Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі спортзалу в ЗЗСО № 4 по вул.Ізмаїльська, 130, м.Білгород-Дністровський Одеської області
Очікувана вартість
1 620 000,00 UAH
UA-2023-08-24-008224-a ● d17c43ffe72d4eebae022f07f6da0d7b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП КП "Білгород-Дністровське міське управління капітального будівництва" |
Код ЄДРПОУ: | 34712336 |
Місцезнаходження: | 67701, Україна , Одеська обл., місто Білгород - Дністровський, вулиця Незалежності, 10, офіс № 3 |
Контактна особа: |
СЄРБОВА Ліна +380484922334 kpbdykb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 серпня 2023 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2023 15:21 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2023 12:37 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2023 12:37 |
Очікувана вартість: | 1 620 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі спортзалу в ЗЗСО № 4 по вул.Ізмаїльська, 130, м.Білгород-Дністровський Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67701, Україна, Одеська область, місто Білгород-Дністровський, вул.Ізмаїльська, 130
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після пред’явлення Підрядником типових форм Кб-2в, Кб-3, (розрахованих за допомогою програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін), підписаних представниками сторін. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2023 13:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2023 12:54 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
29 серпня 2023 12:54 |
Відомість обсягів робіт (НОВА РЕДАКЦІЯ).zip | |
29 серпня 2023 12:54 |
Проект договору (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc | |
29 серпня 2023 12:54 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx |
29 серпня 2023 13:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 серпня 2023 12:54 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
29 серпня 2023 12:54 |
Відомість обсягів робіт (НОВА РЕДАКЦІЯ).zip
|
|||
29 серпня 2023 12:54 |
Проект договору (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
|
|||
29 серпня 2023 12:54 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо гарантійного строку виконання робіт
Дата подання: 28 серпня 2023 14:11
Дата відповіді: 29 серпня 2023 12:16
Шановний замовнику в Тендерній документації та п. 5.7. Проєкту договору зазначено "гарантійний строк виконання робіт на об'єкті" - 10 років. В тендерній документації різні види робіт, починаючи від фарбування, штукатурення до покрівлі. Просимо надати роз'яснення, якими нормативноми актами, ДБН та інше вимагається саме такий значний гарантійний термін у 10 років. Даний термін є більшим, ніж гарантійний тернім на матеріали, надані виробником. Чи можливо ви мали на увазі 10 років на контретний вид робіт?. Просимо надати детальне роз'яснення або внести зміни у тендерну документацію у частині дифиренціації гарантійного терміну за конкретними видами робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі - роботи.
Назва предмету закупівлі, згідно п. 1.2. проекту договору: Найменування робіт (назва об’єкту): «Капітальний ремонт будівлі спортзалу в ЗЗСО № 4 по вул.Ізмаїльська, 130, м.Білгород-Дністровський Одеської області» Єдиний закупівельний словник (ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт).
Гарантійний строк виконання робіт на об’єкті визначено згідно пункту 103 Постанови КМУ від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами).
Назва предмету закупівлі, згідно п. 1.2. проекту договору: Найменування робіт (назва об’єкту): «Капітальний ремонт будівлі спортзалу в ЗЗСО № 4 по вул.Ізмаїльська, 130, м.Білгород-Дністровський Одеської області» Єдиний закупівельний словник (ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт).
Гарантійний строк виконання робіт на об’єкті визначено згідно пункту 103 Постанови КМУ від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами).
щодо обсягу робіт
Дата подання: 28 серпня 2023 14:17
Дата відповіді: 29 серпня 2023 12:19
Прошу надати роз'яснення щодо відомості обсягів робіт, а саме: п. 9 Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м. (захист вітрової дошки металевим листом та підшивки карнізу металевим сайдінгом). Скажіть будь ласка, яка площа саме карнізу (м2).
Відповідь: Згідно проекту:
Площа карнизу – 30,0 м2
Площа вітрової дошки – 15,5 м2
Площа карнизу – 30,0 м2
Площа вітрової дошки – 15,5 м2
щодо приймання-передачі об'єкта в експлуатацію
Дата подання: 28 серпня 2023 15:15
Дата відповіді: 29 серпня 2023 16:21
Шановний замовник просимо надати роз'яснення щодо п. 5.6. проекту договору або внести зміни до тендерної документації в цій частині. Відповідно до Постанови КМУ від 13 квітня 2011 р. № 461 "Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів" введення об'єкта в експлуатацію здійснюється замовником. Виходячи з формулювання, які зазначені в проєкті договору введення обєкта в експлуатацію покладено саме на Підрядника, а не на Замовника. Також, що мається на увазі в п. 5.6.1 "...відповідно до Загальних умов та інших нормативно правових актів".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: п.5.6. проекту договору передбачає приймання-передачі закінчених робіт згідно п. 1.2. проекту договору: Найменування робіт (назва об’єкту): «Капітальний ремонт будівлі спортзалу в ЗЗСО № 4 по вул.Ізмаїльська, 130, м.Білгород-Дністровський Одеської області» Єдиний закупівельний словник (ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт), а не покладання на Підрядника обов’язків по введенню об’єкту в експлуатацію.
Проект договору складений відповідно до Постанови КМУ від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами).
Проект договору складений відповідно до Постанови КМУ від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами).
щодо порядку завірення документів
Дата подання: 28 серпня 2023 21:30
Дата відповіді: 29 серпня 2023 12:21
Шановни
Відповідь: - Згідно п.п.2, п.4, Додатку 1 до тендерної документації «Інформація для підтвердження відповідності учасника»:
- Скановану копія з оригіналу Статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи).
- Згідно п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація для підтвердження відповідності учасника»:
- Для підтвердження наявності в учасника власних транспортних засобів надаються підтверджуючі документи (свідоцтво про реєстрацію ТЗ).
Якщо машини, механізми та устаткування є орендованими або залученими – Учасниками додатково надаються скановані копії з оригіналу (або оригінали) дійсних та чинних, протягом всього строку, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк), договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з усіма додатками (зазначеними у договорі).
- Згідно п.п. 1.5 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація для підтвердження відповідності учасника»:
- До довідок додаються скановані копії з оригіналу документів на кожного працівника, які засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/ співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад, штатний розпис, або наказ про призначення чи прийняття на роботу, або трудовий договір, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками).
- Скановану копія з оригіналу Статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи).
- Згідно п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація для підтвердження відповідності учасника»:
- Для підтвердження наявності в учасника власних транспортних засобів надаються підтверджуючі документи (свідоцтво про реєстрацію ТЗ).
Якщо машини, механізми та устаткування є орендованими або залученими – Учасниками додатково надаються скановані копії з оригіналу (або оригінали) дійсних та чинних, протягом всього строку, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк), договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з усіма додатками (зазначеними у договорі).
- Згідно п.п. 1.5 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація для підтвердження відповідності учасника»:
- До довідок додаються скановані копії з оригіналу документів на кожного працівника, які засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/ співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад, штатний розпис, або наказ про призначення чи прийняття на роботу, або трудовий договір, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками).
щодо порядку завірення документів
Дата подання: 28 серпня 2023 21:33
Дата відповіді: 29 серпня 2023 12:20
Шановний замовнику просимо розяснити чи потрібно завіряти кожну сторінку статуту, договорів оренди техніки, наказів про призначення, цивільно-правові угоди чи достатньо кольорової скан-копії таких документів.
Відповідь: - Згідно п.п.2, п.4, Додатку 1 до тендерної документації «Інформація для підтвердження відповідності учасника»:
- Скановану копія з оригіналу Статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи).
- Згідно п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація для підтвердження відповідності учасника»:
- Для підтвердження наявності в учасника власних транспортних засобів надаються підтверджуючі документи (свідоцтво про реєстрацію ТЗ).
Якщо машини, механізми та устаткування є орендованими або залученими – Учасниками додатково надаються скановані копії з оригіналу (або оригінали) дійсних та чинних, протягом всього строку, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк), договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з усіма додатками (зазначеними у договорі).
- Згідно п.п. 1.5 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація для підтвердження відповідності учасника»:
- До довідок додаються скановані копії з оригіналу документів на кожного працівника, які засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/ співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад, штатний розпис, або наказ про призначення чи прийняття на роботу, або трудовий договір, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками).
- Скановану копія з оригіналу Статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи).
- Згідно п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація для підтвердження відповідності учасника»:
- Для підтвердження наявності в учасника власних транспортних засобів надаються підтверджуючі документи (свідоцтво про реєстрацію ТЗ).
Якщо машини, механізми та устаткування є орендованими або залученими – Учасниками додатково надаються скановані копії з оригіналу (або оригінали) дійсних та чинних, протягом всього строку, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк), договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з усіма додатками (зазначеними у договорі).
- Згідно п.п. 1.5 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація для підтвердження відповідності учасника»:
- До довідок додаються скановані копії з оригіналу документів на кожного працівника, які засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/ співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад, штатний розпис, або наказ про призначення чи прийняття на роботу, або трудовий договір, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками).
щодо обсягу робіт
Дата подання: 30 серпня 2023 16:34
Дата відповіді: 30 серпня 2023 17:05
Прошу надати роз'яснення щодо відомості обсягів робіт, а саме: п. 9 Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м. (захист вітрової дошки металевим листом та підшивки карнізу металевим сайдінгом). Скажіть будь ласка, яка довжена вітрової дошки та карнизу (м) окремо.
Відповідь: Згідно проекту:
І - черга
Довжина вітрової дошки – 51 м.п.
Довжина карнизу – 51 м.п.
Площа вітрової дошки – 15,5 м2
Площа карнизу – 30 м2
ІІ- черга
Довжина вітрової дошки – 16 м.п.
Довжина карнизу – 16 м.п.
Площа вітрової дошки – 4,8 м2
Площа карнизу – 10 м2
І - черга
Довжина вітрової дошки – 51 м.п.
Довжина карнизу – 51 м.п.
Площа вітрової дошки – 15,5 м2
Площа карнизу – 30 м2
ІІ- черга
Довжина вітрової дошки – 16 м.п.
Довжина карнизу – 16 м.п.
Площа вітрової дошки – 4,8 м2
Площа карнизу – 10 м2
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-24-008224-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ", Код ЄДРПОУ:42294592
Дата подання: 28 серпня 2023 18:39
внесення змін до тендерної документації в частині гарантійного строку на послуги
Шановний замовнику просимо внести зміни в тендерну документацію (в тому числі в проєкт договору) в частині зменшення терміну гарантійних зобовязань Підрядника - 10 років. Вами як замовником не конкретизовано, на які види робіт гарантія 10 років (покрівля, фасадні роботи, встановлення вікон, прорізи та інше). З переліку видів робіт вбачається виконання також оздоблювальних робіт, які мають термін експлуатації до 5 років (фасад будинку), враховуючи що це школа, де фасад може бути пошкоджений учнями, суворими погодніми умовами та під дією інших чинників, що не залежать від волі Підрядника. Просимо зменшити вказаний гарантійний термін, або конктретизувати щодо виду робіт (наприклад 10 років на покрівлю).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 серпня 2023 13:10
Предмет закупівлі - роботи.
Назва предмету закупівлі, згідно п. 1.2. проекту договору: Найменування робіт (назва об’єкту): «Капітальний ремонт будівлі спортзалу в ЗЗСО № 4 по вул.Ізмаїльська, 130, м.Білгород-Дністровський Одеської області» Єдиний закупівельний словник (ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт).
Гарантійний строк виконання робіт на об’єкті визначено згідно пункту 103 Постанови КМУ від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами).
Назва предмету закупівлі, згідно п. 1.2. проекту договору: Найменування робіт (назва об’єкту): «Капітальний ремонт будівлі спортзалу в ЗЗСО № 4 по вул.Ізмаїльська, 130, м.Білгород-Дністровський Одеської області» Єдиний закупівельний словник (ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт).
Гарантійний строк виконання робіт на об’єкті визначено згідно пункту 103 Постанови КМУ від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ" |
1 480 830,53
UAH з ПДВ
|
1 248 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФОРТЕЦЯ-ПІВДЕНЬ БУД" |
1 461 240,00
UAH з ПДВ
|
1 348 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ" #42294592 |
Переможець |
1 248 420,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2023 09:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2023 10:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 12:11
|
Доп угода _ 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2023 17:03
|
Додаткова угода _ 1.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2023 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2023 10:07
|
Договір _ 2-7321 (ЗЗСО _ 4).pdf | укладений |
26 вересня 2023 10:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною системи оподаткування та набуттям 01.10.2023 р. Підрядником статусу платника податку на додану вартість (індивідуальний податковий номер 422945915277) Сторони дійшли згоди збільшити ціну в договорі про закупівлю на 29 771,00 грн. (двадцять дев’ять тисяч сімсот сімдесят одна гривня 00 коп.) пропорційно до зміни податкового навантаження, та викласти пункт 3.1. Договору у такій редакції: « 3.1. Договірна ціна є тверда та становить 1 278 191,00 грн (один мільйон двісті сімдесят вісім тисяч сто дев’яносто одна гривня 00 копійок) з ПДВ». |
Номер договору про закупівлю: | № 2/7321 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника |
Номер договору про закупівлю: | № 2/7321 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |