Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оливи трансформаторні, турбінні, індустріальні, компресорні
Очікувана вартість
10 045 393,38 UAH
UA-2023-08-25-002269-a ● 978572aceb2c4cb5b526bcb54ddb24b0
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Скрипник Дар'я Сергіївна 380442076145 SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2023 10:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2023 11:02 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2023 11:02 |
Очікувана вартість: | 10 045 393,38 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 453,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вимагається. Умови надання. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше, ніж на 7-й (сьомий) день від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Укладення договору обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Строк. Забезпечення діятиме до повного та належного виконання умов Договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безвідсотковий депозит (перерахування Постачальником грошових коштів на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві, відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, IBAN: UA 25 305749 00000 26002000000863), в призначенні платежу обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)». Розмір забезпечення виконання договору становить 5 % від загальної ціни договору. Умови повернення. Покупець повертає забезпечення виконання Договору у разі своєчасного, повного та належного виконання Постачальником всіх умов Договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або самого Договору недійсними, а також згідно з умовами, зазначеними у Договорі або визначеними Законом, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення. За порушення Постачальником будь-якої умови Договору, Покупець має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Постачальника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення забезпечення виконання умов Договору не звільняє Постачальника від сплати штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від зобов’язання Постачальника належним чином виконувати умови Договору. У випадку, якщо учасник-переможець не здійснив внесок на рахунок замовника у 7-ми денний строк від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, його тендерна пропозиція відхиляється Замовником на підставі абз. 4 пп. 3 п. 44 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 літр
Олива трансформаторна Т-1500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
,, Україна, Київська область, Київ, за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали
10200 літр
Олива трансформаторна Т-1500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
,, Україна, Київська область, Київ, за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали
13 тонни
Олива трансформаторна Т-1500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
,, Україна, Київська область, Київ, за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали
80 літр
Олива турбінна ТП-22
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
,, Україна, Київська область, Київ, за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09211300-4 — Турбінні оливи
3200 літр
Олива турбінна ТП-22
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
,, Україна, Київська область, Київ, за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09211300-4 — Турбінні оливи
80.44 тонни
Олива турбінна ТП–22С марка 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
,, Україна, Київська область, Київ, за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09211300-4 — Турбінні оливи
1800 кілограм
Олива ТП-30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
,, Україна, Київська область, Київ, за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09211300-4 — Турбінні оливи
260 літр
Олива індустріальна И-40А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
,, Україна, Київська область, Київ, за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали
3000 літр
Олива індустріальна И-40А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
,, Україна, Київська область, Київ, за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали
1140 літр
Олива індустріальна И-20А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
,, Україна, Київська область, Київ, за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали
180 літр
Олива М-10В2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
,, Україна, Київська область, Київ, за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
1200 літр
Олива М-10В2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
,, Україна, Київська область, Київ, за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
20 літр
Олива М10ДМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
,, Україна, Київська область, Київ, за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
60 кілограм
Олива М10Г2К
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
,, Україна, Київська область, Київ, за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
180 літр
Олива МГЕ-46В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
,, Україна, Київська область, Київ, за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09211610-0 — Гідравлічні рідини
300 літр
Олива М14В2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
,, Україна, Київська область, Київ, за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
240 літр
Олива компресорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
,, Україна, Київська область, Київ, за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09211200-3 — Компресорні оливи
3 літр
Олива для змащування ланцюга для бензопили
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
,, Україна, Київська область, Київ, за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 30 (тридцяти) к/д з дати підписання видаткових накладних. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2023 13:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2023 13:49 |
Перелік змін 01.09.2023.docx | |
01 вересня 2023 13:49 |
ТД 01.09.2023.docx | |
01 вересня 2023 13:49 |
Додаток 4 до ТД 01.09.2023.docx | |
01 вересня 2023 13:49 |
Додаток 3 до ТД 01.09.2023.doc | |
01 вересня 2023 13:49 |
Додаток 2 до ТД 01.09.2023.docx | |
01 вересня 2023 13:49 |
Додаток 1 до ТД 01.09.2023.docx |
01 вересня 2023 13:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 вересня 2023 13:49 |
Перелік змін 01.09.2023.docx
|
|||
01 вересня 2023 13:49 |
ТД 01.09.2023.docx
|
|||
01 вересня 2023 13:49 |
Додаток 4 до ТД 01.09.2023.docx
|
|||
01 вересня 2023 13:49 |
Додаток 3 до ТД 01.09.2023.doc
|
|||
01 вересня 2023 13:49 |
Додаток 2 до ТД 01.09.2023.docx
|
|||
01 вересня 2023 13:49 |
Додаток 1 до ТД 01.09.2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Т-1500
Дата подання: 29 серпня 2023 16:24
Дата відповіді: 31 серпня 2023 15:38
Підкажіть у оливи Т-1500 не нормується пробивна напруга?
Відповідь: Пробивна напруга оливи повинна бути не менше 30 кВ.
В технічну специфікацію будуть внесені зміни.
В технічну специфікацію будуть внесені зміни.
Розподіл тендерної пропозиції на Лоти
Дата подання: 30 серпня 2023 10:29
Дата відповіді: 31 серпня 2023 15:39
Чи є можливість розподілу Предмету закупівлі на Лоти по категоріям (Оливи трансформаторні, Оливи турбінні, Оливи індустріальні, Оливи компресорні) для можливості більш прозорої концуренції між Учасниками тендеру та максимально економічно вигідної ціни для Замовника?
Відповідь: Згідно з пунктом 3 розділу І "Загальні положення" затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №708 Порядку визначення предмету закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до пункту 5 розділу І "Загальні положення" Порядку замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону, зокрема принципами, встановленими статтею 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного обмеження кола потенційних учасників, відповідно до Порядку та є правом, а не обов'язком замовника.
Окрім того, згідно з ч. 2 ст. 4 Закону інформація щодо лотів має зазначатися в річному плані закупівель. Водночас, функціонал електронної системи закупівель не передбачає редагування річного плану закупівель після оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до пункту 5 розділу І "Загальні положення" Порядку замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону, зокрема принципами, встановленими статтею 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного обмеження кола потенційних учасників, відповідно до Порядку та є правом, а не обов'язком замовника.
Окрім того, згідно з ч. 2 ст. 4 Закону інформація щодо лотів має зазначатися в річному плані закупівель. Водночас, функціонал електронної системи закупівель не передбачає редагування річного плану закупівель після оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Дата подання: 30 серпня 2023 14:55
Дата відповіді: 01 вересня 2023 13:55
Шановний Замовнику!
Наше підприємство здійснює підприємницьку діяльність з постачання технічних олив та має намір взяти участь у даній закупівлі.
Проаналізувавши Тендерну документацію, фахівці підприємства дійшли висновку, що вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик трансформаторних та турбінних олив, викладені в Додатку 4 до Тендерної документації, сформовані виходячи з вимог державних стандартів та ГОСТ 29174-91, ГОСТ 28549.6-90, ГОСТ 28549.6-90 які на даний час, по-перше, є технічно застарілими, а по друге, з 10.02.2024 р. припиняють свою дію на території України.
На виконання Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом наказами ДП "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 25.12.2015 р. № 207 "Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами" від 28.12.2022 р. № 285 " Про пакетне прийняття європейських нормативних документів CEN/CENELEC" на території України вводяться інші державні стандарти щодо олив та мастильних матеріалів, вимоги яких щодо технічних, якісних та кількісних характеристик є значно вищими, але відрізняються від характеристик, зазначених в Тендерній закупівлі, що призводить до неможливості участі в даній закупівлі тих учасників, які здійснюють постачання мастильних матеріалів, вироблених згідно з вимогами європейських стандартів або їх аналогів, імплементованих в українське законодавство в галузі метрології та стандартизації.
Відповідно до преамбули Закону України "Про публічні закупівлі" метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Таким чином, вважаємо, що Додаток 4 до Тендерної документації містить дискримінаційні вимоги до учасників, в тому числі до нашого підприємства, які пропонують до продажу оливи, які вироблені згідно з вимогами європейських стандартів або їх аналогів, імплементованих в українське законодавство в галузі метрології та стандартизації
Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) принципами здійснення закупівель є:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, ч. 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вище, з метою дотримання принципів здійснення закупівлі щодо недискримінації до учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель пропонуємо внести зміни до Додатку 4 Тендерної документації, які б враховували можливість участі у закупівлі учасників, які пропонують до продажу оливи, які вироблені згідно з вимогами європейських стандартів або їх аналогів, імплементованих в українське законодавство в галузі метрології та стандартизації, а саме:
Щодо технічних, якісних та кількісних характеристик.
Продукт: Олива трансформаторна.
Технічні вимоги.
1. Характеристики згідно з міжнародним стандартом IEC 60296 або ДСТУ EN IEC 60296:2022 «Рідини для електротехнічного застосування - мінеральні ізоляційні масла для електрообладнання».
Обґрунтування необхідності внесення змін: Враховуючи, що в період воєнного часу більшість олив та обладнання в яких такі оливи використовуються є імпортованими продуктами, необхідно максимально розширити кількість потенційних учасників, що буде сприяти недискримінації учасників, підвищенню конкуренції, а отже і максимальній економічній ефективності закупівлі.
2. Трансформаторна олива має бути неінгібірованою (не містити інгібіторів корозії та окислення).
Обґрунтування необхідності внесення змін:
- Високі експлуатаційні показники неінгібірованих олив досягаються не за рахунок додавання присадок (інгібіторів), а за рахунок найвищої якості базової оливи;
- Відповідно в процесі експлуатації інгібірованих (с присадками) олив дані присадки відпрацьовуються і необхідно контролювати їх концентрацію та періодично додавати (наприклад присадку в оливу Т-1500). Якщо цього не робити, то починається процес окислення бази и втрата експлуатаційних якостей оливи.
- Тому ресурс неінгібірованих олив значно вище, а експлуатаційні витрати нижче (не потрібне періодичне додавання інгібіторів);
- За необхідності неінгібіровану оливу (без присадок) можливо додавати в інгібіровану оливу (Т-1500), не боючись конфлікту присадок.
3. Пропонований продукт повинен мати протокол змішування з оливою Т-1500, виданий акредитованою лабораторією, що має необхідний рівень компетентності.
Обґрунтування необхідності внесення змін: Враховуючи, що частина оливи буде використовуватися для доливання в обладнання, в якому використовується Т-1500, даний протокол є обов'язковим.
Продукт: Олива турбінна.
Технічні вимоги.
1. Характеристики згідно з міжнародними стандартами:
1.1. ISO 6743-5 L-TSA, L-TGA, L-TSE, L-TGE або ДСТУ ISO 6743-5:2015 (ISO 6743-5:2006, IDT) Мастильні матеріали, індустріальні оливи та споріднені продукти (клас L). Класифікація. Частина 5. Група T (турбіни) (стандарти визначають область і умови використання турбінних олив).
1.2. ISO 8068 або ДСТУ ISO 8068:2015 (ISO 8068:2006, IDT) Мастильні матеріали, індустріальні оливи та споріднені продукти (клас L). Група T (турбіни). Специфікація на мастила для турбін.
1.3. DIN 51515 ч.1 Стандарт визначає вимоги до турбінних олив в залежності від температурного режиму роботи.
Обґрунтування необхідності внесення змін, зазначених в п.п. 1.1, 1.2, 1.3 продукту Олива турбінна: Враховуючи, що в період воєнного часу більшість олив та обладнання в яких такі оливи використовуються є імпортованими продуктами, необхідно максимально розширити кількість потенційних учасників, що буде сприяти недискримінації учасників, підвищенню конкуренції, а отже і максимальній економічній ефективності закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик обладнання та викладені у Додатку 2 тендерної документації.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Відповідно до умов п.1 Додатку 2 тендерної документації, зокрема визначено, що продукція, яка складає предмет закупівлі, повинна відповідати нормативним документам та стандартам, які встановлюють характеристики товару та технічні вимоги до нього не гірші, ніж у таблиці, яка міститься у вказаному пункті тендерної документації. Однак обмежень стосовно застосування конкретних стандартів (в разі відповідності продукції технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі), вимогами Замовника за даною процедурою закупівлі встановлено не було.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Відповідно до умов п.1 Додатку 2 тендерної документації, зокрема визначено, що продукція, яка складає предмет закупівлі, повинна відповідати нормативним документам та стандартам, які встановлюють характеристики товару та технічні вимоги до нього не гірші, ніж у таблиці, яка міститься у вказаному пункті тендерної документації. Однак обмежень стосовно застосування конкретних стандартів (в разі відповідності продукції технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі), вимогами Замовника за даною процедурою закупівлі встановлено не було.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-25-002269-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Виробнича компанія "Авекс", Код ЄДРПОУ:44274405
Дата подання: 19 вересня 2023 16:21
Вимога про виправлення технічної (несуттєвої) помилки у тендерній пропозиції та скасування ПРОТОКОЛУ № 519/2023 рішення уповноваженої особи
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»
від 14.09.2023р.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «АВЕКС», Код ЄДРПОУ: 44274405 (далі також - Компанія або Товариство), повідомляє наступне.
25.08.2023р. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" оголосило тендер на державну закупівлю предмета ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби (Оливи трансформаторні, турбінні, індустріальні, компресорні).
31.08.2023р. ТОВ «ВК «АВЕКС» завантажило тендерну пропозицію та документацію на майданчик zakupki.prom.ua.
01.09.2023р. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" внесли зміни в технічну документацію стосовно технічного опису оливи Т-1500, тому 04.09.2023р. Товариство переподало технічну специфікацію згідно з умовами вказаних змін.
07.09.2023р. відбувся аукціон на якому тендерна пропозиція Компанії зайняла 2 місце.
З 07.09.2023р. по 14.09.2023р. проходив розгляд пропозицій та документацій на відповідність кваліфікаційним вимогам.
14.09.2023р. Товариство отримало повідомлення про дискваліфікацію.
14.09.2023р. отримав дискваліфікацію переможець тендеру.
З приводу окресленого, повідомляємо, що Товариство не погоджується із дискваліфікацію останнього, оскільки не вважає причину дискваліфікації достатньою, об’єктивною, та обґрунтованою для її реалізації.
Так, у п. 1 Протоколу зазначено, що відповідно до оцінки електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією відкритих торгів на закупівлю за предметом ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби (Оливи трансформаторні, турбінні, індустріальні, компресорні) оголошення №UA-2023-08-25-002269-a визначена тендерна пропозиція учасника ТОВ "Виробнича компанія "Авекс".
У Пункті 2 Протоколу відображено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а саме: відповідно до наданої технічної пропозиції за формою додатку 3 учасником до позиції 6 запропоновано Олива турбінна ТП-22 (марка 1) замість Олива турбінна ТП–22С марка 1. Також відсутній паспорт на запропоновану Оливу турбінну ТП-22 (марка 1).
Маємо необхідність зазначити, що в Технічній пропозиції № 04092023/1 від 04.09.2023р. у графі «Інформація щодо товару/Запропонованого Учасником/Найменування товару» у позиції 6, Товариство помилково не додало літеру «С» (людський фактор) і замість Олива турбінна ТП–22С марка 1 відобразило Олива турбінна ТП-22 (марка 1), проте вже у розділі «Інформація щодо товару/Запропонованого Учасником/Технічний опис та/або характеристики товару, опис відповідає саме товару: Олива турбінна ТП–22С марка 1. До того ж, Товариством було додано Паспорт саме на: Оливу турбінну ТП–22С марка 1, що також відповідає Додатку 2 Тендерної документації.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються такі відомості: 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відтак, згідно з п. 2 «Інша інформація» Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби (Оливи трансформаторні, турбінні, індустріальні, компресорні) КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Протоколом уповноваженої особи від “24” серпня 2023 року № 238/23 (далі також - Тендерна документація), формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Допущена Товариством технічна помилка (пропуск літери С) не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, адже як вже зазначено вище, у розділі Технічної пропозиції № 04092023/1 від 04.09.2023р. «Інформація щодо товару/Запропонованого Учасником/Технічний опис та/або характеристики товару, опис та характеристики відповідають саме товару: Олива турбінна ТП–22С марка 1, що безпосередньо є предметом закупівлі.
Також, керуючись ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 3. Відхилення тендерних пропозицій Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаючись до ч. 9. ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 2 «Інша інформація» Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
З наведених правових норм вбачається, що Замовник повинен був надати учаснику (Компанії) можливість на виправлення помилки та приведення документації у відповідність, чого Замовником, всупереч діючому законодавству та Тендерній документації, зроблено не було, результатом чого стала дискваліфікація Товариства.
А зважаючи на той факт, що у Технічній пропозиції № 04092023/1 від 04.09.2023р. Товариством надано опис саме товару: Олива турбінна ТП–22С марка 1, який відповідає Додатку 2 Тендерної документації та додано Паспорт на Оливу турбінну ТП–22С марка 1, який також відповідає Додатку 2 Тендерної документації, Товариство вважає пропуск літери «С» у назві товару формальною та не суттєвою помилкою, яка може бути виправлена Компанією, адже окреслене не впливає ані на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, не призводить до її спотворення та не спотворює зміст пропозиції в цілому.
На підставі вищевикладеного, керуючись п. 2 Розділу V. Тендерної документації, яким передбачено, що допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, враховуючи також той факт, що запропонований Товариством товар і тендерна пропозиція Компанії в цілому відповідно до п. 1 Протоколу - є найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією відкритих торгів на закупівлю за предметом ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби (Оливи трансформаторні, турбінні, індустріальні, компресорні) оголошення №UA-2023-08-25-002269-a, Товариство вимагає:
надати можливість Товариству виправити технічну помилку та перезавантажити технічну пропозицію;
скасувати Протокол № 519/2023 від 14.09.2023р.;
розглянути та оцінити перезавантажену технічну пропозицію Товариства (з виправленою технічною помилкою) та ухвалити відповідне рішення.
Розгорнути
Згорнути
25.08.2023р. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" оголосило тендер на державну закупівлю предмета ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби (Оливи трансформаторні, турбінні, індустріальні, компресорні).
31.08.2023р. ТОВ «ВК «АВЕКС» завантажило тендерну пропозицію та документацію на майданчик zakupki.prom.ua.
01.09.2023р. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" внесли зміни в технічну документацію стосовно технічного опису оливи Т-1500, тому 04.09.2023р. Товариство переподало технічну специфікацію згідно з умовами вказаних змін.
07.09.2023р. відбувся аукціон на якому тендерна пропозиція Компанії зайняла 2 місце.
З 07.09.2023р. по 14.09.2023р. проходив розгляд пропозицій та документацій на відповідність кваліфікаційним вимогам.
14.09.2023р. Товариство отримало повідомлення про дискваліфікацію.
14.09.2023р. отримав дискваліфікацію переможець тендеру.
З приводу окресленого, повідомляємо, що Товариство не погоджується із дискваліфікацію останнього, оскільки не вважає причину дискваліфікації достатньою, об’єктивною, та обґрунтованою для її реалізації.
Так, у п. 1 Протоколу зазначено, що відповідно до оцінки електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією відкритих торгів на закупівлю за предметом ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби (Оливи трансформаторні, турбінні, індустріальні, компресорні) оголошення №UA-2023-08-25-002269-a визначена тендерна пропозиція учасника ТОВ "Виробнича компанія "Авекс".
У Пункті 2 Протоколу відображено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а саме: відповідно до наданої технічної пропозиції за формою додатку 3 учасником до позиції 6 запропоновано Олива турбінна ТП-22 (марка 1) замість Олива турбінна ТП–22С марка 1. Також відсутній паспорт на запропоновану Оливу турбінну ТП-22 (марка 1).
Маємо необхідність зазначити, що в Технічній пропозиції № 04092023/1 від 04.09.2023р. у графі «Інформація щодо товару/Запропонованого Учасником/Найменування товару» у позиції 6, Товариство помилково не додало літеру «С» (людський фактор) і замість Олива турбінна ТП–22С марка 1 відобразило Олива турбінна ТП-22 (марка 1), проте вже у розділі «Інформація щодо товару/Запропонованого Учасником/Технічний опис та/або характеристики товару, опис відповідає саме товару: Олива турбінна ТП–22С марка 1. До того ж, Товариством було додано Паспорт саме на: Оливу турбінну ТП–22С марка 1, що також відповідає Додатку 2 Тендерної документації.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються такі відомості: 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відтак, згідно з п. 2 «Інша інформація» Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби (Оливи трансформаторні, турбінні, індустріальні, компресорні) КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Протоколом уповноваженої особи від “24” серпня 2023 року № 238/23 (далі також - Тендерна документація), формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Допущена Товариством технічна помилка (пропуск літери С) не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, адже як вже зазначено вище, у розділі Технічної пропозиції № 04092023/1 від 04.09.2023р. «Інформація щодо товару/Запропонованого Учасником/Технічний опис та/або характеристики товару, опис та характеристики відповідають саме товару: Олива турбінна ТП–22С марка 1, що безпосередньо є предметом закупівлі.
Також, керуючись ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 3. Відхилення тендерних пропозицій Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаючись до ч. 9. ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 2 «Інша інформація» Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
З наведених правових норм вбачається, що Замовник повинен був надати учаснику (Компанії) можливість на виправлення помилки та приведення документації у відповідність, чого Замовником, всупереч діючому законодавству та Тендерній документації, зроблено не було, результатом чого стала дискваліфікація Товариства.
А зважаючи на той факт, що у Технічній пропозиції № 04092023/1 від 04.09.2023р. Товариством надано опис саме товару: Олива турбінна ТП–22С марка 1, який відповідає Додатку 2 Тендерної документації та додано Паспорт на Оливу турбінну ТП–22С марка 1, який також відповідає Додатку 2 Тендерної документації, Товариство вважає пропуск літери «С» у назві товару формальною та не суттєвою помилкою, яка може бути виправлена Компанією, адже окреслене не впливає ані на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, не призводить до її спотворення та не спотворює зміст пропозиції в цілому.
На підставі вищевикладеного, керуючись п. 2 Розділу V. Тендерної документації, яким передбачено, що допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, враховуючи також той факт, що запропонований Товариством товар і тендерна пропозиція Компанії в цілому відповідно до п. 1 Протоколу - є найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією відкритих торгів на закупівлю за предметом ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби (Оливи трансформаторні, турбінні, індустріальні, компресорні) оголошення №UA-2023-08-25-002269-a, Товариство вимагає:
надати можливість Товариству виправити технічну помилку та перезавантажити технічну пропозицію;
скасувати Протокол № 519/2023 від 14.09.2023р.;
розглянути та оцінити перезавантажену технічну пропозицію Товариства (з виправленою технічною помилкою) та ухвалити відповідне рішення.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2023 11:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАН-ТРЕЙД" |
8 496 000,00
UAH з ПДВ
|
8 496 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Виробнича компанія "Авекс" |
8 950 900,00
UAH з ПДВ
|
8 950 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій