Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція стадіону КЗ «Барська районна дитячо-юнацька спортивна школа «Колос», по вул. Комарова, 2 у м. Бар, Вінницької області (коригування 3) (додаткові роботи)
Очікувана вартість
28 017 369,12 UAH
UA-2023-08-24-008312-a a7a55eb5f5c947c8aae9d5ee4785333a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Шмагалов

+380988920564 vinarhbud@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ"
Код ЄДРПОУ: 31325005
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ТЕАТРАЛЬНА будинок 14
Контактна особа: Артем Шмагалов
+380988920564
vinarhbud@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція стадіону КЗ «Барська районна дитячо-юнацька спортивна школа «Колос», по вул. Комарова, 2 у м. Бар, Вінницької області (коригування 3) (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23000, Україна, Вінницька область, м.Бар, Комарова 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

24 серпня 2023 15:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 серпня 2023 15:21
1 Пртокол 50% (1).docx

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-09-05-000006 • 506eb1aa3a5442258f936e2f901a58d4
Автор звернення: Мильнікова Анастасія Олегівна
Дата створення звернення: 2023-09-05 12:55
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Предмет закупівлі не є першочерговою необхідністью в умовах військового стану.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-09-04-000005 • 316462f1a8ec476b843421f2a6439e07
Автор звернення: Даниленко Володимир Якович
Дата створення звернення: 2023-09-04 16:37
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Реконструкція стадіону під час повномаштабної війни росії проти України - це свідомте знищення України. Прошу відмінити тендер, замовників - до відповідальності. Це злочин
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Б.В.В.-БУД"
#35558964
Переможець 28 017 369,12
UAH з ПДВ
24 серпня 2023 15:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2023 16:55
ДУ2.pdf укладений
04 вересня 2023 16:53
32-23.pdf укладений
04 вересня 2023 16:53
Електронний підпис зміни до договору
24 серпня 2023 15:44
ДУ1.pdf зміни до договору
24 серпня 2023 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором, сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 32-23 від «23» серпня 2023 року у наступній редакції: Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 28 017 369,12 грн (двадцять вісім мільйонів сімнадцять тисяч триста шістдесят дев’ять гривень 12 копійок) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн, та вмонтоване обладнання на суму 133 461,43 грн(сто тридцять три тисячі чотириста шістдесят одна гривня 43 копійки) з урахуванням ПДВ. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2023 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає: 6 409 748,00грн (шість мільйонів чотириста дев’ять тисяч сімсот сорок вісім грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн., та монтоване обладнання на суму 0,00 грн. Очікуваний обсяг фінансування будівельно-монтажних робіт на 2024 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складатиме 21 607 621,12 грн (двадцять один мільйон шістсот сім тисяч шістсот двадцять одна грн 12 коп), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн., та монтоване обладнання на суму 133 461,43 грн (сто тридцять три тисячі чотириста шістдесят одна гривня 43 копійки) з урахуванням ПДВ». 2. Продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим викласти п. 5.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт згідно тендерної пропозиції складає 31.12.2024 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань». 3.Продовжити строк дії Підрядного договору, та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2024 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов′язки відповідно до Договору.
Номер договору про закупівлю: 32-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: 1. У зв’язку з виявленою помилкою при публікації договору, сторони погодились за взаємною згодою розірвати Підрядний договір № 32-23 від «23» серпня 2023 року, укладений між ЗАМОВНИКОМ і ПІДРЯДНИКОМ. 2. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь- якими правами та обов’язками, що виникли за Договором, та не мають жодних претензій до іншої сторони.