Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФОНД КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22502541 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ПРОСПЕКТ ГРИГОРІВСЬКОГО ДЕСАНТУ, будинок 18 |
Контактна особа: |
Дзядзіна Наталя 0630145429 wife.of.bonifacio@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2023 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 7 713 731,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 568,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 серпня 2023 10:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 серпня 2023 10:24 |
протокол помилка приморська.docx | |
24 серпня 2023 10:24 |
Додаток 5 Приморськая нова редакція.doc | |
23 серпня 2023 12:29 |
ТД Приморська (1).docx | |
23 серпня 2023 12:29 |
Додаток 4 Приморская.docx | |
23 серпня 2023 12:29 |
Протокольне рішення УО про початок ВТ та затвердження ТД Дзядзіна.docx |
24 серпня 2023 10:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 серпня 2023 10:24 |
протокол помилка приморська.docx
|
||||||
24 серпня 2023 10:24 |
Додаток 5 Приморськая нова редакція.doc
|
||||||
23 серпня 2023 12:29 |
ТД Приморська (1).docx
|
||||||
23 серпня 2023 12:29 |
Додаток 4 Приморская.docx
|
||||||
23 серпня 2023 12:29 |
Протокольне рішення УО про початок ВТ та затвердження ТД Дзядзіна.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-08-000020 ● ff804ddff61d41c8bbfd60bbb08586e6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2023 14:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.11.2023 № 66-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 08.11.2023 № 66-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2023-08-23-005275-a від 23.08.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-08 15:06:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень ПРУ № 56529, які розташовані за адресою: вул.Приморська, 19/3 м.Южного Одеського району Одеської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-23-005275-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-10 12:52:11
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В РАМКАХ МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ № UA-2023-08-23-005275-a
08.11.2023 о 15:06 в рамках моніторингу процедури закупівлі Західним офісом Державної аудиторської служби України опубліковано запит Замовнику про надання пояснень.
Предметом запиту було отримання пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У зв’язку із цим, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту Замовником закупівлі надаються пояснення з наступного приводу.
По суті запиту повідомляємо.
з першого питання:
Виконання послуг з поточного ремонту приміщень ПРУ № 56529, які розташовані за адресою: вул. Приморська, 19/3 м.Южного Одеського району Одеської області відбуваються відповідно до Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства Южненської міської територіальної громади на 2020-2024 роки, затвердженої рішенням Южненської міської ради від 25.07.2019 року № 1438-VII, викладеній у новій редакції згідно Рішення Южненської міської ради Одеського району Одеської області « Про внесення змін та доповнень до Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства Южненської міської територіальної громади на 2020-2024 роки» № 1418-VIII від 27.07.2023 року, рішення Южненської міської ради Одеського району Одеської області « Про внесення змін і доповнень до рішення Южненської міської ради Одеського району Одеської області від 07.12.2022 року № 1187-VIII « Про бюджет Южненської міської територіальної громади на 2023 рік» №1426-VIII від 27.07.2023 року. Фонду комунального майна Южненської міської ради Одеського району Одеської області на вищевказаний об’єкт виділено кошти із загального фонду місцевого бюджету м. Южного. Вищевказані рішення (копії рішень та копії витягів з додатків додаються) знаходяться у вільному доступі на офіційному веб-сайті Южненської міської територіальної громади за посиланням: https://ymtg.gov.ua/documents.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені дефектним актом, що додається.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено із використанням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У зв’язку із цим, обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі вищевказаних рішень Южненської міської ради Одеського району Одеської області, а розмір очікуваної вартості закупівлі, так само як і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено з урахуванням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та яким обов’язково керується замовник, на підставі дефектного акту. Слід зазначити, що процедура закупівлі є поточним ремонтом, а відповідно до п. 1 ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об'єкта будівництва, та п. 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», будівництво – нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва, отже поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві. Експертний звіт у відповідності до ДСТУ 8907:2019 та «ПОРЯДКУ затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (постанова КМУ №560 від 11.05.2011 р.) має назву «ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ щодо розгляду проектної документації на будівництво» тому жодним чином не може бути виданий на не будівництво, яким є поточний ремонт.
з другого питання: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на офіційному сайті Южненської міської територіальної громади Одеського району Одеської області за посиланням https://toolkit.in.ua/storage/40/142735/%D0%BE%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-(8).pdf
Додатки:
- Копія Рішення Южненської міської ради Одеського району Одеської області «Про внесення змін та доповнень до Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства Южненської міської територіальної громади на 2020-2024 роки» № 1418-VIII від 27.07.2023 року та копія витягу з додатку до рішення;
- Копія рішення Южненської міської ради Одеського району Одеської області «Про внесення змін і доповнень до рішення Южненської міської ради Одеського району Одеської області від 07.12.2022 року № 1187-VIII « Про бюджет Южненської міської територіальної громади на 2023 рік» №1426-VIII від 27.07.2023 року та копія витягу з додатку до рішення;
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
- Дефектний акт
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 вересня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СИТОР ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" |
7 699 747,58
UAH з ПДВ
|
7 699 747,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "СИТОР ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" #2845508534 |
Переможець |
7 699 747,58
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2023 12:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2023 11:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 15:28
|
Доп.угодаПрим19.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2023 14:36
|
доугода.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2023 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2023 12:43
|
ситор .pdf | зміни до договору |
25 вересня 2023 12:42
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2023 11:29
|
Рисунок (46).jpg | укладений |
13 вересня 2023 11:00
|
Рисунок (47).jpg | укладений |
13 вересня 2023 11:00
|
Рисунок (48).jpg | укладений |
13 вересня 2023 11:00
|
Рисунок (49).jpg | укладений |
13 вересня 2023 11:00
|
Рисунок (50).jpg | укладений |
13 вересня 2023 10:59
|
Рисунок (51).jpg | укладений |
13 вересня 2023 10:59
|
Рисунок (52).jpg | укладений |
13 вересня 2023 10:59
|
Рисунок (53).jpg | укладений |
13 вересня 2023 10:59
|
Рисунок (55).jpg | укладений |
13 вересня 2023 10:59
|
Рисунок (63).jpg | укладений |
13 вересня 2023 10:59
|
Рисунок (64).jpg | укладений |
13 вересня 2023 10:59
|
Рисунок (65).jpg | укладений |
13 вересня 2023 10:59
|
Рисунок (66).jpg | укладений |
13 вересня 2023 10:59
|
Рисунок (67).jpg | укладений |
13 вересня 2023 10:59
|
Рисунок (68).jpg | укладений |
13 вересня 2023 10:58
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт приміщень ПРУ № 56529, які розташовані за адресою: вул.Приморська, 19/3 м.Южного Одеського району Одеської області | 1 | послуга |
7 699 747,58
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замінити в тексті Договору слово " Підрядник" в усіх відмінках на слово " Виконавець" у відповідних відмінках. У звязку з помилково вказаними банківськими реквізитами Замовника внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити Замовника в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2023/09/13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Реквізити в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2023/09/13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з переглядом фактичних обсягів робіт сторони дійшли згоди щодо зменщення договірної ціни. |
Номер договору про закупівлю: | 2023/09/13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт приміщень ПРУ № 56529, які розташовані за адресою: вул.Приморська, 19/3 м.Южного Одеського району Одеської області | 1 | послуга |
7 697 285,45
UAH з ПДВ
|