Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Саджанці дерев і кущів
Очікувана вартість
5 823 982,00 UAH
UA-2023-08-25-008815-a d40c5fd802a94a5f86c99ae032384b1e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвин Анна Олександрівна

+380444186149 kp.uzn.obolon2018@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05416745
Місцезнаходження: 04073, Україна , м. Київ обл., Київ, Московський проспект, буд.26-А
Контактна особа: Литвин Анна Олександрівна
+380444186149
kp.uzn.obolon2018@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2023 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2023 12:00
Очікувана вартість: 5 823 982,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 119,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція


Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Кількість товарів: 1425 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
1.Вишня дрібнопильчата
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
20 штуки
2.Вишня дрібнопильчата
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
10 штуки
3.Вишня дрібнопильчата
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
10 штуки
4.Вишня дрібнопильчата
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
30 штуки
5.Вишня дрібнопильчата
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
15 штуки
6.Глід колючий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
3 штуки
7.Граб звичайний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
64 штуки
8.Клен гостролистий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
16 штуки
9.Клен псевдоплатановий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
73 штуки
10.Клен червоний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
47 штуки
11.Клен червоний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
99 штуки
12.Липа європейська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
50 штуки
13.Ліквідамбар смолоносний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
70 штуки
14.Платан іспанський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
6 штуки
15.Слива розчепірена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
10 штуки
16.Сосна білокора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
15 штуки
17.Церцис канадський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
42 штуки
18.Черемха Маака
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
20 штуки
19.Яблуня декоративна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
24 штуки
20.Ялина колюча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
200 штуки
21.Гортензія волотиста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03451300-9 — Кущі
260 штуки
22.Дерен білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03451300-9 — Кущі
121 штуки
23.Пухироплідник калинолистий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03451300-9 — Кущі
200 штуки
24.Ялівець скельний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03451300-9 — Кущі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником належним чином оформленого рахунку на оплату та підписання Сторонами видаткової накладної. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, Замовник проводить оплату поставленого товару протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника (у випадку оплати з бюджетного рахунку Замовника). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 15:04

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

25 серпня 2023 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2023 15:04
Тендерна документація від 25.08.2023 № 49.docx
25 серпня 2023 15:04
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-26-000010 ● c2a3b72c1f7d4fd68949ada57f0d6e4f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2023 16:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

26.10.2023 № 231
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 25.10.2023 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 26.10.2023 № 231

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2023-08-25-008815-a 25.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-27 11:32:39

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Вишні дрібнопильчатої, Гліду колючого, Грабу звичайного, Клену гостролистий, Клену псевдоплатановий, Клену червоного, Липи європейської, Ліквідамбару смолоносного, Платану іспанського, Сливи розчепіреної, Сосни білокорої, Церцису канадського, Черемхи Маака, Яблуні декоративної, Ялинки колючої, Гортензії волотистої, Дерену білого, Пухиропліднику калинолистого, Ялівцю скельного; (ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-25-008815-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-01 14:40:37

Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.10.2023

На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснення від 27.10.2023 щодо закупівлі: Саджанці дерев і кущів (код 03450000-9 Розсадницька продукція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника), номер оголошення в ЦБД UA-2023-08-25-008815-a, повідомляємо наступне.
Закупівля саджанців дерев і кущів здійснювалась з метою забезпечення діяльності КП УЗН Оболонського району в частині виконання всього комплексу робіт, включених до плану по озелененню на закріпленій за підприємством території, та виконання аналогічних платних комерційних послуг на договірних засадах (виконання підрядних робіт).
Відповідно до виробничої потреби підприємства та на підставі службової записки в.о.головного агронома від 18.08.2023 (додається) виникла необхідність у придбанні КП УЗН Оболонського району саджанців дерев і кущів для виконання робіт з озеленення, ремонту парків, скверів та вуличних насаджень, оновлення зеленої зони м.Києва.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було визначено з урахуванням реальних потреб підприємства, та які за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають вимогам та потребам замовника. Технічні характеристики товару визначені замовником такими, як найбільш оптимальні для використання його на території Оболонського району м.Києва.
Визначені в тендерній документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб підприємства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до бюджетних призначень на 2023 рік по КПКВК 2817691 «Виконання заходів за рахунок цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономною Республікою Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади і фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади», що затверджені на підставі розпорядження Київської міської військової адміністрації від 05.07.2023 № 424 «Про внесення змін до заходів з оновлення зеленої зони м.Києва на 2023 рік» на придбання саджанців дерев та кущів, а також на підставі Довідки про зміни до плану спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) на 2023 рік, затвердженої Управлінням екології та природних ресурсів виконавчого органу КМР від 04.04.2023 № 25 за КПКВК 2816030 «Організація благоустрою населених пунктів» та на підставі проведеного моніторингу цін. Джерело фінансування закупівля – місцевий бюджет, власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з використанням методу порівняння ринкових цін шляхом направлення не менше 3-х письмових листів-запитів цінових пропозицій потенційним контрагентам. На підставі трьох комерційних пропозицій розрахована середня орієнтовна вартість предмету закупівлі. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі становить 5 823 982,00 грн з врахуванням всіх податків та зборів (моніторинг цін додається).
Додатки:
1. Копія службової записки про закупівлю товарів/робіт/послуг для забезпечення діяльності КП УЗН Оболонського району на 5 арк. в 1 прим.
2. Копія моніторингу цін на Саджанці дерев і кущів (код 03450000-9 Розсадницька продукція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) на 1 арк. в 1 прим.
3. Копія розпорядження Київської міської військової адміністрації від 05.07.2023 № 424 «Про внесення змін до заходів з оновлення зеленої зони м.Києва на 2023 рік» на 2 арк. в 1 прим.
4. Копія Довідки про зміни до плану спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) на 2023 рік на 2 арк. в 1 прим.
5. Копія Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік на 2 арк. в 1 прим.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-06 10:41:28

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Вишні дрібнопильчатої, Гліду колючого, Грабу звичайного, Клену гостролистий, Клену псевдоплатановий, Клену червоного, Липи європейської, Ліквідамбару смолоносного, Платану іспанського, Сливи розчепіреної, Сосни білокорої, Церцису канадського, Черемхи Маака, Яблуні декоративної, Ялинки колючої, Гортензії волотистої, Дерену білого, Пухиропліднику калинолистого, Ялівцю скельного; (ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-25-008815-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно з підпунктом 3.1.2 пункту 3.1 «Документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції» розділу 3 «Перелік документів та інформації, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівель повинен надати візуальне представлення товару, що пропонується до поставки (актуальне на дату подання тендерної пропозиції кольорове фото товару по позиціях 4, 5, 6, 9, 16, 17, 20, 21, 23, 24 Технічної специфікації, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації). Фотографічне зображення повинно бути розміром не менше формату А4, з високою роздільною здатністю, що забезпечить можливість ідентифікації видів рослин. Фотографічне зображення повинно містити заміри чіткі та читаємі основних показників: для саджанців дерев: фото товару (позиції 4, 5, 6, 9, 16, 17, 20 Технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації)) із зазначенням заміру на лінійці: висоти штамбу, загальної висоти наземної частини рослини, обхват стовбура; фото зразку маркування кожного виду рослин (етикетка).
Поясніть будь-ласка, яким чином учасником процедури закупівель ТОВ «ЄВА ПРОДЖЕКТ» виконано вимоги підпункту 3.1.2 пункту 3.1 «Документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції» розділу 3 «Перелік документів та інформації, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» тендерної документації Замовника, а саме: надання фотографічного зображення із зазначенням заміру на лінійці обхвату стовбура?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-09 16:54:16

Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.11.2023

Перелік документів та інформації, що вимагались від учасників відкритих торгів «Саджанці дерев і кущів (код 03450000-9 Розсадницька продукція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)» на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, наведено в Розділі 3 Додатку 2 тендерної документації від 25.08.2023 № 49 (далі – тендерна документація).
Такими документами для учасників є:
1. Технічна специфікація згідно Додатку 3 до тендерної документації;
2. Візуальне представлення товару, що пропонується до поставки (актуальне на дату подання тендерної пропозиції кольорове фото товару по позиціях 4, 5, 6, 9, 16, 17, 20, 21, 23, 24 Технічної специфікації, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації);
3. У разі поставки сортів рослин, які захищенні правом інтелектуальної власності, гарантійний лист про те, що поставка товару сортів «роялті» буде здійснена із дотриманням Закону України «Про охорону прав на сорти рослин» та супроводжуватися документами, які підтверджують оплату, відповідно до економічної цінності сорту «роялті», за авторські права даного сорту.
ТОВ "ЄВА ПРОДЖЕКТ" на виконання вимог, зазначених в пункті 3.1.2 пункту 3.1 Розділу 3 Додатку 2 тендерної документації, 02.09.2023 в електронну систему закупівель завантажено фото товару, що пропонується до поставки, в тому числі фото саджанців дерев по позиціях 4, 5, 6, 9, 16, 17, 20 Технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації)) (додаються), які містять заміри чіткі та читаємі основних показників на лінійці: висоти штамбу, загальної висоти наземної частини рослини, обхват стовбура; фото зразку маркування кожного виду рослин (етикетка).
За результатами візуального огляду фото саджанців дерев встановлено, що вимірювання основних параметрів дерев учасником здійснювалося за допомогою основних вимірювальних інструментів, що розраховують зокрема висоту і окружність будь-якого дерева. Учасником здійснено стандартне вимірювання розміру дерев, тримаючи лінійку вертикально, дотримуючись основних методів вимірювання, визначених діючий ДСТУ 7445:2013 «Саджанці дерев і кущів. Технічні умови». За шкалою виміряно окружність стовбура кожного дерева на висоті 1,3 м за числом поділок на лінійці між візирною лінією і горизонтальною лінією. Висота визначалась за допомогою лінійного вимірювального інструмента жорсткого, а обхват стовбура м’яким лінійним інструментом стрічкою з сантиметровими поділками, що видно на наведених фото.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку Заперечення до висновку викладено в листі від 17.11.2023 № 830

2023-11-17 17:57:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 29 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: КП УЗН Оболонського району подано позовну заяву від 22.11.2023 № 836 до Київського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.11.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-25-008815-a.
Дата публікації: 24 листопада 2023
Номер відкриття провадження: 320/43369/23
Дата відкриття провадження: 20 грудня 2023

Документи:

26 грудня 2023 12:54
Електронний підпис
24 листопада 2023 09:37
Позовна заява.pdf
26 грудня 2023 12:54
Електронний підпис
24 листопада 2023 09:42
Електронний підпис
24 листопада 2023 09:37
Позовна заява.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2023 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЄВА ПРОДЖЕКТ" 5 820 000,00
UAH з ПДВ
5 820 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 вересня 2023 10:40
Електронний підпис
10 вересня 2023 10:38
Довідка ТОВ.pdf
10 вересня 2023 07:56
Електронний підпис
10 вересня 2023 07:55
Додаток 4 розрахунок.pdf
10 вересня 2023 07:55
Довідка Директор.pdf
10 вересня 2023 07:55
Витяг-1471567-ВОЙТЮК-2023-09-07.pdf
02 вересня 2023 12:08
Електронний підпис
02 вересня 2023 12:08
Електронний підпис
02 вересня 2023 12:03
ФОТО - 24.pdf
02 вересня 2023 12:03
3.1.3_Довідка роялті.pdf
02 вересня 2023 12:03
ФОТО - 6.pdf
02 вересня 2023 12:03
ФОТО - 20.pdf
02 вересня 2023 12:03
ФОТО - 9.pdf
02 вересня 2023 12:03
ФОТО - 21.pdf
02 вересня 2023 12:03
1.1.2_Наказ Вільні зони.pdf
02 вересня 2023 12:03
ФОТО - 23.pdf
02 вересня 2023 12:03
ФОТО - 5.pdf
02 вересня 2023 12:03
3.1.3_Довідка роялті.pdf.asice.zip
02 вересня 2023 12:03
ФОТО - 17.pdf
02 вересня 2023 12:03
ФОТО - 16.pdf
02 вересня 2023 12:03
ФОТО - 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВА ПРОДЖЕКТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄВА ПРОДЖЕКТ"
#43439960
Переможець 5 820 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2023 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2023 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВА ПРОДЖЕКТ"
#43439960
5 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 17:27
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 17:22
Повідомлення про внесення змін до договору_22.12.2023.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 17:20
Дод.угода2_Договір про закупівлю 28Т-2023.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 17:12
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2023 17:14
Дод.угода1_Договір про закупівлю 28Т-2023.pdf зміни до договору
12 жовтня 2023 17:10
Повідомлення про внесення змін до договору_12.10.2023.pdf зміни до договору
12 жовтня 2023 17:10
Електронний підпис укладений
21 вересня 2023 18:49
Договір про закупівлю 28Т-2023.pdf укладений
21 вересня 2023 18:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли взаємної згоди внести зміни до Договору в частині зменшення ціни за одиницю товару першої та сьомої номенклатурної позиції Специфікації Договору, зменшити ціну Договору та викласти Специфікацію (Додаток 1 до Договору) в новій редакції. Більш детально у додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 28Т-2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що Сторони не дійшли згоди щодо змін умов Договору в частині збільшення ціни за одиницю товару та неможливістю виконання Договору, Сторони дійшли згоди розірвати Договір з 22.12.2023. Сторони погодили зменшення загальної суми (ціни) Договору на 4 072 982,40 грн. (чотири мільйона сімдесят дві тисячі дев'ятсот вісімдесят дві грн 40 коп.), в тому числі ПДВ 678 830,40 грн, і, у зв’язку із цим, вирішили внести наступні зміни до Договору: Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначена у Специфікації до цього Договору, та становить 1 720 004,40 грн (один мільйон сімсот двадцять тисяч чотири грн 40 коп.), у тому числі ПДВ 286 667,40 грн.» Пункт 3.2 Договору викласти у наступній редакції: «3.2. Джерелом фінансування закупівлі товару є: - місцевий бюджет: 1 720 004,40 грн (один мільйон сімсот двадцять тисяч чотири грн 40 коп.), у тому числі ПДВ 286 667,40 грн., з яких: за КПКВК 2817691, КЕКВ 3210: 643 520,40 грн (шістсот сорок три тисячі п'ятсот двадцять грн 40 коп.), у тому числі ПДВ 107 253,40 грн; за КПКВК 2816030, КЕКВ 3210: 1 076 484,00 грн (один мільйон сімдесят шість тисяч чотириста вісімдесят чотири грн 00 коп.), у тому числі ПДВ 179 414,00 грн; - власний бюджет Замовника (кошти від господарської діяльності Замовника): 0,00 грн (нуль грн 00 коп.), у тому числі ПДВ 0,00 грн.» Специфікацію (Додаток 1) до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 28Т-2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 720 004,40
UAH (в тому числі ПДВ 286 667,40 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з тим, що Сторони не дійшли згоди щодо змін умов Договору в частині збільшення ціни за одиницю товару та неможливістю виконання Договору, Сторони дійшли згоди розірвати Договір з 22.12.2023.