Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської селищної ради Березівського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 44000151 |
Місцезнаходження: | 67000, Україна , Одеська обл., селище міського типу Миколаївка, вул. Шкільна, будинок 22А |
Контактна особа: |
Вікторія ШИП +380680485897 vika-2021v@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 серпня 2023 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Молочні продукти різні (кефир2,5% жирності 0,400г., сметана15% жирності 0,400г.,масло вершкове 72,5% жирність.,молоко згущене, йогурт питний 2,5% жирності 0,400г,молоко пастеризоване 2,5% 0,900кг.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 серпня 2023 15:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 серпня 2023 15:06 |
Тендерна документація молочка.docx | |
24 серпня 2023 15:06 |
Додаток 6 до ТД - Проєкт договору молочка.docx |
24 серпня 2023 15:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 серпня 2023 15:06 |
Тендерна документація молочка.docx
|
|||
24 серпня 2023 15:06 |
Додаток 6 до ТД - Проєкт договору молочка.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-18-000056 ● 0891f275cdca475cb95d2dc074cae3a9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 17:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.09.2023 Одеса № 223
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.09.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 18.09.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.09.2023 № 223
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
12 UA-2023-08-24-008006-a 24.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-24-008006-a 24.08.2023, прийнято рішення від 29.09.2023 року (додаткова угода №1), щодо розірвання Договору про закупівлю від11.09.2023 року.
2023-09-29 14:01:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.) • усунуто
.
2023-10-03 10:01:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЧЕРНИХ ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" |
349 980,00
UAH з ПДВ
|
349 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЧЕРНИХ ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" #2857222836 |
Переможець |
349 980,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2023 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2023 13:15
|
Додаткова угода 1 мол..pdf | укладений |
29 вересня 2023 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2023 07:06
|
дог-349980.pdf | укладений |
11 вересня 2023 15:57
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Кефир 2,5% жирності 0,400 гр. | 50 | штуки |
35,00
UAH
|
Вершкове масло 72,5% жирності | 330 | кілограм |
355,00
UAH
|
Сметана 15 % жирності 400 г. | 625 | штуки |
55,00
UAH
|
Йогурт питний 2,5% жирності 400 г. | 2292 | штуки |
35,00
UAH
|
Молоко пастеризоване жирністю 2,5%, 0,900 кг | 1695 | штуки |
40,00
UAH
|
Молоко згущене 0,370 гр. | 749 | штуки |
65,00
UAH
|