Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04058516 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Саріогло Станіслав 0577252879 ukstender87@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2023 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 20 482 544,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 102 412,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2023 16:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2023 16:50 |
Додаток № 2.pdf | |
21 серпня 2023 16:50 |
Додаток № 1.pdf | |
21 серпня 2023 16:50 |
Додаток № 3.pdf | |
21 серпня 2023 16:50 |
Додаток № 4.pdf | |
21 серпня 2023 16:50 |
Тендерна документація.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-15-000008 ● dd2254a3de9e45d5b38c9750e9ba4e8a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2024 17:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.02.2024 № 23
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 14.02.2024 року
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 14.02.2024 № 23
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2023-08-21-011437-a 21.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-16 12:27:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Слави, 11 в м. Харків» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-21-011437-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду.
3. Відповідно до вимог частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Проте, пунктом 2.2 укладеного договору № 686 від 11.09.2023 року передбачено гарантійний строк 5 років. Надати пояснення щодо невідповідності умов укладеного договору вимогам ЦКУ.
4. Надати пояснення щодо нерозміщення вимоги про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ «ЕНЕРГОЮЖСПЕЦСТРОЙ» у зв’язку з виявленими невідповідностями:
- відсутні котки 8-13т, машини поливально-мийні, розподільники щебню, щітки на базі трактора для виконання робіт передбачених пунктом 207 технічної специфікації Додатку 1 до тендерної документації (норма РН18-26-1);
- відсутні трактори та котки для виконання робіт (пункт 206 технічної специфікації, норма РН18-12-7);
- відсутні трактори, автогрейдери, котки 16т та 25т, машини поливально-мийні (пункти 211, 212 технічної специфікації, норми РН18-20-1, РН18-20-4).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-22 11:19:02
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Слави, 11 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Слави, 11
в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Слави, 11 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Щодо першого питання запиту повідомляємо про таке:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Слави, 11 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (номер тендеру в ЦБД UA-2023-08-21-011437 - а), його очікувана вартість визначені згідно з кошторисною частиною проєктної документації.
Експертною організацією проведено експертизу проектної документації за робочим проектом «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Слави, 11 в м. Харків», за результатами якої отримано експертний звіт (позитивний) від 02.08.2023 № 19441/23-45, який було створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (роздрукована копія експертного звіту додається), ознайомитися можна за посиланням:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3166869706921477136/optype=6
Щодо другого питання запиту повідомляємо про таке:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради опубліковане обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та його очікуваної вартості: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Слави, 11 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація), ознайомитися можна за посиланням:
https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-68624.html
Щодо третього питання запиту повідомляємо про таке:
Відповідно до п. 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.12.2005 № 668, підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Згідно зі ст. 884 ЦК України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Таким чином, з викладеного чітко вбачається, що чинне законодавство розмежовує поняття «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва».
При цьому, звертаємо увагу, що норми чинного законодавства України містять імперативні приписи стосовно мінімального гарантійного строку саме експлуатації об’єкту будівництва тривалістю у десять років, в той же час норми чинного законодавства України не встановлюють мінімального гарантійного строку якості виконаних підрядних робіт.
В цьому аспекті слід зазначити, що проєкт договору про закупівлю у складі тендерної документації та укладений договір у п. 2.2. містив умову щодо гарантійного строку саме якості виконаних робіт, в той час як гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва чітко визначений у чинному законодавстві України – 10 років, при цьому більшого гарантійного строку у даному договорі не визначалось, тому додатково про вказаний гарантійний строк не вказується.
Отже, положення п. 2.2. договору стосуються лише гарантійних строків щодо якості виконаних робіт та жодним чином не стосуються гарантійний строків експлуатації об’єкта будівництва.
Таким чином, п. 2.2. договору № 686 від 11.09.2023 сторони погодили, по-перше, для Підрядника обов’язок гарантувати якість виконаних робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проєктній документації та можливість експлуатації протягом гарантійного строку (гарантійний строк визначений чинним законодавством – 10 років, при цьому більшого гарантійного строку у даному договорі не визначалось, тому додатково про вказаний гарантійний строк не вказується), по-друге, визначено строк гарантії саме на якість закінчених робіт - 5 років з дати приймання робіт у повному обсязі Замовником.
Щодо четвертого питання запиту повідомляємо про таке:
Відповідно до пункту 1 розділу 3.1 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав від учасника довідку за формою встановленою у цьому пункті, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання (автотранспорт, будівельні машини i механізми), необхідного для виконання робіт. У складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ЕНЕРГОЮЖСПЕЦСТРОЙ" надано довідку про наявність (автотранспорту, будівельних машин i механізмів) від 31.08.2023 № 31/08-1, відповідно до якої учасник має все необхідне обладнання та будівельні машини для якісного виконання робіт за предметом закупівлі. Також, слід зазначити, що роботи, які викладено у п. 4 запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.02.2024 року, а саме: роботи з улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита до 250 мм (150 мм), улаштування одношарових покриттів товщиною 15 см із щебеню з межею міцності на стискання понад 98,1 МПа [1000кг/см2], улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піску, улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню, відповідно до п.п. 206, 207, 211, 212 технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації), займають незначний відсоток від загального об'єму робіт за предметом закупівлі.
В свою чергу, умовами тендерної документації, а саме: Додатку № 4 до тендерної документації (Проєкт договору про закупівлю) передбачено:
«6.4. Підрядник має право:
6.4.4.2. Залучати для виконання робіт, обсяг яких перевищує 20% вартості Договору, субпідрядну організацію – _______________ адреса:_____________. На обсяг робіт до 20% вартості Договору, щодо кожного такого суб’єкта, при необхідності залучати субпідрядні організації за згодою Замовника. Субпідряд не вносить змін до обов’язків Підрядника. Підрядник здійснює координацію діяльності субпідрядних організацій.».
Листом від 25.08.2023 № 25/08-13, наданим у складі пропозиції учасника,
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ЕНЕРГОЮЖСПЕЦСТРОЙ" повідомлено, що для виконання робіт, обсяг яких складає не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю субпідрядники залучатися не будуть.
Отже, ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ЕНЕРГОЮЖСПЕЦСТРОЙ" відповідно до тендерної пропозиції може залучати під час виконання робіт субпідрядні організації для виконання робіт, обсяг яких менше 20 відсотків від вартості договору, при цьому не зазначаючи їх у тендерній пропозиції. Водночас, довідкою про дотримання технології виконання робіт від 25.08.2023 № 25/08-1 учасником підтверджено дотримання технологій виконання робіт, зазначених у Додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ЕНЕРГОЮЖСПЕЦСТРОЙ" нами не встановлено підстав, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, для його відхилення або відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи вищезазначене, Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради, підтверджує дотримання норм діючого законодавства при проведенні процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Слави, 11 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БМУ «ЕНЕРГОЮЖСПЕЦСТРОЙ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено порушення статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови КМУ №668, пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ЕНЕРГОЮЖСПЕЦСТРОЙ" |
20 482 313,13
UAH з ПДВ
|
20 482 313,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ЕНЕРГОЮЖСПЕЦСТРОЙ" #32951760 |
Переможець |
20 482 313,13
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2023 17:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 серпня 2023 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2024 08:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2024 10:09
|
Додаткова угода № 7 дог. 686.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2024 10:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2024 12:04
|
Додаткова угода № 6 дог. 686.pdf | зміни до договору |
13 травня 2024 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2024 10:25
|
Додаткова угода № 5.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2024 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:37
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2023 16:08
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2023 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2023 11:00
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2023 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2023 09:57
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2023 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2023 09:32
|
Договір.pdf | укладений |
13 вересня 2023 09:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «Ціна Договору» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 20 447 345 грн 34 коп. (Двадцять мільйонів чотириста сорок сім тисяч триста сорок п’ять грн 34 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 3 407 890 грн 89 коп. (Три мільйона чотириста сім тисяч вісімсот дев’яносто грн 89 коп.).». 2. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «Ціна Договору» викласти в новій редакції: «3.7. Фінансування робіт здійснюється згідно з обсягами капіталовкладень, затвердженими рішенням 15 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2023 № 346/23 та складає – 20 447 345 грн 34 коп. (Двадцять мільйонів чотириста сорок сім тисяч триста сорок п’ять грн 34 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 3 407 890 грн 89 коп. (Три мільйона чотириста сім тисяч вісімсот дев’яносто грн 89 коп.).». 3. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 1), графік виконання робіт (Додаток № 2) до Договору № 686 від 11.09.2023р. 4. Викласти в новій редакції договірну ціну. |
Номер договору про закупівлю: | 686 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 1.1. розділу І. «Предмет Договору» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2023-2024 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «Ціна Договору» викласти в новій редакції: «3.7. Фінансування робіт у 2023 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає – 15 102 067 грн 67 коп. (п'ятнадцять мільйонів сто дві тисячі шістдесят сім грн 67 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 517 011 грн 28 коп. (два мільйони п’ятсот сімнадцять тисяч одинадцять грн 28 коп.). Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 1). Замовник має право вносити зміни до плану фінансування протягом поточного року у разі внесення змін у строки виконання робіт, прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт, а також із урахуванням обсягів фактично виконаних робіт.». 3. Пункт 5.1. розділу V. «Виконання робіт» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2024р. Період виконання робіт: вересень 2023р. – грудень 2024р.». 4. Пункт 10.1. розділу Х. «Строк дії Договору» викласти в новій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення та діє до 31.12.2024 року, в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.». 5. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 1), графік виконання робіт (Додаток № 2), договірну ціну. |
Номер договору про закупівлю: | 686 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «Ціна Договору» викласти в новій редакції: «3.7. Фінансування робіт у 2023 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає – 10 294 671 грн 65 коп. (десять мільйонів двісті дев’яносто чотири тисячі шістсот сімдесят одна грн 65 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 715 778 грн 61 коп. (один мільйон сімсот п’ятнадцять тисяч сімсот сімдесят вісім грн 61 коп.). Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 1). Замовник має право вносити зміни до плану фінансування протягом поточного року у разі внесення змін у строки виконання робіт, прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт, а також із урахуванням обсягів фактично виконаних робіт.». 2. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 1), графік виконання робіт (Додаток № 2), договірну ціну. |
Номер договору про закупівлю: | 686 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «Ціна Договору» викласти в новій редакції: «3.7. Фінансування робіт у 2023 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає – 9 379 133 грн 85 коп. (дев’ять мільйонів триста сімдесят дев’ять тисяч сто тридцять три грн 85 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 563 188 грн 98 коп. (один мільйон п’ятсот шістдесят три тисячі сто вісімдесят вісім грн 98 коп.). Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 1). Замовник має право вносити зміни до плану фінансування протягом поточного року у разі внесення змін у строки виконання робіт, прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт, а також із урахуванням обсягів фактично виконаних робіт.». 2. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 1), графік виконання робіт (Додаток № 2), договірну ціну. |
Номер договору про закупівлю: | 686 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 1.1. розділу І. «Предмет Договору» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2023-2025 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «Ціна Договору» викласти в новій редакції: «3.7. Фінансування робіт у 2023 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає – 9 379 133 грн 85 коп. (дев’ять мільйонів триста сімдесят дев’ять тисяч сто тридцять три грн 85 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 563 188 грн 98 коп. Фінансування робіт у 2024 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає – 96 981 грн 78 коп. (дев’яносто шість тисяч дев’ятсот вісімдесят одна грн 78 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 16 163 грн 63 коп. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 1). Замовник має право вносити зміни до плану фінансування протягом поточного року у разі внесення змін у строки виконання робіт, прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт, а також із урахуванням обсягів фактично виконаних робіт.». 3. Пункт 5.1. розділу V. «Виконання робіт» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2025р. Період виконання робіт: вересень 2023р. – грудень 2025р.». 4. Пункт 10.1. розділу Х. «Строк дії Договору» викласти в новій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення та діє до 31.12.2025 року, в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.». 5. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 1), графік виконання робіт (Додаток № 2), договірну ціну. |
Номер договору про закупівлю: | 686 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін зазначено у Додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 686 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди зменшити обсяг робіт за Договором, відповідно і ціну Договору та внести наступні зміни до Договору: 1.1. Викласти в новій редакції пункт 1.1. розділу I. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» Договору: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2023-2024 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник прийняти та оплатити такі роботи.». 1.2. Викласти в новій редакції пункт 3.1 розділу III. «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору: «3.1 Ціна цього Договору становить 9 476 115 грн. 63 коп. (дев'ять мільйонів чотириста сімдесят шість тисяч сто п'ятнадцять гривень 63 копійки), в тому числі ПДВ (20%) – 1 579 352 грн. 61 коп.». 1.3. Викласти в новій редакції пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» Договору: «5.1. Строк виконання робіт: до 08.02.2024 р. Період виконання робіт: 11.09.2023 р. – 08.02.2024 р.». 1.4. Викласти в новій редакції пункт 11.1. розділу XI. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання та діє до 28.10.2024 року, в частині розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.». 1.5. Викласти в новій редакції наступні додатки до Договору: План фінансування робіт (Додаток № 1), Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2), Договірну ціну. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 686 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |