Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт спортивного майданчика у Ліцеї «Гроно» Львівської міської ради на вул. Вигоди, 27. Коригування» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
13 930 178,40 UAH
UA-2023-08-23-011979-a ● 6d8a3bfbc068492b840638a45ecc01e5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліцей "Гроно" Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22350321 |
Місцезнаходження: | 79052, Україна , Львівська обл., Львів, Вигоди,27 |
Контактна особа: |
Ковальська Дарія 380976553276 grono_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2023 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 13 930 178,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 650,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт спортивного майданчика у Ліцеї «Гроно» Львівської міської ради на вул. Вигоди, 27. Коригування» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, Вигоди,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2023 17:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2023 17:24 |
Додаток 3. проект договору ліцей Гроно.doc | |
23 серпня 2023 17:24 |
Додаток 2. Технічне завдання ліцей Гроно.docx | |
23 серпня 2023 17:23 |
Додаток 1 (Кваліфікація).docx | |
23 серпня 2023 17:22 |
Тендерна документація спорт.майданчик ліцей Гроно (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт огляду
Дата подання: 25 серпня 2023 12:25
Дата відповіді: 28 серпня 2023 12:53
Вимагаємо видалити вимогу з відвідування об"єкту зі складанням акту обстеження, який має бути підписаний замовником, оскільки відвідування об"єкту жодним чином не може вплинути на ефективність підготовки тендерної пропозиції. Усі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі прописано Замовником у технічній специфікації, що виконана у відповідності до проектно – кошторисної документації, що затверджена ЕКСПЕРТНИМ ЗВІТОМ, тому учасники підготують свої пропозиції чітко, відповідно до зазначеної технічної специфікації. Отже, враховуючи правильність технічної специфікації Замовника і законність при визначенні переможців, не буде створено умов для помилок, чи корегування ціни після укладення договору. Додатково нагадуємо, що дана вимога НЕОДНОРАЗОВО була визнана, як незаконна та дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 13.12.2019 №18550, рішення від 13.05.2020 № 9264, рішення від 29.05.2020 № 10669, рішення від 06.09.2022 №5702, рішення від 29.04.2022 № 4172, рішення від 22.02.2022 № 3635, рішення від 27.02.2023 № 2273). Також інформуємо, що враховуючи, те, що Замовник має намір поставити учасників в залежність від себе, тобто може не підписати звіт (акт) огляду, то у закупівлі прийме участь лише один учасник, з максимальною ціною. А тому дії уповноваженої особи Замовника можна буде кваліфікувати, як вчинення ЗЛОЧИНУ передбаченого: - частиною 4 статті 191 КК України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); - статтею 210 КК України (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням). Також така вимога має ознаки антиконкурентних узгоджених дій, відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції». А тому ВИМАГАЄМО усунути вимогу з відвідування об"єкту з наданням акту огляду в складі пропозиції. В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ, а також до Держаудитслужби та правоохоронних органів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо обстеження об’єкту, з наступних міркувань:
Зважаючи на специфіку робіт на об’єкті «Капітальний ремонт спортивного майданчика», вважаємо, що попереднє ознайомлення учасників з об’єктом (обстеження, обміри, процес узагальнення та приведення до технічно обґрунтованих показників і параметрів початкових даних) сприятиме більш обґрунтованому формуванню ними своїх пропозицій та, як наслідок, в подальшому, дозволяє розраховувати на більш ефективне виконання умов договору.
Встановлення такої вимоги не суперечить вимогам закупівельного законодавства, оскільки відповідно до ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити;
Щодо того, що замовник може не підписати акт огляду повідомляємо, що виходячи із встановлення даної умови в умовах тендерної документації, Замовник жодним чином не налаштований уникати або шукати причини для не здійснення даного огляду. Замовник гарантує підписання акту огляду кожному учаснику, який виявить бажання оглянути об’єкт.
Огляд об’єкту жодним чином не зобов’язує учасників брати участь у закупівлі та не є гарантією того, що їх пропозиція пройде кваліфікацію, тому твердження що підписання такого акту замовником має ознаки антиконкурентних узгоджених дій є очевидним перебільшенням.
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що дана вимога не може вважатись дискримінаційною, адже жодним чином не перешкоджає учасникам в їх праві взяти участь у процедурі закупівлі.
Зважаючи на специфіку робіт на об’єкті «Капітальний ремонт спортивного майданчика», вважаємо, що попереднє ознайомлення учасників з об’єктом (обстеження, обміри, процес узагальнення та приведення до технічно обґрунтованих показників і параметрів початкових даних) сприятиме більш обґрунтованому формуванню ними своїх пропозицій та, як наслідок, в подальшому, дозволяє розраховувати на більш ефективне виконання умов договору.
Встановлення такої вимоги не суперечить вимогам закупівельного законодавства, оскільки відповідно до ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити;
Щодо того, що замовник може не підписати акт огляду повідомляємо, що виходячи із встановлення даної умови в умовах тендерної документації, Замовник жодним чином не налаштований уникати або шукати причини для не здійснення даного огляду. Замовник гарантує підписання акту огляду кожному учаснику, який виявить бажання оглянути об’єкт.
Огляд об’єкту жодним чином не зобов’язує учасників брати участь у закупівлі та не є гарантією того, що їх пропозиція пройде кваліфікацію, тому твердження що підписання такого акту замовником має ознаки антиконкурентних узгоджених дій є очевидним перебільшенням.
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що дана вимога не може вважатись дискримінаційною, адже жодним чином не перешкоджає учасникам в їх праві взяти участь у процедурі закупівлі.
У вас закінчилася війна????
Дата подання: 25 серпня 2023 12:31
Дата відповіді: 28 серпня 2023 12:52
Ви серйозно??? чи актуальна закупівля спортивного майданчика в час війни, ще й з вимогами, що обмежують конкуренцію?
Відповідь: Шановний учасник!
Кошти на проведення даної закупівлі спрямовано ухвалою Львівської міської ради від 02.03.2023 номер 2884 «Про затвердження розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2023 рік”.
Замовник старався розробити умови тендерної документації так, щоб забезпечити дотримання принципів максимальної економії та ефективності та недискримінації учасників.
У випадку, якщо Ви вважаєте, що окремі умови тендерної документації перешкоджають вашим законним правам та інтересам, пов’язаним з участю у процедурі закупівлі Ви можете звернутися до нас із обґрунтованою пропозицією щодо внесення змін до умов тендерної документації або, на Ваш вибір, звернутись із скаргою до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Кошти на проведення даної закупівлі спрямовано ухвалою Львівської міської ради від 02.03.2023 номер 2884 «Про затвердження розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2023 рік”.
Замовник старався розробити умови тендерної документації так, щоб забезпечити дотримання принципів максимальної економії та ефективності та недискримінації учасників.
У випадку, якщо Ви вважаєте, що окремі умови тендерної документації перешкоджають вашим законним правам та інтересам, пов’язаним з участю у процедурі закупівлі Ви можете звернутися до нас із обґрунтованою пропозицією щодо внесення змін до умов тендерної документації або, на Ваш вибір, звернутись із скаргою до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" |
13 672 450,00
UAH з ПДВ
|
13 672 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" #41729921 |
Переможець |
13 672 450,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2023 22:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 вересня 2023 21:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2024 23:18
|
Додаткова угода №5 від 21.10.24_compressed.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2024 23:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2024 14:31
|
Додаткова угода №4 до Договору №19-09_23 від 19.09.23 р..PDF | зміни до договору |
30 липня 2024 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 липня 2024 18:44
|
Додатковий договір 3.PDF | зміни до договору |
11 липня 2024 18:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 21:11
|
Додаткова угода №2 від 29.12.23.PDF | зміни до договору |
03 січня 2024 21:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2023 19:38
|
Додаткова угода №1 від 17.11.23 №19_09_23 від 19.09.23.PDF | зміни до договору |
21 листопада 2023 19:32
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2023 21:28
|
Договір №19-09-23 від 19.09.2023.PDF | укладений |
20 вересня 2023 21:26
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт спортивного майданчика у Ліцеї «Гроно» Львівської міської ради на вул. Вигоди, 27. Коригування» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | роботи |
13 672 450,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Лист управління фінансового контролю від 19.10.2023 №2103-вих-129102 |
Номер договору про закупівлю: | 19-09/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили прожовжити строк виконання робіт до 31 грудня 2024 року , визначивши вартість робіт, що профінансована за Договором у 2023 році та загальну варітсть робіт, що підлягає виконанню за Договором у наступних бюджетних періодах. Відповідно до фінасування витрат замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 19-09/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | лист Управління фінансового контролю від 19.10.2023 р. №2103-вих-129102 |
Номер договору про закупівлю: | 19-09/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 19-09/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розрахунок вартості робіт, що підлягають за Договором у 2024 році; в наступних бюджетних пероідах; Зміна директора підрядної організації |
Номер договору про закупівлю: | 19-09/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |