Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)
Очікувана вартість
191 142,00 UAH
UA-2023-08-25-006506-a ● b7d9f28b03bf467aa8fe28a94289b0d0
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ'ЄДНАННЯ № 136 "КЛАСИЧНА ГІМНАЗІЯ ІМ. КИРИЛА І МЕФОДІЯ - ПОЧАТКОВА ШКОЛА - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД - ВАЛЕОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 24436860 |
Вебсайт: | https://nvo136.dnepredu.com/ |
Місцезнаходження: | 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космонавтів, буд. 10 |
Контактна особа: |
Наталія Бандурович +380567282104 136nvodmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2023 13:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 191 142,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 955,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2583 людино-година
Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космонавтів, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2023 13:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2023 13:31 |
Додаток 2.doc | |
25 серпня 2023 13:31 |
Додаток 1.doc | |
25 серпня 2023 13:31 |
Тендерна документація.doc | |
25 серпня 2023 13:31 |
ДОГОВІР.doc | |
25 серпня 2023 13:31 |
Додаток 3.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-25-006506-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:40109168
Дата подання: 25 серпня 2023 17:53
Щодо оскарження умов лоту
Відповідно до ст. 5 ч. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовник у тендерній документації зазначає, що Сертифікат якості повинен бути виданий органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN ISO / IEC 17021-1:2017, сертифікат повинен бути виданий в сфері акредитації цього органу з сертифікації та дійсним на період надання послуг. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, оскільки сертифікат виданий НААУ суттєво обмежує коло учасників. На підставі якого нормативного документу встановлена вимога щодо органу видачі Сертифікату? Просимо переглянути умови зазначеної вимоги та скасувати ії на підставі того, що такі умови умисно, штучно звужують коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Замовник у тендерній документації зазначає, що Сертифікат якості повинен бути виданий органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN ISO / IEC 17021-1:2017, сертифікат повинен бути виданий в сфері акредитації цього органу з сертифікації та дійсним на період надання послуг. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, оскільки сертифікат виданий НААУ суттєво обмежує коло учасників. На підставі якого нормативного документу встановлена вимога щодо органу видачі Сертифікату? Просимо переглянути умови зазначеної вимоги та скасувати ії на підставі того, що такі умови умисно, штучно звужують коло учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2023 12:42
Шановний учасник! Основні вимоги щодо змісту та складу тендерної документації визначено частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація повинна містити, зокрема: - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію; - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Застосування вимог до характеристик послуг чи робіт у технічних специфікаціях документації конкурентних торгів передбачено статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно п. 5 ст. 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення характеристик до предмету закупівлі, Замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Відповідно до законодавства України Національне агентство з акредитації України (НААУ) є національним та єдиним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. Іншого способу підтвердження компетентності зазначених органів на даний час законодавство не передбачає.
Також слід зазначити, що у тендерній документації не міститься вимоги щодо надання сертифікату, що виданий НААУ або якимось одним органом сертифікації. Замовник передбачає надання сертифікату, що виданий будь-яким органом оцінки відповідності (органом сертифікації), що має акредитацію НААУ та що не суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі». На сьогоднішній день, згідно відкритих даних на офіційному сайті НААУ, таких органів з оцінки відповідності (сертифікації) в Україні 66.
Вимога не є дискримінаційною і не обмежує коло учасників.
Також слід зазначити, що у тендерній документації не міститься вимоги щодо надання сертифікату, що виданий НААУ або якимось одним органом сертифікації. Замовник передбачає надання сертифікату, що виданий будь-яким органом оцінки відповідності (органом сертифікації), що має акредитацію НААУ та що не суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі». На сьогоднішній день, згідно відкритих даних на офіційному сайті НААУ, таких органів з оцінки відповідності (сертифікації) в Україні 66.
Вимога не є дискримінаційною і не обмежує коло учасників.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2023 18:33 |
Кінець періоду оскарження: | 09 вересня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 09 вересня 2023 00:01 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | у зв’язку зі скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі послуг |
Документи:
29 серпня 2023 18:33
|
Електронний підпис |
29 серпня 2023 18:32
|
Протокол_відміна.doc |