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та видаткові накладні або акти приймання товару.
Відповідно до Рішення АМКУ від 14.05.2020 № 9409 та рішення від 20.10.2020 № 19595 дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації такої вимоги порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу «…Зазначений лист-відгук повинний бути датований не раніше дати відкриття цього тендеру» та внести зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно встановленої вимоги, взяти участь у відкритих торгах зможуть лише ті Учасники, які мають відгук від замовників, датований не раніше дати відкриття цього тендеру, що є на нашу думку дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Не зрозуміло, з чого виходив Замовник встановлюючи цю вимогу, адже торги були оголошені 25.08.2023, а кінцевий строк подачі пропозицій 02.09.2023. Виходить, що учасники обов’язково повинні надати лист-відгук, який отриманий учасником не раніше дати відкриття цього тендеру та повинні встигнути отримати дані листи від контрагента та подати документи у складі тендерної пропозиції до 17-00 02 вересня 2023 року. Цією вимогою Замовник унеможливлює прийняття участі тим учасникам, які фізично не встигають отримати позитивні листи-відгуки датовані не раніше дати відкриття цього тендеру, проте мають листи-відгуки від контрагента, датовані раніше дати відкриття цього тендеру. Також звертаємо увагу на те, що лист-відгук не є первинною документацією, єдиними документами, які свідчать про виконання договору у повному обсязі є копії договорів з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та видаткові накладні або акти приймання товару.
Відповідно до Рішення АМКУ від 14.05.2020 № 9409 та рішення від 20.10.2020 № 19595 дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації такої вимоги порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу «…Зазначений лист-відгук повинний бути датований не раніше дати відкриття цього тендеру» та внести зміни в Тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 серпня 2023 15:19
Розглянувши вимогу від 29.08.2023 по тендеру №21226632 "Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі, тонери)" на умови закупівлі прийнято рішення вилучити з пункту 1 додатку 4 Кваліфікаційні критерії речення наступного змісту: «Зазначений лист-відгук повинний бути датований не раніше дати відкриття цього тендеру.»
Викласти пункт 1 додатку 4 Кваліфікаційні критерії в наступній редакції:
«1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
Для підтвердження інформації Учаснику необхідно надати:
- довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним договором вважаються договорів, предметом закупівлі були послуги визначені за предметом закупівлі: код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі, тонери),
- не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору),
- копії/ю документів/у (видаткові накладні або акти приймання товару тощо) або акт звіряння на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці;
- оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору».
Викласти пункт 1 додатку 4 Кваліфікаційні критерії в наступній редакції:
«1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
Для підтвердження інформації Учаснику необхідно надати:
- довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним договором вважаються договорів, предметом закупівлі були послуги визначені за предметом закупівлі: код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі, тонери),
- не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору),
- копії/ю документів/у (видаткові накладні або акти приймання товару тощо) або акт звіряння на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці;
- оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2023 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІДУЛЯ СЕРГІЙ ЛЬВОВИЧ |
89 950,00
UAH з ПДВ
|
89 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «АСАНАРА» |
100 169,35
UAH з ПДВ
|
100 169,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
110 100,00
UAH з ПДВ
|
108 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
109 689,00
UAH з ПДВ
|
109 689,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІДУЛЯ СЕРГІЙ ЛЬВОВИЧ #2163108312 |
Переможець |
89 950,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2023 10:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2023 10:47
|
ДУ 1 до договору 96.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2023 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2023 16:32
|
Договір 96.pdf | укладений |
18 вересня 2023 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення п.5.1. договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |