Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Олізарівського ліцею Іванківської селищної ради, розташованого за адресою: Київська обл., Вишгородський район, с. Олізарівка, пров. Шевченка, буд.12
Очікувана вартість
85 910 816,80 UAH
UA-2023-08-24-010159-a 06f690c488444848a879ca46bb7cb96a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Волохонський

+380442067433 tender_tender_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Олександр Волохонський
+380442067433
tender_tender_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 серпня 2023 18:50
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2023 00:00
Початок аукціону: 05 вересня 2023 13:14
Початок аукціону: 05 вересня 2023 13:14
Очікувана вартість: 85 910 816,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 859 108,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Олізарівського ліцею Іванківської селищної ради, розташованого за адресою: Київська обл., Вишгородський район, с. Олізарівка, пров. Шевченка, буд.12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07231, Україна, Київська область, с. Олізарівка, пров. Шевченка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором Аванс 100 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів Пiсляоплата 100 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 серпня 2023 18:50

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

31 серпня 2023 21:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 серпня 2023 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2023 21:00
Тендерна документація (нова редакція).pdf
24 серпня 2023 18:50
Тендерна документація.pdf
31 серпня 2023 21:00
Перелік змін 31.08.23.pdf
24 серпня 2023 18:50
Додаток 1 до тендерної документації.pdf
24 серпня 2023 18:50
Додаток 3 до тендерної документації.pdf
24 серпня 2023 18:50
Додаток 4 до тендерної документації .pdf
24 серпня 2023 18:50
Додаток 2 до тендерної документації .pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічний звіт
Дата подання: 25 серпня 2023 13:37
Дата відповіді: 28 серпня 2023 18:17
В тендерній документації вимагається: технічний звіт по перевірці технічного стану дічих, новозбудованих електроустановок та проведенню електричних вимірювань і випробувань згідно діючих ПУЕ, ПТЕЕС, ПБЕЕС. Просимо надати роз’яснення, на які саме прибори та установки необхідний технічний звіт?
Відповідь: Доброго дня! Технічний звіт по перевірці технічного стану діючих, новозбудованих електроустановок та проведенню електричних вимірювань і випробувань згідно діючих ПУЕ, ПТЕЕС, ПБЕЕС необхідний для електроінструменту та елеткрообладнання, що буде використовуватись для виконання робіт.

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-09-24-000010 • 3a19a919aacd44cfa405605b00a5ba5c
Автор звернення: Даниленко Володимир Якович
Дата створення звернення: 2023-09-24 21:23
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
це некритична потреба та ще й така сума під час повномаштабної війни росії проти України. Я проти цих витрат. Перенаправте ці гроші на ЗСУ
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-08-25-000012 • a04666d26cc14ab08dc754c531b3086e
Автор звернення: Подосіннікова Наталя Іванівна
Дата створення звернення: 2023-08-25 14:18
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
НЕРАЦІОНАЛЬНО, недоцільно, і антипрагматично у війну витарчати на такий непотріб -еще і авансом. У школі МАКСИМАЛЬНО навчалось 52 учні, і викладало 12 вчителів , прям як онукам Короля в Британії 1: 4. Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни. Кошти повинні йти на обороноздатність країни. Це гроші платників податків, зокрема мої. Вимагаю зупинити процедуру та перенаправити на військові цілі, закупівлю засобів захисту, медичних засобів для потреб ЗСУ.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-08-24-000004 • 1c9f746f78d243b5a876c181ddeeb29d
Автор звернення: Палічук Аліна Леонідівна
Дата створення звернення: 2023-08-24 22:19
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
НЕРАЦІОНАЛЬНО, недоцільно, і анти прагматично у війну витарачати на такий непотріб -ще й авансом.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-01-000038 ● d5a90c6242f04595a899ac8fe6220171
  • Статус: завершено ● Дата: 05 грудня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2023 10:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


31.10.2023 № 314

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-08-24-010159-a 24.08.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-06 14:11:18

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Олізарівського ліцею Іванківської селищної ради, розташованого за адресою: Київська обл., Вишгородський район, с. Олізарівка, пров. Шевченка, буд.12 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-24-010159-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні:
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 22.09.2023 № 1 до Договору від 22.09.2023 № 166-23.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-09 17:57:33

Відповідь на звернення

Доброго дня!
1.Очікувана вартість визначена на підставі експертного звіту від 14 березня 2023 №05/23П від 14 березня 2023. Реєстраційний номер: EX01:7529-5806-0986-5405
2. Посилання на сторінку офіційноий веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://koda.gov.ua/wp content/uploads/2023/08/obgruntuvannya-olizarivka.pdf
3.Додаткова угода № 1 до договору до Договору від 22.09.2023 № 166-23 який було укладено за результатами закупівлі укладено відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 08 вересня 2023 р. №799-р (Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р №534).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 30 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2023 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" 79 206 775,47
UAH з ПДВ
79 206 775,47
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛД ЛАЙФ" 85 802 835,49
UAH з ПДВ
85 802 835,49
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 серпня 2023 19:28
Електронний підпис
31 серпня 2023 19:28
Електронний підпис
31 серпня 2023 19:26
Витяг ПДВ.pdf
31 серпня 2023 19:26
Опис до статуту.pdf
31 серпня 2023 19:26
Лист-відгук договір 35.pdf
31 серпня 2023 19:26
S1499201 Квитанція №2 .pdf
31 серпня 2023 19:26
Рішення закупівля.pdf
31 серпня 2023 19:26
Лист-відгук договір 12.pdf
31 серпня 2023 19:26
Виписка з ЄДР.pdf
31 серпня 2023 19:26
Статут.pdf
31 серпня 2023 19:26
Пожежна ліцензія.pdf
31 серпня 2023 19:26
Додаток до ліцензії.pdf
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС1_02-01-03.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-024.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ИВРЛС_02-01-026.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС1_02-01-019.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ИВРЛС_02-01-022.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-025.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-010.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС1_02-01-012.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДЦ_5 Параметри.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-018.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-026.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ИВРЛС_02-01-08.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-09.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС1_02-01-06.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ИВРЛС_02-01-023.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС1_02-01-05.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-014.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС1_02-01-016.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-027.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ИВРЛС_02-01-015.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-011.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДЦ_4 Розрахунки.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС1_02-01-07.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ИВРЛС_02-01-017.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31.imd
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-019.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС1_02-01-04.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-023.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-02.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-015.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31.imd.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ИВРЛС_02-01-05.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС1_02-01-010.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-022.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС2_02-01-024.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС1_02-01-025.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-07.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-016.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ИВРЛС_02-01-016.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_РТСП.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-012.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС2_02-01-027.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-010.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-013.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-027.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-08.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-016.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДЦ Договірна.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПР общая.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-025.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС1_02-01-013.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-03.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-020.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС1_02-01-02.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-023.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-026.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-021.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ИВРЛС_02-01-07.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-015.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-08.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ИВРЛС_02-01-020.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-017.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС1_02-01-08.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-05.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ИВРЛС_02-01-03.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-011.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС1_02-01-023.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-013.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС2_02-01-09.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-014.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-020.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-024.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС1_02-01-026.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОС_02-01_1.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-021.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ИВРЛС_02-01-010.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ИВРЛС_02-01-04.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-022.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС2_02-01-018.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-03.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС1_02-01-017.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-06.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-018.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-04.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-07.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС2_02-01-014.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-05.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-017.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ИВРЛС_02-01-02.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС1_02-01-01.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ИВРЛС_02-01-06.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДЦ_6 інфляція.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-019.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС1_02-01-022.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДЦ_1 Зміст.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-01.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС2_02-01-021.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ИВРЛС_02-01-013.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ИВРЛС_02-01-012.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРОС_02-01.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС2_02-01-011.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС1_02-01-015.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-06.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-09.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ДФ_02-01-012.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ИВРЛС_02-01-019.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ИВРЛС_02-01-025.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ЛС1_02-01-020.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-04.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
31_ДЦ_ОПРЛС_02-01-02.xls.p7s
31 серпня 2023 19:26
Договір обладнання.pdf
31 серпня 2023 19:26
Довідка працівники.docx.p7s

Публічні документи

13 вересня 2023 10:47
Електронний підпис
08 вересня 2023 15:14
Електронний підпис
08 вересня 2023 15:14
договір вивіз сміття.pdf.p7s
08 вересня 2023 15:14
Загальний курс ОП (скан).rar
08 вересня 2023 15:14
договір вивіз сміття.pdf
01 вересня 2023 10:10
Електронний підпис
01 вересня 2023 10:10
Електронний підпис
31 серпня 2023 13:39
Електронний підпис
31 серпня 2023 13:39
Електронний підпис
31 серпня 2023 13:39
Розрахунок ЗП 2023 р.pdf.p7s
31 серпня 2023 13:39
КОШТОРИС.rar.p7s
31 серпня 2023 13:39
16-Олізарівка_тендер.imd
31 серпня 2023 13:39
Розрахунок ЗП 2023 р.pdf
31 серпня 2023 13:39
КОШТОРИС.rar
31 серпня 2023 13:39
16-Олізарівка_тендер.imd.p7s
31 серпня 2023 13:39
Лист ЗП на об'єкті.PDF
31 серпня 2023 13:39
Лист ЗП на об'єкті.PDF.p7s
31 серпня 2023 13:39
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
31 серпня 2023 13:39
документи МТД та ТЗ.rar
31 серпня 2023 13:39
документи МТД та ТЗ.rar.p7s
31 серпня 2023 13:39
аналогічні договори 4.rar
31 серпня 2023 13:39
ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ.rar.p7s
31 серпня 2023 13:39
аналогічні договори 1.rar
31 серпня 2023 13:39
ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ.rar
31 серпня 2023 13:39
аналогічні договори 5.rar
31 серпня 2023 13:39
аналогічні договори 3.rar
31 серпня 2023 13:39
аналогічні договори 2.rar
31 серпня 2023 13:39
16-Олізарівка_тендер.imd.p7s
31 серпня 2023 13:39
Лист ЗП на об'єкті.PDF.p7s
31 серпня 2023 13:39
Розрахунок ЗП 2023 р.pdf
31 серпня 2023 13:39
16-Олізарівка_тендер.imd
31 серпня 2023 13:39
Розрахунок ЗП 2023 р.pdf.p7s
31 серпня 2023 13:39
Лист ЗП на об'єкті.PDF
31 серпня 2023 13:39
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
31 серпня 2023 13:39
КОШТОРИС.rar.p7s
31 серпня 2023 13:39
аналогічні договори 3.rar
31 серпня 2023 13:39
аналогічні договори 5.rar
31 серпня 2023 13:39
документи МТД та ТЗ.rar
31 серпня 2023 13:39
аналогічні договори 2.rar
31 серпня 2023 13:39
ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ.rar
31 серпня 2023 13:39
аналогічні договори 1.rar
31 серпня 2023 13:39
КОШТОРИС.rar
31 серпня 2023 13:39
документи МТД та ТЗ.rar.p7s
31 серпня 2023 13:39
аналогічні договори 4.rar
31 серпня 2023 13:39
ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ.rar.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛД ЛАЙФ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"
#35557259
Відхилено 79 206 775,47
UAH з ПДВ
08 вересня 2023 10:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛД ЛАЙФ"
#41969018
Переможець 85 802 835,49
UAH з ПДВ
11 вересня 2023 10:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2023 10:50

Вимога про усунення невідповідностей

• Відповідно до п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації: Учасник надає Довідку на власному бланку учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що можуть бути залучені для виконання робіт, наведено у Таблиці А. Таблиця А № Обладнання (машини, механізми, інше) 1 Автомобіль вантажний, від 3т 2 Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу місткість ковша не менше 0,25м3 3 Перфоратор електричний 4 Дриль електрична 5 Компресор пересувний 6 Шуруповерт 7 Установка для зварювання ручного дугового Таблиця 1 №___________ Від__________ Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № Найменування обладнання та МТБ Од. виміру К-сть Підстава користування (власне, та/або лізинг, та/або оренда, та/або обладнання субпідрядника, та/або інше право користування, тощо) Реквізити договорів (лізинг, та/або оренда, та/або інше право користування, тощо) 1 2 3 4 5 6 … *Учасник не може відхилятися від зазначеної форми таблиці 1.2. Документально підтверджується наявність у Учасника матеріально-технічної бази в частині обладнання, машин та механізмів, інструментів, автомобілів тощо, які були зазначені ним у Довідці, шляхом надання одного з наступних документів: - завірена копія оборотно-сальдової відомості (витягу) станом на дату подання пропозиції, що підтверджує право власності Учасника на обладнання, машини та механізми, інструменти, автомобілі; - діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування обладнаннями, машинами та механізмами, інструментами, автомобілями (договір оренди/суборенди/надання послуг, тощо); - технічний звіт по перевірці технічного стану дічих, новозбудованих електроустановок та проведенню електричних вимірювань і випробувань згідно діючих ПУЕ, ПТЕЕС, ПБЕЕС. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимоги п.1.1 Додатку до тендерної документації надано Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 29.08.2023 Вих. 29/08-4, однак вищезазначена довідка надана не по формі Таблиці 1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до форми зазначеної в Таблиці 1. • Відповідно до пункту 2.2. Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції має надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі, мають підтвердити: Мінімум 7 працівників мають підтвердити проходження навчання з загального курсу з Охорони Праці; Мінімум 7 працівників мають підтвердити проходження навчання з НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; Мінімум 7 працівників мають підтвердити проходження навчання з допуску з електробезпеки до 1000 В.; Мінімум 3 працівників мають підтвердити проходження навчання з питань пожежно-технічного мінімуму; підтвердити проходження навчання з НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; Довідка має містити наступну інформацію: № П.І.Б. Посада Штатний/ працює відповідно до договору, тощо Спеціальність або кваліфікація Нормативно-правовий акт з охорони праці, відповідно до якого працівник пройшов навчання та перевірку знань; кваліфікаційна група з електробезпеки (за наявності) Номер та дата відповідного протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (витягу, виписки з протоколу) Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) Та відповідно до п.2.4 Додатку 1 до тендерної документації 2.4. Для підтвердження відповідної кваліфікації зазначених учасником працівників, вказаних у пункті та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: - кваліфікаційні посвідчення, протоколи або витяги з протоколів або витяги з журналу протоколів, які підтверджують відповідну інформацію відповідно вказану в пункті 2.2. Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження вищезазначеної вимоги надано Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 29.08.2023 Вих. 29/08-12. Однак в вищевказаній довідці відсутня інформація щодо проходження навчання Мінімум 7 працівників навчання з загального курсу з Охорони Праці та відсутнє підтвердження відповідно до п. 2.4. Додатку 1 до тендерної документації кваліфікаційні посвідчення, протоколи або витяги з протоколів або витяги з журналу протоколів, які підтверджують відповідну інформацію відповідно вказану в пункті 2.2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зокрема з вказаною інформацією щодо проходження навчання Мінімум 7 працівників навчання з загального курсу з Охорони Праці та підтвердженням відповідно до п. 2.4. Додатку 1 до тендерної документації кваліфікаційними посвідченнями, протоколами або витягами з протоколів або витягами з журналу протоколів, які підтверджують відповідну інформацію відповідно вказану в пункті 2.2. • Відповідно до п.6 Розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт. Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження вищезазначеної вимоги надано Договір від 19 жовтня 2022 року №19/10-22 ВГВ укладений між ТОВ «Київська Муніципальна Служба» та ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ЛАЙФ». Однак, відповідно до п. 1.4 вищевказаного договору вивіз відходів відбувається з вул. Грушевського та інша адреса не вказана. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт. • Відповідно до пункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає інформаційну довідку про виконання учасником не менше 1 – го аналогічного договору згідно пункту 3.1. цієї документації. Для підтвердження виконання учасником аналогічного договору надати: аналогічний договір у повному обсязі, акт (акти) виконаних робіт (на акті обов’язково повинні бути наявні такі реквізити, як номер та дата відповідного аналогічного договору). Лист-відгук від контрагента, зазначененого в довідці про виконання учасником аналогічного договору (довідка згідно пункту 3.1. цієї документації). 3.1. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. №___________ Від__________ Довідка щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № Найменування, ЄДРПОУ, адреса контрагента, контактна особа із зазначенням номеру телефону Предмет договору Дата, № укладання договору Строк дії договору Відмітка про виконання договору учасником (вказати: виконаний / не виконаний учасником) Наявність претензійної роботи (зазначити: «наявність» або «відсутність») Роль учасника (зазначити: «генеральний підрядник» або «субпідрядник») Учасник не може відхилятися від зазначеної форми таблиці Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження вищезазначеної вимоги надана Довідка щодо наявності документально підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів від 30.08.2023 Вих. 30/08-3. Однак строки дії договору не відповідають строкам зазначеним в договорах. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену Довідку щодо наявності документально підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням в ній договору (догворів) та переліком документів до Договору, які вимагаються п.3.1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: аналогічний договір у повному обсязі, акт (акти) виконаних робіт (на акті обов’язково повинні бути наявні такі реквізити, як номер та дата відповідного аналогічного договору та Лист-відгук від контрагента, зазначененого в довідці про виконання учасником аналогічного договору (довідка згідно пункту 3.1. цієї документації). • Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати документ “Тендерна пропозиція”, за формою, яка вказана в Додатку 4 до тендерної документації. Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження вищезазначеної вимоги надано форму «Тендерна пропозиція» від 29.08.2023р Вих 29/08-1. Однак по тексту форми учасник зазначив невірне посилання на протокол затвердження тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Форму тендерної пропозиції за формою Додатку 4 до тендерної документації із посиланням в тексті форми на останній протокол затвердження тендерної документації. • Відповідно до п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації: Учасник надає Довідку на власному бланку учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що можуть бути залучені для виконання робіт, наведено у Таблиці А. Таблиця А № Обладнання (машини, механізми, інше) 1 Автомобіль вантажний, від 3т 2 Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу місткість ковша не менше 0,25м3 3 Перфоратор електричний 4 Дриль електрична 5 Компресор пересувний 6 Шуруповерт 7 Установка для зварювання ручного дугового Таблиця 1 №___________ Від__________ Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № Найменування обладнання та МТБ Од. виміру К-сть Підстава користування (власне, та/або лізинг, та/або оренда, та/або обладнання субпідрядника, та/або інше право користування, тощо) Реквізити договорів (лізинг, та/або оренда, та/або інше право користування, тощо) 1 2 3 4 5 6 … *Учасник не може відхилятися від зазначеної форми таблиці 1.2. Документально підтверджується наявність у Учасника матеріально-технічної бази в частині обладнання, машин та механізмів, інструментів, автомобілів тощо, які були зазначені ним у Довідці, шляхом надання одного з наступних документів: - завірена копія оборотно-сальдової відомості (витягу) станом на дату подання пропозиції, що підтверджує право власності Учасника на обладнання, машини та механізми, інструменти, автомобілі; - діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування обладнаннями, машинами та механізмами, інструментами, автомобілями (договір оренди/суборенди/надання послуг, тощо); - технічний звіт по перевірці технічного стану дічих, новозбудованих електроустановок та проведенню електричних вимірювань і випробувань згідно діючих ПУЕ, ПТЕЕС, ПБЕЕС. Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження вищезазначеної вимоги надана Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 29.08.2023 Вих. 29/08-4 та скан-копія Технічний звіт від ТОВ «НВП» «ВОЛАНТІС» по перевірці стану діючих, новозбудованих електроустановок та проведенню електричних вимірювань і випробувань згідно діючих ПУЕ, ПТЕЕС, ПБЕЕС від 04 липня 2023 року, Замовником якого було ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «БІЛД ЛАЙФ» за об’єктами: електроінструмент та обладнання. Однак електроінструмент і обладнання зазначені в довідці щодо наявності документально підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів від 30.08.2023 Вих. 30/08-3 не в повній мірі зазначений в Технічному звіті по перевірці стану діючих, новозбудованих електроустановок та проведенню електричних вимірювань і випробувань згідно діючих ПУЕ, ПТЕЕС, ПБЕЕС. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із вказаним в ній електроінструментом і обладнанням, яке зазначено в технічному звіті по перевірці стану діючих, новозбудованих електроустановок та проведенню електричних вимірювань і випробувань згідно діючих ПУЕ, ПТЕЕС, ПБЕЕС. • Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, зокрема Для виконання робіт Учасник надає діючу(і) ліцензію(ї) на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної документації), якщо отримання такої ліцензії передбачено законодавством. Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження вищезазначеної вимоги надано Ліцензію держаної архітектурно-будівельної інспекції України від 04 квітня 2018 р №19-Л та довідку щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт від 29.08.2023р Вих 29/08-30, в якій зазначено, що Учасник планує залучати субпідрядника ТОВ «ОХОРОННІ СИСТЕМИ МАЙБУТНЬОГО» на виконання робіт з монтажу та пусконалагоджувальних робіт системи протипожежного захисту в загальному обсязі 1% від усіх робіт по об’єкту. Також в складі тендерної пропозиції надано лист від Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 14.09.2021 №26-15583 в якому зазначено, що ТОВ «ОХОРОННІ СИСТЕМИ МАЙБУТНЬОГО» отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Однак в п. 737 технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації) зазначено «вогнезахист дерев’яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах» та п. 1874 технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації) зазначено «Нанесення механізованим способом в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу Ендотерм 250103 на горизонтальні і вертикальні поверхні металевих конструкцій.». На ці роботи має бути ліцензія від ДСНС, а отже вони мають бути зазначені в довідці щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт від 29.08.2023р Вих 29/08-30 . Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену довідку щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт із зазначенням усіх видів робіт, що передбачені для субпідрядника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2023 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛД ЛАЙФ"
#41969018
85 802 835,49
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2024 11:37
ДУ 7 до договору 166-23.PDF зміни до договору
06 травня 2024 11:34
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2024 10:36
ДУ 6 до договору 166-23.PDF зміни до договору
22 квітня 2024 10:35
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2024 14:19
ДУ №5 до Договору 166-23.pdf зміни до договору
10 квітня 2024 14:14
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 20:09
ДУ №4 до Договору 166-23.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 20:07
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 12:37
ДУ №3 166-23.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 12:36
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 19:04
ДУ 2 до Договору 166-23.PDF зміни до договору
26 грудня 2023 19:03
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2023 10:31
ДУ 1 №166-23.PDF зміни до договору
26 вересня 2023 10:20
Електронний підпис укладений
26 вересня 2023 10:05
166-23.PDF укладений
26 вересня 2023 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 166-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 166-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 166-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 166-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 166-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 166-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 166-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML