Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство" |
Код ЄДРПОУ: | 03357562 |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька обл., м.Чернівці, вул. КОШОВОГО, 41 А |
Контактна особа: |
Григорій Оробець +380968815859 mkpshep.tender2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2023 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2023 12:48 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2023 12:48 |
Очікувана вартість: | 12 424 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 122,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2023 18:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2023 18:46 |
Перелік змін.docx | |
30 серпня 2023 18:46 |
Додаток 1 Технічне завдання( Нова редакція).docx | |
23 серпня 2023 16:15 |
Додаток 2 тендерна пропозиція.docx | |
23 серпня 2023 16:15 |
Тендерна документація.docx | |
23 серпня 2023 16:15 |
додаток 6 проект договору.docx | |
23 серпня 2023 16:15 |
Додаток 3, 4,5 вимоги.docx | |
23 серпня 2023 16:15 |
Додаток 1 Технічне завдання.docx |
30 серпня 2023 18:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 серпня 2023 18:46 |
Перелік змін.docx
|
|||
30 серпня 2023 18:46 |
Додаток 1 Технічне завдання( Нова редакція).docx
|
|||
23 серпня 2023 16:15 |
Додаток 2 тендерна пропозиція.docx
|
|||
23 серпня 2023 16:15 |
Тендерна документація.docx
|
|||
23 серпня 2023 16:15 |
додаток 6 проект договору.docx
|
|||
23 серпня 2023 16:15 |
Додаток 3, 4,5 вимоги.docx
|
|||
23 серпня 2023 16:15 |
Додаток 1 Технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-20-000020 ● 0748c78bcc7e46f8a098ebab91b7f5a8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 14:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2023 №53-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/12934-2023 від 08.11.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 20.11.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
20.11.2023 №53-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-23-010794-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-20 17:28:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі кам’яної солі (Сіль технічна помол №3 з антизлежувальною добавкою) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-23-010794-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-23 11:24:51
Відповідь на звернення.
На Ваш запит в електронній системі закупівель за номером ID:UA-M-2023-11-20-000020 щодо отрмання пояснень( інформації та документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі кам’яної солі (Сіль технічна помол №3 з антизлежувальною добавкою) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-23-010794-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, повідомляємо наступне.
1.1 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
1 Назва предмета закупівлі Код ДК 21: 2015 14410000-8 Кам’яна сіль
(Сіль технічна помол №3 з антизлежувальною добавкою) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-23-010794-a.
2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Закупівля здійснювалася для забезпечення належного виконання договору з Департаментом інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради №1 від 02.01.2023 року на послуги вулично-шляхової мережі Чернівецької міської територіальної громади на 2023 рік. (обробка дорожнього покриття в зимовий період для запобігання слизькості доріг і ліквідації ожеледиці).
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі визначенні у Додатку 1 до тендерної документації по процедурі відкриті торги (з особливостями) по закупівлі Товару.
3 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення відповідно
до розрахунку кошторису на надання послуг з утримання вулично-шляхової мережі Чернівецької міської територіальної громади на 2023 рік.
Очікувана вартість предмета закупівлі становила 12 424 500 грн. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації (комерційних пропозицій) від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбулась на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку згідно із пунктом 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.
2. 1 По даному договору, що був укладений за результатом проведеної закупівлі оплати не відбувалися, проте поставка товару була в кількості
192,56 т згідно видаткової накладної.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-04 15:44:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі кам’яної солі (Сіль технічна помол №3 з антизлежувальною добавкою) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-23-010794-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Прошу зазначити нормативно-правові акти у яких термін і поняття вживаються у значенні «Висновок СЕС» та необхідність його отримання, наявність якого вимагається надати учасником у складі тендерної документації.
2. Зазначити посилання на документи (державні норми, стандарти, ДСТУ, ТУ тощо), якими визначено поняття «сіль шахтного видобутку» та її склад.
3. Яким документом підтверджується надання учасником ПП «ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС» у складі тендерної документації висновку СЕС, який був підставою для відхилення попередніх учасників.
4. У разі, якщо виконання зазначеної вимоги учасником ПП «ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС» підтверджується Висновком санітарно-епідеміологічної експертизи від 13.06.2023 № 12.2-18-3/7340, наданий у складі тендерної документації у файлі під назвою «СЕС сіль ПП Віктор-Ком Імпекс .pdf», прошу надати посилання щодо вимоги надання Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи у складі тендерної документації. Яким чином висновок санітарно-епідеміологічної експертизи може визначати спосіб видобутку солі, оскільки відповідно до порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи затверджений наказом Міністерства охорони здоров'я України 09.10.2000 № 247, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, а не спосіб видобутку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що уповноважена відповідальна особа, яка готувала відповідь на Ваш запит, 07.12.2023 р. була фізично відсутня на робочому місці за сімейними обставинами (самостійно виховує двох малолітніх дітей). По виході на роботу 08.12.2023 р. уповноважена відповідальна особа надає відповідь на Ваш запит. Гарантуємо, що в подальшому порушень не буде. Притягнення до відповідальності та вжиття інших заходів не вважаємо за доцільне.
2023-12-08 16:15:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2023 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
8 095 500,00
UAH з ПДВ
|
7 587 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАЛЬЦ" |
9 448 470,00
UAH з ПДВ
|
7 595 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРПРОФСЕРВІС" |
8 850 000,00
UAH з ПДВ
|
8 340 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС" |
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВОРЛД ФУД ЕНД ФІД |
9 747 000,00
UAH з ПДВ
|
9 447 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
12 375 000,00
UAH з ПДВ
|
12 375 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ #37354345 |
Відхилено |
7 587 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2023 17:04
|
|
ТОВ "ЗАЛЬЦ" #44192349 |
Відхилено |
7 595 000,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2023 13:52
|
|
ТОВ "УКРПРОФСЕРВІС" #37062256 |
Відхилено |
8 340 000,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2023 16:36
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС" #34864103 |
Переможець |
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2023 16:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 вересня 2023 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2023 11:51
|
договір сіль.pdf | укладений |
03 жовтня 2023 11:48
|