Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201424 Микулинці-Кривки Тернопільської області»
Очікувана вартість
7 464 625,60 UAH
UA-2023-08-23-011332-a ● 7397fcc0285a4673a2448c2b6cc5ef28
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Вулиця Грушевського, будинок 8 |
Контактна особа: |
Прус Вікторія Юріївна 380352520076 vika123prus@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2023 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 7 464 625,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 323,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 200 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, виданої Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, довідка про покриття та виписка з рахунку, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. У разі виникнення обставин, передбачених у частині 10 тендерної документації, перерахування коштів у сумі забезпечення тендерної пропозиції здійснюється на рахунок Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації №UA548201720355289009000013696, Код за ЄДРПОУ 04014074. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник- переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави (сума коштів) у розмірі 1 відсотка вартості договору про закупівлі. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, але це не стосується часткового виконання, що обумовлене не повним фінансуванням договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 № 28
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201424 Микулинці-Кривки Тернопільської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська область, Автомобільна дорога загального користування місцевого значення, С201424 Микулинці-Кривки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за фактично надані послуги проводяться тільки після підписання Замовником "Акту приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг" (форма № КБ-2в (УПВ)) і "Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг та витрати" (форма № КБ-3), належно оформлених Виконавцем не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, та тільки в межах бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються при надходженні бюджетних асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2023 14:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2023 14:20 |
Перелік змiн до Тендерної документацiї вiд 30.08.2023.pdf | |
30 серпня 2023 14:19 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії зі змінами від 30.08.2023.docx | |
23 серпня 2023 16:43 |
Титульна ТД.pdf | |
23 серпня 2023 16:43 |
Тендерна документація.docx | |
23 серпня 2023 16:42 |
Додаток 2 до ТД ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ (BOQ).docx | |
23 серпня 2023 16:41 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.docx |
30 серпня 2023 14:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 серпня 2023 14:20 |
Перелік змiн до Тендерної документацiї вiд 30.08.2023.pdf
|
|||
30 серпня 2023 14:19 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії зі змінами від 30.08.2023.docx
|
|||
23 серпня 2023 16:43 |
Титульна ТД.pdf
|
|||
23 серпня 2023 16:43 |
Тендерна документація.docx
|
|||
23 серпня 2023 16:42 |
Додаток 2 до ТД ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ (BOQ).docx
|
|||
23 серпня 2023 16:41 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розрахунок договрної ціни
Дата подання: 31 серпня 2023 12:10
Дата відповіді: 01 вересня 2023 15:58
Шановний Замовнику,
1. Згідно пп. 18.2 Тендерної документації "Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою. Ціна тендерної пропозиції учасника щодо виконання відповідних робіт повинна бути розрахована відповідно до вимог чинного законодавства, згідно з «Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», з поданням підтверджуючих документів.", надайте вичерпну відповідь, що у Вашому розумінні є підтверджуючі документи? та чи потрібно надавати у склдаді тендерної пропозиції учасника розрахунок ціни тендерної пропозиції?
Якщо, у вашому розумінні "підтверджуючі документи" це розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника згідно "Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування", (Далі - Методика) яку він має подати у своїй тендерній пропозиції, то як учасник-переможець може підтвердити підпункт 5 пункту 25 тенденрої документації "З метою забезпечення укладання договору у визначений Законом строк, переможець процедури закупівлі надає замовнику, не пізніше п’яти днів до закінчення строку укладання договору, документи, щодо розрахунку вартості робіт (договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси)", при тому, що згідно даної методики не всі вищевказані документи складаються учасником-переможцем при розрахунку ціни.
2. Якщо все ж таки Ви вимагаєте, щоб розрахунок ціни подавався учасником, чи учасником-переможцем згідно з "Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування" то Ви, як Замовник зобов'язані опублікувати фіксовану суму ризиків та інфляції (У вашій тендерній документації зафіксовані тільки ризики), просимо Вас дати роз'яснення щодо відсутномсті таких даних у Вашій тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Повідомляємо Вас, що Робочим проектом за даним предметом закупівлі не передбачено закладення коштів на інфляцію, так як послуги повинні бути наданні до кінця поточного року. Також повідомляємо, що Учасник при поданні тендерної пропозиції повинен надати договірну ціну, розраховану відповідно до «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування».
Повідомляємо Вас, що Робочим проектом за даним предметом закупівлі не передбачено закладення коштів на інфляцію, так як послуги повинні бути наданні до кінця поточного року. Також повідомляємо, що Учасник при поданні тендерної пропозиції повинен надати договірну ціну, розраховану відповідно до «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-23-011332-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", Код ЄДРПОУ:37306789
Дата подання: 24 серпня 2023 15:49
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику, просимо Вас усунути дискримінаційні вимоги щодо:
1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”», № з.п. 3. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»:
«Для підтвердження кваліфікації інженера з організації дорожнього руху надається копія/оригінал трудової книжки, а також копія/оригінал диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «організації дорожнього руху». Стаж роботи на даній посаді на підприємстві чи на аналогічній посаді у іншому підприємстві має становити не менше 1 року.
Для підтвердження кваліфікації інженера з пожежної безпеки надається копія/оригінал трудової книжки, а також копія/оригінал диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «пожежна безпека». Стаж роботи на даній посаді на підприємстві чи на аналогічній посаді у іншому підприємстві має становити не менше 1 року.»
2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”», № з.п. 1., «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»:
«Учасник повинен гарантувати відсутність рекламацій (негативних відгуків) від замовника щодо виконання аналогічних робіт протягом останніх трьох років. Підтверджується шляхом подання довідки довільної форми, виданої Замовником закупівлі не раніше дати оголошення даної закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником.»
Даний факт, щодо дискримінації вищевказаних вимог окремо доводити не вбачаємо сенсу, так як в рішеннях: Рішення від 03.07.2023 № 9711, Рішення від 28.06.2023 № 9509, Рішення від 29.06.2023 № 9588, Рішення від 29.06.2023 № 9589, Рішення від 29.06.2023 №9586, Рішення від 29.06.2023 №9587, Рішення від 31.05.2023 № 7741, Рішення від 31.05.2023 № 7753, Рішення від 10.05.2023 № 6290, Рішення від 10.05.2023 № 6305, за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2023-06-15-005548-a, UA-2023-06-14-005793-a, UA-2023-06-13-010603-a, UA-2023-06-12-012758-a, UA-2023-06-12-012077-a, UA-2023-06-13-008817-a, UA-2023-05-18-010090-a, UA-2023-05-17-013532-a, UA-2023-04-25-011323-a, UA-2023-04-25-009315-a, які були оголошенні іншими Замовниками цього року в Тернопільській області АМКУ задовольнив у всіх частинах. Тому, з огляду на вищевказане просимо Вас внести відповідні зміни у Вашу тендерну документацію. У разі, якщо відповідні зміни не будуть внесені, ми змушені будемо знову звернутися в орган оскарження для усунення дискримінаційних вимог, що в свою чергу затягне процес проведення даної закупівлі, сподіваємося на подальшу співпрацю, дякуємо, Слава Україні!
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”», № з.п. 3. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»:
«Для підтвердження кваліфікації інженера з організації дорожнього руху надається копія/оригінал трудової книжки, а також копія/оригінал диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «організації дорожнього руху». Стаж роботи на даній посаді на підприємстві чи на аналогічній посаді у іншому підприємстві має становити не менше 1 року.
Для підтвердження кваліфікації інженера з пожежної безпеки надається копія/оригінал трудової книжки, а також копія/оригінал диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «пожежна безпека». Стаж роботи на даній посаді на підприємстві чи на аналогічній посаді у іншому підприємстві має становити не менше 1 року.»
2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”», № з.п. 1., «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»:
«Учасник повинен гарантувати відсутність рекламацій (негативних відгуків) від замовника щодо виконання аналогічних робіт протягом останніх трьох років. Підтверджується шляхом подання довідки довільної форми, виданої Замовником закупівлі не раніше дати оголошення даної закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником.»
Даний факт, щодо дискримінації вищевказаних вимог окремо доводити не вбачаємо сенсу, так як в рішеннях: Рішення від 03.07.2023 № 9711, Рішення від 28.06.2023 № 9509, Рішення від 29.06.2023 № 9588, Рішення від 29.06.2023 № 9589, Рішення від 29.06.2023 №9586, Рішення від 29.06.2023 №9587, Рішення від 31.05.2023 № 7741, Рішення від 31.05.2023 № 7753, Рішення від 10.05.2023 № 6290, Рішення від 10.05.2023 № 6305, за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2023-06-15-005548-a, UA-2023-06-14-005793-a, UA-2023-06-13-010603-a, UA-2023-06-12-012758-a, UA-2023-06-12-012077-a, UA-2023-06-13-008817-a, UA-2023-05-18-010090-a, UA-2023-05-17-013532-a, UA-2023-04-25-011323-a, UA-2023-04-25-009315-a, які були оголошенні іншими Замовниками цього року в Тернопільській області АМКУ задовольнив у всіх частинах. Тому, з огляду на вищевказане просимо Вас внести відповідні зміни у Вашу тендерну документацію. У разі, якщо відповідні зміни не будуть внесені, ми змушені будемо знову звернутися в орган оскарження для усунення дискримінаційних вимог, що в свою чергу затягне процес проведення даної закупівлі, сподіваємося на подальшу співпрацю, дякуємо, Слава Україні!
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 серпня 2023 15:04
Доброго дня!
Згідно із статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою дотримання Закону України «Про публічні закупівлі» Вашу вимогу задоволено. Буде внесено відповідні зміни у Тендерну документацію. Героям Слава!
Згідно із статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою дотримання Закону України «Про публічні закупівлі» Вашу вимогу задоволено. Буде внесено відповідні зміни у Тендерну документацію. Героям Слава!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
7 088 308,80
UAH з ПДВ
|
7 088 308,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Переможець |
7 088 308,80
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2023 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 14:09
|
Додаткова угода № 2 від 29.12.23 до договору №123.pdf | укладений |
29 грудня 2023 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2023 12:51
|
Додаткова угода № 1 від 26.10.23.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2023 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2023 14:30
|
Договір № 123 22.09.23.pdf | укладений |
25 вересня 2023 14:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнити розділ 3 „Ціна договору” пунктом 3.1.1. словами такого змісту: В 2023 році виділені кошти субвенції державного бюджету для оплати надання послуг складають – 4 745 161,80 грн. (чотири мільйони сімсот сорок п’ять тисяч сто шістдесят одна гривня 80 копійок) в тому числі ПДВ – 790 860,30 грн. (сімсот дев’яносто тисяч вісімсот шістдесят гривень 30 копійок), а також кошти співфінансування субвенції місцевого бюджету для оплати надання послуг складають – 2 343 147,00 грн. (два мільйона триста сорок три тисячі сто сорок сім гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ – 390 524,50 грн. (триста дев’яносто тисяч п’ятсот двадцять чотири гривні 50 копійок). Пункт 15.1.3 розділу 15 „Додатки до договору” план фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 вересня 2023 — 29 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
6 687 815,83
UAH (в тому числі ПДВ 1 114 635,97 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України „Про публічні закупівлі”, зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, пунктом 11.1., 11.2. розділу „11. Внесення змін у Договір та його розірвання” Договору, Сторони домовились про наступне: 1. Припинити з дня підписання даної додаткової угоди дію Договору № 123 від 22 вересня 2023 року шляхом розірвання за взаємною згодою Сторін. 2. Сума виконання Договору становить 6 687 815, 83 грн. (шість мільйонів шістсот вісімдесят сім тисяч вісімсот п’ятнадцять гривень 83 копійки) в тому числі кошти субвенції державного бюджету – 4 344 672, 45 грн. (чотири мільйони триста сорок чотири тисячі шістсот сімдесят дві гривні 45 копійок), кошти субвенції місцевого бюджету – 2 343 143, 38 грн. (два мільйони триста сорок три тисячі сто сорок три гривні 38 копійок). Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь – яких невиконаних сторонами зобов’язань. 3. У зв’язку з припиненням дії Договору, жодна із сторін не має претензій до іншої сторони по Договору. |