Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реставрація фасадів та покрівлі будівлі КУ "Одеський театр юного глядача ім. Юрія Олеши", за адресою: м.Одеса, вул. Грецька, 48А»
Очікувана вартість
31 724 946,00 UAH
UA-2023-08-23-012084-a 55fe1bb588834896bc3134ca12af6ce0
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Веретельник

+380487148535 overetelnyk@odessa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Вебсайт: https://ukb.od.gov.ua/
Місцезнаходження: 65000, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пр. Шевченка, буд. 4
Контактна особа: Олександр Веретельник
+380487148535
overetelnyk@odessa.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2023 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2023 01:00
Очікувана вартість: 31 724 946,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 317 249,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реставрація фасадів та покрівлі будівлі КУ "Одеський театр юного глядача ім. Юрія Олеши", за адресою: м.Одеса, вул. Грецька, 48А»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Грецька,48А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 17:29

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 серпня 2023 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2023 15:25
Додаток 6 Проект Договору.docx
29 серпня 2023 15:25
ТД зі змінами.docx
29 серпня 2023 15:25
зміни ТД.docx
23 серпня 2023 17:29
оголошення ТЮЗ.doc
23 серпня 2023 17:29
Додаток 2 ТЗ ТЮЗ.rtf
29 серпня 2023 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2023 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2023 15:25
Додаток 6 Проект Договору.docx
23 серпня 2023 17:29
Додаток 6 Проект Договору.docx
29 серпня 2023 15:25
ТД зі змінами.docx
23 серпня 2023 17:29
ТД.docx
29 серпня 2023 15:25
зміни ТД.docx
23 серпня 2023 17:29
оголошення ТЮЗ.doc
23 серпня 2023 17:29
Додаток 2 ТЗ ТЮЗ.rtf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-09-13-000005 • 680a490e266943c18462bb2aeb7e7b14
Автор звернення: Носовська Тетяна Георгіївна
Дата створення звернення: 2023-09-13 09:16
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
не на часі. Усі гроші на ЗСУ!
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-09-13-000004 • 07e010e5522044c7a9cc6587885edaf7
Автор звернення: Носовська Тетяна Георгіївна
Дата створення звернення: 2023-09-13 09:16
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
не на часі. Усі гроші на ЗСУ!
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-09-08-000006 • 60f108f1b1524f91a3f2fce94a0babaf
Автор звернення: Носовська Тетяна Георгіївна
Дата створення звернення: 2023-09-08 09:34
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
не на часі, дайте гроші ЗСУ
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-06-000034 ● 63b828d9ae334b6696088b3009daefa6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2023 15:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.11.2023 № 318

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель


з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі

Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі

Уповноваженого органу
10 UA-2023-08-23-012084-a 23.08.2023

виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-14 09:39:37

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реставрації фасадів та покрівлі будівлі КУ «Одеський театр юного глядача ім. Юрія Олеши», за адресою: м.Одеса, вул. Грецька, 48А (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-23-012084-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-17 10:49:22

Відповідь на запит

Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється тендерним комітетом або уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до Розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 01.08.2023 № 537/А-2023 зі змінами та доповненнями, Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Реставрація фасадів та покрівлі будівлі КУ "Одеський театр юного глядача ім. Юрія Олеши", за адресою: м.Одеса, вул. Грецька, 48А».
Відповідно до п.2 розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації №13/од-2021 від 13.01.2021 «Про ефективне використання коштів комунальними установами, закладами, підприємствами, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель узгоджувати з Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі.
09 серпня 2023 року Департамент надіслав листа за №837/14/03/02-12/2-23, на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
21 серпня 2023 року Департамент отримав лист №2199/02/01.1-08/2-23/1538 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до у відповідності чинним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.


За посиланням https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/ можна ознайомитись с річним планом та змінами до нього та усіма процедурами закупівель Замовника.
Додатково повідомляємо:
Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/
Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-21 14:27:23

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реставрації фасадів та покрівлі будівлі КУ «Одеський театр юного глядача ім. Юрія Олеши», за адресою: м.Одеса, вул. Грецька, 48А (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-23-012084-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – Учасник) вимогам підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання останнім підтверджуючих документів (із посиланням на файли тендерної пропозиції учасника), а саме: скан-копії оригіналів договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди виробничої бази, складських приміщень; технічних паспортів або свідоцтва про реєстрацію машин, механізмів, на кожну зазначену в довідці від 25.08.2023 № 51 одиницю техніки; акт(и) приймання-передачі (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Крім того, надати посилання на файл тендерної пропозиції Учасника щодо виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, зокрема, завантаження сертифікату/ліцензії на програмний комплекс АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє в частині передачі кошторисної документації виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-24 17:34:17

відповідь на запит

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реставрації фасадів та покрівлі будівлі КУ «Одеський театр юного глядача ім. Юрія Олеши», за адресою: м.Одеса, вул. Грецька, 48А (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-23-012084-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – Учасник) вимогам підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання останнім підтверджуючих документів (із посиланням на файли тендерної пропозиції учасника), а саме: скан-копії оригіналів договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди виробничої бази, складських приміщень; технічних паспортів або свідоцтва про реєстрацію машин, механізмів, на кожну зазначену в довідці від 25.08.2023 № 51 одиницю техніки; акт(и) приймання-передачі (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Крім того, надати посилання на файл тендерної пропозиції Учасника щодо виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, зокрема, завантаження сертифікату/ліцензії на програмний комплекс АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє в частині передачі кошторисної документації виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.

Відповідь:
ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» у складі тендерної пропозиції було надано довідку від 25.08.23 № 63 стосовно укладеного договору з ПП «Екстра-Буд». Договір на надання послуг не був завантажений до системи. Сталася технічна помилка. Не було надано 24 години на виправлення помилки. Згідно передбачених кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» планувало використовувати тільки екскаватор (Liebherr) для навантаження сміття, за часом 17 годин використання. Інші механізми згідно договору послуг не планувалося використовувати. 15.09.23 на нашу адресу надійшов лист №89/23 від підрядника стосовно використовування екскаватора на об’єкті (додається). В цьому листу ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» повідомляє департамент на відмову на об’єкті від послуг екскаватора, на користь дійсного договору на вивіз сміття з ПП «ГРАД-СЕРВІС».
На даний час КУ «Одеський театр юного глядача ім. Юрія Олеши», який є пам’ятником архітектури (під охорону держави прийнятий рішенням Одеського обласного виконавчого комітету від 15.08.85 №480 як пам’ятка архітектури місцевого значення) знаходиться у критичному стані, роботи на об’єкті ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» веде з 15.09.23р.
ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» за нашим проханням у зв’язку з моніторингом надало нам копію дійсного договору послуг техніки (додається). При перевірці останніх закупівель де ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» було визначено переможцем, в усіх закупівлях даний учасник надавав саме цей договір послуг, а саме:
«Капітальний ремонт будівлі, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Хімічна, 5. Коригування» (UA-2023-09-04-011483-a), очікуваною вартістю 24 485 100,00 грн.
«Капітальний ремонт будівлі літери «Б», яка є частиною комунальної установи «Міська клінічна інфекційна лікарня», розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7. Коригування» (UA-2023-08-07-010656-a), очікуваною вартістю 64 716 800,00 грн.

Стосовно питання з АВК-5. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» надало документи на Меленчук Р.А., договір ЦПД, Ліцензія на АВК-5, паспорт та кваліфікаційний сертифікат. Також ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» надіслало на скан копії нового договору та ліцензії на АВК-5 зареєстрованого на ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» від 05.09.2023р. (додаються).

Також хотілося б додати, що в цей не простий час для нашої країни, проведення процедури закупівлі проходить не просто. Це обумовлено по-перше відсутністю багатьох будівельних компаній на ринку будівництва у зв’язку з припиненням робіт, або зменшення кваліфікованого штату, котра частина захищає нашу країну проти агресора. До участі у закупівлі вийшла тільки ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ», що підтверджує вищесказане.
При проведені закупівлі Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства ООДА відповідно до Закону дотримується принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. При розгляді пропозиції ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» було звернено увагу на багатий досвіт у будівництві та виконання робіт у 2022-2023 році. Просимо Вас прийняти до уваги нашу відповідь на питання, та по можливості піти нам на зустріч в питанні продовження робіт на КУ «Одеський театр юного глядача ім. Юрія Олеши» ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» за договором №17 від 13.09.2023р., тому як скасування закупівлі призведе до того, що зупиняться роботи як мінімум на місяць.

Надання інформації про усунення порушення замовником

щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель

2023-12-07 15:52:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 15 грудня 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (інші)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2023 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 31 714 287,22
UAH з ПДВ
31 714 287,22
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 вересня 2023 11:52
Електронний підпис
06 вересня 2023 11:50
Цінова пропозиція.pdf
06 вересня 2023 11:50
Довідка про забовязання.pdf
06 вересня 2023 11:50
vytiah_pro_nesudymist_vid_2023-08-09.pdf
06 вересня 2023 11:50
Довідка (7).zip
06 вересня 2023 11:48
Довідка (6).zip
01 вересня 2023 12:50
Електронний підпис
01 вересня 2023 12:50
Електронний підпис
01 вересня 2023 12:42
Електронний підпис
01 вересня 2023 12:42
Електронний підпис
01 вересня 2023 12:36
Договір оренди котка.pdf
01 вересня 2023 12:09
Електронний підпис
01 вересня 2023 12:09
Електронний підпис
01 вересня 2023 11:53
vytiah_pro_nesudymist_vid_2023-08-09.pdf
01 вересня 2023 11:53
Крамарова С. диплом.pdf
01 вересня 2023 11:53
73.imd
01 вересня 2023 11:53
Соловей О. диплом.pdf
01 вересня 2023 11:53
Крамаров Д трудова.pdf
01 вересня 2023 11:53
сканирование0010.pdf
01 вересня 2023 11:53
Крамаров Д. диплом.pdf
01 вересня 2023 11:53
Статут від 09.08.2023.pdf
01 вересня 2023 11:53
Лисенко О паспорт та код.pdf
01 вересня 2023 11:53
Договір коток.pdf
01 вересня 2023 11:53
Відгук від УКБ.pdf
01 вересня 2023 11:53
09_Гарантійний лист.pdf
01 вересня 2023 11:53
13_Календарний графік.pdf
01 вересня 2023 11:53
Коток дорожний.pdf
01 вересня 2023 11:53
Крамарова С. наказ.pdf
01 вересня 2023 11:53
Договір субпідряду 25.pdf
01 вересня 2023 11:53
КБ-3 листопад 2020.pdf
01 вересня 2023 11:53
Поліщук М. трудова.pdf
01 вересня 2023 11:53
Ліцензія від 25.09.2019.pdf
01 вересня 2023 11:53
КБ-3 серпень 2021.pdf
01 вересня 2023 11:53
Штатний розпис.pdf
01 вересня 2023 11:53
Деревицькии В трудова.pdf
01 вересня 2023 11:53
08_Довідка субпідряд.pdf
01 вересня 2023 11:53
Крамаров Г. наказ.pdf
01 вересня 2023 11:53
Меленчук Р. паспорт.pdf
01 вересня 2023 11:53
Договір 8820-П.pdf
01 вересня 2023 11:53
Лисенко О. трудова.pdf
01 вересня 2023 11:53
КБ-3 травень 2021.pdf
01 вересня 2023 11:53
Соловей О. трудова.pdf
01 вересня 2023 11:53
Лисенко О. диплом.pdf
01 вересня 2023 11:53
Меленчук Р. Ліцензія.pdf
01 вересня 2023 11:53
КБ-3 вересень 2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#43223082
Переможець 31 714 287,22
UAH з ПДВ
05 вересня 2023 12:27

Документи

05 вересня 2023 12:27
Довідка НАЗК
05 вересня 2023 12:27
Електронний підпис
05 вересня 2023 12:24
Протокол 7-2 ТЮЗ.pdf
03 вересня 2023 01:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2023 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#43223082
31 714 287,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2023 12:27
Довідка НАЗК
05 вересня 2023 12:27
Електронний підпис
05 вересня 2023 12:24
Протокол 7-2 ТЮЗ.pdf
03 вересня 2023 01:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2024 15:13
ДУ 2 до 17 13.09.23 ТЮЗ.pdf зміни до договору
05 квітня 2024 15:02
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2023 11:39
ДУ 1 до 17 від 13.09.23 ТЮЗ.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 11:38
Електронний підпис укладений
13 вересня 2023 11:23
Договір 17 від 13.09 ТЮЗ.pdf укладений
13 вересня 2023 11:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до розділу 19 Договору, реквізити Підрядника
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до преамбули договору, зміни пп.16.1, 2.1, 11.1, додатку Графік виконання робіт, плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML