Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень ПРУ № 56529, які розташовані за адресою: вул.Приморська, 19/3 м.Южного Одеського району Одеської області
Очікувана вартість
7 713 731,00 UAH
UA-2023-08-23-005275-a 4af0b74c70f34a02b1dc1458a76bc892
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дзядзіна Наталя

0630145429 wife.of.bonifacio@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФОНД КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22502541
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ПРОСПЕКТ ГРИГОРІВСЬКОГО ДЕСАНТУ, будинок 18
Контактна особа: Дзядзіна Наталя
0630145429
wife.of.bonifacio@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2023 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2023 12:00
Очікувана вартість: 7 713 731,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 568,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень ПРУ № 56529, які розташовані за адресою: вул.Приморська, 19/3 м.Южного Одеського району Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2023 12:29

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

24 серпня 2023 10:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2023 16:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2023 12:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 серпня 2023 10:24
протокол помилка приморська.docx
24 серпня 2023 10:24
Додаток 5 Приморськая нова редакція.doc
23 серпня 2023 12:29
Додаток 5.doc
23 серпня 2023 12:29
ТД Приморська (1).docx
23 серпня 2023 12:29
Додаток 4 Приморская.docx
23 серпня 2023 12:29
Протокольне рішення УО про початок ВТ та затвердження ТД Дзядзіна.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо працівників
Дата подання: 23 серпня 2023 13:22
Дата відповіді: 24 серпня 2023 13:54
Доброго дня, шановний Замовнику! Чи можливо на підтвердження наявності працівників надавати цивільно-правові договори? В учасника наявні необхідні трудові ресурси, але не всі працівники працюють по трудовому договору, ряд спеціалістів залучається по цивільно-правовим договорам.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання! Відповідно до пункту 28 Особливостей У тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до абзацу другого пункту 45 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до частини другої статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. За нормою статті 14 (14.1.195) Податкового кодексу України працівник - це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону Відповідно до ч. 1 ст. 21 КЗпП трудовий договір – це угода між працівником і роботодавцем (роботодавцем - фізичною особою), за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а роботодавець (роботодавець - фізична особа) зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Цивільно-правовий договір (також цивільно-правова угода) — домовленість (правочин) двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків (ч. 4 ст. 202, ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України). За цивільно-правовим договором (угодою) немає роботодавців і працівників. Є виконавець, який зобов’язується виконати певну роботу або надати послугу, і замовник, який приймає роботу й оплачує її. Такі взаємовідносини можуть укладатися між будь-якими юридичними або фізичними особами і регулюються Цивільним кодексом України. На них не поширюється дія трудового законодавства. Трудовим же законодавством регулюється процес організації трудової діяльності. Відповідно до умов цивільно-правового договору: процес організації трудової діяльності залишається за його межами, а його метою є отримання певного матеріального результату. Виконавець, який працює за цивільно-правовим договором, на відміну від працівника, який виконує роботу відповідно до трудового договору, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, сам організовує свою роботу і виконує її на власний ризик. Особа, яка виконує роботу на підставі цивільно-правового договору, не отримує статусу працівника, замовник вимагає саме підтвердження наявності працівників для гарантії наявності відповідної кваліфікації працівників, які виконуватимуть роботи.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-08-000020 ● ff804ddff61d41c8bbfd60bbb08586e6
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2023 14:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
08.11.2023 № 66-з

Тернопіль


Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Роман СНІГУР


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 08.11.2023 № 66-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2023-08-23-005275-a від 23.08.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-08 15:06:43

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень ПРУ № 56529, які розташовані за адресою: вул.Приморська, 19/3 м.Южного Одеського району Одеської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-23-005275-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-10 12:52:11

ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В РАМКАХ МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ № UA-2023-08-23-005275-a

08.11.2023 о 15:06 в рамках моніторингу процедури закупівлі Західним офісом Державної аудиторської служби України опубліковано запит Замовнику про надання пояснень.
Предметом запиту було отримання пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У зв’язку із цим, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту Замовником закупівлі надаються пояснення з наступного приводу.
По суті запиту повідомляємо.

з першого питання:
Виконання послуг з поточного ремонту приміщень ПРУ № 56529, які розташовані за адресою: вул. Приморська, 19/3 м.Южного Одеського району Одеської області відбуваються відповідно до Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства Южненської міської територіальної громади на 2020-2024 роки, затвердженої рішенням Южненської міської ради від 25.07.2019 року № 1438-VII, викладеній у новій редакції згідно Рішення Южненської міської ради Одеського району Одеської області « Про внесення змін та доповнень до Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства Южненської міської територіальної громади на 2020-2024 роки» № 1418-VIII від 27.07.2023 року, рішення Южненської міської ради Одеського району Одеської області « Про внесення змін і доповнень до рішення Южненської міської ради Одеського району Одеської області від 07.12.2022 року № 1187-VIII « Про бюджет Южненської міської територіальної громади на 2023 рік» №1426-VIII від 27.07.2023 року. Фонду комунального майна Южненської міської ради Одеського району Одеської області на вищевказаний об’єкт виділено кошти із загального фонду місцевого бюджету м. Южного. Вищевказані рішення (копії рішень та копії витягів з додатків додаються) знаходяться у вільному доступі на офіційному веб-сайті Южненської міської територіальної громади за посиланням: https://ymtg.gov.ua/documents.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені дефектним актом, що додається.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено із використанням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У зв’язку із цим, обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі вищевказаних рішень Южненської міської ради Одеського району Одеської області, а розмір очікуваної вартості закупівлі, так само як і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено з урахуванням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та яким обов’язково керується замовник, на підставі дефектного акту. Слід зазначити, що процедура закупівлі є поточним ремонтом, а відповідно до п. 1 ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об'єкта будівництва, та п. 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», будівництво – нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва, отже поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві. Експертний звіт у відповідності до ДСТУ 8907:2019 та «ПОРЯДКУ затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (постанова КМУ №560 від 11.05.2011 р.) має назву «ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ щодо розгляду проектної документації на будівництво» тому жодним чином не може бути виданий на не будівництво, яким є поточний ремонт.

з другого питання: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на офіційному сайті Южненської міської територіальної громади Одеського району Одеської області за посиланням https://toolkit.in.ua/storage/40/142735/%D0%BE%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-(8).pdf

Додатки:

- Копія Рішення Южненської міської ради Одеського району Одеської області «Про внесення змін та доповнень до Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства Южненської міської територіальної громади на 2020-2024 роки» № 1418-VIII від 27.07.2023 року та копія витягу з додатку до рішення;
- Копія рішення Южненської міської ради Одеського району Одеської області «Про внесення змін і доповнень до рішення Южненської міської ради Одеського району Одеської області від 07.12.2022 року № 1187-VIII « Про бюджет Южненської міської територіальної громади на 2023 рік» №1426-VIII від 27.07.2023 року та копія витягу з додатку до рішення;
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
- Дефектний акт


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 24 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2023 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "СИТОР ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" 7 699 747,58
UAH з ПДВ
7 699 747,58
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 вересня 2023 12:24
Електронний підпис
06 вересня 2023 12:20
Лист пояснення.pdf.p7s
06 вересня 2023 12:20
Інформаційна довідка.pdf.p7s
06 вересня 2023 12:20
Довідка.zip.p7s
06 вересня 2023 12:20
Довідка п.47.pdf.p7s
06 вересня 2023 12:20
Лист пояснення.pdf
06 вересня 2023 12:20
Інформаційна довідка.pdf
06 вересня 2023 12:20
Довідка.zip
06 вересня 2023 12:20
Довідка п.47.pdf
04 вересня 2023 16:24
Електронний підпис
01 вересня 2023 10:57
Електронний підпис
01 вересня 2023 10:57
Електронний підпис
01 вересня 2023 10:56
Витяг єдиного податку.pdf
01 вересня 2023 10:56
Довідка печатка.pdf.p7s
01 вересня 2023 10:56
Трудова Пукіш.pdf
01 вересня 2023 10:56
МТБ.pdf.p7s
01 вересня 2023 10:56
Інформаційна довідка.pdf
01 вересня 2023 10:56
Акт огляду.pdf.p7s
01 вересня 2023 10:56
Довідка робітники.pdf
01 вересня 2023 10:56
Трудова Булгаков.pdf.p7s
01 вересня 2023 10:56
Трудова Васильєв.pdf
01 вересня 2023 10:56
ІН.pdf
01 вересня 2023 10:56
Наказ робітники.pdf.p7s
01 вересня 2023 10:56
Локальний кошторис 02-01-04.pdf
01 вересня 2023 10:56
Довідка відповідності.pdf
01 вересня 2023 10:56
Локальний кошторис 02-01-02.pdf
01 вересня 2023 10:56
ІН.pdf.p7s
01 вересня 2023 10:56
Трудова Булгаков.pdf
01 вересня 2023 10:56
Локальний кошторис 02-01-03.pdf
01 вересня 2023 10:56
Розрахунки до ДЦ.pdf
01 вересня 2023 10:56
Довідка печатка.pdf
01 вересня 2023 10:56
Лист-згода додаток 4 та 5.pdf
01 вересня 2023 10:56
Інформаційна довідка.pdf.p7s
01 вересня 2023 10:56
Трудова Васильєв.pdf.p7s
01 вересня 2023 10:56
Лист сумісництво.pdf
01 вересня 2023 10:56
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
01 вересня 2023 10:56
Пояснювальна записка.pdf.p7s
01 вересня 2023 10:56
Локальний кошторис 02-01-01.pdf
01 вересня 2023 10:56
Лист сумісництво.pdf.p7s
01 вересня 2023 10:56
Довідка робітники.pdf.p7s
01 вересня 2023 10:56
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
01 вересня 2023 10:56
Договірна ціна.pdf.p7s
01 вересня 2023 10:56
Договірна ціна.pdf
01 вересня 2023 10:56
Довідка про довкілля.pdf.p7s
01 вересня 2023 10:56
Відомость про учасника.pdf
01 вересня 2023 10:56
Пояснювальна записка.pdf
01 вересня 2023 10:56
Акт огляду.pdf
01 вересня 2023 10:56
Витяг єдиного податку.pdf.p7s
01 вересня 2023 10:56
Витяг з ЄДР.pdf
01 вересня 2023 10:56
Розрахунки до ДЦ.pdf.p7s
01 вересня 2023 10:56
Наказ робітники.pdf
01 вересня 2023 10:56
Довідка про довкілля.pdf
01 вересня 2023 10:56
МТБ.pdf
01 вересня 2023 10:56
Тендерна пропозиція.pdf
01 вересня 2023 10:56
Трудова Пукіш.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СИТОР ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "СИТОР ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2845508534
Переможець 7 699 747,58
UAH з ПДВ
05 вересня 2023 12:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2023 11:33

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником процедури закупівлі в складі документів тендерної пропозиції для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі № 25від «01» вересня 2023р. (за встановленою формою - зразок № 2) (файл під назвою «Довідка робітники.pdf»). В наданій Довідці в графі «Посада*» не вказано про те, що Костенко Григорій Валерійович та Костенко Олександр Валерійовичпрацюють за сумісництвом (п.п. 3-4 Довідки відповідно). 1.2. Учасником процедури закупівлі в складі документів тендерної пропозиції надано лист-пояснення № 26 від «01» вересня 2023р. про те, що працівники, які здійснюють свою трудову діяльність в ФОП Ситор Олег Миколайович за сумісництвом, відповідно не мають записів у трудових книжках згідно з п. 1.1 чинної Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту і Мінсоцзахисту населення від 29.07.93 р. № 58 (файл під назвою «Лист сумісництво.pdf») без відбитка печатки Учасника. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. У відповідності до пункту 2 частини 1 розділу 3тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» від Учасників вимагалось надати в складі тендерної пропозиції документально підтверджену інформацією про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: - спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством зазначені у Додатку № 2 до Тендерної документації. У відповідності до п. 2 додатку № 2 до тендерної документації на підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зразок № 2): *Якщо працівник працює за сумісництвом, після визначення посади у дужках зазначається: «(сум.)»** Інформація про підтвердження кваліфікації спеціалістів (№, дата, свідоцтва, дипломів, тощо) обов’язково зазначається щодо працівників із вищою та середньо-спеціальною освітою, для інших дана інформація може не надаватись. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація. 2.2. У відповідності до частини 1 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен надати виправлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, в частині зазначення в графі «Посада*» інформації щодо роботи за сумісництвом, а саме: Костенко Григорій Валерійович та Костенко Олександр Валерійович (п.п. 3-4 Довідки відповідно). 3.2. Учасник повинен надати лист-пояснення щодо працівників, які здійснюють свою трудову діяльність в ФОПСитор Олег Миколайович за сумісництвом та відповідно не мають записів у трудових книжках з відбитком печатки, яку він використовує у своїй діяльності.

Документи

05 вересня 2023 12:48
Довідка НАЗК
05 вересня 2023 12:47
Електронний підпис
05 вересня 2023 12:31
протокол переможець.docx
01 вересня 2023 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2023 12:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СИТОР ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2845508534
7 699 747,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2023 12:48
Довідка НАЗК
05 вересня 2023 12:47
Електронний підпис
05 вересня 2023 12:31
протокол переможець.docx
01 вересня 2023 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2023 15:28
Доп.угодаПрим19.pdf зміни до договору
18 грудня 2023 15:27
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2023 14:36
доугода.pdf зміни до договору
30 жовтня 2023 14:31
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2023 12:43
ситор .pdf зміни до договору
25 вересня 2023 12:42
Електронний підпис укладений
13 вересня 2023 11:29
Рисунок (46).jpg укладений
13 вересня 2023 11:00
Рисунок (47).jpg укладений
13 вересня 2023 11:00
Рисунок (48).jpg укладений
13 вересня 2023 11:00
Рисунок (49).jpg укладений
13 вересня 2023 11:00
Рисунок (50).jpg укладений
13 вересня 2023 10:59
Рисунок (51).jpg укладений
13 вересня 2023 10:59
Рисунок (52).jpg укладений
13 вересня 2023 10:59
Рисунок (53).jpg укладений
13 вересня 2023 10:59
Рисунок (55).jpg укладений
13 вересня 2023 10:59
Рисунок (63).jpg укладений
13 вересня 2023 10:59
Рисунок (64).jpg укладений
13 вересня 2023 10:59
Рисунок (65).jpg укладений
13 вересня 2023 10:59
Рисунок (66).jpg укладений
13 вересня 2023 10:59
Рисунок (67).jpg укладений
13 вересня 2023 10:59
Рисунок (68).jpg укладений
13 вересня 2023 10:58

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поточний ремонт приміщень ПРУ № 56529, які розташовані за адресою: вул.Приморська, 19/3 м.Южного Одеського району Одеської області 1 послуга 7 699 747,58
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замінити в тексті Договору слово " Підрядник" в усіх відмінках на слово " Виконавець" у відповідних відмінках. У звязку з помилково вказаними банківськими реквізитами Замовника внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити Замовника в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 2023/09/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реквізити в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 2023/09/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з переглядом фактичних обсягів робіт сторони дійшли згоди щодо зменщення договірної ціни.
Номер договору про закупівлю: 2023/09/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поточний ремонт приміщень ПРУ № 56529, які розташовані за адресою: вул.Приморська, 19/3 м.Южного Одеського району Одеської області 1 послуга 7 697 285,45
UAH з ПДВ