Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція стадіону КЗ Барська районна дитячо-юнацька спортивна школа "Колос", по вул. Комарова, 2 у м. Бар, Вінницької області (коригування 2) (додаткові роботи)
Очікувана вартість
28 017 369,12 UAH
UA-2023-08-25-006476-a 07e5653114334ef48f350d5a5343c2ad
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Шмагалов

+380988920564 vinarhbud@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ"
Код ЄДРПОУ: 31325005
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ТЕАТРАЛЬНА будинок 14
Контактна особа: Артем Шмагалов
+380988920564
vinarhbud@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція стадіону КЗ Барська районна дитячо-юнацька спортивна школа "Колос", по вул. Комарова, 2 у м. Бар, Вінницької області (коригування 2) (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23000, Україна, Вінницька область, м.Бар, Комарова 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

25 серпня 2023 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2023 13:29
Протокол 50%.docx

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-11-04-000032 • e6a356946706471a823920c751ae2715
Автор звернення: Олександра
Дата створення звернення: 2023-11-04 23:50
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Реконструкція стадіону за 28 млн не потрібна під час війни.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-08-27-000009 • 18868481a4fa4eb69037e3a73076b9a1
Автор звернення: Сивицька Інга Геннадіївна
Дата створення звернення: 2023-08-27 11:12
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Завищена ціна на некритичні потреби, недоцільна закупівля у військовий час, ця необгрунтована витрата загрожує національній безпеці
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-11-000017 ● b9f45a80f5a047b4add9c19752db3b0b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2024 16:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
11.03.2024 №22-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.03.2024 №22-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-08-25-006476-a, 25.08.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-14 16:04:16

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції стадіону КЗ Барська районна дитячо-юнацька спортивна школа «Колос», по вул. Комарова, 2 у м. Бар, Вінницької області (коригування 2) (додаткові роботи, далі – додаткові роботи з реконструкції стадіону) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-25-006476-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Обґрунтуйте виникнення необхідності у закупівлі додаткових робіт з реконструкції стадіону на суму 28 017 369,12 грн та їх пов’язаність з предметом закупівлі основного договору (від 30 вересня 2021 року №63-21), а також їх виконання саме одним виконавцем робіт - Приватним підприємством «Б.В.В.-БУД»?
3. Надайте документальні підтвердження виникнення об’єктивних обставин що спричинили внесення змін до договору від 24 серпня 2023 року №33-23 додатковою угодою від 25 серпня 2023 року №1, в частині продовження строку виконання робіт до 31 грудня 2024 року, тоді як, згідно з умовами договору від 24 серпня 2023 року №33-23 Приватне підприємство «Б.В.В.-БУД» зобов’язалось виконати увесь обсяг робіт в період з 24 серпня по 31 грудня 2023 року, тобто протягом 4 місяців?
4. Надайте інформацію та обґрунтуйте дотримання вимог законодавства при здійсненні розрахунку коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, зокрема пункту 5.31 Настанови визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №28,1 згідно з яким зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, за твердої договірної ціни - у розмірі до 1,5%?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-19 18:25:51

Відповідь

На Ваш запит щодо надання пояснень по об’єкту «Реконструкція стадіону КЗ Барська районна дитячо-юнацька спортивна школа "Колос", по вул. Комарова, 2 у м. Бар, Вінницької області (коригування 2) (додаткові роботи)» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) номер закупівлі UA-2023-08-25-006476-а ,повідомляємо про наступне.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільськогогосподарства України від 18.02.2020 № 275, визначено, що очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (на даний час «Кошторисні норми України у будівництві», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 р. № 281), відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі Замовником була визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва: «Реконструкція стадіону КЗ Барська районна дитячо-юнацька спортивна школа "Колос", по вул. Комарова, 2 у м. Бар, Вінницької області (коригування 2), який входив до проектно-кошторисної документації, складеного за поточними цінами станом на 2023 рік.
За даними зведеного кошторисного розрахунку, позитивного експертного звіту, вартість додаткових робіт по об’єкту склала 28 017 369,12 грн.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень. Рішенням Барської міської ради № 1 від 23.12.2022 року було виділено кошти на «Реконструкцію стадіону КЗ Барська районна дитячо-юнацька спортивна школа "Колос", по вул. Комарова, 2 у м. Бар, Вінницької області» в обсязі 7 000, 00 тис. грн.
Згідно паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік, затвердженого наказом Управління будівництва Вінницької обласної державної адміністрації від 24 січня 2023 року № 2, та плану використання бюджетних коштів на 2023 рік за КПКВ 1517325 «Будівництво споруд, установ та закладів фізичної культури і спорту», погодженим головним розпорядником коштів, передбачено кошти на реалізацію об’єкта будівництва у 2023 році в розмірі 7 000, 00 тис. грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція стадіону КЗ Барська районна дитячо-юнацька спортивна школа "Колос", по вул. Комарова, 2 у м. Бар, Вінницької області (коригування 2), яка отримала позитивний експертний звіт від ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» м. Тернопіль №Т279-А від 19.07.2023 року.
Додаток: Проектно-кошторисна документація.zip
Експертний звіт №Т279-А від 19.07.2023 року.pdf
Документи щодо розміру бюджетних призначень надані до 3 пункту Вашого запиту.

2. Обґрунтуйте виникнення необхідності у закупівлі додаткових робіт з реконструкції стадіону на суму 28 017 369,12 грн та їх пов’язаність з предметом закупівлі основного договору (від 30 вересня 2021 року №63-21), а також їх виконання саме одним виконавцем робіт - Приватним підприємством «Б.В.В.-БУД»?
За результатами проведення процедури відкритих торгів UA-2021-08-18-012746-a, Державним підприємством «Архітектурно-будівельний інжиніринг» укладено підрядний договір № 63-21 від 30 вересня 2021 року з ПП " Б.В.В.- БУД " (код ЄДРПОУ 35558964) на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція стадіону КЗ «Барська районна дитячо-юнацька спортивна школа "Колос", по вул. Комарова, 2 у м. Бар, Вінницької області (коригування)».
Відповідно до п. 3.3. договору № 63-21 від 30 вересня 2021 року визначено, що «якщо під час виконання робіт виникла потреба у виконанні додаткових робіт, не врахованих проектною документацією, забезпечення якою покладено на ЗАМОВНИКА, ПІДРЯДНИК зобов′язаний протягом 5 днів повідомити ЗАМОВНИКА про обставини, що призведуть до виконання таких робіт, та подати ЗАМОВНИКУ пропозиції з відповідними розрахунками».
Під час виконання ремонтно-будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція стадіону КЗ Барська районна дитячо-юнацька спортивна школа "Колос", по вул. Комарова, 2 у м. Бар, Вінницької області» були виявлена необхідність виконання додаткових роботах які не були включені до складу первинної наявної ПКД. Замовником разом із Підрядником, Головним проектувальником та Технічним наглядом за об’єктом будівництва на підставі обґрунтованих документів, складених всіма учасниками будівництва, вирішено здійснити коригування проектно-кошторисну документацію та внести відповідні зміни до складу ПКД.
Відкоригований проект отримав позитивний експертний звіт від ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» м. Тернопіль №Т279-А від 19.07.2023 року (додатки: Проектно-кошторисна документація.zip, Експертний звіт №Т279-А від 19.07.2023 року.pdf, надані вище).
Внаслідок вищенаведеного, замовником було прийняте рішення про закупівлю додаткових робіт чи послуг по вищевказаному об’єкту.
Відповідно до пункту 13 підпункту 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Далі-Особливості) придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли закупівля додаткових робі застосовується замовником як виняток у разі, якщо у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг.
Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція стадіону КЗ Барська районна дитячо-юнацька спортивна школа "Колос", по вул. Комарова, 2 у м. Бар, Вінницької області (коригування 2) (додаткові роботи) є невід’ємною частиною скоригованого проекту генеральним проектувальником зазначеного об’єкту, який отримав позитивний експертний звіт від ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» м. Тернопіль №Т279-А від 19.07.2023 року.
Крім того, вартість за даною закупівлею додаткових робіт становила 28 017 369,12 грн (двадцять вісім мільйонів сімнадцять тисяч триста шістдесят дев’ять гривень 12 копійок) з урахуванням ПДВ,в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн, та вмонтоване обладнання на суму 133 461,43 грн(сто тридцять три тисячі чотириста шістдесят одна гривня 43 копійки) з урахуванням ПДВ., що не перевищує 50 відсотків вартості основного (первинного) підрядного договору № 63-21 від 30 вересня 2021 року.
В зв’язку з тим, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором та первиною проектною документацією, забезпечити якість, безперервність їх виконання та вчасно завершити всі роботи можливо лише при виконанні всього комплексу робіт одним виконавцем, що вже виконує основну частину робіт, згідно з основним договором.
ТОВ «Б.В.В. БУД» - підприємство, яке є підрядником робіт за попереднім (первинним) договором по вищевказаному об’єкту будівництва. Виконання робіт попереднім підрядником суттєво спростить виконання робіт (наявне відповідне матеріально-технічне оснащення, наявність працівників на об’єкті будівництва, послідовність технологічних процесів, нерозривність типів основних та додаткових робіт, тип та якість матеріалів щодо), а при закінченні робіт забезпечить належним чином передачу об’єкта в експлуатацію в цілому .
Таким чином, замовником дотримано всі вимоги підпункту 8 пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, який передбачає можливість закупівлі додаткових робіт у одного й того самого виконавця, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.

3. Надайте документальні підтвердження виникнення об’єктивних обставин що спричинили внесення змін до договору від 24 серпня 2023 року №33-23 додатковою угодою від 25 серпня 2023 року №1, в частині продовження строку виконання робіт до 31 грудня 2024 року, тоді як, згідно з умовами договору від 24 серпня 2023 року №33-23 Приватне підприємство «Б.В.В.-БУД» зобов’язалось виконати увесь обсяг робіт в період з 24 серпня по 31 грудня 2023 року, тобто протягом 4 місяців?
Відповідно до п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 (далі- Наказ) визначено, що за спеціальним фондом бюджету розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні фінансові зобов’язання виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань (виділених коштів), залишків коштів на спеціальних реєстраційних рахунках розпорядників бюджетних коштів (в частині власних надходжень) та бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів) з урахуванням планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), помісячних планів використання бюджетних коштів.
Відповідно до п. 5.3 Договору №33-23 від 24. 08.2023 року строки виконання робіт можуть змінюватися з внесенням відповідних змін у Договір у разі:
- виникнення документально підтверджених об’єктивних причин, що спричинили таке продовження, у тому числі фарс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат ЗАМОВНИКА за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у Договорі;
- внесення змін до проектної документації;
- дій третіх осіб, що унеможливлюють належне виконання робіт, за винятком випадків, коли ці дії зумовлені залежними від підрядника обставинами.
Рішення про зміну строків виконання робіт обумовлюються сторонами із зазначенням причин додатковою угодою. Продовження строків виконання робіт здійснюється на час дії обставин, які не залежать від діяльності ПІДРЯДНИКА з додаванням часу на поновлення робочого процесу і можливе перенесення робіт на більш сприятливий час».
Замовник може продовжити або строк дії договору про закупівлю, або строк виконання зобов’язань за договором на підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей, а саме у випадку: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Рішенням Барської міської ради № 1 від 23.12.2022 року було виділено кошти на «Реконструкцію стадіону КЗ Барська районна дитячо-юнацька спортивна школа "Колос", по вул. Комарова, 2 у м. Бар, Вінницької області» в обсязі 7 000, 00 тис. грн.
Згідно паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік, затвердженого наказом Управління будівництва Вінницької обласної державної адміністрації від 24 січня 2023 року № 2, та плану використання бюджетних коштів на 2023 рік за КПКВ 1517325 «Будівництво споруд, установ та закладів фізичної культури і спорту», погодженим головним розпорядником коштів, передбачено кошти на реалізацію об’єкта будівництва у розмірі 7 000, 00 тис. грн..
Загальна вартість робіт за договором № 33-23 від 24 серпня 2023 року складає 28 017 369,12 грн. Враховуючи те, що фінансування будівельно-монтажних робіт на 2023 рік передбачено у розмірі 6409 748,00 грн., очікуваний обсяг фінансування будівельно-монтажних робіт на 2024 рік становитиме 21 607 621,12 грн, тому замовник згідно вимог діючого законодавства та умов договору № 33-23 від 24 серпня 2023 року може продовжити строк виконання робіт та термін дії договору, склавши план фінансування на два роки.
Додаток: копія рішення Барської міської ради від 23.12.2022 № 1.pdf;
Наказ Управління будівництва Вінницької обласної державної адміністрації від 24.01.2023 № 2 «Про затвердження паспорту бюджетної програми на 2023 рік (КПКВКМБ 1517325).pdf;
План використання бюджетних коштів.pdf.
4. Надайте інформацію та обґрунтуйте дотримання вимог законодавства при здійсненні розрахунку коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, зокрема пункту 5.31 Настанови визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 згідно з яким зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, за твердої договірної ціни - у розмірі до 1,5%?
Відповідно до п.5.31 Кошторисних норм України у будівництві прийнятих Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 р. № 281 (далі- Норми), у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування;
2) виду будівництва;
3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни —не враховується.
Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
Однак, відповідно до п. 5.32 Норм під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією.
При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції.
Відповідно до п.5.1 Норм визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Відповідно до п. 4.40 Кошторисних норм України у будівництві прийнятих Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 р. № 281 з урахуванням змін та доповнень (далі – Норми), кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва включаються у зв’язку із:
1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів.
Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено у додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обгрунтовуючих розрахунків.
Враховуючи пункти 5.31 та 4.40 Настанови та відсутність методики розрахунку коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва розрахунку, наданого розрахунку підрядника, середній усередний коефіціент покриття ризиків склав 2,5%. Коефіціент розраховувався шляхом урахування наступних факторів будівництва: стадії проектування, виду будівництва, технічна та технологічна складність об’єкта будівництва (клас наслідків – СС3 (значні наслідки) кількість місць - 1052), складності виконання будівельних робіт (прокладення інженерних мереж, освітлення стадіону, акустика, електронне табло (розміром 10,2Х5,7), монтаж спрей - систем та ін), тривалість будівництва, способу фінансування будівництва, виду договірної ціни (тверда договірна ціна). Крім того, при розрахунку коефіціенту ризиків, враховуючи огляд об’єкта, також враховувалися проблеми, які можуть виникнути в процесі будівництва (непередбачений стан грунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо).

Уповноважена особа А.Т. ШМАГАЛОВ

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 01 квітня 2024 року, з метою вжиття заходів щодо приведення у відповідність договору № 33-23 від 24 серпня 2024 року на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція стадіону КЗ Барська районна дитячо-юнацька спортивна школа "Колос”, по вул. Комарова, 2 у м. Бар, Вінницької області (коригування 2)(додаткові роботи) до вимог «Кошторисних норм України у будівництві», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 р. № 281, надаємо додаткову угоду щодо зменшення договірної ціни та договірну ціну (додаток 1).

2024-04-05 14:41:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 17 Постанови №1178.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 17 Постанови №1178.) • усунуто

Порушення усунуто.

2024-04-09 15:41:46

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Б.В.В.-БУД"
#35558964
Переможець 28 017 369,12
UAH з ПДВ
25 серпня 2023 13:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2024 14:34
ДУ2.pdf зміни до договору
05 квітня 2024 14:31
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2023 13:50
ду 1.pdf зміни до договору
25 серпня 2023 13:48
33-23.pdf укладений
25 серпня 2023 13:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором, сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 33-23 від «24» серпня 2023 року у наступній редакції: Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 28 017 369,12 грн (двадцять вісім мільйонів сімнадцять тисяч триста шістдесят дев’ять гривень 12 копійок) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн, та вмонтоване обладнання на суму 133 461,43 грн(сто тридцять три тисячі чотириста шістдесят одна гривня 43 копійки) з урахуванням ПДВ. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2023 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає: 6 409 748,00грн (шість мільйонів чотириста дев’ять тисяч сімсот сорок вісім грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн., та монтоване обладнання на суму 0,00 грн. Очікуваний обсяг фінансування будівельно-монтажних робіт на 2024 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складатиме 21 607 621,12 грн (двадцять один мільйон шістсот сім тисяч шістсот двадцять одна грн 12 коп), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн., та монтоване обладнання на суму 133 461,43 грн (сто тридцять три тисячі чотириста шістдесят одна гривня 43 копійки) з урахуванням ПДВ». 2. Продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим викласти п. 5.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт згідно тендерної пропозиції складає 31.12.2024 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань». 3.Продовжити строк дії Підрядного договору, та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2024 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов′язки відповідно до Договору.
Номер договору про закупівлю: 33-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором, сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 33-23 від «24» серпня 2023 року у наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 27 356 464,38 грн (двадцять сім мільйонів триста п’ятдесят шість тисяч чотириста шістдесят чотири гривні 38 копійок) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн, та вмонтоване обладнання на суму 133 461,43 грн(сто тридцять три тисячі чотириста шістдесят одна гривня 43 копійки) з урахуванням ПДВ». 2. Сторони погодились викласти договірну ціну у новій редакції згідно додатку № 1 до Підрядного договору. 3. Інші умови Підрядного договору залишаються без змін і Сторони підтверджують взяті по ним зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 33-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML