Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДСНС України в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 38555228 |
Вебсайт: | https://if.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івана Франка, 6 |
Контактна особа: |
Якуб'як Андрій Васильович +380342596534 yakubiak@if.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2023 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2023 11:46 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2023 11:46 |
Очікувана вартість: | 7 613 374,21 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 066,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник, керуючись вимогами постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), наказом МВС України від 09.03.2023 № 173 «Про деякі питання попередньої оплати» (зі змінами та доповненнями) здійснює попередню оплату Постачальнику в розмірі 29 % на підставі рахунку, наданого Постачальником, поданого у вересні 2023 року, на строк до трьох місяців, на небюджетний рахунок Постачальника відкритий на його ім'я у Державній казначейській службі України, з подальшим використанням зазначених коштів виключно на цілі, визначені Договором, з наданням підтверджуючих документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Попередня оплата здійснюється в 10-ти денний термін з моменту отримання рахунку. | Аванс | 10 | Календарні | 29 |
Поставка товару | Покупець здійснює остаточний розрахунок 71 %, Постачальнику протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після поставки товару та підписання Сторонами акту приймання-передачі товару на поточний рахунок Постачальника, при умові наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 71 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2023 15:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2023 15:33 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
22 серпня 2023 15:33 |
Проєкт Договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-18-000005 ● 1b360d0edbec46b296b07c79f9488beb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 10:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.09.2023 №62-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.09.2023 № 62-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-08-22-010112-a 22.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-18 11:03:12
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Легкові автомобілі код ДК 021:2015 - 34110000-1 (Спеціальний автомобіль мобільної оперативної групи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-22-010112-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-19 15:12:02
Відповідь замовника на пояснення
Пояснення
Розмір бюджетного призначення закупівлі Спеціального автомобіля мобільної оперативної групи Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області визначався відповідно до кошторисних призначень та плану закупівлі товарів, робіт і послуг із загального фонду Державного бюджету України на 2023 рік по КПКВ 100628, як співфінансування та гарантійного внеску для належої та ефективної реалізації проекту: «Підвищення рівня безпеки населення у транскордонному регіоні шляхом посилення спільних заходів з навчання та співробітництва у сфері управління надзвичайними ситуаціями — BRIDGE», кошти загального фонду по КПКВ 1006280 на 2023 рік по КЕКВ 3110 становить 7 613 374,21 грн.
Таким чином розмір бюджетного призначення закупівлі Спеціального автомобіля мобільної оперативної групи Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області становить 7 613 374,21 грн.
Також відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) здійснено надсилання запитів для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до відповідей на запити цінових пропозицій та методики визначення очікуваної вартості відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) очікувана вартість становить 7 812 123,64 гривень.
Визачивши що найбільш економічно вигідним визначенням очікуваної вартості предемета закупівлі є кошторисні призначення та відповідно до плану закупівлі товарів, робіт і послуг оголошено тендер на суму 7 613 374,21 гривень.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://if.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/obruntuvannya-zakupivel/aparatgu
Розробка технічних та якісних характеристик закупівлі автомобіля мобільної оперативної групи базується на правовому та методологічному обгрунтуванні, включаючи досвід міжнародних партнерів. При їх розробці було враховано вимоги щодо оснащення даного автомобіля, затверджених наказом ДСНС 06.11.2017 №601 «Про деякі питання організації діяльності мобільних оперативних груп ДСНС», максимально допустиму мобільність, функціональну ефективність та виконання завдань даного автомобіля в важкодоступних місць виникнення надзвичайних ситуацій.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2023 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕРНОТРЕЙД" |
6 907 900,00
UAH
|
6 907 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕЛЕКАРТ-ПРИЛАД" |
7 613 374,21
UAH
|
7 613 374,21
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕРНОТРЕЙД" #32745802 |
Відхилено |
6 907 900,00
UAH
|
06 вересня 2023 14:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2023 16:07
|
ТОВ "ТЕЛЕКАРТ-ПРИЛАД" #13881657 |
Переможець |
7 613 374,21
UAH
|
13 вересня 2023 14:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 вересня 2023 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 21:53
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 13:10
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2023 09:46
|
Договір 178.pdf | укладений |
27 вересня 2023 09:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якісного стану предмета закупівлі, яке не призводить до збільшення ціни Договору |
Номер договору про закупівлю: | 178 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |