Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00432426 |
Місцезнаходження: | 76008, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40 |
Контактна особа: |
Жага Ольга Миколаївна +380666552076 gahaolha@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2023 09:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2023 09:53 |
Очікувана вартість: | 6 065 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2023 10:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2023 10:00 |
Перелік змін .docx | |
28 серпня 2023 10:00 |
Тендерна документація автошини 1.doc | |
22 серпня 2023 09:48 |
Тендерна документація автошини.doc |
28 серпня 2023 10:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 серпня 2023 10:00 |
Перелік змін .docx
|
|||
28 серпня 2023 10:00 |
Тендерна документація автошини 1.doc
|
|||
22 серпня 2023 09:48 |
Тендерна документація автошини.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-01-000049 ● 1fd3cc08d18248c281fc9a05ea6bf7d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 14:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2023 № 64-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 01.11.2023 № 64-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2023-08-22-001447-a від 22.08.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-02 09:20:28
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-22-001447-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-11-06 14:58:59
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення на запит аудиторської служби надано у вкладених файлах.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2023-11-07 14:24:25
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-22-001447-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно пункту 49 Особливостей №1178 рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Згідно статті 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
У зв’язку з вище викладеним прошу надати інформацію чи оформлялося протоколом рішення про визначення переможця процедури закупівлі ПП «ЕРМА»?
Якщо дане рішення оформлялося протоколом надайте його скан - копію та пояснення чому його не оприлюднено в інформаційній системі закупівель?
Якщо дане рішення не оформлене протоколом надайте інформацію щодо причин його не складання ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-11-09 10:28:25
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення на запит від 07.11.2023 року надано у вкладених файлах
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку моніторингу з відповідальними особами проведено розяснювальну роботу та буде вжито всіх заходів щодо недопущення цих порушень в подальшому.
2023-11-17 11:13:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
порушення усунуто
2023-11-22 10:17:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2023 09:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕРМА" |
6 062 420,00
UAH з ПДВ
|
6 062 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕРМА" #22165569 |
Переможець |
6 062 420,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2023 10:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2024 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 10:21
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2023 13:40
|
Договір | укладений |
15 вересня 2023 13:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 617 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |