Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканер штрих-коду)
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2023-08-25-000404-a 62e5809a51e54d7f95a205e16d3a1e9b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бугай Дарина Володимирівна

+380961089927 darynabugai@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20453063
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, площа Народна, 4
Контактна особа: Бугай Дарина Володимирівна
+380961089927
darynabugai@gmail.com
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


в межах кошторисних призначень на відповідний період. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, тобто замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає прямий договір. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 5-11, 14 цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також зазначає підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту. 08.08.2023 року Головним управлінням була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) за предметом: Машини для обробки даних (апаратна частина) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» — 30210000-4) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-08-08-010880-a (лот № 2 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканер штрих-коду)), яка була автоматично відмінена електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей – «неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями». Оголошення про проведення відкритих торгів та Звіт про результати проведення процедури закупівлі додаються (ID оголошення - UA-2023-08-08-010880-a). Отже, з огляду на зазначене замовником застосовується вищевказане виключення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканер штрих-коду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, 5 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30216110-0 — Комп’ютерні сканери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Товару на підставі рахунку та видаткової накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

25 серпня 2023 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2023 08:52
протокол УО сканер штрих-коду.pdf
25 серпня 2023 08:52
UA-2023-08-08-010880-a-open.pdf
25 серпня 2023 08:52
UA-2023-08-08-010880-a-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Глінський Антон Анатолійович
#3205712411
Переможець 4 000,00
UAH
25 серпня 2023 08:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 серпня 2023 09:21
підписаний контракт укладений
25 серпня 2023 08:59

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканер штрих-коду) 2 штуки 2 000,00
UAH