Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 54 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, просп. Корабелів,10» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 371 550,00 UAH
UA-2023-08-24-009908-a ● d2718682865648bbb8c612980d9f8519
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41271134 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135 |
Контактна особа: |
Юлія Делієва +380933799656 y.kutaieva@mkrada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 серпня 2023 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2023 11:43 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2023 11:43 |
Очікувана вартість: | 2 371 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 857,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 54 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, просп. Корабелів,10» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, просп. Корабелів,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Клас наслідків
Дата подання: 28 серпня 2023 12:11
Дата відповіді: 28 серпня 2023 16:50
Добрий день, підкажіть будь-ласка клас наслідків об’єкта?
Відповідь: Клас наслідків об'єкта СС2.
Щодо умов технічного завдання (Додаток №1 до Тендерної документації)
Дата подання: 28 серпня 2023 14:35
Дата відповіді: 28 серпня 2023 16:51
Підкажіть будь-ласка, відповідно до переліку виконання робіт за предметом закупівлі, які прописані в Додатку 1 до тендерної документації стає зрозумілим, що електромонтажні роботи будуть проводитись всередині приміщення.
В цей же час, вимогами тендерної документації Додатку 1 прописані наступні вимоги:
1.В період виконання робіт підрядна організація повинна за рахунок власних коштів забезпечити будівельний майданчик огорожею та табличками з написами про дотримання вимог з техніки безпеки.
2. Облаштувати стенд з наступною інформацією: назва замовника, назва підрядної організації (виконавця робіт), строк початку та закінчення будівництва, кошторисна вартість будівництва, відомості про документ на підставі якого здійснюється будівництво.
Вважаємо, що встановлення огорожі та таблички з написом про дотримання вимог з техніки безпеки, є не доцільним. Просимо внести зміни в Додаток 1 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Шодо умов проекту договору
Дата подання: 28 серпня 2023 14:36
Дата відповіді: 28 серпня 2023 16:53
Ознайомившись з переліком виконання робіт за предметом закупівлі, які прописані в Додатку 1 до тендерної документації стає зрозумілим, що закупівля проводиться саме на електромонтажні роботи
В підпункті 18 пункту 1 розділу 6 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документаці) вказана наступні вимога, яка стосується будівельно-монтажних робіт:
6.1.18. Після завершення робіт передати Замовнику необхідну виконавчу та технічну документацію (акти на приховані роботи, накладні, паспорти та сертифікати якості на використовувані матеріали й оснащення тощо), а також:
- загальний журнал робіт;
- журнал вхідного контролю конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування;
- матеріали фотофіксації об’єкту на момент здачі;
- проект виконання робіт/технологічна карта;
- журнал виконання робіт з монтажу будівельних конструкцій (спеціальний журнал);
- журнал виконання робіт із замонолічування монтажних стиків і вузлів (спеціальний журнал);
- журнал виконання зварювальних робіт (спеціальний журнал);
- журнал виконання монтажних з’єднань на болтах з контрольованим натягом (спеціальний журнал);
- журнал виконання антикорозійних робіт (спеціальний журнал);
- журнал виконання робіт з антикорозійного захисту зварних з’єднань (спеціальний журнал);
- журнал виконання робіт із занурення (забивки) паль (спеціальний журнал);
- журнал виконання робіт з улаштування буроін’єкційних паль (спеціальний журнал);
- журнал виконання робіт з улаштування буронабивних паль (спеціальний журнал);
- журнал виконання робіт із віброзанурення паль (спеціальний журнал);
- журнал виконання робіт з улаштування шпунтової огорожі (спеціальний журнал);
- журнал виконання бетонних робіт (спеціальний журнал);
- журнал виконання арматурних робіт (спеціальний журнал);
Кількість журналів виконання робіт чи технологічних карт визначається проектом організації будівництва.
Ведення відповідних спеціальних журналів виконання робіт передбачається проектом виконання робіт.
Що стосується електромонтажних робіт, то на етапі завершення робіт, в такому випадку Замовнику передається наступна необхідна виконавча та технічна документація:
- загальний журнал робіт;
- журнал вхідного контролю конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування;
- матеріали фотофіксації об’єкту на момент здачі;
Просимо внести зміни в проект договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
недоречна вимога тд
Дата подання: 28 серпня 2023 17:50
Дата відповіді: 29 серпня 2023 12:07
Шановний Замовнику! згідно вимог п.2.3. розділу 3 тд Вами встановлено наступну вимогу: "Завантажені документи повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника, підписані уповноваженою особою учасника на підписання тендерної пропозиції (далі – уповноважена особа), з обов’язковим зазначенням посади, прізвища та ініціалів, мати реєстраційний номер та печатку при наявності (окрім технічної частини пропозиції)."
Дана вимога є дискримінаційною та зовсім недоречною, оскільки тд також вимагається надання статуту, наказів, декларацій, дозволу, ліцензій, витягу ПДВ, аналогічні договори, тощо , а такі документи не можуть бути надані на офіційному бланку Учасника. Просимо виключити вимогу п.2.3 розділу 3 тд.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Всі документи, які складені безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника, підписані уповноваженою особою учасника на підписання тендерної пропозиції (далі – уповноважена особа), з обов’язковим зазначенням посади, прізвища та ініціалів, мати реєстраційний номер та печатку при наявності (окрім технічної частини пропозиції) надання яких вимагається згідно з тендерною документацією. Документи, які видані учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями, надання яких вимагається згідно з тендерною документацією, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, а так само з оригіналів документів/завірених належним чином копій.
(Відповідно до Пункт 2 Розділу 3 Тендерної документації)
(Відповідно до Пункт 2 Розділу 3 Тендерної документації)
дискримінаційна вимога
Дата подання: 28 серпня 2023 18:48
Дата відповіді: 29 серпня 2023 12:12
Шановний Замовнику! Згідно вимог розділу 1 Додатку 3 тд Вами встановлено наступну вимогу: "в підтвердження наявності в учасника працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає накази про призначення або трудову книжку (першу сторінку, сторінку з даними про призначення на останнє місце роботи та сторінку про переведення або зміну посади на останньому місці роботи, якщо це було), які підтверджують наявність працівників в учасника, а також свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації (або посвідчення), із зазначенням необхідного розряду (групи допуску), на кожну особу зазначену в Довідках."
Вимога про те, що свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації (або посвідчення), повинні містити необхідний розряд та групу допуску є дтскримінаційною, оскільки група допуску на наших працівників міститься в інших документах. Тобто, є документи щодо отримання необхідного розряду, а є документи щодо групи допуску. Також, ви зазначаєте, що потрібно надати свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації (або посвідчення), із зазначенням необхідного розряду (групи допуску), на КОЖНУ особу зазначену в Довідках. Керівник робіт з монтажу згідно Ліцензійних вимог НЕ повинен мати розряд, а повинен мати вищу освіту, що підтверджується відповідним дипломом, а не свідоцтвом про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації (або посвідчення). Просимо привести у відповідність дану вимогу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо! Будуть внесені зміни
незаконна вимога
Дата подання: 28 серпня 2023 19:01
Дата відповіді: 29 серпня 2023 13:05
Шановний Замовнику! Згідно вимог п.4 розділу 3Додатку 3 тд вимагається:"Також в складі пропозиції необхідно надати діючу ліцензію на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень."
Відповідно до вимог п. 2.6 Глави 2 Розділу III «Правил пожежної безпеки в Україні», затверджених Наказом МВС України від 30.12.2014 року № 1417, зі змінами та доповненнями, внесеними Наказами МВС України від 15.08.2016 року № 810, від 31.07.2017 року № 657 та частини 11 статті 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VI1I: ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності. що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в ЕЛЕКТРОННОМУ вигляді та обов'язково оприлюднюється на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України.
Таким чином, згідно вимог чинного законодавства, ми,як потенційний учасник процедури закупівлі отримали у встановленому законодавством порядку Ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, проте це підтверджується Наказом про видачу ліцензії, Витягом з Ліцензійного реєстру. Починаючи з 2019 року такий документ як "Ліцензія" на даний вид діяльності уже не видається. Таким чином, просим ВАС надати можливість Учасникам надавати у складі пропозиції також Наказ про видачу ліцензії, Витяг з Ліцензійного реєстру.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.2 Розділу 3 тендерної документації: "2.6. Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, в такому разі учасник надає в складі пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації.
2.7. В разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на норми чинного законодавства України."
2.7. В разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на норми чинного законодавства України."
невірна вимога
Дата подання: 29 серпня 2023 20:17
Дата відповіді: 30 серпня 2023 15:10
Шановний Замовнику! Згідно вимог п.1 розділу 3 Додатку 3 до тд встановлена наступна вимога, зокрема надати настуані документи: Форма №5 Зведений кошторисний розрахунок;Форма №4 Об’єктний кошторис;Форма №1 Локальні кошториси на будівельні роботи;Форма №9 Договірна ціна;Форма №1а відомість ресурсів до локальних кошторисів;
Підкажіть будь ласка, звідки Ви взяли дані форми документів? Оскільки згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”передбачено, що Довірна ціна - це Додаток 30 до настанови, а Форми 9 Договірної ціни - не існує. Також Зведений кошторисний розрахунок це Додаток 7 Настанови, а не форма №5, форми №5 не існує, не передбачено ЖОДНИМ НПА. Відкрийте Настанову та перевірте самі, що Ви написали. Аналогічна ситуація з неіснуючими формами інших кошторисних розрахунків. Просимо внести зміни до даної вимоги та виключити вимоги щодо неіснуючих ФОРМ №5,4,1,9, 1а.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! До тендерної документації будуть внесенні зміни!
недоречна вимога
Дата подання: 29 серпня 2023 20:25
Дата відповіді: 31 серпня 2023 16:35
Згідно вимог п.1 розділу 3 Додатку 3 тд Т:ехнічна частина (кошторисна документація) пропозиції повинна містити документи у повній відповідності до технічного завдання Додаток 1. Проте, Додаток 1 містить об'єктний кошторис та локальні кошториси. Поясніть будь ласка, як Учаснику виконати Вашу вимогу, зробити це неможливо жодному учаснику. Оскільки Кошторисна документація згідно п.1 розділу 3 Додатку 3 тд повинна містити Зведений кошторисний розрахунок;Об’єктний кошторис; Локальні кошториси на будівельні роботи; Договірна ціна;Пояснювальна записка; Розрахунок 1-4 до договірної ціни;
відомість ресурсів до локальних кошторисів;Підсумкова відомість ресурсів (загальна) до договірної ціни; Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів. І ці всі кошторисні розрахунки повинні відповідати Додатку 1, тобто ОБ'ЄКТНОМУ кошторису та ЛОКАЛЬНИМ кошторисам. Поясніть будь ласка, як може Договірна ціна, пояснювальна записка та інші коштррисні розрахунки відповідати Додатку 1, тобто ОБ'ЄКТНОМУ кошторису та ЛОКАЛЬНИМ кошторисам, це ж зовсім різні документи, до того ж встановленої форми. Вимога сформована невірно, в подальшому це стане причиною для оскаржень учасниками. Логічно краще прописати, щоб Локальні кошториси та Об'єктний коштрорис відповідав Додатку 1. Просимо привести у відповідність зазначену вимогу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вартість робіт, зазначена в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, повинна співпадати з технічною частиною пропозицією учасника, яка розрахована згідно Додатку 1 (технічне задання) до тендерної документації.
невірна вимога
Дата подання: 29 серпня 2023 20:26
Дата відповіді: 31 серпня 2023 16:47
Згідно вимог п.1 розділу 3 Додатку 3 тд: Вартість робіт, зазначена в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, повинна співпадати з вартістю робіт, зазначеною в Додатку 1, договірній ціні та зведеному кошторисі. Поясніть будь ласка, як може вартість робіт, зазначена в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, повинна співпадати з вартістю робіт, зазначеною в Додатку 1, коли Додаток 1 НЕ містить ВАРТОСТІ РОБІТ. Приведіть у відповідність дану вимогу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під час подання тендерної пропозиції учасником, вартість робіт, це є Договірна ціна, тому Зведенний кошторис повинен співпадати з вартістю робіт зазначеною в електроній системі закупівель.
невідповідність
Дата подання: 29 серпня 2023 20:39
Дата відповіді: 31 серпня 2023 16:52
Згідно вимог Додатку 1 тд Вами зазначено: При визначені Учасником вартості будівництва ,в кошторисних розрахунках дотримуватися норм , які відповідають вимогам державних будівельних норм Настанови з визначення вартості будівництва, а саме:
- Номерів та нормативів позиції;
- норм праці робітників-будівельників , машиністів;
- норм роботи машин і механізмів;
- витрати матеріальних ресурсів згідно виду робіт;
- розмір кошторисного прибутку повинен бути визначений відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, відповідно до об’єкту класу наслідків та видам робіт.
Дана вимога є недоречною та підлягає виключенню, оскільки вона суперечить вимогі п.1 розділу 3 Додатку 3 тд. Тобто, з однієї сторони Ви вимагаєте надати кошториси згідно Додатку1 (повинні відпловідати), а з іншої вимагаєте дотримуватись норм , які відповідають вимогам державних будівельних норм Настанови з визначення вартості будівництва, а саме:
- Номерів та нормативів позиції;
- норм праці робітників-будівельників , машиністів;
- норм роботи машин і механізмів;
- витрати матеріальних ресурсів згідно виду робіт;
- розмір кошторисного прибутку повинен бути визначений відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, відповідно до об’єкту класу наслідків та видам робіт.
Варто зазначити що Додаток 1 тд не містить норм праці робітників-будівельників , машиністів; норм роботи машин і механізмів;витрат матеріальних ресурсів згідно виду робіт;розмір кошторисного прибутку повинен бути визначений відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, відповідно до об’єкту класу наслідків та видам робіт. Тобто, одна вимога суперечить іншій, Учасникам не зрозуміло як саме підготувати кошториси, щоб вони відповідали всім одночасно вимогам. По-друге, ви вимагаєте дотримуватись норм , які відповідають вимогам державних будівельних норм Настанови з визначення вартості будівництва, а саме:витрат матеріальних ресурсів згідно виду робіт. Надайте відповідь на питання: що мається на увазі: витрати, що зазначені у Додатку 1, чи ті, що входять у норму, у локальному коштрисі їх не видно. По-третє, ви вимагаєте дотримуватись норм , які відповідають вимогам державних будівельних норм Настанови з визначення вартості будівництва, а саме:норм роботи машин і механізмів. Надайте відповідь на питання: норм яких саме машин, механізмів? У норму КР17-9-1 входять підіймачі, їх потрібно використовувати? Також у ЛК є норми, які містять кран, вишку, їх також потрібно використовувати? Приберіть дану недоречну вимогу або приведіть її у відповідність. В іншому випадку буде подана скарга до АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Додаток 1 до тендерної документації містить обгрунтування (шифр норми), найменування робіт та коефіцієнти для урахування впливу умов виконання будівельних робіт, монтажних робіт та пусконалагоджувальних робіт. У локальному кошторисі на будівельні роботи, який надає учасник у своїй тендерній пропозиції необхідно вказувати норми експлуатації машин і механізмів, які будуть задіяні при виконані данних будівельних робіт.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2023 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" |
2 071 550,00
UAH з ПДВ
|
2 071 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЗЕВС" |
2 101 266,30
UAH з ПДВ
|
2 101 266,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ |
2 371 545,00
UAH з ПДВ
|
2 371 545,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" #42655189 |
Відхилено |
2 071 550,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2023 15:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 вересня 2023 18:16
|
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЗЕВС" #38923790 |
Відхилено |
2 101 266,30
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2023 17:04
|
|
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ #43622421 |
Переможець |
2 371 545,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2023 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2024 16:15
|
822_ДЦ_ЛС1_02-01-02.xls | зміни до договору |
18 січня 2024 16:00
|
822_ДЦ_ЛС1_02-01-01.xls | зміни до договору |
18 січня 2024 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:21
|
Дод.угода №3 до дог. 5Т.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:18
|
зведений кошторис 54.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:18
|
u_130_ДЦ_ЗКР зведен подряд зменьшення.xls | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 14:52
|
Календарний графік.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 13:44
|
Дод.угода №2до дог.5Т.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2023 10:31
|
98_du.xls | зміни до договору |
08 листопада 2023 09:22
|
ДУ до договору 5т.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2023 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2023 11:04
|
Розрахунки ЗОШ 54.xls | укладений |
06 жовтня 2023 10:59
|
Договір №5Т від 05.10.2023.PDF | укладений |
06 жовтня 2023 10:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору на 1 440,00 |
Номер договору про закупівлю: | 5Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди про внесення наступних змін в Договір: 1.1. Пункт Договору 10.1. Розділу 10 СТРОКИ ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у новій редакції: «Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2023 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором.» |
Номер договору про закупівлю: | 5Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди про внесення наступних змін в Договір: 1.1. Пункт Договору 10.1. Розділу 10 СТРОКИ ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у новій редакції: «Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2023 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором.» |
Номер договору про закупівлю: | 5Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяг предмета договору та внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 5Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | локальні кошториси до дод.угоди №3 |
Номер договору про закупівлю: | 5Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |