Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорониБашти №4 Київської фортеці за адресою: м. Київ, вул. Старонаводницька 2
Очікувана вартість
205 912,00 UAH
UA-2023-08-21-012306-a ● fa59be1c22b94799ae8bfb4198dce9ce
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНИЙ МУЗЕЙ "КИЇВСЬКА ФОРТЕЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02224229 |
Вебсайт: | http://kyiv-fortress.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГОСПІТАЛЬНА, будинок 24 А |
Контактна особа: |
Ірина Шушпаннікова 380964778262 arina.shushpannikova@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2023 19:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 205 912,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 059,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
111 день
Послуги з охорони Башти №4 Київської фортеці за адресою: м. Київ, вул. Старонаводницька 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01133, Україна, Київська область, Київ, Старонаводницька 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих за договором послуг, відповідно до визначених тарифів та кількості годин охорони, здійснюється Замовником що місяця, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, після підписання Акта виконаних робіт/наданих послуг, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання їх Сторонами. Умовою виникнення бюджетних та платіжних зобов’язань, у відповідності до частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України, є наявність відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату зобов'язань, згідно з цим Договором, оплату Замовник здійснює протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2023 22:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2023 22:31 |
перелік змін 28.08.docx | |
28 серпня 2023 22:31 |
ТД 28-08-2023 Нова редакція.docx | |
21 серпня 2023 19:11 |
Договір Проєкт.doc |
28 серпня 2023 22:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 серпня 2023 22:31 |
перелік змін 28.08.docx
|
|||
28 серпня 2023 22:31 |
ТД 28-08-2023 Нова редакція.docx
|
|||
21 серпня 2023 19:11 |
Договір Проєкт.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-21-012306-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 25 серпня 2023 23:08
Щодо огляду МТБ
В пункті 4 «Інші документи» Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» вимагає надати: - гарантійний лист складений в довільній формі про те, що Учасник не заперечує проти огляду представниками Замовника матеріально-технічної бази Учасника на предмет її відповідності всім кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, що встановлені Замовником. Замовник може скористатися своїм правом на огляд матеріально-технічної бази Учасника на етапі кваліфікації або в будь-який інший час протягом строку дії договору про закупівлю. Не надання Учасником можливості огляду представниками Замовника матеріально-технічної бази на етапі кваліфікації, а також у разі невідповідності процесу роботи Учасника вимогам тендерної документації, буде розглядатися Замовником як невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, що тягне за собою відхилення тендерної пропозиція такого Учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Зазначаємо, що має власну матеріальну технічну базу, однак вважає, що Замовник немає жодної юридичної підстави і права на огляд матеріально-технічної бази учасників ні на етапі кваліфікації, ні в будь-який інший час протягом строку дії договору про закупівлю з огляду на наступне.
На етапі кваліфікації між Замовником та учасником відсутні господарські взаємовідносини, а саме, не укладений договір про надання послуг в яким можливе передбачення такого права у Замовника, а у проекті договору про надання охоронних послуг взагалі відсутній пункт, який передбачав би право Замовника на огляд матеріально-технічної бази виконавця.
Аналізуючи статтю 237 Кримінального кодексу України, огляд - це слідча (розшукова) дія, яка проводиться слідчим або прокурором з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин кримінального правопорушення.
Окрім цього, варто розуміти, що матеріально технічна база Скаржника хоч і знаходиться у його власності, однак до заключення договору із Замовником може бути задіяна на інших об’єктах для надання охоронних послуг іншим клієнтам.
Додатково, звертаємо увагу, що Замовником не встановлено порядок який би визначав яку саме матеріально - технічну базу він хоче оглянути, порядок за яким огляд буде зафіксований та хто є уповноваженою особою на здійснення такого огляду.
Відповідно до статті 30 Конституції України, не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим рішенням суду. Тобто, Учасник має законні права не допускати до своєї власності невстановлених осіб.
Отже, підсумовуючи вищенаведене, вважаємо вимогу висунуту замовником незаконною та такою, що порушує права учасників, і може призвести до необґрунтованого відхилення при розкритті тендерних пропозицій, з боку Замовника, що в результаті може призвести до порушення частини 5 статті 5 Закону, а саме, порушення об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Вимагаємо Замовника прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Зазначаємо, що має власну матеріальну технічну базу, однак вважає, що Замовник немає жодної юридичної підстави і права на огляд матеріально-технічної бази учасників ні на етапі кваліфікації, ні в будь-який інший час протягом строку дії договору про закупівлю з огляду на наступне.
На етапі кваліфікації між Замовником та учасником відсутні господарські взаємовідносини, а саме, не укладений договір про надання послуг в яким можливе передбачення такого права у Замовника, а у проекті договору про надання охоронних послуг взагалі відсутній пункт, який передбачав би право Замовника на огляд матеріально-технічної бази виконавця.
Аналізуючи статтю 237 Кримінального кодексу України, огляд - це слідча (розшукова) дія, яка проводиться слідчим або прокурором з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин кримінального правопорушення.
Окрім цього, варто розуміти, що матеріально технічна база Скаржника хоч і знаходиться у його власності, однак до заключення договору із Замовником може бути задіяна на інших об’єктах для надання охоронних послуг іншим клієнтам.
Додатково, звертаємо увагу, що Замовником не встановлено порядок який би визначав яку саме матеріально - технічну базу він хоче оглянути, порядок за яким огляд буде зафіксований та хто є уповноваженою особою на здійснення такого огляду.
Відповідно до статті 30 Конституції України, не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим рішенням суду. Тобто, Учасник має законні права не допускати до своєї власності невстановлених осіб.
Отже, підсумовуючи вищенаведене, вважаємо вимогу висунуту замовником незаконною та такою, що порушує права учасників, і може призвести до необґрунтованого відхилення при розкритті тендерних пропозицій, з боку Замовника, що в результаті може призвести до порушення частини 5 статті 5 Закону, а саме, порушення об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Вимагаємо Замовника прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 серпня 2023 18:35
Доброго дня! Ознайомившись із Вашою вимогою, повідомляємо наступне: необхідні зміни будуть внесені в тендерну документацію. Дякуємо.
Номер вимоги: UA-2023-08-21-012306-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 25 серпня 2023 23:12
радіотелефонний зв’язок сухопутної рухомої служби 25 Вт.
В пункті 1.3. Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» вимагає: - документально підтвердити наявність не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами, шляхом надання наступних документів:
- додатково надати копію документу дозволу (відомості) виданого власнику або Учаснику, який орендує транспортні засоби на право експлуатації радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт.
Зазначаємо, що відповідно до пункту 2.1 «Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами», затвердженого Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 транспорт реагування обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанціями, засобами стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку.
В пункті 2.2 вищевказаного порядку зазначається, що засоби радіотехнічного зв'язку використовуються з метою забезпечення постійного зв'язку між персоналом охорони транспорту реагування, пунктом (пунктами) централізованого спостереження, іншими структурними підрозділами суб’єкта охоронної діяльності.
Тобто, законодавством передбачено можливість обладнання транспорту реагування різноманітними засобами зв’язку на вибір суб’єкта охоронної діяльності, а не конкретний вид радіотехнічного зв’язку, який чомусь вимагається Замовником від потенційних учасників закупівлі, а тим більше з конкретними характеристиками.
Крім того, Замовника має в першу чергу цікавити ціна та якість надання послуг, тобто головне щоб, у разі необхідності транспорт швидкого реагування вчасно прибув на об’єкт, а обов’язок забезпечення постійного зв’язку між персоналом охорони та іншими структурними підрозділами покладається на суб’єкта охоронної діяльності.
Відповідно суб’єкт охоронної діяльності має право на власний розсуд та відповідно до вимог законодавства самостійно вирішувати якими засобами йому краще забезпечувати постійний зв'язок та координацію своїх працівників та підрозділів.
Таким чином вважаємо, що Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу не надавши інші альтернативні варіанти передбачені діючим законодавством чим обмежив законні права на участь в Закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників.
Вимагаємо Замовника прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
- додатково надати копію документу дозволу (відомості) виданого власнику або Учаснику, який орендує транспортні засоби на право експлуатації радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт.
Зазначаємо, що відповідно до пункту 2.1 «Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами», затвердженого Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 транспорт реагування обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанціями, засобами стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку.
В пункті 2.2 вищевказаного порядку зазначається, що засоби радіотехнічного зв'язку використовуються з метою забезпечення постійного зв'язку між персоналом охорони транспорту реагування, пунктом (пунктами) централізованого спостереження, іншими структурними підрозділами суб’єкта охоронної діяльності.
Тобто, законодавством передбачено можливість обладнання транспорту реагування різноманітними засобами зв’язку на вибір суб’єкта охоронної діяльності, а не конкретний вид радіотехнічного зв’язку, який чомусь вимагається Замовником від потенційних учасників закупівлі, а тим більше з конкретними характеристиками.
Крім того, Замовника має в першу чергу цікавити ціна та якість надання послуг, тобто головне щоб, у разі необхідності транспорт швидкого реагування вчасно прибув на об’єкт, а обов’язок забезпечення постійного зв’язку між персоналом охорони та іншими структурними підрозділами покладається на суб’єкта охоронної діяльності.
Відповідно суб’єкт охоронної діяльності має право на власний розсуд та відповідно до вимог законодавства самостійно вирішувати якими засобами йому краще забезпечувати постійний зв'язок та координацію своїх працівників та підрозділів.
Таким чином вважаємо, що Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу не надавши інші альтернативні варіанти передбачені діючим законодавством чим обмежив законні права на участь в Закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників.
Вимагаємо Замовника прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 серпня 2023 18:37
Доброго дня! Ознайомившись із Вашою вимогою, повідомляємо наступне: необхідні зміни будуть внесені в тендерну документацію. Дякуємо.
Номер вимоги: UA-2023-08-21-012306-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 25 серпня 2023 23:11
Медичні довідки
В пункті 2.1. Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» вимагає надати: - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають досвід роботи охоронником та відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, складеної в довільній формі (чисельність працівників повинна бути не менше 4 охоронників на 1 пост) з наданням на кожного охоронника зазначеного в довідці наступних документів:
- чинні документ(и), який(і) підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та/або довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин;
Зазначаємо, що відповідно до постанови КМУ та наказу МОЗ України, психіатричний огляд обов'язково повинні проходити працівники певних спеціальностей та люди, яким потрібно мати медичну довідку, наприклад, для отримання дозволу на володіння зброєю. Нормативні акти, які змінюють порядок здійснення наркологічних та психіатричних оглядів, а саме:
- Постанова КМУ від 10 травня 2022 року № 57 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), які можуть становити безпосередню небезпеку для особи чи оточуючих»;
- Наказ МОЗ від 18 квітня 2022 року № 651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі щодо вживання психоактивних речовин».
Повідомляємо, що Порядок проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затверджений наказом МОЗ від 18.04.2022 № 651.
З початком дії даних нормативних актів порядок проведення обов'язкових наркологічних (за формою 140/о) та психіатричних (за формою 122/о) оглядів втратили чинність. У зв'язку з цим медична довідка 100-2/о повністю замінює сертифікати психіатра та нарколога.
Згідно з роз’ясненням МОЗ України передбачено, що з моменту вступу в дію Порядку оглядів - № 651 (Офіційний вісник України 2022 рік, від 29.06.2022 № 30) чинними вважаються лише Довідки про проходження проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 100-2/о передбачена цим Порядком.
Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма первинної облікової документації № 122-2/о) видана громадянам після 29.06.2022, не є дійсними.
Згідно абзацу 3 пункту 2 Порядку оглядів - № 651 визначає, що попередній психіатричний огляд проводиться під час прийняття на роботу, періодичний психіатричний огляд проводиться щорічно, позачерговий психіатричний огляд - на вимогу роботодавця у випадку виникнення психічного розладу в проміжок часу між оглядами. Відтак строк дії Довідки форми № 100-2/о не може перевищувати 1 рік.
Вимагаємо, Замовника привести у відповідність зазначені пункти тендерної документації, а саме викласти в наступній редакції: - чинний документ, який підтверджує проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, згідно Наказу МОЗ від 18.04.2022 № 651.
Розгорнути
Згорнути
- чинні документ(и), який(і) підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та/або довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин;
Зазначаємо, що відповідно до постанови КМУ та наказу МОЗ України, психіатричний огляд обов'язково повинні проходити працівники певних спеціальностей та люди, яким потрібно мати медичну довідку, наприклад, для отримання дозволу на володіння зброєю. Нормативні акти, які змінюють порядок здійснення наркологічних та психіатричних оглядів, а саме:
- Постанова КМУ від 10 травня 2022 року № 57 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), які можуть становити безпосередню небезпеку для особи чи оточуючих»;
- Наказ МОЗ від 18 квітня 2022 року № 651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі щодо вживання психоактивних речовин».
Повідомляємо, що Порядок проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затверджений наказом МОЗ від 18.04.2022 № 651.
З початком дії даних нормативних актів порядок проведення обов'язкових наркологічних (за формою 140/о) та психіатричних (за формою 122/о) оглядів втратили чинність. У зв'язку з цим медична довідка 100-2/о повністю замінює сертифікати психіатра та нарколога.
Згідно з роз’ясненням МОЗ України передбачено, що з моменту вступу в дію Порядку оглядів - № 651 (Офіційний вісник України 2022 рік, від 29.06.2022 № 30) чинними вважаються лише Довідки про проходження проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 100-2/о передбачена цим Порядком.
Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма первинної облікової документації № 122-2/о) видана громадянам після 29.06.2022, не є дійсними.
Згідно абзацу 3 пункту 2 Порядку оглядів - № 651 визначає, що попередній психіатричний огляд проводиться під час прийняття на роботу, періодичний психіатричний огляд проводиться щорічно, позачерговий психіатричний огляд - на вимогу роботодавця у випадку виникнення психічного розладу в проміжок часу між оглядами. Відтак строк дії Довідки форми № 100-2/о не може перевищувати 1 рік.
Вимагаємо, Замовника привести у відповідність зазначені пункти тендерної документації, а саме викласти в наступній редакції: - чинний документ, який підтверджує проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, згідно Наказу МОЗ від 18.04.2022 № 651.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 серпня 2023 18:38
Доброго дня! Ознайомившись із Вашою вимогою, повідомляємо наступне: вимога, яку Ви просите включити у тендерну документацію, і так включена у кваліфікаційні критерії.
Номер вимоги: UA-2023-08-21-012306-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 25 серпня 2023 23:13
персональні супутникові GPS трекери
В пункту 1.5. Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» вимагає надати: - довідку про наявність, в кількості не менше зазначених постів в технічному завданні, персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів ІМЕІ, коротким описом технічних характеристик) з надання копій підтверджувальних документів: копія видаткової накладної на придбання. Додатково надати фото трекерів з чіткою видимістю коду ІМЕІ та лист від ДП «Українськійдержавний центр радіочастот», про коди ІМЕІ GPS трекера, який учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ.
Зазначаємо, що Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 17.11.2015 № 605 визнано рішення Національної комісії з питань регулювання зв’язку України від 05 лютого 2009 року № 1339 «Про затвердження Порядку реалізації в Україні радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв», зареєстроване в Міністерстві юстиції України 17 березня 2009 року за № 243/16259 (із змінами) таким, що втратило чинність (де п.1.7 було зазначено, що не дозволяється реалізація терміналів, міжнародні коди ідентифікації (далі - код ІМЕІ) яких відсутні в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ терміналів, тобто внесення кодів ІМЕІ в узагальнену базу було обов'язковим).
Рішенням Національної комісії , що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації від 13.02.2018 № 78 було затверджений Порядок ввезення з-за кордону та реалізації в Україні радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, згідно якого Пунктом 4 розділу II встановлено, що імпортери, у тому числі громадяни, мають право після завершення митних процедур звернутися до УДЦР із відповідною заявою (повідомленням) для обліку міжнародних ідентифікаторів кінцевого обладнання (ІМЕІ), що ними були ввезені в Україну відповідно до вимог Митного кодексу. Тобто, на даний час обов'язкова реєстрація ІМЕІ в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ втратило чинність і є добровільним.
Жоден нормативно-правовий документ, що регулює питання охоронної діяльності, не передбачає обов'язок суб'єкта охоронної діяльності отримувати письмове підтвердження від ДП УДЦР щодо реєстрації ІМЕІ мобільних телефонів, GPS трекерів та іншого обладнання в узагальненій базі даних.
Крім цього, відповідно до роз’яснень на офіціальному сайті ДП «Українській державний центр радіочастот» , під час перевірки наявності коду ІМЕІ в узагальненій базі, відповідь «Зареєстрований» говорить про те, що пристрій ввезений в Україну відповідно до вимог чинного законодавства з оформленням відповідних митних процедур, відповідь «Відсутній» говорить про те, що пристрій, ввезений імпортером відповідно до вимог чинного законодавства, реалізовано до подання його коду ІМЕІ для внесення до бази даних. Тобто, в обох випадках пристрої ввезені на територію України відповідно до вимог чинного законодавства.
Дана вимога одразу ж обмежує коло учасників оскільки суб’єкти, які придбали GPS трекери до 2015 року мають гарантію того, що коди ІМЕІ містяться в узагальненій базі ІМЕІ так як дана вимога була обов’язковою, а придбані нещодавно GPS трекери, що мають Сертифікати відповідності, не обов'язково перебувають в узагальненій базі ІМЕІ.
Вимагаємо від Замовника прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації. Оскільки, дана вимога є штучною, не обґрунтованою і дискримінаційною та прописана під ймовірного переможця.
Розгорнути
Згорнути
Зазначаємо, що Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 17.11.2015 № 605 визнано рішення Національної комісії з питань регулювання зв’язку України від 05 лютого 2009 року № 1339 «Про затвердження Порядку реалізації в Україні радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв», зареєстроване в Міністерстві юстиції України 17 березня 2009 року за № 243/16259 (із змінами) таким, що втратило чинність (де п.1.7 було зазначено, що не дозволяється реалізація терміналів, міжнародні коди ідентифікації (далі - код ІМЕІ) яких відсутні в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ терміналів, тобто внесення кодів ІМЕІ в узагальнену базу було обов'язковим).
Рішенням Національної комісії , що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації від 13.02.2018 № 78 було затверджений Порядок ввезення з-за кордону та реалізації в Україні радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, згідно якого Пунктом 4 розділу II встановлено, що імпортери, у тому числі громадяни, мають право після завершення митних процедур звернутися до УДЦР із відповідною заявою (повідомленням) для обліку міжнародних ідентифікаторів кінцевого обладнання (ІМЕІ), що ними були ввезені в Україну відповідно до вимог Митного кодексу. Тобто, на даний час обов'язкова реєстрація ІМЕІ в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ втратило чинність і є добровільним.
Жоден нормативно-правовий документ, що регулює питання охоронної діяльності, не передбачає обов'язок суб'єкта охоронної діяльності отримувати письмове підтвердження від ДП УДЦР щодо реєстрації ІМЕІ мобільних телефонів, GPS трекерів та іншого обладнання в узагальненій базі даних.
Крім цього, відповідно до роз’яснень на офіціальному сайті ДП «Українській державний центр радіочастот» , під час перевірки наявності коду ІМЕІ в узагальненій базі, відповідь «Зареєстрований» говорить про те, що пристрій ввезений в Україну відповідно до вимог чинного законодавства з оформленням відповідних митних процедур, відповідь «Відсутній» говорить про те, що пристрій, ввезений імпортером відповідно до вимог чинного законодавства, реалізовано до подання його коду ІМЕІ для внесення до бази даних. Тобто, в обох випадках пристрої ввезені на територію України відповідно до вимог чинного законодавства.
Дана вимога одразу ж обмежує коло учасників оскільки суб’єкти, які придбали GPS трекери до 2015 року мають гарантію того, що коди ІМЕІ містяться в узагальненій базі ІМЕІ так як дана вимога була обов’язковою, а придбані нещодавно GPS трекери, що мають Сертифікати відповідності, не обов'язково перебувають в узагальненій базі ІМЕІ.
Вимагаємо від Замовника прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації. Оскільки, дана вимога є штучною, не обґрунтованою і дискримінаційною та прописана під ймовірного переможця.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 серпня 2023 18:39
Доброго дня! Ознайомившись із Вашою вимогою, повідомляємо наступне: необхідні зміни будуть внесені в тендерну документацію. Дякуємо.
Номер вимоги: UA-2023-08-21-012306-a.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 25 серпня 2023 23:14
Витяг МВС
В пункті 2.1. Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» вимагає надати: - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають досвід роботи охоронником та відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, складеної в довільній формі (чисельність працівників повинна бути не менше 4 охоронників на 1 пост) з наданням на кожного охоронника зазначеного в довідці наступних документів:
- витяг з інформаційно - аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Такий витяг повинен бути виданий не раніше 90 днів до дати прийому на роботу.
Зазначаємо, що згідно пунктом 17 розділу «Кадрові вимоги» Постанови Кабінету міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»: - Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
- документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
Таким, чином законодавством України щодо провадження охоронної діяльності не передбачено надання витягу з інформаційно - аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», не раніше 90 днів до дати прийому на роботу, згідно вимогам тендерної документації Замовника.
Вимагаємо від Замовника привести у відповідність зазначені пункти тендерної документації, а саме викласти в наступній редакції: - документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, видані під час прийняття на роботу та не раніше 90 днів до дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
- витяг з інформаційно - аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Такий витяг повинен бути виданий не раніше 90 днів до дати прийому на роботу.
Зазначаємо, що згідно пунктом 17 розділу «Кадрові вимоги» Постанови Кабінету міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»: - Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
- документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
Таким, чином законодавством України щодо провадження охоронної діяльності не передбачено надання витягу з інформаційно - аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», не раніше 90 днів до дати прийому на роботу, згідно вимогам тендерної документації Замовника.
Вимагаємо від Замовника привести у відповідність зазначені пункти тендерної документації, а саме викласти в наступній редакції: - документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, видані під час прийняття на роботу та не раніше 90 днів до дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 серпня 2023 18:40
Доброго дня! Ознайомившись із Вашою вимогою, повідомляємо наступне: необхідні зміни будуть внесені в тендерну документацію. Дякуємо.
Номер вимоги: UA-2023-08-21-012306-a.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 25 серпня 2023 23:14
Щодо перепусток
В пункті 1.3 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» вимагає: - документально підтвердити наявність не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами, шляхом надання наступних документів:
- спеціальні перепустки на транспортні засоби надані згідно п. 1.3, які видані відповідним територіальним органом для можливості здійснювати реагування екіпажами груп реагування у комендантську годину.
В перепустці повинна бути зазначена інформація щодо П.І.Б. працівника групи швидкого реагування, якій дозволено реагувати в комендантську годину та повинна відповідати наданій інформації в п.2.2.
В перепустках, які надає учасник повинна бути відображена інформація про державний номерний знак транспортного засобу та повний номер перепустки, для перевірки даного документа в уповноваженому органі.
Зазначаємо, що у зв’язку з введенням військового стану в Україні, спеціальні перепустки для пересування на автотранспорті під час комендантської години є документом службового призначення. Враховуючи те, що при завантаженні документів до електронної системи Прозоро, яка є загальнодоступною.
Таким чином, з метою уникнення підробки вищевказаних документів, що в подальшому може призвести до негативних наслідків, суб’єкт охоронної діяльності при наданні відомостей у складі тендерної пропозиції - останні цифри номеру перепустки заштриховує.
В той же час суб’єкт охоронної діяльності, для підтвердження достовірності перепусток, може надати оригінал документа за вимогою Замовника, якщо це буде необхідно.
Вимагаємо від Замовника привести у відповідність зазначені пункти тендерної документації, а саме викласти в наступній редакції: - в перепустках, які надає учасник повинна бути відображена інформація про державний номерний знак транспортного засобу.
Розгорнути
Згорнути
- спеціальні перепустки на транспортні засоби надані згідно п. 1.3, які видані відповідним територіальним органом для можливості здійснювати реагування екіпажами груп реагування у комендантську годину.
В перепустці повинна бути зазначена інформація щодо П.І.Б. працівника групи швидкого реагування, якій дозволено реагувати в комендантську годину та повинна відповідати наданій інформації в п.2.2.
В перепустках, які надає учасник повинна бути відображена інформація про державний номерний знак транспортного засобу та повний номер перепустки, для перевірки даного документа в уповноваженому органі.
Зазначаємо, що у зв’язку з введенням військового стану в Україні, спеціальні перепустки для пересування на автотранспорті під час комендантської години є документом службового призначення. Враховуючи те, що при завантаженні документів до електронної системи Прозоро, яка є загальнодоступною.
Таким чином, з метою уникнення підробки вищевказаних документів, що в подальшому може призвести до негативних наслідків, суб’єкт охоронної діяльності при наданні відомостей у складі тендерної пропозиції - останні цифри номеру перепустки заштриховує.
В той же час суб’єкт охоронної діяльності, для підтвердження достовірності перепусток, може надати оригінал документа за вимогою Замовника, якщо це буде необхідно.
Вимагаємо від Замовника привести у відповідність зазначені пункти тендерної документації, а саме викласти в наступній редакції: - в перепустках, які надає учасник повинна бути відображена інформація про державний номерний знак транспортного засобу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2023 18:41
Доброго дня! Ознайомившись із Вашою вимогою, повідомляємо наступне: Згідно Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженого наказом Міністерстваюстиції України від 18.06.2015 № 1000/5: службовий документ - офіційно зареєстрований службою діловодства або відповідним чином засвідчений документ, що одержаний чи створений установою у процесі її діяльності та має відповідні реквізити. Таким чином, перепустка не підпадає під визначення службового документа, а є дозвільним документом, виданим іншим органом, який має постійно міститися на транспортному засобі і дає право пересування у комендантську годину. Також зазначений документ не містить державну таємницю. Також інформуємо, що якщо учасник боїться підробки, то він може накласти водяний знак на документ. Дякуємо.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-08-21-012306-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 25 серпня 2023 16:41
Дата подання: 25 серпня 2023 16:41
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 серпня 2023 18:19
рішення від 29.08.2023 № 13563.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2023 18:19
інформація про резолютивну частину рішення від 07.09.2023 № 14276.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2023 13:25
рішення від 07.09.2023 № 14276.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2023 14:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СБ ГРІЗЛІ" |
205 873,92
UAH з ПДВ
|
205 873,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СБ ГРІЗЛІ" #41157579 |
Переможець |
205 873,92
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2023 19:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2023 11:05
|
ДУ 1 до Договору 3.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2023 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2023 10:44
|
_Договор_№3.pdf | укладений |
21 вересня 2023 10:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |