Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів житлового будинку №62 на вул.Стрийській у м.Львові, постраждалих внаслідок ракетного удару зі сторони країни-агресора російської федерації 06.07.2023, а саме покрівлі та несучих елементів будівлі
Очікувана вартість
6 765 234,00 UAH
UA-2023-08-23-012014-a cdcfebad5133434280270ab5958e5e36
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богач Ольга

380973132663 olya_fra@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056121
Місцезнаходження: 79057, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки, будинок 85
Контактна особа: Богач Ольга
380973132663
olya_fra@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів житлового будинку №62 на вул.Стрийській у м.Львові, постраждалих внаслідок ракетного удару зі сторони країни-агресора російської федерації 06.07.2023, а саме покрівлі та несучих елементів будівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Стрийська, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

23 серпня 2023 17:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське комунальне підприємство "Рембуд"
#20775826
Переможець 6 765 234,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2023 17:33

Документи

23 серпня 2023 17:32
Протокол 8 НС.pdf.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2024 10:07
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 14:20
дод.угода №3 від 29.12.2023 Стрийська,62.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 13:54
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2023 14:49
дод.угода №2 до договору №96 Стрийська,62.pdf зміни до договору
27 жовтня 2023 14:48
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2023 16:17
дод.угода №1 до договору №96.pdf зміни до договору
09 жовтня 2023 16:16
договір №96 Стрийська,62.pdf укладений
23 серпня 2023 17:37
договір №96 Стрийська,62.pdf укладений
23 серпня 2023 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі листа управління фінансового контрлю від 11.09.2023 №4-2103-12188, сторони дійшли зміни внести зміни в договір №96 від 22.08.2023 та дійшли згоди зменшити суму за договором на 13249,20 грн. (тринадцять тисяч двісті сорок девять гривень 20 коп) та викласти п.2.1 Договору в такій редакції: "2.1. Загальна вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором , визначена на підставі твердої договірної ціни, становить 6751984,80 грн (шість мільйонів сімсот пятдесят одна тисяча девятсот вісімдесят чотири гривні 80 коп) разом з ПДВ". Усі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внесли зміни в п.5.1.2 Договору та викласти його в наступній редакції: "5.1.2. Підрядник зобовязаний в термін 90 днів з дня отримання авансу подати Акти виконаних робіт. По закінченню терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику."
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із зменшенням обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 5 506 632,00
UAH (в тому числі ПДВ 917 772,00 UAH)