Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад «Харківський обласний центр соціальної підтримки дітей та сімей “ Гармонія”» Харківської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 24665939 |
Місцезнаходження: | 61038, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Фісановича, будинок 4 |
Контактна особа: |
Логвінова Наталія Олекіївна 380987161722 garmoniyabux@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Тендерна документація
22 серпня 2023 14:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-03-000050 ● 8305f5691a8c4827b8e055188db92975
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2023 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.10.2023 № 67-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 02.10.2023 № 67-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-08-22-006703-a 22.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівел.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-06 12:22:41
Про надання пояснення
Комунальний заклад «Харківський
обласний центр соціальної підтримки
дітей та сімей «Гармонія» Харківської
обласної ради
(Замовник)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Овочі, фрукти та горіхи» комунального закладу «Харківський обласний центр соціальної підтримки дітей та сімей «Гармонія» Харківської обласної ради (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-22-006703-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме фізичну особу – підприємця Савченко Павло Олегович (код ЄДРПОУ 3406203577), з яким укладений договір.
5. Чому разом із звітом про договір про закупівлю від 21.08.2023, укладений без використання електронної системи закупівель, в електронній системі закупівель не зазначено підстави для здійснення Вами закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей, як це передбачено пунктом 13 особливостей (в редакції від 11.07.2023) ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-19 07:32:56
Пояснення на запит ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.10.2023 № 67-з Кропивницький
Відповідно до запиту органу державного фінансового контролю, КЗ ХОЦ СПДС «Гармонія» ХОР надає пояснення по наступних питаннях:
1. Комунальний заклад Харківський обласний центр соціальної підтримки дітей та сімей «Гармонія» Харківської обласної ради (Замовник) для розрахунку та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме продуктів харчування, керувалося Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 (далі – Методика).
Так, Замовником були виконані наступні дії:
1.1. Визначено назву товару за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708;
1.2. Визначено очікувану вартість предмета закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи Апельсини, Банани, Буряк столовий, грунтовий, свіжий, Буряк столовий, теплично-парниковий, свіжий, Гарбуз свіжий, Груші свіжі, ранніх термінів достигання, Груші свіжі, середніх і пізніх термінів достигання, Листкові овочі (кріп петрушка,), теплично-парникові, свіжий, Листкові овочі (петрушка, кріп) грунтові, свіжі, Капуста білокачанна, грунтова, свіжа, Капуста білокачанна, теплично-парникова, свіжа, Морква столова, грунтова, свіжа, Морква столова, теплично-парникова, свіжа, Огірки ґрунтові свіжі, Огірки і теплично-парникові, свіжі, Перець солодкий, свіжий, теплично-парникові, Перець солодкий, свіжий, грунтовий, Цибуля ріпчаста, Часник свіжий, Яблуко свіже, Горошок зелений, свіжий, Кабачки свіжі, Помідори свіжі, теплично-парникові, Помідори свіжі, ґрунтові, Лимон свіжий, Цибуля зелена, Мандарини, Кавун, Малина свіжа, Полуниця свіжа, Абрикос, Черешня свіжа, Вишня свіжа,9 Персик свіжий, Смородина чорна, свіжа, Виноград столовий, свіжий, Диня, Слива свіжа, Салат-латук, Капуста цвітна, свіжа, Ядра волоських горіхів., яка складає 728 820 грн. з ПДВ.
1.3. Потреба у овочах та фруктах формувалась у відповідності до потреб замовника, для забезпечення харчування осіб, що перебувають у закладі Замовника, а також з урахуванням затвердженого меню відповідно до нормативів. Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі були зазначені виходячи з потреби замовника, сфери використання та затвердженого меню відповідно до нормативів.
1.4. Замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зокрема визначення потреби в товарах згідно предмету закупівлі (номенклатура, технічні та якісні показники, тощо) здійснено з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Крім того, очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товари з відповідними параметрами з використанням інтернет-ресурсу та електронного каталогу (Prozorro Market, який знаходиться у відкритому доступі), а також з урахуванням розміру індексу інфляції в Україні у 2023 році (дана інформація оприлюднена на офіційному сайті Міністерства фінансів України - https://index.minfin.com.ua/ua/economy/index/inflation/). Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на ідентичні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін ідентичних закупівель, що відображені в електронній системі закупівель PROZORRO, та які проводились іншими замовниками.
2. Згідно Постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами та доповненнями абз. 3 п. 4 підп.1 обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі надає право не публікувати дане оголошення, оскільки закупівля проведена без використання електронної системи.
3. Фізичну особу-підприємця Савченко Павла Олеговича (код ЄДРПУ 3406203577) було обрадо серед інших можливих потенційних постачальників товару, через те, що під час надання ним благодійної допомоги центру у 2022 році він зарекомендував себе, як відповідальний, надійний пунктуальний, та добросовісний постачальник.
4. Підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей, зазначені в протоколі №57 від 16.08.2023, який через технічну помилку(нестійке інтернет з’єднання) не завантажився разом з іншими документами.
Надання інформації про усунення порушення замовником
19.10.2023 року КЗ ХОЦСПДС «Гармонія» ХОР отримало висновок про результати проведення моніторингу, в якому зазначено про порушення абзацу 29 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 11.07.2023) (далі – Особливості) Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладеним без використання електронної системи закупівель, не оприлюднив в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Крім того порушено вимоги частини 5 статті 8 Закону в частині перевищення строку надання відповіді, а саме - трьох робочих днів для надання пояснення на запит. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язував нас здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог частини 5 статті 8 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання вказівок Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області 20.10.2023 року з уповноваженою особою було проведено корекційну роботу, з урахуванням норм діючого законодавства, опрацьовано зазначені порушення та зроблено зауваження щодо недопущення порушень в майбутньому.
2023-10-20 16:09:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Савченко Павло Олегович #3406203577 |
Переможець |
728 820,00
UAH
|
22 серпня 2023 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 17:06
|
Протокол.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 17:03
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2023 19:01
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2023 18:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2023 09:47
|
Протокол 57.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2023 09:46
|
Д 5.pdf | укладений |
22 серпня 2023 14:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Апельсини | 500 | кілограм |
80,00
UAH
|
Банани | 500 | кілограм |
95,00
UAH
|
Буряк столовий, грунтовий, свіжий | 2000 | кілограм |
15,00
UAH
|
Буряк столовий, теплично-парниковий, свіжий | 100 | кілограм |
35,00
UAH
|
Гарбуз свіжий | 150 | кілограм |
40,00
UAH
|
Груші свіжі, ранніх термінів достигання | 300 | кілограм |
110,00
UAH
|
Груші свіжі, середніх і пізніх термінів достигання | 200 | кілограм |
30,00
UAH
|
Листкові овочі (кріп петрушка,), теплично-парникові, свіжий | 70 | кілограм |
340,00
UAH
|
Листкові овочі (петрушка, кріп) грунтові, свіжі | 80 | кілограм |
120,00
UAH
|
Капуста білокачанна, грунтова, свіжа | 1000 | кілограм |
45,00
UAH
|
Капуста білокачанна, теплично-парникова, свіжа | 200 | кілограм |
60,00
UAH
|
Морква столова, грунтова, свіжа | 800 | кілограм |
45,00
UAH
|
Морква столова, теплично-парникова, свіжа | 150 | кілограм |
100,00
UAH
|
Огірки ґрунтові свіжі | 300 | кілограм |
40,00
UAH
|
Огірки і теплично-парникові, свіжі | 200 | кілограм |
120,00
UAH
|
Перець солодкий, свіжий, грунтовий | 200 | кілограм |
60,00
UAH
|
Перець солодкий, свіжий, теплично-парникові | 100 | кілограм |
120,00
UAH
|
Цибуля ріпчаста | 800 | кілограм |
60,00
UAH
|
Часник свіжий | 50 | кілограм |
150,00
UAH
|
Яблуко свіже | 320 | кілограм |
35,00
UAH
|
Горошок зелений, свіжий | 200 | кілограм |
140,00
UAH
|
Кабачки свіжі | 300 | кілограм |
70,00
UAH
|
Помідори свіжі, ґрунтові | 300 | кілограм |
50,00
UAH
|
Помідори свіжі, теплично-парникові | 100 | кілограм |
140,00
UAH
|
Лимон свіжий | 10 | кілограм |
70,00
UAH
|
Цибуля зелена | 150 | кілограм |
120,00
UAH
|
Мандарини | 200 | кілограм |
94,85
UAH
|
Кавун | 150 | кілограм |
35,00
UAH
|
Малина свіжа | 200 | кілограм |
180,00
UAH
|
Полуниця свіжа | 100 | кілограм |
150,00
UAH
|
Абрикос | 200 | кілограм |
85,00
UAH
|
Черешня свіжа | 100 | кілограм |
120,00
UAH
|
Вишня свіжа | 100 | кілограм |
75,00
UAH
|
Персик свіжий | 100 | кілограм |
98,00
UAH
|
Смородина чорна, свіжа | 100 | кілограм |
100,00
UAH
|
Виноград столовий, свіжий | 200 | кілограм |
150,00
UAH
|
Диня | 200 | кілограм |
60,00
UAH
|
Слива свіжа | 150 | кілограм |
65,00
UAH
|
Салат-латук | 30 | кілограм |
100,00
UAH
|
Капуста цвітна, свіжа | 150 | кілограм |
65,00
UAH
|
Ядра волоських горіхів | 10 | кілограм |
200,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення сканкопії Протоколу № 57 |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" , на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178 (зі змінами). На підставі письмового звернення сторони договору із зазначенням підстав та обгрунтування щодо зміни ціни в бік зменшення. А саме через збір осіннього урожаю відбулась зміна ціни на ринку, від цін, що розраховувались в договорі за минулорічними показниками, та письмового погодження іншої сторони договору. На підставі п.п.14.3.4. пункту 14.3. розділу 14 "ВНЕСЕННЯ ЗМІН У ДОГОВІР" |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі письмового звернення сторони договору із зазначенням підстав та обґрунтування щодо зміни кількості. А саме через зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця, та письмового погодження іншої сторони договору. На підставі п.п.14.3.1 пункту 14.3 розділу 14 «ВНЕСЕННЯ ЗМІН У ДОГОВІР». |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Апельсини | 500 | кілограм |
80,00
UAH
|
Банани | 500 | кілограм |
65,00
UAH
|
Буряк столовий, грунтовий, свіжий | 2000 | кілограм |
10,00
UAH
|
Гарбуз свіжий | 150 | кілограм |
30,00
UAH
|
Груші свіжі, середніх і пізніх термінів достигання | 200 | кілограм |
30,00
UAH
|
Листкові овочі (кріп петрушка,), теплично-парникові, свіжий | 70 | кілограм |
340,00
UAH
|
Листкові овочі (петрушка, кріп) грунтові, свіжі | 60 | кілограм |
120,00
UAH
|
Капуста білокачанна, грунтова, свіжа | 1000 | кілограм |
15,00
UAH
|
Капуста білокачанна, теплично-парникова, свіжа | 90 | кілограм |
60,00
UAH
|
Морква столова, грунтова, свіжа | 800 | кілограм |
15,00
UAH
|
Огірки ґрунтові свіжі | 160 | кілограм |
40,00
UAH
|
Огірки і теплично-парникові, свіжі | 200 | кілограм |
100,00
UAH
|
Перець солодкий, свіжий, грунтовий | 100 | кілограм |
60,00
UAH
|
Перець солодкий, свіжий, теплично-парникові | 100 | кілограм |
100,00
UAH
|
Цибуля ріпчаста | 800 | кілограм |
15,00
UAH
|
Часник свіжий | 50 | кілограм |
150,00
UAH
|
Яблуко свіже | 320 | кілограм |
25,00
UAH
|
Горошок зелений, свіжий | 114.6 | кілограм |
50,00
UAH
|
Кабачки свіжі | 130 | кілограм |
70,00
UAH
|
Помідори свіжі, ґрунтові | 160 | кілограм |
50,00
UAH
|
Помідори свіжі, теплично-парникові | 100 | кілограм |
140,00
UAH
|
Лимон свіжий | 10 | кілограм |
70,00
UAH
|
Цибуля зелена | 150 | кілограм |
120,00
UAH
|
Мандарини | 200 | кілограм |
94,85
UAH
|
Кавун | 150 | кілограм |
35,00
UAH
|
Малина свіжа | 200 | кілограм |
180,00
UAH
|
Абрикос | 125 | кілограм |
85,00
UAH
|
Персик свіжий | 100 | кілограм |
98,00
UAH
|
Виноград столовий, свіжий | 200 | кілограм |
100,00
UAH
|
Диня | 200 | кілограм |
60,00
UAH
|
Слива свіжа | 150 | кілограм |
65,00
UAH
|
Салат-латук | 30 | кілограм |
100,00
UAH
|
Капуста цвітна, свіжа | 150 | кілограм |
65,00
UAH
|
Ядра волоських горіхів | 10 | кілограм |
200,00
UAH
|