Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт підвального приміщення під укриття ліцею «Перспектива» по вул.Шкільна,2 смт. Доманівка, Вознесенського району, Миколаївської області (код згідно ДК 021-2015 : 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
325 467,00 UAH
UA-2023-08-24-000946-a ● 0c0aaa304e894561ac591dbd4032b7ac
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліцей "Перспектива" Доманівської селищної ради Миколаївської області |
Код ЄДРПОУ: | 20893916 |
Місцезнаходження: | 56401, Україна , Миколаївська обл., Доманівський р-н, смт. Доманівка, вул. Шкільна, буд. 2 |
Контактна особа: |
Юлія Беженар +380997530081 marusenko7878@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 серпня 2023 09:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 325 467,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 254,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт підвального приміщення під укриття ліцею «Перспектива» по вул.Шкільна,2 смт. Доманівка, Вознесенського району, Миколаївської області (код згідно ДК 021-2015 : 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2023 19:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2023 19:52 |
ТД_укриття (1).docx | |
02 вересня 2023 19:52 |
Додаток 1_.docx | |
31 серпня 2023 12:15 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx | |
24 серпня 2023 09:30 |
124_ДЦ_ЛСССР_5 Кошторис додаток 2.rtf | |
24 серпня 2023 09:30 |
Додаток 5 Форма забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
24 серпня 2023 09:30 |
додаток 4 проект дговору.doc |
02 вересня 2023 19:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 вересня 2023 19:52 |
ТД_укриття (1).docx
|
|||||||||
02 вересня 2023 19:52 |
Додаток 1_.docx
|
|||||||||
31 серпня 2023 12:15 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
|
|||||||||
24 серпня 2023 09:30 |
124_ДЦ_ЛСССР_5 Кошторис додаток 2.rtf
|
|||||||||
24 серпня 2023 09:30 |
Додаток 5 Форма забезпечення тендерної пропозиції.docx
|
|||||||||
24 серпня 2023 09:30 |
додаток 4 проект дговору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-24-000946-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ЄЛАНЦЕВ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3530406553
Дата подання: 27 серпня 2023 17:37
Щодо дискримінаційних вимог
Шановний замовнику! Ознайомившись з вимогами тендерної документації, а саме Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. встановлено, що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника, а саме: - сертифікат на систему управління щодо протидії корупції( ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). Сертифікат повинен бути чинним на день подання та протягом строку виконання робіт. Такі вимоги вважаємо дискримінаційними, оскільки «сертифікат на систему управління щодо протидії корупції( ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)» жодним чином не впливає на якість, хід та строки виконання робіт згідно предмету закупівлі. Крім того, Переможець торгів на виконання вимоги згідно п. 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію: Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, а отже відсутні правові підстави щодо витребування сертифікату на систему управління щодо протидії корупції( ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) . Ненадання обґрунтованої відповіді на вказані питання, та відповідного внесення змін до тендерної документації у випадку неналежної аргументації, може бути підставою для оскарження закупівлі до АМКУ. З огляду на викладене, просимо надати обґрунтовану відповідь на наступні питання: 1. Як впливає наявність « сертифікату на систему управління щодо протидії корупції( ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT).? 2. Чи обов’язкова наявність «сертифікату на систему управління щодо протидії корупції( ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)» при поданні пропозиції? 3. Які законодавчі та нормативно-правові підстави щодо вимоги надання учасником закупівлі "сертифікату на систему управління щодо протидії корупції( ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)?
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 27 серпня 2023 18:30
Причина: Є невідповідність
Номер вимоги: UA-2023-08-24-000946-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЄЛАНЦЕВ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3530406553
Дата подання: 27 серпня 2023 18:38
Щодо дискримінаційних вимог
Шановний замовнику!
Ознайомившись з вимогами тендерної документації, а саме Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. встановлено, що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника, а саме: - сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ( ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). Сертифікат повинен бути чинним на день подання та протягом строку виконання робіт.
Такі вимоги вважаємо дискримінаційними, оскільки «сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ( ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)» жодним чином не впливає на якість, хід та строки виконання робіт згідно предмету закупівлі.
Крім того, Переможець торгів на виконання вимоги згідно п. 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію: Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, а отже відсутні правові підстави щодо витребування сертифікату на систему управління щодо протидії корупції( ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) .
Ненадання обґрунтованої відповіді на вказані питання, та відповідного внесення змін до тендерної документації у випадку неналежної аргументації, може бути підставою для оскарження закупівлі до АМКУ.
З огляду на викладене, просимо надати обґрунтовану відповідь на наступні питання:
1. Як впливає наявність «сертифікату на систему управління щодо протидії корупції( ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на хід виконання робіт?
2. Чи обов’язкова наявність «сертифікату на систему управління щодо протидії корупції( ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)» при поданні пропозиції?
3. Які законодавчі та нормативно-правові підстави щодо вимоги надання учасником закупівлі "сертифікату на систему управління щодо протидії корупції( ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)?
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з вимогами тендерної документації, а саме Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. встановлено, що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника, а саме: - сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ( ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). Сертифікат повинен бути чинним на день подання та протягом строку виконання робіт.
Такі вимоги вважаємо дискримінаційними, оскільки «сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ( ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)» жодним чином не впливає на якість, хід та строки виконання робіт згідно предмету закупівлі.
Крім того, Переможець торгів на виконання вимоги згідно п. 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію: Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, а отже відсутні правові підстави щодо витребування сертифікату на систему управління щодо протидії корупції( ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) .
Ненадання обґрунтованої відповіді на вказані питання, та відповідного внесення змін до тендерної документації у випадку неналежної аргументації, може бути підставою для оскарження закупівлі до АМКУ.
З огляду на викладене, просимо надати обґрунтовану відповідь на наступні питання:
1. Як впливає наявність «сертифікату на систему управління щодо протидії корупції( ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на хід виконання робіт?
2. Чи обов’язкова наявність «сертифікату на систему управління щодо протидії корупції( ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)» при поданні пропозиції?
3. Які законодавчі та нормативно-правові підстави щодо вимоги надання учасником закупівлі "сертифікату на систему управління щодо протидії корупції( ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)?
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 серпня 2023 10:30
Доброго дня ,ваша вимога задовільненна,що до дискримінації,внесені зміни до тендерної документації!
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій