Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Вебсайт: | https://ukb.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65000, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пр. Шевченка, буд. 4 |
Контактна особа: |
Олександр Веретельник +380487148535 overetelnyk@odessa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2023 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 31 724 946,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 317 249,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2023 15:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2023 15:25 |
Додаток 6 Проект Договору.docx | |
29 серпня 2023 15:25 |
ТД зі змінами.docx | |
29 серпня 2023 15:25 |
зміни ТД.docx | |
23 серпня 2023 17:29 |
оголошення ТЮЗ.doc | |
23 серпня 2023 17:29 |
Додаток 2 ТЗ ТЮЗ.rtf |
29 серпня 2023 15:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 серпня 2023 15:25 |
Додаток 6 Проект Договору.docx
|
|||
29 серпня 2023 15:25 |
ТД зі змінами.docx
|
|||
29 серпня 2023 15:25 |
зміни ТД.docx
|
|||
23 серпня 2023 17:29 |
оголошення ТЮЗ.doc
|
|||
23 серпня 2023 17:29 |
Додаток 2 ТЗ ТЮЗ.rtf
|
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-06-000034 ● 63b828d9ae334b6696088b3009daefa6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.11.2023 № 318
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
10 UA-2023-08-23-012084-a 23.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-14 09:39:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реставрації фасадів та покрівлі будівлі КУ «Одеський театр юного глядача ім. Юрія Олеши», за адресою: м.Одеса, вул. Грецька, 48А (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-23-012084-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-17 10:49:22
Відповідь на запит
Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється тендерним комітетом або уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до Розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 01.08.2023 № 537/А-2023 зі змінами та доповненнями, Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Реставрація фасадів та покрівлі будівлі КУ "Одеський театр юного глядача ім. Юрія Олеши", за адресою: м.Одеса, вул. Грецька, 48А».
Відповідно до п.2 розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації №13/од-2021 від 13.01.2021 «Про ефективне використання коштів комунальними установами, закладами, підприємствами, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель узгоджувати з Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі.
09 серпня 2023 року Департамент надіслав листа за №837/14/03/02-12/2-23, на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
21 серпня 2023 року Департамент отримав лист №2199/02/01.1-08/2-23/1538 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до у відповідності чинним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
За посиланням https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/ можна ознайомитись с річним планом та змінами до нього та усіма процедурами закупівель Замовника.
Додатково повідомляємо:
Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/
Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/
- Відповідь на запит ДАСУ.docx
- 0537-а23 від 01.08.23.pdf
- Бланк_Департамент_економіки_2022_45176.pdf
- Деф.акт ТЮЗ.pdf
- ЕК-4996.05-23, ТЮЗ.pdf
- Наказ ПКД.pdf
- ЗК ТЮЗ.pdf
- Погодження_ТЮЗ.pdf
- нак.Коміс. перед ТЮЗ та реп.1.pdf
- прийм._ПКД__ТЮЗ__РЕпіна_1__02.08.23.pdf
- розпор. ООР.pdf
- Наказ 20 від 02.08.23.pdf
- акт пр-пер. ТЮЗ.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-21 14:27:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реставрації фасадів та покрівлі будівлі КУ «Одеський театр юного глядача ім. Юрія Олеши», за адресою: м.Одеса, вул. Грецька, 48А (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-23-012084-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – Учасник) вимогам підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання останнім підтверджуючих документів (із посиланням на файли тендерної пропозиції учасника), а саме: скан-копії оригіналів договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди виробничої бази, складських приміщень; технічних паспортів або свідоцтва про реєстрацію машин, механізмів, на кожну зазначену в довідці від 25.08.2023 № 51 одиницю техніки; акт(и) приймання-передачі (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Крім того, надати посилання на файл тендерної пропозиції Учасника щодо виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, зокрема, завантаження сертифікату/ліцензії на програмний комплекс АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє в частині передачі кошторисної документації виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-24 17:34:17
відповідь на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реставрації фасадів та покрівлі будівлі КУ «Одеський театр юного глядача ім. Юрія Олеши», за адресою: м.Одеса, вул. Грецька, 48А (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-23-012084-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – Учасник) вимогам підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання останнім підтверджуючих документів (із посиланням на файли тендерної пропозиції учасника), а саме: скан-копії оригіналів договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди виробничої бази, складських приміщень; технічних паспортів або свідоцтва про реєстрацію машин, механізмів, на кожну зазначену в довідці від 25.08.2023 № 51 одиницю техніки; акт(и) приймання-передачі (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Крім того, надати посилання на файл тендерної пропозиції Учасника щодо виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, зокрема, завантаження сертифікату/ліцензії на програмний комплекс АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє в частині передачі кошторисної документації виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідь:
ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» у складі тендерної пропозиції було надано довідку від 25.08.23 № 63 стосовно укладеного договору з ПП «Екстра-Буд». Договір на надання послуг не був завантажений до системи. Сталася технічна помилка. Не було надано 24 години на виправлення помилки. Згідно передбачених кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» планувало використовувати тільки екскаватор (Liebherr) для навантаження сміття, за часом 17 годин використання. Інші механізми згідно договору послуг не планувалося використовувати. 15.09.23 на нашу адресу надійшов лист №89/23 від підрядника стосовно використовування екскаватора на об’єкті (додається). В цьому листу ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» повідомляє департамент на відмову на об’єкті від послуг екскаватора, на користь дійсного договору на вивіз сміття з ПП «ГРАД-СЕРВІС».
На даний час КУ «Одеський театр юного глядача ім. Юрія Олеши», який є пам’ятником архітектури (під охорону держави прийнятий рішенням Одеського обласного виконавчого комітету від 15.08.85 №480 як пам’ятка архітектури місцевого значення) знаходиться у критичному стані, роботи на об’єкті ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» веде з 15.09.23р.
ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» за нашим проханням у зв’язку з моніторингом надало нам копію дійсного договору послуг техніки (додається). При перевірці останніх закупівель де ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» було визначено переможцем, в усіх закупівлях даний учасник надавав саме цей договір послуг, а саме:
«Капітальний ремонт будівлі, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Хімічна, 5. Коригування» (UA-2023-09-04-011483-a), очікуваною вартістю 24 485 100,00 грн.
«Капітальний ремонт будівлі літери «Б», яка є частиною комунальної установи «Міська клінічна інфекційна лікарня», розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7. Коригування» (UA-2023-08-07-010656-a), очікуваною вартістю 64 716 800,00 грн.
Стосовно питання з АВК-5. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» надало документи на Меленчук Р.А., договір ЦПД, Ліцензія на АВК-5, паспорт та кваліфікаційний сертифікат. Також ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» надіслало на скан копії нового договору та ліцензії на АВК-5 зареєстрованого на ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» від 05.09.2023р. (додаються).
Також хотілося б додати, що в цей не простий час для нашої країни, проведення процедури закупівлі проходить не просто. Це обумовлено по-перше відсутністю багатьох будівельних компаній на ринку будівництва у зв’язку з припиненням робіт, або зменшення кваліфікованого штату, котра частина захищає нашу країну проти агресора. До участі у закупівлі вийшла тільки ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ», що підтверджує вищесказане.
При проведені закупівлі Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства ООДА відповідно до Закону дотримується принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. При розгляді пропозиції ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» було звернено увагу на багатий досвіт у будівництві та виконання робіт у 2022-2023 році. Просимо Вас прийняти до уваги нашу відповідь на питання, та по можливості піти нам на зустріч в питанні продовження робіт на КУ «Одеський театр юного глядача ім. Юрія Олеши» ТОВ «ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» за договором №17 від 13.09.2023р., тому як скасування закупівлі призведе до того, що зупиняться роботи як мінімум на місяць.
- Відповідь на запит 2 ДАСУ.docx
- Лист на вивіз сміття.pdf
- АВК СОЗИДАТЕЛЬ ліцензія.pdf
- ТОВ АВК ЕДИНЕНИЕ акт.pdf
- ТОВ АВК ЕДИНЕНИЕ договір.pdf
- ТОВ АВК ЕДИНЕНИЕ рахунок.pdf
- Договір ПП Екстра Буд.pdf
- Меленчук Р. кваліфікаційний сертифікат завірено ОБД.pdf
- Меленчук Р. Ліцензія.pdf
- Меленчук Р. паспорт.pdf
- Меленчук Р. цівільно правовий договір.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель
2023-12-07 15:52:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (інші)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
31 714 287,22
UAH з ПДВ
|
31 714 287,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" #43223082 |
Переможець |
31 714 287,22
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2023 12:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2024 15:13
|
ДУ 2 до 17 13.09.23 ТЮЗ.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2024 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 11:39
|
ДУ 1 до 17 від 13.09.23 ТЮЗ.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2023 11:23
|
Договір 17 від 13.09 ТЮЗ.pdf | укладений |
13 вересня 2023 11:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до розділу 19 Договору, реквізити Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до преамбули договору, зміни пп.16.1, 2.1, 11.1, додатку Графік виконання робіт, плану фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |