Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Новомосковська центральна міська лікарня" Новомосковської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01987273 |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Сучкова, 40 |
Контактна особа: |
Наталія Суха +380962324190 kucgb@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Тендерна документація
24 серпня 2023 11:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 серпня 2023 11:27 |
Протокол №1.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-18-000025 ● fa1c2c5f93a847d282604f111834a830
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2023 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2023 № 281
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-08-24-003745-a 24.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-19 18:01:21
Запит замовнику на пояснення
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, саме ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ЕЛІТ-ЕДВАЙС", з яким укладений договір від 24.08.2023 №195 без використання електронної системи закупівель.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-24 09:57:05
Про надання пояснення на запит
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Медичним директором Романовою Л.П. надано рапорт (Додаток №1), де зазначено характеристики обладнання для обстеження молочних залоз та візуалізації рентгеновських зображень. На підставі рапорту було зібрано комерційні пропозиції (Додаток №2, Додаток №3, Додаток №4) та визначено найнижчу очікувану вартість предмета закупівлі.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» визначено, що головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, суб’єкти господарювання державного сектора економіки мають забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Замовник не є розпорядником бюджетних коштів усіх рівнів та суб’єктом господарювання держаного сектору економіки, отже законодавство не зобов’язує Замовника публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті.
2. 04.08.2023 Замовником було оприлюднено закупівлю відкриті торги з особливостями за предметом Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова, 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, UA-2023-08-04-004206-a, прийом пропозиції проходив до 12.08.2023. Закупівля не відбулася у зв’язку з неподанням жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, установлений Замовником згідно з особливостями. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (Додаток № 5).
Відповідно пункту 13 Особливостей: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: підпункт 6. відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Враховуючи вищезазначене Замовником було прийняте рішення про укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Відповідно до статті 5 Закону, одним із принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Замовником було проведено аналіз потенційних постачальників, аналіз цін на підставі комерційних пропозицій, та за результатом проведеного аналізу було обрано постачальника ТОВ «Торговий дім Еліт-Едвайс». Також ТОВ «Торговий дім Еліт-Едвайс» погодилось поставити обладнання без попередньої оплати, та при підписані договору постачальником була надана знижка та оновлена комерційна пропозиція (Додаток №6).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ЕЛІТ-ЕДВАЙС" #44110821 |
Переможець |
9 999 150,00
UAH з ПДВ
|
24 серпня 2023 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 09:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2023 10:46
|
Протокол.PDF | зміни до договору |
18 вересня 2023 10:45
|
UA-2023-08-04-004206-a-report.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2023 10:45
|
Договір.PDF | укладений |
24 серпня 2023 11:29
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова | 1 | комплект |
9 999 150,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова | 1 | комплект |
9 999 150,00
UAH з ПДВ
|