Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42698149 |
Вебсайт: | https://dpmdzo.zoda.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА, будинок 159-Б |
Контактна особа: |
Руслан Мельник +380612128877 dpmdzo-tdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2023 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 050 595,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 303,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник даних торгів вимагатиме від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом внесення на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відносини між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з даного пункту тендерної документації, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю після виконання Підрядником всіх умов Договору, зокрема після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката (у разі, якщо це передбачено законодавством). Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист щодо зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією та проєкт документу, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, та відповідає вимогам чинного законодавства України. Замовник залишає за собою пріоритетне право на визначення істотних умов правочину щодо надання учасником забезпечення, а відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення передбаченого тут забезпечення на умовах, визначених замовником, розцінюватиметься як неукладення договору про закупівлю з вини учасниками, з настанням відповідних наслідків згідно п. 44 Особливостей |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за виконані роботи/надані послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 7 (семи) робочих днів на підставі підписаних представниками Замовника і Підрядника акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3. Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт/послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно Ф № КБ-2в та Ф № КБ-3. Замовник може здійснювати попередню оплату робіт/послуг у розмірі що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Підрядника може прийняти рішення щодо авансування. Підрядник зобов’язується використати таку попередню оплату за цільовим призначенням протягом терміну, встановленого розпорядником коштів та погодженого Замовником. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2023 16:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2023 16:10 |
Тендерна документація.docx | |
29 серпня 2023 16:10 |
Додаток 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії, вимоги пункту 47 особливостей та інші вимоги).docx | |
29 серпня 2023 16:10 |
Перелік змін до ТД від 29.08.2023.docx | |
23 серпня 2023 15:49 |
Додаток 3 до тендерної документації (Проект договору).docx | |
23 серпня 2023 15:49 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне вимоги).doc |
29 серпня 2023 16:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 серпня 2023 16:10 |
Тендерна документація.docx
|
|||
29 серпня 2023 16:10 |
Додаток 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії, вимоги пункту 47 особливостей та інші вимоги).docx
|
|||
29 серпня 2023 16:10 |
Перелік змін до ТД від 29.08.2023.docx
|
|||
23 серпня 2023 15:49 |
Додаток 3 до тендерної документації (Проект договору).docx
|
|||
23 серпня 2023 15:49 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне вимоги).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-24-000062 ● 047a4d9578da476bb33c7d1bb45b6162
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2023 11:30 |
24.10.2023 № 207
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 24.10.2023 № 207
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
40 UA-2023-08-23-010144-a 23.08.2023 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-26 12:14:46
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-30 15:04:00
Надання пояснень
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі кошторисного розрахунку складеного відповідно Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої Наказом Мінінфраструктури від 07.10.2022 р. №753 та затвердженої відомості обсягів робіт (відповідно до затвердженого дефектного акту на Поточний ремонт транспортної споруди на км 34 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О080510 Вільнянськ – Орлівське).
За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі склала: 10 050 595,00 грн з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі наведені в додатку № 2 до тендерної документації та визначені на основі відповідного Дефектного акту. Якість виконаних робіт/наданих послуг має відповідати нормам діючих нормативно-правових актів, ДБН, ДСТУ, СОУ (СОУ 45.2-00018112-028:2008), правилам та інструкціям, умовам «Технічних правил ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України», вимогам виробничих норм і правил, стандартам, технічним умовам, іншим нормативним документам, зокрема, але не виключно, до діючих норм і правил у дорожньому будівництві:
- НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг»;
- П Г.1-218-113:2009 «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України»;
- ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану»;
ДСТУ 8749:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт;
- ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування».
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://dpmdzo.zoda.gov.ua/dialnist/derzavni_zakupivli
Додатки:
1. Додаток 2 до тендерної документації (Технічне вимоги).
2. Дефектний акт.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-11-14 17:14:13
Звернення за роз'ясненнями
Керуючись абзацом першим частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник звертається за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
1. Просимо пояснити, яким чином Замовником порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону №922, яка має наступний зміст:
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.
При цьому, просимо врахувати, що надання переможцем інформації про право підписання договору про закупівлю, під час укладення договору про закупівлю, прямо передбачено пунктом 17 Особливостей.
Відповідно до пункту 17 особливостей: Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Надання даної інформації цілком і повністю є відповідальністю Учасника-переможця та не залежить від дій та намірів третіх осіб (в тому числі Замовника). Отже, бездіяльність переможця в процесі підписання договору, а саме ігнорування вищевказаної вимоги Особливостей, свідчить про його небажання та/або відсутність можливості укласти договір та є по факту відмовою від його підписання.
Договір про закупівлю укладається у відповідності до вимог статті 41 Закону (відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом) та не може бути укладений у разі ненадання переможцем інформації про право підписання договору про закупівлю, Замовник має вчинити дії, що передбачені законодавством, а саме – відхилити тендерну пропозицію переможця закупівлі, як такого, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, відповідно до абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Жодних інших варіантів поведінки Замовника, у такому випадку, законодавством не передбачено. Підстави для відміни процедури в описаній ситуації також відсутні.
При цьому, звертаємо увагу на те, що законодавством не визначено конкретної форми «відмови від підписання договору про закупівлю переможцем», а наявні роз’яснення та судова практика лише підтверджують правильність алгоритму дій Замовника, що передбачені тендерною документацією. Замовником чітко вказано, що саме вважатиметься такою відмовою з посиланням на норму законодавства - абзац 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей: переможець відмовився від підписання договору про закупівлю ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ або укладення договору про закупівлю.
2. Крім того, просимо роз’яснити:
- яким чином та які саме вимоги пункту 28 Особливостей порушено Замовником;
- до якої саме відповідальності мають бути притягнуті особи, які допустили описані вище (на думку органу фінансового контролю) порушення та як вони забезпечать недопущення встановлених порушень у подальшому.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАМОВНИК КАТЕГОРИЧНО НЕ ПОГОДЖУЄТЬСЯ З ВИСНОВКОМ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА ПОВІДОМЛЯЄ НАСТУПНЕ: Замовник заперечує порушення ним вимог частини третьої статті 22 Закону №922. Відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону №922: «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.». Звертаємо увагу на те, що надання переможцем інформації про право підписання договору про закупівлю, під час укладення договору про закупівлю, прямо передбачено пунктом 17 Особливостей: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.». Надання даної інформації цілком і повністю є відповідальністю Учасника-переможця та не залежить від дій та намірів третіх осіб (в тому числі Замовника). Отже, бездіяльність переможця в процесі підписання договору, а саме ігнорування вищевказаної вимоги Особливостей, свідчить про його небажання та/або відсутність можливості укласти договір та є по факту відмовою від його підписання. Оскільки, договір про закупівлю укладається у відповідності до вимог статті 41 Закону (відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом) та не може бути укладений у разі ненадання переможцем інформації про право підписання договору про закупівлю, Замовник має вчинити дії, що передбачені законодавством, а саме – відхилити тендерну пропозицію переможця закупівлі, як такого, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, відповідно до абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Жодних інших варіантів поведінки Замовника, у такому випадку, законодавством не передбачено. Підстави для відміни процедури в описаній ситуації також відсутні. При цьому, зауважуємо, що законодавством не визначено конкретної форми «відмови від підписання договору про закупівлю переможцем», а наявні роз’яснення та судова практика лише підтверджують правильність алгоритму дій Замовника, що передбачені тендерною документацією. Замовником чітко вказано, що саме вважатиметься такою відмовою з посиланням на норму законодавства - абзац 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей: переможець відмовився від підписання договору про закупівлю ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ або укладення договору про закупівлю. Крім того, Замовнику не зрозуміло, в якій частині порушено вимоги пункту 28 Особливостей. Замовник заперечує наявність порушення вимог пункту 28 Особливостей. Підсумовуючи наведене вище, слід зазначити, що органом моніторингу застосовано суб’єктивне (викривлене) тлумачення Закону та вимог тендерної документації, з яким Замовник категорично не погоджується. Тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства та роз’яснень Уповноваженого органу. Позиція Замовника у даному питанні підтверджена сталою судовою практикою.
2023-11-16 12:32:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до Запорізького окружного адміністративного суду 23.11.2023 |
Дата публікації: | 24 листопада 2023 |
Номер відкриття провадження: | 280/9822/23 |
Дата відкриття провадження: | 11 грудня 2023 |
Документи:
12 грудня 2023 10:28
|
Електронний підпис |
12 грудня 2023 10:26
|
Ухвала про відкриття провадження від 11.12.23.pdf |
24 листопада 2023 10:25
|
Позовна заява.pdf |
12 грудня 2023 10:28
|
Електронний підпис |
24 листопада 2023 10:27
|
Електронний підпис |
12 грудня 2023 10:26
|
Ухвала про відкриття провадження від 11.12.23.pdf |
24 листопада 2023 10:25
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПІВДЕНРЕМБУД" |
10 050 595,00
UAH з ПДВ
|
10 050 595,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПІВДЕНРЕМБУД" #41941961 |
Переможець |
10 050 595,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2023 15:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2023 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2024 10:28
|
Додаткова угода від29.03.2024 №5.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2024 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 березня 2024 11:29
|
Додаткова угода від 07.03.2024 №4.pdf | зміни до договору |
07 березня 2024 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:51
|
Додаткова угода №3 від 27 грудня 2023 року (ПР-ВО34-0923).PDF | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 14:06
|
Додаткова угода №2 від 19 грудня 2023 року (ПР-ВО34-0923).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 14:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2023 12:00
|
Додаткова угода №1 від 11 жовтня 2023 року.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2023 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2023 11:26
|
Договір № ПР-ВО34-0923 від 25 вересня 2023 року.pdf | укладений |
27 вересня 2023 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», наказу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти на 2023 рік» від 21.04.2023 №43 та на підставі п. 4.4 договору № ПР-ВО34-0923 від 25.09.2023 (далі - Договір), встановити, що розмір попередньої оплати для надання послуг по Договору становить 2 900 000,00 грн (два мільйони дев’ятсот тисяч гривень 00 коп.). Попередня оплата надається на строк - не більше 50 (п’ятдесяти) календарних днів з дня її отримання Підрядником. |
Номер договору про закупівлю: | ПР-ВО34-0923 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зверненням Підрядника та на підставі п. 1.4 договору від 25.09.2023 № ПР-ВО34-0923 (далі - Договір), сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору: - викласти пункт 5.2. розділу 5. Місце, порядок та строк виконання робіт Договору в наступній редакції: «5.2. Строк виконання робіт/надання послуг: до 27.12.2023 року.»; - викласти Додаток №4 «Графік виконання робіт» до Договору в новій редакції, що додається; |
Номер договору про закупівлю: | ПР-ВО34-0923 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі підпункту 1 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі по договору № ПР-ВО34-0923 від 25.09.2023 (далі- Договір), Сторони дійшли взаємної згоди внести наступні зміни до Договору: - пункт 13.1. Розділу «3. Ціна Договору» викласти в наступній редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 9 856 704,97 грн (дев’ять мільйонів вісімсот п’ятдесят шість тисяч сімсот чотири грн 97 коп) в тому числі ПДВ – 1 642 784,16 грн. Договірна ціна є твердою за укрупненими показниками вартості. - Додаток №1 «Договірна ціна» до Договору викласти у новій редакції, що додається. 2. У зв’язку із завершенням бюджетного року та необхідністю здійснення оплати послуг у 2024 році, Сторони дійшли взаємної згоди внести наступні зміни до Договору: - пункт 13.1. Розділу «13. Строк дії Договору» викласти в наступній редакції: «13.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2024 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». - Додаток №5 «План фінансування» до Договору викласти у новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | ПР-ВО34-0923 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Додаток №5 «План фінансування» до Договору від 25.09.2023 №ПР-ВО34-0934 (далі – Договір) викласти у новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | ПР-ВО34-0923 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: - встановити, що фактична вартість робіт/послуг за Договором, що підлягають оплаті склала: 9 262 663,69 гривень (дев’ять мільйонів двісті шістдесят дві тисячі шістсот шістдесят три гривень 69 копійок) з ПДВ. Сума відповідає фактичним витратам по Договору на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), з врахуванням коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг, у тому числі у 2024 році 165 400,42 гривень (сто шістдесят п’ять тисяч чотириста гривень 42 копійок). 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | ПР-ВО34-0923 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |